Îți dăm întâlnire pe Zoom la ora 17:00 și te așteptăm cu brațele deschise pentru checkin-ul online!
Până la 19:30 te invităm la un joc fun de ice-breaking prin care îi vei cunoaște și te vei împrieteni cu toți colegii, trainerii și organizatorii – totul într-un cadru informal, așa cum este întreaga atmosferă de la #ScoalaGPeC.
Neapărat să ai camera web și microfonul pornite ca să discutăm „face-2-face”, iar fruntea senină este un must have! 🙂
Vom analiza cele mai frecvente greșeli de UX și Marketing Online întâlnite la magazinele online și vei învăța concret cum să optimizezi elementele esențiale din paginile site-ului (de la Homepage până la Checkout), în așa fel încât să crești rata de conversie și să vinzi mai mult.
Totul cu exemple practice și tips & tricks aplicabile imediat.
Andrei Radu
CEO & Founder GPeC
Cristi Movilă
VTEX Growth Leader
- Filtrarea feed-ului de produse;
- Cum să setăm corect o campanie de Google Shopping;
- Cum să filtrăm și să segmentăm campaniile de Google Shopping în funcție de obiectivele noastre de business.
Cătălin Macovei
Co-Founder MOLOSO
În cadrul cursului Branding de la A la Z am cuprins și explicat termeni de care ai nevoie atunci când construiești sau cimentezi un brand, pe baza experienței mele de peste 14 ani în domeniu. Fiecare literă a alfabetului îți aduce o idee, un concept sau îți explică un termen de specialitate, alături de exemple concrete, de așa da sau așa nu.
Roxana Hurducaș
Auditor & Consultant Marketing
Cină și timp alocat familiei înainte de activitățile de seară de la Școala de Iarnă GPeC
În fiecare seară petrecută la Școala De Iarnă GPeC ne vedem online de la ora 19:30 (până când rezistăm – sky is the limit! :)) la jocuri de team-building online, discuții cu trainerii zilei, invitați speciali care împărtășesc experiențele lor cu voi + surprize din partea noastră – totul în mijlocul frumoasei familii online din care tu faci parte!
Totul face parte din experiența Școlii GPeC, așadar nu îți face alt program în perioada 24-28 februarie de dimineață până târziu în noapte! #ScoalaGPeC #YourOnlineFamily
Te așteptăm pe Zoom începând cu ora 19:30 pentru porția de distracție, team-building și networking în mijlocul Comunității GPeC!
Sunt de vreo 15 ani în eCommerce și încă mă mai prind de lucruri. Poate că cea mai frustrantă greșeală este cea care apare atunci când realizezi că ai depus eforturi incredibile pentru creșterea unui eCommerce, dar nu pentru ce era prioritar. Lucrul ăsta mi s-a întâmplat de atât de multe ori, încât am hotărât să decodific ce e de făcut prin intermediul unui instrument care îmi dă, de fiecare dată, claritate.
Acest instrument se numește eCommerce Growth Formula și conține un algoritm care identifică ce e relevant pentru un eCommerce în funcție de faza de creștere în care se află.
Ce vei primi la cursul meu de la Școala GPeC:
- Cum afli în 10 minute ce priorități are business-ul tău;
- Care sunt factorii de generare de creștere în eCommerce;
- Acces la un instrument de calcul al factorilor și de stabilit prioritățile de creștere.
Valentin Radu
Founder Omniconvert
Cornel Morcov
Chief Commercial Officer FAN Courier
Workshop dedicat celor care au un magazin online propriu sau o afacere pe eMAG Marketplace care este construit pe modelul studiilor de caz, după metodologia unor renumite școli de business internaționale. Participanții vor descoperi – în cadrul unei sesiuni interactive și dinamice – exemple concrete de bune practici și despre cum experiența clienților (livrare și retur), gama, content-ul sau prețurile influențează conversia și vânzarea în condiții de calitate.
De ce studii de caz?
