Website searchbar analysis Luigi's box

Pe o scară de la 0 la 9, cât de performantă este funcția de căutare în magazinul tău online?

Când ai testat ultima oară performanța funcției de căutare pe site-ul tău? Majoritatea administratorilor de magazine online vor spune niciodată. Și, cumva, este de înțeles. Un lucru atât de mic ca o bară de căutare tinde să fie neglijat în favoarea unor obiective de business mai mari și mai evidente, precum ROI-ul obținut din Google Ads. Cu toate astea, utilizatorii care lansează căutări pe site sunt cu 70% mai înclinați să cumpere din magazinul tău online decât utilizatorii care doar navighează. Cifrele nu mint. Așa că e timpul să acorzi mai multă atenție funcției de căutare interne. Împreună cu Luigi’s Box am alcătuit o listă de 9 puncte care te vor ajuta să stabilești cât de bine funcționează căutarea pe site-ul tău și, poate să iei măsuri. 1. Vizibilitatea barei de căutare Vizitatorii site-ului tău pot să vadă bara de căutare imediat? Este ea prezentă pe fiecare pagină? Este extrem

Citește articolul...
Retargeting.biz disponibil pe platforma PrestaShop

Retargeting.biz devine partener oficial al platformei de e-commerce PrestaShop

Retargeting.biz a devenit primul partener din România al platformei de e-commerce PrestaShop. Începând cu luna septembrie, utilizatorii PrestaShop din întreaga lume pot integra plugin-ul Retargeting în magazinul lor online prin numai câteva click-uri, pentru a-și seta campaniile de digital marketing automatizat. Fondatorul Retargeting.biz, Rareș Bănescu, spune că noul parteneriat este rezultatul ultimilor 4 ani de muncă asiduă. Alături de compania franceză, Retargeting țintește dezvoltarea produsului pe piețele din estul Europei și pătrunderea pe piețe noi din Europa de Vest, cu accent pe țări ca Spania și Italia. PrestaShop este a doua cea mai mare platformă de e-commerce open source din lume ca număr de utilizatori. Astfel, noul parteneriat conferă soft-ului dezvoltat de Retargeting o vizibilitate mult mai mare în rândul magazinelor online și noi oportunități de business.

Citește articolul...

Ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț la GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing

– Ryan Holiday (Bestselling Author) vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT;
– 6 Speakeri de renume internațional în E-Commerce și Digital Marketing i se alătură;
– Două zile de conferință, expo, networking și sesiuni Q&A cu speakerii;
– Pe 13 septembrie, ora 23:59, expiră Oferta GPeC Community cu cele mai mici prețuri pentru biletele de acces.

Citește articolul...

Cum a fost la Școala de Vară GPeC 2019 | eCommerce și Marketing Online la înălțime

Am spus-o la finalul celor șase zile, o lăsăm acum mărturie și în scris: Școala de Vară GPeC 2019 a fost cea mai faină experiență de training și teambuilding din cei nouă ani de când organizăm acest eveniment unic în peisajul de e-commerce și marketing online românesc.

Nu exagerăm. Cei aproape 100 de participanți de anul acesta pot să confirme. Dacă ai ratat ediția din 2019 și te gândești să participi la Școala De Vară GPeC 2020, hai să vezi mai jos ce te așteaptă!

Citește articolul...

Ryan Holiday, Vitaly Friedman, Andy Crestodina și Els Aerts sunt primii speakeri anunțați la GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie – Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing!

GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online din România și Europa de Est – va avea loc pe 4-5 Noiembrie, la Sala Mare a Teatrului Național București. Organizatorii au anunțat primii speakeri internaționali confirmați, iar înscrierile la eveniment au început cu o ofertă specială de preț valabilă până pe 2 septembrie 2019, care aduce doritorilor un discount de minimum 90 EUR/persoană. Prețul unui bilet de acces pornește de la 79 EUR + TVA.

Citește articolul...