Te așteptăm cu drag pentru checkin la ora 16:00 la Family Hotel Arnica din Moeciu de Sus, str. Valea Băngălească nr. 127 D, județul Brașov (zona Bran).
Suntem convinși că aerul curat de munte, precum și curtea plină de verdeață și de flori te vor face să te simți, din start, deconectat de la aglomerația și griul citadin.
Încă de la sosire îți vom face cunoștință cu un “personaj marcant” al Școlii de Vară cu care vei interacționa frecvent timp de 5 zile: Frigiderul GPeC. 🙂 Nu de alta, dar de la Frigiderul GPeC vei servi cam tot ce îți dorești, all inclusive: pălincă, vin, whiskey, bere, gin, apă, suc (după preferințe). 😉
Între orele 16:00 și 17:30 te lăsăm să te cazezi și să te faci comod în urma drumului. După ce îți despachetezi bagajele, te așteptăm în curtea Family Hotel Arnica la sesiunea de Ice Breaking pentru a face cunoștință cu cei care îți vor fi alături timp de 5 zile.
De la ora 17:30 te invităm la un joc fun de ice-breaking prin care îi vei cunoaște și te vei împrieteni cu toți colegii, trainerii și organizatorii – totul într-un cadru informal, așa cum este întreaga atmosferă de la #ScoalaDeVaraGPeC.
În jurul orei 19:30 luăm cina, iar apoi stăm la povești până noaptea târziu în foișorul Hotelului Arnica. Nimic nu îți va lipsi și te vei simți bine alături de traineri și de colegii de curs, în mijlocul celei mai frumoase comunități din online!
Un modul intensiv cu 3 prezentări individuale despre profitabilitate în e-commerce și scalarea afacerii:
- Data-driven profitability: eCommerce KPI’s & Models – Cătălin Vlădescu / VTEX
- Strategii de Creștere a Profitului: Ce trebuie să știi pentru oferte de succes – Cosmin Dărăban / Gomag
- Strategii de creștere a ROAS-ului cu 40% în Facebook Ads – George Rășchitor / Sinaps
- Cele mai performante tipuri de campanii din Google Ads pentru un magazin online;
- Cele mai noi tipuri de formate, tipuri de campanii și studii de caz cu rezultate palpabile;
- Un benchmark comparativ la nivel de agenție pentru 30+ magazine online la nivel de evoluție a costului pe click, ratei de click și a ratei de conversie;
- Integrarea campaniilor de Performance Media cu alte canale de Digital Marketing: SEO, E-Mail Marketing, tool-uri de retargetare.
Dragoș Smeu
Google Ads Specialist & Trainer | Founder Mavericks
Coffee Break, odihnă sau timp dedicat discuțiilor cu colegii de curs și cu trainerii zilei
- Strategii eficiente de promovare pe Meta Ads
- Tehnici de analiză și optimizare a Performanței
- Studii de caz și exemple de succes
Oana Vasilică
Team Leader Canopy
- Ce tactici SEO mai funcționează astăzi cu adevărat?
- Ce platforme A.I. sunt utile pentru business-urile online şi care sunt doar o pierdere de vreme?
- Cum folosim corect A.I. şi cum evităm să facem mai mult rău decât bine?
- Ce spune Google despre conținutul generat cu A.I.?
- Cum facem corect content pentru business-ul nostru?
- Cum a schimbat Google regulile de content marketing în 2024?
- Ce este E-E-A-T ṣi cum ne impactează?
- Ce sunt „entities” şi cum ne ajută la SEO?
- Cum devenim autoritate în domeniul nostru de activitate, în ochii Google?
- Cum mai satisfacem pretențiile Google, după update-ul din martie 2024?
- Este Horia Neagu un specialist SEO real sau este generat cu A.I.?
Horia Neagu
SEO & Content Marketing Specialist | Founder Napoleon Digital
- Cum Temu & Amazon domină piața: Ce este mai important – cel mai mic preț sau personalizarea ofertei?
- Oamenii Cumpără cu Emoții și Justifică cu Logică: Cum să creezi un catalog de produse care rezonează cu audiența ta;
- Descoperire Intuitivă a Produselor: Cum să crești relevanța căutărilor interne și să te asiguri că știi punctul cheie de vânzare pentru fiecare produs din catalogul tău;
- Poze Sintetice: Cum să ai galeria perfectă de fotografii și videoclipuri pentru fiecare produs fără a avea nevoie de un departament de media întreg;
- Ar Trebui Să Scrii Bloguri cu GPT? Strategii pentru 2024;
- Cum Să Antrenezi Chatbot-urile pentru a Nu Fi Inutile și Enervante: Învață cum să oferi suport calitativ clienților tăi în orice situație;
- Cum Să Optimizezi Compania pentru Procese Asistate de A.I.: Cum arată departamentul digital în 2025?
