Gala Premiilor eCommerce 2020, ediția de 15 ani,
și-a desemnat câștigătorii

Ediția aniversară de 15 ani a Galei Premiilor eCommerce a adus împreună business-uri din nișe diverse, de la start-up-uri proaspăt lansate pe piața online până la nume consacrate din industria de e-commerce.

Dintre cele 80 de magazine înscrise în Competiția Magazinelor Online GPeC, 70 au trecut prin cele 2 etape de evaluare și au fost nominalizate la Gala Premiilor eCommerce. Timp de 6 luni, magazinele online au fost auditate conform celor peste 200 de criterii de evaluare și au avut ocazia să își optimizeze website-urile, implementând recomandările Juriului GPeC format din 29 de specialiști și bunele practici în e-commerce.

„Felicitări câștigătorilor pentru rezultatele deosebite, dar și tuturor participanților de anul acesta înscriși în Competiția GPeC pentru eforturile și determinarea de a livra excelență clienților e-commerce. Toți merită aplauze, mai ales în contextul acestui an în care magazinele online au fost în prima linie pentru a deservi nevoile clienților”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

În data de 2 Noiembrie 2020, în cadrul GPeC SUMMIT Online, magazinele care au obținut cel mai mare punctaj la categoria la care au participat au fost premiate la Gala Premiilor eCommerce, a cărei gazdă a fost actorul Pavel Bartoș. De asemenea, tot atunci au fost acordate și premiile dedicate companiilor și furnizorilor de servicii și soluții E-Commerce pentru inițiative și rezultate notabile în domeniu, în baza votului Comunității GPeC.

 

Gameology, RepublicaBio și Lensa – marii câștigători ai Galei Premiilor eCommerce 2020

Premiile GPeC au fost clasificate pe baza verticalelor de produse comercializate de magazinele online înscrise în Competiție, dar și pe baza grupelor în care au fost încadrate magazinele online în funcție de experiența și tradiția lor în piață, respectiv: Start-Up, Experienced și Professional.

Premiile magazinelor online pe grupe, în funcție de tradiția în piață

Best Start-Up in E-Commerce: Gameology.ro

Cel mai bun magazin online la categoria “Experienced”: RepublicaBio.ro 

Magazinul Anului în E-Commerce 2020: Lensa.ro

Premiile magazinelor online în funcție de categoria de produse comercializate

Alimentare și Băuturi: Magazin.KAFUNE.ro & E-Shop.Napolact.ro (egalitate)

Auto, Moto și Utilaje: Kparts.ro

Bebeluși, Copii, Jucării și Puericultură: Buy4Baby.ro

Bricolaj, Grădină și Unelte: Marcoser.ro

Cadouri, Ceasuri și Bijuterii: WatchShop.ro

Climatizare, Instalații și Electrocasnice: Climatico.ro

Fashion: DYFashion.ro

Florării Online: Buchete.ro

Health & Beauty: Cupio.ro

Hobby, Timp liber și Divertisment: Gameology.ro

Home & Deco: Elegance-Decor.ro

IT&C, Electronice și Foto-Video: BrandGSM.ro

Produse Organice, Naturale și BIO: RepublicaBio.ro 

Supermarket, Mall, Marketplace: Trada.ro

Premiile magazinelor online pentru criterii specifice

Voice of the Customer Award (în funcție de scorul acordat de clienții magazinelor nominalizate)RepublicaBio.ro

Best Content & Social Media Presence in E-Commerce: Marcoser.ro

Best Mobile Presence in E-Commerce: Buchete.ro

Cel mai mare scor NPS al unui seller eMAG Marketplace înscris în Competiția GPeC 2020: eTopSport.ro

Premiile acordate în baza votului Comunității GPeC pentru calitatea serviciilor și merite deosebite

Cea mai bună companie de Curierat: FAN Courier

Cea mai bună resursă educațională pentru E-Commerce: ECOMpedia.ro 

Realizare notabilă în E-Commerce: prima carte din România dedicată antreprenorilor din domeniu – „E-Commerce No Bull$#!t – Tot ce ai nevoie pentru a vinde online„, autor Cosmin Dărăban

Distincțiile Agențiilor de Digital Marketing și a Platformelor E-Commerce

Împreună cu magazinele online desemnate câștigătoare la Gala Premiilor eCommerce 2020, au fost apreciate și meritele Platformelor E-Commerce și ale Agențiilor de Digital care au lucrat împreună cu magazinele câștigătoare:

Gala Premiilor eCommerce 2020 s-a desfășurat în cadrul GPeC SUMMIT, ediția de 15 ani, dar și prima ediție organizată exclusiv online ținând cont de contextul actual. Evenimentul a avut loc în zilele de 2 și 3 noiembrie și a reunit peste 35 de speakeri de top români și internaționali care au furnizat un total de 38 de ore de conținut practic pentru toți cei interesați de E-Commerce și Digital Marketing.

