Andrei Radu curs e-commerce

Trainerul, Andrei Radu, are peste 15 ani de experiență în E-Commerce

Înscrie-te acum la Cursul Online de E-Commerce, Usability și Optimizarea Ratei de Conversie!

În cei 16 ani de Competiție a Magazinelor Online GPeC, am analizat peste 1.500 de magazine online din punct de vedere Usability și Optimizare a Ratei de Conversie.

Am dezvoltat un set de criterii de evaluare a website-urilor e-commerce cu peste 200 de elemente pe care le urmărim la fiecare magazin online, ținând cont de cercetările internaționale din domeniu efectuate de companii de renume precum Baymard Institute, Nielsen Norman Group sau CXL.

De 11 ani susținem cursuri de User Experience și Optimizarea Conversiilor în cadrul Școlii de Vară de E-Commerce GPeC, la GPeC Trainings sau alături de partenerii noștri de la DallesGO.

Te așteptăm la Cursul Online pentru începători "E-Commerce, Usability și Optimizarea Ratei de Conversie pentru a avea un magazin online de succes" în care vom sintetiza cele mai importante aspecte de urmărit în secțiunile din website-ul tău, astfel încât experiența de navigare și de cumpărare a utilizatorilor să fie facilă și plăcută.

Vom analiza fiecare secțiune esențială dintr-un magazin online - de la Homepage și Pagină de Categorie, până la Pagina de Produs, Search intern, Coș de Cumpărături, Checkout și Thank You Page, iar pentru fiecare secțiune vom veni cu exemple 100% practice și cu multe tips & tricks pentru optimizare, astfel încât să nu pierdeți clienți din cauza unei ergonomii defectuoase a website-ului.

Nivelul acestui curs: Începător / Intermediar

Cursul va avea loc în momentul în care se formează o serie de 15 participanți.

Subiecte dezbătute

Ce vei primi în cadrul Cursului Online "E-Commerce, Usability și Optimizarea Ratei de Conversie pentru a avea un magazin online de succes"

Vei învăța practic cum să îți optimizezi magazinul online pe toate secțiunile principale ținând cont de bunele practici din domeniu la nivel internațional, în așa fel încât să crești rata de conversie și să vinzi mai mult.

  • Scurtă radiografie a pieței de e-commerce la zi, în așa fel încât să știi exact unde ne situăm, care sunt principalele verticale de piață, care sunt nișele puțin exploatate, care este valoarea medie a coșului în funcție de verticale, ce se cumpără, cum se plătește, care sunt particularitățile pieței, care este profilul consumatorului român, care sunt provocările actuale cauzate de efectele pandemiei Covid și a crizei economice declanșate de războiul din Ucraina.
  • Optimizarea principalelor secțiuni dintr-un magazin online din punct de vedere Usability și Conversie: Întregul Website, Homepage, Pagina de Categorie, Pagina de Produs, Coșul de Cumpărături, Procesul de Checkout, Search Intern, Thank You Page, elemente specifice Mobile.
  • Tips & Tricks de Marketing (Product Bundles, reguli pentru recomandări de produse, Unique Value Proposition, Scarcity, Urgency etc.)
  • Explicarea abrevierilor, conceptelor și a terminologiilor frecvent folosite în e-commerce

... sunt principalele subiecte pe care le vom diseca în cadrul cursului.

Cui se adresează cursul?

  • antreprenorilor la început de drum care au lansat de curând un magazin online
  • antreprenorilor care au de gând să pornească un magazin online
  • retailerilor tradiționali (offline) care vor să migreze spre online
  • tuturor celor aflați la început care vor să știe ce reguli trebuie să respecte un website e-commerce
  • tuturor celor care vor să aibă un limbaj comun cu furnizorii terți cu care lucrează (agenții, SEO-iști, programatori etc.) pentru a putea evalua activitatea acestora

Nivelul acestui curs este: Începător / Intermediar

Structură curs pe ore

E-Commerce, Usability și Optimizarea Ratei de Conversie pentru a avea un magazin online de succes

 

08:45 – 09:00 Registration


09:00 – 10:30 Modul 1


10:30 – 10:45 Pauză


10:45 – 12:15 Modul 2


12:15 – 12:30 Pauză


12:30 – 14:00 Modul 3 + Q&A


Beneficii și costuri

Ce câștigi și cât te costă participarea?

  • te așteaptă 5 ore de curs intensiv E-Commerce axat pe Usability și Optimizarea Conversiilor;
  • trainerul are o experiență vastă în domeniu, este implicat activ în domeniu și nu este un teoretician –> înveți doar de la cei mai buni;
  • ai parte de exemple concrete, 100% practice –> vei ști exact ce e bine și, mai ales, ce și cum trebuie remediat pentru a vinde online cu succes;
  • poți adresa oricând întrebări pe subiect și îți sunt explicate terminologiile uzuale în e-commerce
  • primești suportul de curs în format .ppt

Ne vedem la curs?

 15 locuri disponibile

399 249€ + TVA persoană

Pret cu TVA: 296,31 €

Curs Online E-Commerce, Usability & Optimizarea Ratei de Conversie

*Dacă te înscrii până pe 15 Mai, ora 23:59, beneficiezi de 150 EUR discount din prețul cursului și plătești doar 249 EUR + TVA/persoană în loc de 399 EUR.

Înscrierile se fac completând formularul de înscriere, iar plata se face online prin card sau prin transfer bancar la cursul RON/EUR BNR din ziua înscrierii sau a emiterii facturii.

Andrei Radu CEO & Founder GPeC

Trainer: Andrei Radu

CEO & Founder GPeC

Andrei Radu este, de 17 ani, CEO & Founder GPeC – cel mai important eveniment de E-Commerce & Digital Marketing din România și Europa de Est – și Co-Founder TRUSTED.ro – Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online, căruia i-a pus bazele alături de Legi-Internet.ro și Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România.

Din martie 2021, este realizatorul și prezentatorul emisiunii ePlan by ȘtirileProTV – prima emisiune de eCommerce din România realizată de Pro TV și GPeC.

Este specialist în User Experience și E-Commerce și oferă consultanță de specialitate în ceea ce privește piața de e-commerce din România și Europa de Est și oportunitățile de afaceri existente pe aceste piețe.

De asemenea, Andrei este trainer în zona de Usability și Customer Experience, fiind invitat ca speaker la numeroase conferințe și workshop-uri de profil atât pe plan național, cât și internațional.