Concurs ClaroBI – eCommerce Sales Analytics gratuit timp de 1 an

Piața de e-commerce din România a înregistrat, pe fondul pandemiei, creșteri spectaculoase și va continua să crească și în perioada următoare. Însă schimbarea bruscă a paradigmei de business online a făcut ca mediul online să devină și mai competitiv, deci este vital să știți cine e publicul țintă, cum să analizați comportamentul clienților, ce decizii să luați ca să puteți vinde mai mult și cum să vă administrați eficient magazinul online. Aici vin în ajutor tool-urile de analytics pe care le folosim cu toții, de la clasicul Google Analytics până la tool-urile mai nișate sau custom made, fiecare cu avantajele sale în funcție de obiectivele pe care fiecare business online și le setează. Un astfel de tool este ClaroBI, pe care vrem să vi-l facem cunoscut în speranța că vă poate fi de ajutor.

Citește articolul...

Cum să creezi un profil de Buyer Persona pentru magazinul tău online

Vrei să îți promovezi magazinul online ca să vinzi mai mult? Nu îți este 100% clar dacă ar trebui să comunici discounturi de preț sau ar trebui să vorbești despre calitatea produselor sau a serviciilor tale? Oare ar trebui să comunici diferit, out-of-the-box și creativ sau, mai degrabă, simplu și pe înțelesul tuturor? Ar fi recomandat să faci Google Ads sau ar fi mai bine să te îndrepți către promovarea prin Instagram? Va reacționa publicul tău mai bine la un video sau la un mesaj ieșit din comun? Ar trebui să fie magazinul meu online prezent și pe Tik Tok? Toate aceste întrebări își găsesc răspunsul în spatele profilurilor de buyer persona cărora se adresează magazinul tău online.

Citește articolul...

Episodul 2 al tocăniței de morcovi pentru magazine online – Despre mărci înregistrate

De ce avem nevoie de o marcă înregistrată pentru magazinul nostru online? Cum alegem denumirea brand-ului ca să ne putem diferenția pe piață? Bogdan Manolea – jurist, Co-fondator Trusted.ro si membru în Juriul GPeC la secțiunea de Legal – are răspunsurile deja pregătite, formulate pe înțelesul tuturor celor care s-au lovit până acum de clasicul și ”neprietenosul” limbaj juridic.

Citește articolul...

Cum a decurs Etapa I a Competiției GPeC

În perioada 28-31 Iulie 2020 a avut loc prima parte din seria sesiunilor de Mentorship pentru magazinele înscrise la Competiția GPeC. 53 dintre cele 72 de magazine înscrise inițial în Competiție au ales să stea de vorbă cu Jurații noștri despre punctele forte care le pot ajuta să vândă mai mult și despre aspectele care trebuie îmbunătățite în următoarea perioadă.

Citește articolul...