Ultimele zile de înscrieri cu reduceri între 50 și 100 EUR la GPeC SUMMIT 27-28 Mai

Doar până joi, 16 Mai 2019, este valabilă Oferta Early-Bird care aduce prețuri semnificativ reduse la GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online din România. Evenimentul se desfășoară la Sala Mare a Teatrului Național București și reunește unii dintre cei mai buni specialiști internaționali și români din domeniu. Biletele pot fi achiziționate online de pe website-ul GPeC.

Citește articolul...

10 motive să-ți înscrii magazinul online în Competiția GPeC 2019

Cum îți sună dublarea ratei de conversie și maximum 20% rată de abandon a coșului de cumpărături? Da, chiar pentru magazinul tău online. Acceptă provocarea GPeC: intră în Competiția Magazinelor Online 2019 și vinde mai mult. Îți dăm mai jos principalele 10 motive pentru care trebuie să te înscrii până pe 16 mai ca să prinzi oferta Early Bird.

Citește articolul...
Răzvan Gavrilaș, cognitiveSEO - Content Marketing pentru SEO

SEO e o investiție pe termen mediu și lung. Răzvan Gavrilaș despre factorii de ranking în e-commerce

Atunci când îți lansezi un magazin online nou și pornești de la zero strategia de optimizare SEO, vei începe să vezi rezultatele după cel puțin șase luni. Răzvan Gavrilaș, founder cognitiveSEO & BrandMentions spune că trebuie să aștepți între șase luni și un an să vezi trafic real care ar fi echivalentul din PPC. În e-commerce, SEO este o investiție pe termen mediu și lung.

La GPeC SUMMIT am stat de vorbă cu Răzvan despre principalii factori de ranking SEO în 2019, despre greșelile de SEO pe care le fac cele mai multe magazine online românești, despre update-urile Google și ce presupune din punct de vedere SEO o extindere cross-border pentru un e-commerce. Descoperă în articol ideile principale ale interviului.

Citește articolul...

Bringo, de doi ani un jucător puternic pe piața online de FMCG din România

Bringo este una dintre acele inovații care au prins aripi în ultimii doi ani pe piața de e-commerce din România. Aplicația ocupă un loc special în ecosistemul comerțului online, fiind un soi de asistent personal de shopping, care îți face cumpărăturile și ți le livrează la ușă în doar 90 de minute. Cine cumpără pe Bringo, ce magazine pot deveni partenere și ce produse se vând cel mai bine, am discutat cu Cătălin Samara, Marketing Digital E-Commerce IT & Servicii Clienți Carrefour România și Administrator Bringo. Citește în continuare cele mai importante idei ale interviului pe care i l-am luat la GPeC SUMMIT.

Citește articolul...
Agenda GPeC SUMMIT 27 28 mai 2019

Agenda GPeC SUMMIT 27-28 mai 2019

Ne mai despart doar 3 săptămâni de cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din România și Europa de Sud-Est, așa că astăzi suntem bucuroși să anunțăm agenda GPeC SUMMIT 27-28 mai 2019.

Am pregătit pentru tine un program plin de digital know-how numai bun de pus în practică o dată întors la birou, tot ce trebuie să știi în 2019 pentru a crește digital. Doar conținut 100% relevant pentru business, fără speech-uri promoționale. Iată desfășurătorul pe zile și ore al evenimentului.

Citește articolul...