Robert Berza (Fashion Days), interviu la GPeC Summit Mai 2018

Robert Berza (Fashion Days): „Zona de Fashion va fi undeva la 12 miliarde de lei. Probabil online-ul ia pe la 1 miliard”

eMAG are 2/3 din clienți bărbați. Fashion Days are 2/3 din clienți femei. Core target-ul Fashion Days este diferit de core target-ul eMAG. În urma fuziunii tehnologice și logistice dintre Fashion Days și eMAG, Robert Berza, General Manager Fashion Days, spune că s-a simțit nevoia unui rebranding, pentru a proiecta către client o imagine mai autentică a companiei.

Citește articolul...
GPeC Summit, 12-13 Noiembrie - teasing

GPeC Summit se apropie, românii nu cumpără rechizite online, comerț vocal de la Argos

→ Pe 12-13 noiembrie ne vedem la GPeC SUMMIT
→ Shopping-ul online în Marea Britanie e în creștere
→ 3,3% dintre români au cumpărat rechizite online
→ Experiența clientului este esențială pentru fidelizare
→ Retailerul britanic Argos lansează o aplicație care permite comerțul vocal

Citește articolul...

Înscrie-te la cursul “Ce știi despre NIR, VIES sau SPV / sau noțiuni financiar-contabile utile pentru magazinul tău online”!

TRUSTED.RO continuă seria de cursuri pentru începători, cu unul de contabilitate pentru administratorii de magazine online, susținut de experta contabilă Mihaela Adina Călin. Cursul se va desfășura în 26 septembrie, de la ora 17:30 (locul va fi anunțat ulterior), în București.

Citește articolul...