quote header andrei cânda

Cum arată și ce așteptări are publicul magazinelor online din România – Studiu GPeC & iSense Solutions

Rezultatele Studiului GPeC & iSense Solutions pentru anul 2019 au fost publicate în premieră la ediția GPeC SUMMIT din noiembrie. Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions, ne-a dat detalii despre concluziile studiului și ne-a povestit pe scurt despre ce lucruri interesante a aflat despre piața online din România.

Citește articolul...
header quote christian holst

Motive pentru care clienții abandonează coșul de cumpărături. Ce pot face magazinele online?

Abandonul coșului de cumpărături se poate întâmpla la oricare pas din procesul de comandă, mai ales atunci când magazinele online nu înțeleg comportamentul utilizatorilor și nu fac un efort să aplice bunele practici în e-commerce. Am vorbit despre această problemă cu Christian Holst, Research Director și Co-fondator Baymard Institute, și am mai aflat multe alte informații interesante din cercetările derulate de el în ultima perioadă.

Citește articolul...
header quote angie schottmuller

Cum folosim psihologia dovezii sociale în optimizarea conversiilor

Ce înțelegem prin ”dovadă socială” și cum pot antreprenorii și oamenii de marketing să se folosească de acest concept pentru a genera vânzări? Angie Schottmuller, fondator Interactive Artisan, a explicat în detaliu acest proces și ne-a demonstrat cum să încurajăm userii să ofere recenzii de calitate într-un interviu interactiv la GPeC SUMMIT noiembrie 2019.

Citește articolul...

Raport GPeC E-Commerce România 2019: Cumpărături online de peste 4,3 miliarde de euro, în creștere cu 20% față de 2018

E-Commerce-ul românesc a depășit pragul de 4,3 miliarde de euro la finalul anului 2019, cu 20-22% mai mult decât în 2018 când valoarea comerțului online a fost estimată la aprox. 3,6 miliarde de euro.

Ritmul de creștere 2019 vs. 2018 a fost mai redus comparativ cu 2018 vs. 2017, când rata de creștere de la un an la altul a fost de aprox. 30%.

Valoarea de peste 4,3 miliarde de euro face referire la toate tranzacțiile generate din România atât către comercianții autohtoni, precum și către magazinele online din afara granițelor țării.

Citește articolul...
quote image tiffany dasilva

Sindromul impostorului în marketing: cum îi facem față – Interviu cu Tiffany daSilva

Ca om de marketing, Tiffany daSilva – fondator DaSilva Consulting – a transformat experiența ei cu sindromul impostorului într-o lecție pentru toți cei ca ea care au fost sau sunt încă în aceeași situație. În timpul interviului de la GPeC SUMMIT noiembrie 2019, a stat cu noi de vorbă despre cum pot oamenii de marketing să își construiască un mindset potrivit pentru a scăpa de sindromul impostorului și de frica de eșec.

Citește articolul...