Îți dăm întâlnire pe Zoom la ora 10:00 AM și te așteptăm cu brațele deschise pentru o scurtă sesiune de cunoaștere – totul într-un cadru informal, așa cum este întreaga atmosferă de la Școala de Iarnă GPeC. Neapărat să ai camera web și microfonul pornite ca să discutăm “face 2 face”, iar fruntea senină este un must have! 😊
Începem Școala de Iarnă GPeC cu o dezbatere despre situația la zi a pieței de e-commerce din România, alături de invitați speciali – reprezentanți ai câtorva companii de top din domeniu:
- Bilanțul pieței de comerț electronic pentru anul 2022 (cele mai noi cifre de piață)
- Provocările magazinelor online în contextul economic și geopolitic actual
- Schimbări în comportamentul de consum al clienților magazinelor online
- Trend-uri pentru 2023 și recomandări și oportunități de creștere
Invitați la dialog și deschiși întrebărilor tale: Cătălin Maftei (CEO & Founder C Solution), Cornel Morcov (Chief Commercial Officer FAN Courier), Ionuț Sabadac (Head of Merchant Solutions tbi Bank), Tudor Manea (CEO eMAG)
Host: Andrei Radu (CEO & Founder GPeC)
- Bune practici și situații concrete despre cum trebuie optimizate principalele secțiuni dintr-un magazin online: de la Homepage, Pagină de Categorie, Pagină de Produs, Coș de Cumpărături, Proces de Checkout până la Pagina de Confirmare a Comenzii;
- Stabilirea unor diferențiatori reali și importanța diferențiatorilor în strategia de business;
- Hero Image vs. Slider / Carousel;
- Checkout as Guest vs. Cont obligatoriu – avantaje și dezavantaje;
- Tehnici de creștere a valorii comenzii;
- Aplicarea principului „Don’t make me think” (Steve Krug) în întregul website.
- Urgency & Scarcity;
- Cross-Sell & Up-Sell;
- Codul de discount și cum poate crește abandonul de coș dacă este implementat greșit;
- Folosirea atentă a marcajelor de marketing;
- White Space și focus pe elementele esențiale dintr-un listing de produse;
- Sticky Header;
- Dimensiunea optimă a fișierelor / imaginilor din site;
- Direcționarea utilizatorilor spre acțiune prin cromatică și ierarhie vizuală;
- Inline Validation în Checkout;
- Imaginile de produs;
- Culoarea de acțiune;
- Zona utilizatorilor în site și ce elemente trebuie să conțină.
Attendees will walk away with a real world understanding of what AI is from a practical sense and how it impacts media buying:
- How to use the latest AI technology properly and in a way that doesn’t risk automation implosion
- The various features currently available from an AI perspective and what’s on the horizon
- Risk and shortfalls of AI and how to protect yourself
English Session
- Strategia de Marketing Online – rolul fiecărui canal de marketing în funcție de nivelul unde se află utilizatorul în marketing funnel
- Ecosistemul Facebook: să facem cunoștință cu Business Manager, Ad Manager, Facebook Pixel și Events Manager
- Pașii setării unei campanii de Facebook Ads
- Idei de targetare a audienței în Facebook Ads: remarketing, custom audiences, lookalike audiences, dar și idei de targetare și micro-targetare
- Tips & tricks pentru optimizarea Facebook Ads
- Best practices pentru vizualuri de succes pentru Facebook Ads
- Instagram în România – date generale de piață
- Setarea campaniilor Instagram Ads din Facebook Ad Manager de la A la Z
- Cum că creezi conținut remarcabil pentru Instagram – bune practici pentru engagement
- Sfaturi de urmărire și optimizare Instagram Ads
- Vânzări online prin Instagram Shopping
- TikTok în România – scurtă radiografie a utilizatorilor
- TikTok Ads – crearea de la 0 a primei tale campanii de TikTok Ads
- Targetarea audienței potrivite pe TikTok – Pixel, retargeting, custom audiences, lookalike audiences
- Formate TikTok și moduri de utilizare a acestora
- Bune practici pentru optimizarea TikTok ads pentru lead generation și conversii
- Sfaturi pentru vizualuri cu engagement și reach pe TikTok
Not much can surprise you when it comes to interface challenges, doesn’t it? You can design a decent card, a well-rounded accordion and an exquisite hamburger navigation. But what if there are slightly more complex UX challenges ahead of us? How do we make the accessible to everyone around the world? What if you are dealing with complex filters, multi-page forms or multi-step modals and overlays? What about intricate enterprise-grade tables and dashboards? Or perhaps creating a resilient navigation system for a family of 115 websites?