Pentru că aduc în fața audienței situații reale de business din eMAG Marketplace, cu decizii luate în mod concret de către cei care s-au confruntat cu ele, surprinzând impactul acestora în evoluția de zi cu zi a afacerii sellerilor. În plus, știm cu toții că învățarea experiențială este preferabilă teoriei.
Cu ce îi va ajuta o astfel de abordare pe cei care vor participa?
- Vor descoperi situații în care, dacă nu au fost puși deja, este foarte posibil să fie puși în viitor;
- Vor înțelege care au fost motivele pentru care deciziile luate de către selleri au fost necesare;
- Vor încerca să găsească soluții proprii pentru situațiile descrise și vor putea compara deciziile lor cu deciziile reale ale sellerilor din studiile de caz;
- Vor descoperi impactul deciziilor deja luate de către sellerii din studiile de caz și vor putea să le extrapoleze la afacerea proprie.
În cadrul cursului vom vorbi despre relația dintre trei puncte foarte importante: etapele de achiziție, strategii de promovare prin Google Ads, KPIs.
Subiectele pe care le vom discuta:
- Despre principalele etape de achiziție și care ar trebui să fie split-ul de buget în funcție de etapa de dezvoltare a business-ului;
- Principalele strategii de promovare în Google Ads împărțite în funcție de etapele de achiziție;
- Ce KPIs ar trebui să avem în funcție de fiecare etapă de achiziție și când ar trebui să scalez bugetul;
- Ce se întâmplă în funcție de optimizarea după număr de conversii, rată de conversie sau cost pe conversie.
Dragoș Smeu
General Manager Mavericks
Cină și timp alocat familiei înainte de activitățile de seară de la Școala de Iarnă GPeC
Vineri seara ne vedem de la 19:30 la un pahar cu vin/whiskey/suc (după preferințe :)) și la un concert folk live cu Marius Matache, urmat de jocuri, distracție și multe zâmbete. #Online, da! 🙂
Marius Matache
Curs SEO însoțit de exemple practice despre:
- Cum vezi top cuvinte cheie pe care depun efort competitorii tăi;
- Cum vezi ce conținut performează cel mai bine în industria ta (format, dimensiune, teme etc.);
- Cum evaluezi necesarul de link building în campania SEO, în funcție de competitori;
- Cum măsori rezultatele campaniei în relație cu competitorii (e ok să crești… dar dacă cresc și competitorii tăi?).
Mihai Vînătoru
Managing Partner DWF
- Cum este structurat un cont de Analytics și care sunt bunele practici pentru instalarea și configurarea Google Analytics;
- Noțiuni de bază: Ce înseamnă, de fapt, indicatorii pe care îi vezi în Google Analytics;
- Overview interfață Google Analytics: Cum sunt organizate rapoartele și ce fel de informații oferă acestea;
- Noțiuni de bază privind modul în care poți evalua canalele de achiziție a traficului;
- Bune practici privind măsurarea surselor de trafic;
- Noțiuni de bază cu privire la principalele modele de atribuire disponibile în Google Analytics;
- Evaluarea comportamentului utilizatorilor pe site;
- Rapoartele Enhanced E-Commerce specifice acitivităților magazinelor online.
Eugen Potlog
Founder UX Studio
- De ce avem nevoie de Facebook și Google Ads;
- Care canal este mai avantajos pentru nișa mea;
- Scalare creative campanii dinamice de Facebook Ads;
- Scalare creative campanii dinamice de Google Ads;
- Reguli automate Facebook și Google Ads.
Sebastian Cosmor
Head of Marketing & Partnerships Retargeting BIZ
Creștere rapidă sau sau creștere sustenabilă pentru magazinul tău? Dacă nu trebuie să alegi, dacă le poți avea pe ambele?
În această sesiune vei decoperi:
- Framework-ul pe care cele mai de succes startup-uri din ultimii ani îl folosesc pentru a deconstrui marketingul și pentru a obține o creștere accelerată;
- Pasul important din strategia de conținut și social media pe care majoritatea îl ignorăm, dar care aproape ne poate garanta succesul;
- Cum poți crea o pagină de social media și un newsletter engaging, care contribuie la creșterea magazinului;
- Principii de gândire pe care să le „furi” de la growth hackeri și să le folosești pentru creșterea magazinului tău.
