Raluca Radu MTH Digital speaker GPeC

Curs de Marketing Online de la A la Z cu Raluca Radu - 10 Sesiuni

Este pentru tine cursul intensiv de Marketing Online?

Răspunsul este, cu siguranță, DA dacă:

  • Ești antreprenor și vrei să știi cum să alegi canalele de Digital Marketing potrivite pentru magazinul tău online;
  • Lucrezi în digital marketing și vrei să afli într-un context integrat noutățile din domeniu și cum le poți aduce împreună pentru a contribui eficient la creșterea rezultatelor tale;
  • Vrei să îți gândești și optimizezi strategia de Marketing Online;
  • Vrei să afli tot ce e important și 100% practic despre promovarea prin Google, Facebook, Youtube, Tik Tok și Instagram a magazinului tău online.

Nivelul întregului curs este Începător / Intermediar, terminologia de specialitate fiind explicată pe înțelesul tuturor, cu multe exemple și situații practice.

15

locuri

disponibile la curs

2

zile

de curs practic

4

module intensive

de curs

12

ore

de conținut pur și direct aplicabil

Agenda

Cursul este plin de exemple practice și situații concrete de business, fiind interactiv (presupune dialog cu participanții). Se adresează nivelului Începător / Intermediar și se desfășoară exclusiv online.

Ziua 1

Modul 1 - Cum gândim strategia de marketing digital și alegem mixul de canale de digital marketing potrivite pentru magazinul nostru online

    • Ingredientele și planul strategiei de marketing online pentru e-commerce și scurtă trecere în revistă a principalelor canale de marketing digital și a rolului acestora în strategia macro de promovare
    • Trecere în revistă a principalilor KPI relevanți pentru digital marketing pentru e-commerce și a modului de măsurare a acestora;
    • Realizarea profilului de buyer persona pentru magazinul tău online - surse de informații relevante pe care le ai la dispoziție;
    • Tips & tricks legate de bugetarea și urmărirea campaniilor de digital marketing.

 

Modul 2 - Google Ads - Search, Shopping, Display - tipuri de campanii și principalele puncte de urmărit în setarea și optimizarea campaniilor Google Ads

    • Checklist setări de bază pentru campanii eficiente Google Ads;
    • Google Search Ads - sfaturi practice pentru campanii eficiente. DSA, RLSA, SKAG, strategii de bidding;
    • Targetare eficientă pentru Google Display Ads;
    • Sfaturi pentru optimizarea Google Shopping Ads;
    • Sfaturi practice de optimizare a campaniilor Google Ads.

 

Ziua 2

Modul 3 - Facebook & Instagram Ads - tipuri de campanii și punctele cheie în setarea și optimizarea campaniilor

    • Pași practici și setări de bază pentru campanii eficiente Facebook și Instagram Ads;
    • Tipuri de campanii, creative și mesaje performante pentru campanii Facebook Ads;
    • Sfaturi practice pentru optimizarea Facebook & Instagram Ads.

Modul 4 -  Promovare pe LinkedIn, Youtube, Pinterest și TikTok

    • Opțiuni de promovare tipuri de campanii și lucruri esențiale de urmărit în setarea și optimizarea campaniilor;
    • Sfaturi pentru creative, vizualuri și mesaje cheie de succes.

 

Beneficii și costuri

Ce câștigi și cât te costă participarea?

  • Ai parte de 2 zile de curs practic, adică nu mai puțin de 12 ore de conținut hands-on și direct aplicabil;
  • Trainerii au o experiență vastă în domeniu –> înveți doar de la cei mai buni;
  • Ai parte de o mulțime de exemple practice și situații concrete –> vei ști exact ce e bine și, mai ales, ce și cum trebuie remediat pentru a crește vânzările online;
  • Cursul are loc exclusiv online, deci îl poți accesa de oriunde eliminând costuri suplimentare.

Atenție: sunt max. 15 locuri disponibile!

 

 

 15 locuri disponibile

249 € + TVA persoană

Pret cu TVA: 296,31 €

Curs E-Commerce și Marketing Online

  • 4 module intensive de curs detaliate, pline de exerciții și exemple practice;
  • Suportul de curs al fiecărui trainer;
  • Diplomă de absolvire a cursului;
  • Coordonatele de contact ale participanților și trainerilor.
Raluca Radu Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital

Trainer: Raluca Radu

Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital

Raluca Radu este Country Manager ANSWEAR.ro, Fondator al agenției de digital marketing MTH Digital și Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 16 ani în marketing online și strategie de business online și e-commerce, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind trainer pentru cursurile de marketing online și e-commerce din cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri la început de drum în mediul digital. Raluca este pasionată de implementarea și optimizarea hands-on a campaniilor de Google Ads, Youtube Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, content marketing și de testarea și găsirea de noi moduri de obținere de rezultate prin acestea. Raluca este absolventă de Automatică și Calculatoare și în trecut s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro.

Robert Dumitru MTH Digital GPeC

Trainer: Robert Dumitru

Managing Partner MTH Digital

Robert Dumitru este Managing Partner al agenției de digital marketing MTH Digital, are o experiență de 5 ani în digital marketing și conduce o echipă de specialiști entuziaști ce îmbină creativitatea cu atingerea obiectivelor de marketing. Robert se ocupă de strategia și implementarea campaniile de performance marketing (Google Ads, YouTube Ads, Facebook Ads), concentrându-se pe atingerea obiectivelor de marketing stabilite. Pasiunea pentru digital marketing a început încă din facultate, acesta terminând Facultatea de Comunicare și Relații Publice, și parcursul său profesional a început în cadrul agenției. Fire curioasă și orientat spre atingerea rezultatelor ale campaniilor de marketing online, Robert încearcă întotdeauna să aducă noi perspective concentrate în jurul publicului țintă al clienților cu care acesta lucrează.