În paralel cu Conferința GPeC din cele două zile, s-au desfășurat 15 cursuri intensive x 90 de minute fiecare cu cei mai buni traineri români, pe subiecte de maxim interes pentru toți antreprenorii activi în E-Commerce și Marketing Online.

„Îi felicit încă o dată pe toți câștigătorii Galei Premiilor eCommerce și le mulțumesc tuturor partenerilor și membrilor Comunității GPeC care ne sunt alături în demersul nostru de a contribui la creșterea sectorului E-Commerce & Digital Marketing din România”, conchide Andrei Radu.

Gala Premiilor eCommerce 2020 în imagini

Mai jos regăsești câteva imagini de la ediția de anul acesta al Galei Premiilor eCommerce.

De 15 ani răsplătim performanța în E-Commerce-ul Românesc!

A 15-a ediție anuală a Galei Premiilor eCommerce se va desfășura în seara zilei de 2 Noiembrie 2020, când vom răsplăti câștigătorii Competiției Magazinelor Online GPeC și cele mai bune companii din domeniu în cadrul Festivității de Decernare a Premiilor GPeC. Gala Premiilor eCommerce va fi transmisă live, prin internet, întocmai ca un spectacol de televiziune.

Premiile GPeC sunt printre cele mai râvnite trofee din online-ul românesc, pentru că la noi distincțiile se acordă pe merit, în baza evaluărilor repetate ale magazinelor online înscrise în Competiția GPeC și sunt rezultatul unui efort susținut, al responsabilității, al faptelor. La GPeC premiile nu pot fi cumpărate.

 

Categoriile de premii GPeC 2020

3 categorii principale de premii răsplătesc eforturile tuturor actorilor implicați în piața de E-Commerce care au înregistrat rezultate notabile:

Premiile magazinelor online

Premiile magazinelor online înscrise în Competiția GPeC, acordate în funcție de evaluarea Juriului GPeC

Premiile agențiilor

Premiile agențiilor care au lucrat pentru magazinele online desemnate câștigătoare

Premiile GPeC

Premiile GPeC, acordate companiilor care oferă servicii E-Commerce și au avut rezultate notabile în 2020

Premiile magazinelor online

Se acordă în funcție de punctajele oferite de Juriul Competiției GPeC 2020, în urma celor două etape de evaluare și a celor peste 200 de criterii de jurizare, pentru fiecare grupă și fiecare categorie de concurs.

1. Grupe nominalizate la premii

  • Cel mai bun magazin online din grupa Start-up;
  • Cel mai bun magazin online din grupa Experienced;
  • Cel mai bun magazin online din grupa Professional – Magazinul Anului în E-Commerce.

