Cuvântul cheie în business-ul de criză: pivotarea – Interviu cu Radu Georgescu, Founding Partner Gecad Ventures

Continuăm seria interviurilor GPeC Live cu un dialog despre antreprenoriat, business și investiții în tehnologie în contextul actual de pandemie COVID-19 alături de invitatul nostru de Marți, 7 Aprilie 2020: Radu Georgescu – Serial Entrepreneur & Venture Capitalist și Founding Partner Gecad Ventures – alături de Raluca Radu, co-organizator GPeC. Ce le rămâne antreprenorilor de făcut acum și cum va arăta în următorea perioadă piața de IT? Se mai fac investiții de business? Sunt o parte din întrebările la care Radu a venit cu răspunsuri bazate pe propria lui experiență ca antreprenor și investitor.

Citește articolul...

Andrei Pitiș, VP of Product Fitbit, despre Antreprenoriat și decizii de business pe timp de criză

Andrei Pitiș este VP of Product Fitbit, antreprenor și Business Angel. Joi, 2 Aprilie 2020, Raluca Radu (co-organizator GPeC) a stat de vorbă cu el despre impactul COVID-19 asupra întregii economii și a mediului de afaceri și despre efectele pe termen scurt și mediu asupra business-urilor și investițiilor în tehnologie. Vă redăm mai jos un scurt rezumat al interviului, pe care îl puteți urmări integral pe canalul nostru de YouTube.

Citește articolul...

Morcovi și alte legume juridice

Despre morcov ca legumă juridică și legătura cu magazinele online – o analogie neobișnuită la prima vedere, însă vă asigurăm că acest articol este cât se poate de serios. Bogdan Manolea – jurist, Co-fondator Trusted.ro si membru în Juriul GPeC al secțiunii de Legal – scrie pe Blog-ul GPeC despre legislație online și ecommerce pe înțelesul tuturor. Sunt multe reguli care se aplică atunci când vrei să deschizi un magazin online, sperăm ca această serie de articole pe temă juridică să vă fie cu folos în înțelegerea și aplicarea lor.

Citește articolul...

Cum poți reacționa ca business în vreme de criză – 14 sfaturi concrete care ar putea să te ajute

Trăim niște vremuri pe care cu greu ni le puteam imagina. E o perioadă extrem de dificilă, nu mai e niciun dubiu. Nu mai e timp de lamentări, cine se adaptează rapid acum, din toate punctele de vedere, va trece cu bine, mai puternic și mai pregătit pentru un context personal și profesional imprevizibil.  Sunt 3 pași prin care te adaptezi la situația actuală: înțelegerea tensiunilor oamenilor, identificarea comportamentelor pe care le determină, stabilirea strategiei de reacție și a măsurilor concrete. 

Citește articolul...

24 de Sfaturi pentru Marketing Online în perioada crizei COVID-19

12 specialiști din 12 agenții de digital marketing au pornit un demers în care oferă antreprenorilor 24 sfaturi concrete pentru optimizarea campaniilor, adaptarea la schimbările din piață și menținerea prezenței în online. GPeC susține agențiile în această inițiativă, în contextul în care multe magazine online au nevoie de ajutor și soluții de business cu rezultate rapide.

Citește articolul...