Cristian Orășanu
Co-Founder Naratix.ai
Analiză concretă asupra site-urilor magazinelor online participante cu recomandări practice de îmbunătățire a experienței utilizatorilor în scopul creșterii ratei de conversie: de la UX, la Marketing, la CLV.
Andrei Radu
UX Specialist & TV Host | CEO & Founder GPeC
- Cum și cu ce instrumente putem afla informații despre audiență, concurență și businessul propriu în digital;
- Tips & tricks pentru bannere și creații care adună click-uri și engagement;
- Sfaturi pentru Landing Page-uri de Campanie care aduc rezultate;
- Targetarea eficientă a campaniei – sfaturi pentru targetare cu rezultate pentru Google, YouTube, Meta și TikTok Ads, atât pentru B2B, cât și pentru B2C;
- Arhitectura funnel-ului de marketing în campanii – gândirea posibilelor scenarii;
- Calculul bugetelor necesare pentru fiecare canal de marketing și tip de campanie și estimarea rezultatelor posibile.
Raluca Radu
Founder & CEO MTH Digital
- Cum funcționează platforma: Înțelege algoritmul Pinterest și cum poți să te asiguri că anunțurile tale ajung la publicul potrivit;
- Configurarea campaniilor full-funnel: Creează campanii personalizate care te vor ghida prin toate etapele, de la atragerea de noi clienți la conversia finală;
- Optimizarea campaniilor: Învață cum să monitorizezi performanța campaniilor tale și să faci ajustări pentru a obține rezultate mai bune;
- Promovarea produselor cu succes: Descoperă cum să folosești Pinterest Shopping Ads pentru a-ți prezenta produsele într-un mod atractiv și a genera vânzări;
- Optimizarea feed-urilor de produse: Asigură-te că feed-urile tale de produse sunt optimizate pentru a obține performanțe maxime atât pe Pinterest, cât și pe alte platforme.
Sabin Belușică
Performance Lead Httpool
Prietenii de la Poșta Panduri și Plăți Online fac cinste cu un tur al satului turistic Șirnea cu biciclete electrice, într-un cadru superb de munte cu peisaje memorabile. Așadar, sâmbătă după cursuri:
- la ora 16:30 ne grupăm și ne urcăm în mașini cu destinația Șirnea (drum de aprox. 35 de minute de la Hotel Arnica)
- odată ajunși, ne suim pe bicicletele electrice și facem un tur de Șirnea (aprox. 1 oră pentru 30 de colegi) – dacă vom fi mai mulți doritori, facem 2 tururi 🙂
- respirăm aer curat de munte, ne bucurăm de natură și imortalizăm peisajele superbe în fotografii care să ne amintească de clipele frumoase petrecute împreună
- la 19:30 pornim înapoi spre Arnica unde ne așteaptă o seară de Barbecue & Concert Folk Live cu Marius Matache
Sâmbătă seara ne bucurăm de fripturi sau legume rumenite pe grătar (după gust), vin fiert la ceaun și un concert folk excepțional cu Marius Matache. Iar după ce vom fi obosit de cântat, noaptea ne aparține pentru jocuri și povești în jurul focului, alături de oamenii frumoși din online. #ScoalaDeVaraGPeC
Marius Matache
- Avantajele unui brand viral;
- Ce este un influencer brand;
- Cum poți deveni viral pe TikTok;
- Deveniți viral pe orice nișă;
- Cum să înțelegi algoritmul;
- Training;
- Demonstrație live și improvizație
Victor Urda
Founder Genius Media
Andrei Georgescu
Managing Partner White Image
Cristian China-Birta
Antreprenor, Autor, Blogger & Trainer
Petrecem ultima seară a Școlii de Vară GPeC la cină și la un pahar de vorbă despre orice subiect pe care poate nu l-am atins în cadrul cursurilor + evident, discuțiile libere și buna dispoziție sunt la ordinea serii 🙂
Rămâi cu bine dragă Școală de Vară până data viitoare când ne revedem! Te îmbrățisăm și îți promitem: This is not a Good Bye, but a See You Again Soon!
#GPeCFamily