2. Categorii (în funcție de produsele/serviciile comercializate)

  • Alimentare și Băuturi (ex.: catering, comenzi mâncare, fast-food, fructe, legume, conserve alimentare, ceaiuri, cafea, băuturi alcoolice, băuturi răcoritoare, dulciuri etc.);
  • Anunțuri (ex.: anunțuri auto, imobiliare, produse sau servicii de la persoane fizice și juridice/classifieds etc.);
  • Articole sportive (ex.: aparate fitness, echipamente sportive, îmbrăcăminte și încălțăminte specifică, ciclism, ski, body-building, accesorii sport etc.);
  • Auto, Moto și Utilaje (ex.: mașini și accesorii, utilaje industriale, piese de schimb, service, consumabile, piese și subansamble etc.);
  • Bebeluși, Copii, Jucării / Puericultură (ex.: articole pentru copii, articole de igienă și sănătate pentru bebeluși, hăinuțe, jocuri, jucării, pătuțuri, cărucioare, leagăne, premergătoare, accesorii etc.);
  • Birotică și Papetărie (ex.: dosare, registre, hârtie, bloc-notes, tehnică de birou, instrumente de scris și corectat, rechizite școlare, consumabile, tipizate, bibliorafturi, echipamente profesionale pentru tipar, accesorii etc.);
  • Bricolaj, Grădină și Unelte (ex.: materiale de construcții, accesorii, bricolaj, diverse scule, finisaje, parchet, lambriuri, gresie, faianță, covoare, uși, feronerie, trimmere, produse și echipamente pentru protecția muncii etc.);
  • Cadouri și Bijuterii (ex.: bijuterii, ceasuri, albume, rame foto, decorațiuni, suveniruri, obiecte de artă, colecții, antichități, cadouri haioase, cadouri personalizate etc.);
  • Cărți, Reviste, eBooks, Muzică și Film (ex.: librării online, edituri, anticariat, cărți de specialitate, ghiduri, atlase, planuri de orașe, ziare, reviste, periodice, portaluri de informare și revistă a presei, cd-uri cu muzică, dvd-uri filme, muzică și filme download-abile, eBooks etc.);
  • Echipamente de Securitate și Supraveghere (alarme, supraveghere video, sisteme anti-efracție, sisteme anti-incendiu, interfoane etc.);
  • Fashion (ex.: îmbrăcăminte, încălțăminte, lenjerie intimă, costume de baie, accesorii de modă, confecții și tricotaje, colecții, genți, curele, ochelari de soare, pălării, eșarfe, mărgele etc.);
  • Florării online (ex.: flori, aranjamente forale, coroane de flori etc.);
  • Health & Beauty (ex.: cosmetice, tratamente, farmacii online, suplimente alimentare, produse pentru slăbit, parfumuri, creme, machiaj, loțiuni, geluri, SPA, gene false, centre specializate etc.);
  • Hobby, Timp Liber și Divertisment (articole de vânătoare și pescuit, corturi, bărci, saci de dormit, filatelie, machete, collectibles, activități de relaxare, website-uri de jocuri online, Sex Shop etc.)
  • Home & Deco (ex.: mobilier, home appliances, decorațiuni, perdele, corpuri de iluminat, articole de uz casnic și menaj, cuverturi, tablouri etc.)
  • HoReCa (articole și echipamente profesionale pentru hoteluri, restaurante și cafenele)
  • IT&C, Electronice și Electrocasnice (ex.: calculatoare, componente PC, notebook, telefoane, echipamente audio-video, foto, HI-FI, imprimante, rețelistică, sisteme GPS, software, jocuri PC și console, TV, frigidere, aer condiționat, electrocasnice mici și mari, accesorii etc.);
  • Pet Shop (ex.: hrană și accesorii, produse pentru sănătatea și igiena animalelor, jucării pentru animale etc.);
  • Produse organice, naturale și BIO (alimente bio, produse de uz casnic bio, cosmetice organice etc.)
  • Servicii Online (ex.: asigurări, bilete la spectacole/concerte/filme, consultanță, reîncărcări de cartele pre-plătite, cursuri, servicii electronice plătite, creditare online / servicii financiare etc.);
  • Shopping Club (magazine online exclusiviste care necesită înregistrare ca utilizator pentru a vizualiza ofertele);
  • Supermarket, Mall, Marketplace (magazine cu o gamă diversificată de produse care înglobează foarte multe categorii de produse comercializate);
  • Travel (ex.: produse destinate călătoriilor, genți de voiaj, trolere, rucsacuri, serviete, borsete, rezervări de bilete de avion, vacanțe, sejururi, călătorii, rezervări hoteluri etc.);

Vor fi acordate premii pentru fiecare categorie unde se înregistrează minimum 2 participanți. În cazul în care există domenii de activitate neacoperite de categoriile de concurs, te rugăm să ne contactezi cu propunerile tale. Ne rezervăm dreptul de a înființa noi categorii în funcție de interesul manifestat de participanți.

Premiile agențiilor

  • Soluția e-commerce pe care sunt dezvoltate magazinele câștigătoare (dacă este platformă românească sau sunt soluții internaționale implementate de agenții românești)
  • Agențiile de SEO care au lucrat pentru magazinele câștigătoare
  • Agențiile de Mobile (dacă există aplicație mobilă în cazul magazinelor câștigătoare)
  • Agențiile de creație (în cazul campaniilor online creative)

În cazul în care există și alte tipuri de servicii asigurate de agenții, te rugăm să ne contactezi cu propunerile tale. Ne rezervăm dreptul de a înființa noi categorii în funcție de interesul manifestat de participanți.

*Premiile se acordă doar în cazul magazinelor online care au externalizat serviciile de mai sus către companii românești și sunt desemnate câștigătoare în urma Competiției GPeC 2020.

Recomandăm tuturor agențiilor să își înscrie magazinele online din portofoliu în Competiția GPeC 2020.

Premiile GPeC

Se acordă companiilor furnizoare de servicii și soluții e-commerce precum: companii de curierat, tool-uri pentru e-commerce, agenții specializate în marketing și promovare online, rețele de afiliere, comparatoare de prețuri etc., dar și persoanelor care își aduc aportul la dezvoltarea pieței, jurnaliștilor de specialitate sau oricărei entități / acțiuni menite să promoveze comerțul online.

Premiile GPeC vor fi decernate prin vot consultativ cu reprezentanții industriei și ai magazinelor online.

Tu vei urca pe podium la Gala Premiilor eCommerce?

Festivitatea de Premiere GPeC în imagini

15 ani de GPeC, 15 ani de Gala Premiilor eCommerce, 15 ani de când acordăm cele mai importante distincții în Comerțul Electronic Românesc. Pe 2 Noiembrie ne revedem ONLINE alături de elita pieței de E-Commerce și Digital Marketing!

Mai jos regăsești câteva imagini de la edițiile trecute ale Galei Premiilor eCommerce.