Toma Grozăvescu
Founder SMARTERS
Cină și timp alocat familiei înainte de activitățile de seară de la Școala de Iarnă GPeC
Sâmbătă seara ne reîntâlnim #online la Team Building & Fun – zâmbetele și buna dispoziție vor fi la ordinea serii 🙂 #DeNeratat
- Idei pentru ghidarea clienților printr-un sales funnel personalizat;
- Cum te asiguri că ai audiențe pregătite să cumpere dinainte să pornești campaniile de marketing;
- Strategii de diferențiere în eCommerce: cum determini clienții să cumpere din nou și din nou.
Cosmin Dărăban
CEO Gomag
Vom discuta deschis despre cum pot fi ajutate business-urile online de tehnologie și instrumente de marketing menite să vină în sprijinul clienților, să le asigure convenineță și flexibilitate în luarea deciziilor, iar astfel, să se întoarcă să cumpere de la magazinele online care pun clientul în centrul atenției.
Unul din invitații speciali ai Școlii de Iarnă GPeC este Mircea Stan, CEO & Founder Postis – primul startup LogTech din România. Acesta a revoluționat sectoarele de retail, logistică și transport prin intermediul tehnologiilor IT – platforme digitale deschise, utilizarea datelor pentru fundamentarea deciziilor de business, algoritmi de machine-learning și automatizarea proceselor.
Platforma Postis integrează toți furnizorii semnificativi de servicii de transport și livrare și asigură managementul, optimizarea și automatizarea proceselor din supply-chain. Platforma poate fi utilizată de orice retailer, jucător de E-Commerce sau furnizor de servicii logistice din România și Europa Centrală și de Est care are nevoie de creșterea productivității, simplificarea operațiunilor, optimizarea costurilor, scalarea afacerii, ajustarea modelului de business, experiențe de client îmbunătățite sau intrarea rapidă pe noi piețe.
- www.PlatiOnline.ro – din 2002, primul procesator online de carduri din România care în 2020 a procesat tranzacții în valoare de aprox. 1.36 milione EUR
- www.LivrariOnline.ro – din 2005, prima platformă pentru curieri SAAS pentru eCommerce care a gestionat aprox. 1,08 milioane de livrăriîn 2020
- www.PostaPanduri.ro – din 2015, prima rețea de Pachetomate din România ce permite implementarea metodelor “Click&Collect” și “Pickup in Store” (creștere de 50% în 2020).
Mircea Stan
Founder & CEO Postis
Cătălin Maftei
Founder C Solution
- Optimizarea automată a campaniilor, în funcție de obiectivele țintite;
- Facebook Pixel și Events și setarea lor corectă;
- Targetări eficiente în Facebook și Instagram Ads pentru atingerea de rezultate;
- Strategii de bidding și optimizare a campaniilor Facebook PPC;
- Creative și formate eficiente în Facebook și Instagram Ads.
Raluca Radu
Founder MTH Digital
Parcă s-a mai domolit văpaia GDPR în casa magazinelor online. Dar legea este acolo și amenzile se dau – așa că vă propun o abordare în care discutăm despre cele mai des întâlnite probleme legate de date personale care au fost sancționate în România.
Bogdan Manolea
Co-Founder TRUSTED.ro
Petrecem ultima seară a Școlii de Iarnă GPeC alături de organizatorii și trainerii Școlii de Iarnă GPeC la un pahar de vorbă despre orice topic sau întrebare pe care poate nu am reușit să o atingem în cadrul cursurilor.
Unii dintre cei mai buni specialiști din online vor fi alături de voi pentru a vă răspunde la orice întrebare punctuală aveți, apoi ne îmbrățisăm virtual și ținem aproape în viitor.
This will not be a Good-Bye, but a See You Again Soon! 🙂