Îți dăm întâlnire pe Zoom la ora 09:30 AM și te așteptăm cu brațele deschise pentru o scurtă sesiune de cunoaștere – totul într-un cadru informal, așa cum este întreaga atmosferă de la Școala de Iarnă GPeC. Neapărat să ai camera web și microfonul pornite ca să discutăm “face 2 face”, iar fruntea senină este un must have! 😊
Începem Școala de Iarnă GPeC cu o dezbatere despre situația la zi a pieței de e-commerce din România, provocările și oportunitățile pentru 2024 și impactul măsurilor fiscale asupra afacerilor online alături de invitați speciali – reprezentanți ai câtorva companii de top din domeniu. Vorbim despre:
- Bilanțul pieței de comerț electronic pentru anul 2023 (cele mai noi cifre de piață)
- Provocările și oportunitățile magazinelor online în 2024
- Impactul măsurilor fiscale (inclusiv eFactura) asupra afacerilor online
- Schimbări în comportamentul de consum al clienților magazinelor online
- Trend-uri pentru 2024 și recomandări de creștere
Invitați la dialog și deschiși întrebărilor tale: Cătălin Maftei (Founder C Solution), Cornel Morcov (Chief Commercial Officer FAN Courier), Flavius Valentin Jakubowicz (Managing Partner JASILL), Mircea Căpățînă (Co-Founder SmartBill), Tudor Manea (CEO eMAG)
Host: Andrei Radu (CEO & Founder GPeC)
- Why you shouldn’t equate growth and marketing – A story of failure as Head of Growth at Heights
- How to then split out growth and (Brand) marketing to set them up for success
- Different models of growth teams for different stages
- How to start building a strong growth process to run experiments
English Session
Care-i beneficiul dacă investești și aduci clienți care nu se mai întorc?
În această sesiune, vei învăța cum să atragi clienți potriviți în e-commerce, adică acei clienți care ajung să aibă un Lifetime Value mare.
Vom discuta despre strategii eficiente de marketing care să te ajute să identifici și să atragi cei mai profitabili clienți.
Vei învăța cum să folosești datele de comportament și de achiziție pentru a identifica clienții cu cel mai mare potențial de a deveni clienți fideli și cu un Lifetime Value mare.
În final, vom discuta despre cum să fidelizăm clienții și să îi transformăm în ambasadori ai brandului tău.
Scopul acestei sesiuni este să te ajute să atragi clienți potriviți în e-commerce și să îi transformi în clienți fideli și ambasadori ai brandului tău.
Audiențele joacă un rol crucial în campaniile de marketing digital.Vom descoperi împreună de ce e important să setam Consent Mode și cum ne poate afecta lipsa acestuia.
Începând cu Martie 2024, advertiserii care nu au implementată o soluție validă de Consent Mode, nu vor putea folosi audiențele în campaniile din online, iar tot ceea ce inseama user-measurement in Google Analytics 4 va fi serios afectat.
Principalele subiecte:
- Evoluția Privacy in ecosistemului de advertising digital
- Ce este Consent Mode si cum ne afectează
- Advanced Consent Mode vs Basic Consent Mode
- Cum implementăm Consent Mode
- Google Ads Consent Mode Modeling
- Mai contează SEO în 2024? Răspunsul este “da”, dar întrebarea corectă este “CUM?” Ce funcţionează, cu adevărat, în SEO astăzi şi ce este doar o pierdere de timp şi de bani?
- Cum poţi avea succes SEO pe o piaţă tot mai saturată, mai competitivă şi mai scumpă?
- Este AI un game changer sau este doar un moft la modă? În ce măsură ne ajută şi în ce măsură mai rău ne încurcă inteligenţa artificială în SEO?
- Care sunt cele mai bune tool-uri SEO şi de ce aceasta este o întrebare greşită?
- În 2023, Google a rulat peste 800.000 de teste şi a operat peste 4.000 de modificări la algoritmul lor de ranking. Ce s-a schimbat şi cum ne putem adapta la volatilitatea tot mai mare a algoritmului?
- Strategii avansate de Facebook Ads pentru atragerea publicului rece
- Structuri eficiente de campanii Facebook Ads în funcție de nivelul în funnel al audienței
- Setarea unui funnel Facebook Ads
- Manual Bidding – cum ne folosim de licitarea manuală pentru a câstiga afișarea în fața competiției noastre
- Cum aplicam principiul Paretto în reclame pentru a ne crește exponențial vânzările
- Ce înseamnă un funnel optimizat pentru un produs și cum îl creăm în Facebook Ads
- Tips& Tricks despre optimizarea bugetului într-un marketing funnel
Cererea de conținut vizual a crescut exponențial, iar companiile sunt nevoite să producă un număr tot mai mare de reclame și conținut vizual personalizat în formate multicanal, având grijă să nu se abată de la brand și calitate.
În cadrul sesiunii vom discuta despre impactul pe care aceste creative assets îl are asupra eficienței bugetelor de marketing, cum putem folosi tehnologii de tip AI pentru automatizare și scalare și despre tehnici de optimizare.
There are infinite use cases for AI, some trivial, some powerful. Many are famous for boosting speed and efficiency, but for boosting quality? Insights? Not so much.
Join us in a walk-through of a comprehensive AI framework for Content Marketing and SEO, based on hundreds of hours of research, experimentation and iteration.