Well, complex UI doesn’t have to be complicated. We need to hide the complexity under the surface, making it easier for everyone to get complex tasks done easier.
In this session with Vitaly Friedman, UX consultant and creative lead behind Smashing Magazine, we’ll dive deep into dissecting how to solve complex design problems to make applications accessible and usable, maximizing clarity and minimizing ambiguity along the way. Whether you’re working on a complex nested multi-level navigation or creating complex tables, this session will give you some strategies and tools you need to get better at your work.
- Introducere și familairizare interfață și funcționalități GA4
- Cele mai importante setări pe care trebuie să le aplici într-o proprietate de GA4
- Analiza surselor de trafic și a performanței campaniilor folosind rapoartele disponibile în GA4
- Analiza funnelului de conversie a unui magazin online
- Analiza performanțelor produselor disponibile într-un magazin online
- Analiza sintagmelor căutate folosind motorul de căutare al site-ului
- Alte scenarii practice de analiză a datelor pentru un magazin online
- Analiza de Produse – Cum analizăm vânzările la nivel de produs
- Identificare Produse Hero – Cum găsim produsele care generează cele mai mari vânzări
- Identificare Produse Toxice – Cum optimizăm bugetele de marketing
- Analiză Categorii de Produse
- Analiză Branduri de Produse
- Strategia de promovare în Shopping
- Strategia de promovare în SEO
100% of your visitors are human. That means they’re all subject to certain predispositions. It’s just a simple consequence of brain chemistry and social norms.
Some marketing works with the cognitive biases of the audience. Some marketing works against it.
In this session, you’ll learn to align your marketing with the natural tendencies of the human brain. Specifically, you’ll learn to:
- Trigger urgency and loss aversion
- Persuade through social proof
- Create and manage a visual hierarchy
- Write better calls to action
In the end, your marketing should make anything other than hiring you feel weird. These are the practical steps to get there, in social streams, inboxes and search results… and of course, on your website.
Although we’ll be focusing on digital, there are many opportunities to leverage the same techniques offline.
Although this session is for marketers, we are all consumers as well. It’s helpful to know what brands are doing to try to influence us.
English Session
- Google Ads în 2023: ce este nou
- Product feed: optimizările feed-ului în Merchant Center
- Shopping Ads pentru E-Commerce
- Segmentarea campaniilor de Shopping
- Best Practices Performance Max
- Exercițiu
- YouTube for Shopping
- Search pentru E-Commerce
- Display pentru E-Commerce
- Q&A
- Your team go beyond the process thinking and deliver more considered work
- Understanding the WHY and WHAT NEXT ensures better time planning and utilisation
- Thinking through the WHY of a task means more buy-in and care
- Critical Thinking allows better internal challenging of ideas without risking relationships
English Session
Crește afacerea ta chiar și într-un an ce se anunță, din start, plin de provocări. Țintește spre implementarea unei strategii omogene folosind 3 piloni solizi pentru susținerea afacerii: fidelizarea clienților, automatizarea pe multiple paliere și scalare pentru optimizarea costurilor.
- Cum îți creezi un sistem unitar pentru vânzări profitabile
- Optimizarea strategiei de loializare în vremuri nesigure
- Cum preiei controlul & economisești resurse prin automatizare în 2023
Pseudo trends:
- Artificial Intelligence
- Voice Search
- Mobile Friendly Website
Real Trends:
- Content Helpful content update, core updates
- Domain level signals vs. Link Building, Link spam updates, brands, entities
- EEAT Experience -> content keeps getting more expensive, but also makes the internet a better ecosystem
- Long form content
- Reduced Crawling and Indexing Frequency
E-Mail Marketing-ul – acceptat în industrie ca fiind canalul de comunicare cu cel mai mare ROI – poate funcționa și pentru tine eficient dacă respecți principiile de bază.
Descoperă aspectele de care trebuie să ții cont în planificarea acțiunilor de e-mail marketing pentru a-ți îndeplinii obiectivele:
- Cum să îți crești bazele de date
- Organizarea și segmentarea bazei de date
- Planificarea și crearea mesajelor pentru comunicările periodice
- Folosirea automatizărilor
- Trenduri în e-mail marketing
- Implementarea noilor standarde tehnice
- Folosirea sistemelor de AI
- Impactul Apple MPP
- Optimizarea e-mail-urilor pentru Dark Mode
- Optimizarea proceselor de customer journey
- Folosirea tehnolgiei AMP
Strategies for running a thriving e-commerce business during a recession.
Find out how to protect your store from the latest Apple privacy update, supply chain issues, inflation, and more.
Ezra will show you how to maximize your resources, uncover the advertising strategies that are working in 2023, and let you walk away with his most powerful funnel to date.
English Session