An AI framework for audience research and content marketing
On-page SEO insights and edits to specific URLs
Title tag optimization for better click-through rates
Quick SEO audits and competitive analysis for high-value pages
Semantic distance analysis for quick hit content ideas
An AI framework for measuring content performance
This session will show you how AI can make you better at the basics and go farther into the tactics you love most about marketing. No need for subscriptions to fancy AI tools, but a ChatGPT Plus account is highly recommended.
English Session
Explorează strategii avansate și sfaturi practice de a îmbunătăți performanța campaniilor tale de Performance Max din Google Ads, special gândite pentru succesul magazinului tău în ecommerce.
Află cum să optimizezi campaniile pentru rezultate maxime, să crești conversiile menținând în același timp un ROAS optim, cu tehnici de monitorizare și optimizare avansate, și cum să maximizezi ROI-ul prin strategii inteligente de alocare a bugetului.
Inspirată de cele mai bune practici și exemple concrete, sesiunea îți oferă instrumentele esențiale pentru a atinge obiectivele tale într-un mediu competitiv cum este online-ul.
GA4 still causes friction amongst marketers, but it’s actually considerably more powerful and insightful than the Universal Analytics platform it replaces. GA4 can therefore provide you with more actionable data than UA could – challenge is, it’s not as easy to use…
In this session, Luke will showcase how you can get the best out of GA4 to drive sales with actionable data; from customisations, audiences and segmentation plus how to put it all into practice.
English Session
Contează mai puțin dacă o lege e nouă sau veche, contează doar dacă este în vigoare și cât de des (și cu ce riscuri) se aplică.
Pornim de la această premisă pentru a discuta deschis și cu exemple concrete despre legi mai vechi ce încep să fie mai des aplicate (de exemplu, cookies), despre legi noi ce urmează a fi aplicate (noul Ordin al ANPC ce intră în vigoare pe de pe 25 ianuarie 2024) și despre alte planuri legislative care vă vor afecta în viitor (detaliile produselor, accesibilitate site etc.). Iar la final discutăm în detaliu orice aspecte juridice care vă stresează. 🙂
Află din acest workshop practic care sunt cele 4 metode principale prin care poți să-ți crești rezultatele acțiunilor de marketing pentru magazinul tău online.
Vei lucra împreună cu trainerul Călin Biriș pentru a identifica cele mai mari oportunități de îmbunătățire și pentru a găsi cele mai bune tactici de testat pentru îmbunătățirea rezultatelor dorite.
- Unde stăm cu AI?
- Zero click searches, SGE vs. Content Marketing
- How to adapt for SGE – AEO (Answer Engine Optimization)
- Update-uri tehnice: cum ne pregătim site-ul pentru 2024?
- Oportunități noi pentru magazinele online
- Content & Authority: Brand vs. SEO, topical authority, EEAT
În cele 90 de minute ale workshop-ului vom discuta despre 5 puncte nevralgice ale strategiei de promovare online pentru e-commerce.
Pentru fiecare punct cheie, vom discuta despre 3 sfaturi importante pentru eficientizarea acelei componente din strategia de digital marketing:
- Creația și / sau mesajul campaniei – puncte cheie pentru vizualuri eficiente, importanța copywriting-ului, e nevoie de creație acolo unde avem AI?
- Landing page-ul – cum alegem landing page-ul perfect, sfaturi pentru optimizarea rezultatelor din landing page, ce măsurăm când optimizăm landing page-ul
- Targetarea campaniei – cât de broad sau specifică să fie targetarea, cât de automatizată să fie targetarea, când să segmentăm și când să nu segmentăm audiența
- Funnel-ul de marketing – când să scalăm promovarea online cu mai multe canale, cum targetăm diferit clienții în funcție de etapa din funnel în care se află, cum ar trebui să difere mesajele
- Bugetul de marketing online – cum stabilim bugetul necesar, cum estimăm rezultatele obținute, cum facem să aibă sens din punct de vedere al profitabilității
Încheiere Școala de Iarnă GPeC & See you again soon!
Pseudo trends:
- Artificial Intelligence
- Voice Search
- Mobile Friendly Website
Real Trends:
- Content Helpful content update, core updates
- Domain level signals vs. Link Building, Link spam updates, brands, entities
- EEAT Experience -> content keeps getting more expensive, but also makes the internet a better ecosystem
- Long form content
- Reduced Crawling and Indexing Frequency
E-Mail Marketing-ul – acceptat în industrie ca fiind canalul de comunicare cu cel mai mare ROI – poate funcționa și pentru tine eficient dacă respecți principiile de bază.
Descoperă aspectele de care trebuie să ții cont în planificarea acțiunilor de e-mail marketing pentru a-ți îndeplinii obiectivele:
- Cum să îți crești bazele de date
- Organizarea și segmentarea bazei de date
- Planificarea și crearea mesajelor pentru comunicările periodice
- Folosirea automatizărilor
- Trenduri în e-mail marketing
- Implementarea noilor standarde tehnice
- Folosirea sistemelor de AI
- Impactul Apple MPP
- Optimizarea e-mail-urilor pentru Dark Mode
- Optimizarea proceselor de customer journey
- Folosirea tehnolgiei AMP
Strategies for running a thriving e-commerce business during a recession.
Find out how to protect your store from the latest Apple privacy update, supply chain issues, inflation, and more.
Ezra will show you how to maximize your resources, uncover the advertising strategies that are working in 2023, and let you walk away with his most powerful funnel to date.
English Session