Cele mai importante distincții din Comerțul Online Românesc în cadrul ediției de 19 ani a Galei Premiilor eCommerce
eMAG, FAN Courier, Sezamo, Dr. Max, Decathlon, Cărturești, Deichmann, Aosom, MatHaus și Cupio - printre companiile premiate la această ediție. Câștigătorii celei de-a XIX-a ediții a Galei Premiilor eCommerce au fost anunțați pe 8 Octombrie, în spectacolul de Gală care a avut loc la Teatrul Național București.
Aflată la a XIX-a ediție anuală, Gala Premiilor eCommerce 2024 s-a desfășurat pe 8 octombrie la Teatrul Național București, acordând cele mai importante premii companiilor care activează în comerțul online românesc.
Premiile au fost decernate pe 3 categorii: în funcție de votul consumatorilor online, în funcție de evaluarea făcută de 25+ de specialiști în cadrul programului GPeC Proficiency, precum și în funcție de votul Comunității GPeC formată din principalele companii care activează în domeniu.
Magazinul online preferat de clienții online: eMAG
Potrivit studiului eComm Pulse, eMAG continuă să fie magazinul preferat de către consumatorii online din România pe multiple categorii de produse comercializate.
Dr. Max, Decathlon, Cărturești, Deichmann, au fost premiate în calitate de magazine favorite la categoriile specifice:
- Farmacia Online Preferată: Dr. Max
- Magazin Online de Articole Sportive Preferat: Decathlon România
- Libraria Online Preferată: Cărturești
- Magazinul Online de Încălțăminte preferat: Deichmann
Studiul eComm Pulse care monitorizează evoluția comerțului online din perspectiva cumpărătorilor români - derulat de 8 ani de iSense Solutions împreună cu GPeC - este reprezentativ la nivel urban cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 de ani, utilizatori de internet. Datele au fost culese online din panelul iSense Solutions, în luna septembrie 2024, cu un grad de eroare de +/ - 4,37%, la un nivel de încredere de 95%.
Aosom, Zodiacool.ro si Caffe Culinarte - magazinele premiate pentru cel mai mare punctaj în cadrul programului GPeC Proficiency
Anul acesta, în programul GPeC E-Commerce Proficiency s-au înscris 58 de magazine online care, timp de 6 luni, au fost auditate conform celor peste 200 de criterii de evaluare și au avut ocazia să își optimizeze website-urile, implementând recomandările Auditorilor GPeC - 28 de specialiști în E-Commerce și Digital Marketing.
La finalul acestui program la categoria Start-up s-a remarcat magazinul CaffeCulinarte - evaluat de auditori cu cel mai mare punctaj la categoria lui - indicând o bună implementare a recomandărilor auditorilor, în timp ce la categoriile Experienced și Professional cele mai mari punctaje au fost obținute de magazinul Zodiacool, respectiv Aosom - indicând consecvență în acțiuni de dezvoltare continuă.
Pe celelalte categorii de produse în care se încadrează magazinele online incluse în programul GPeC Proficiency câștigători au fost:
- Cel mai bun NPS și GMV al unui seller eMAG Marketplace înscris în programul GPeC Proficiency 2024: Aosom
- IT&C, Electronice & Electrocasnice: Globstar
- Produse Organice, Naturale și BIO: Aronia-Charlottenburg
- Auto, Moto & Servicii conexe: CauciucuriDirect
- Health & Beauty: Cupio
Dintre magazinele online înscrise în Programul GPeC Proficiency 2024 care au implementat Sistemul de Feedback Opinii de Încredere TRUSTED.ro și au primit minimum 100 de opinii de la clienți inregistrate în intervalul 1 noiembrie 2023 – 15 septembrie 2024 câștigătorul categoriei Voice of the Customer Award 2024 este RepublicaBio
GPeC Proficiency este un program de Mentorship care încurajează competiția prin dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a magazinelor online și constă într-un proces complex de auditare, consultanță și optimizare a magazinelor în scopul îmbunătățirii UX și a ratei de conversie.
Scopul programului este de a sprijini echipele din spatele magazinelor online să se specializeze în tot ce este actual în E-Commerce și Digital Marketing pentru a stăpâni tehnicile esențiale de creștere a ratei de conversie.
Alături de magazinele online desemnate câștigătoare la Gala Premiilor eCommerce 2024, au fost menționate și apreciate meritele Platformelor E-Commerce și ale Agențiilor de Digital care au lucrat împreună cu cele mai bune magazine online ale anului:
- Platforme și Agenții de Dezvoltare E-Commerce: VTEX, MerchantPro, Gomag, easySales, SAP Commerce, Pronet Design
- Agenții de Digital Marketing & SEO: Artvertising, MTH Digital, DWF, five elements, Limitless Agency, ASM Agency, ContentSpeed, Evozon, Conversion.
FAN Courier - Cea mai bună companie de curierat votată de Comunitatea GPeC
Comunitatea GPeC - formată din cele mai relevante companii din domeniu a votat cei mai buni furnizori de servicii dedicate industriei de comerț electronic - iar la categoria curierat a fost desemnata compania FAN Courier
Despre eveniment
Gala Premiilor eCommerce 2024 s-a desfășurat în cadrul celei de-a 19 editii anuale a GPeC SUMMIT din 8 Octombrie, la Teatrul Național București. Evenimentul a reunit speakeri de top români și internaționali care au furnizat un total de peste 9 de ore de conținut practic pentru toți cei interesați de E-Commerce și Digital Marketing.
GPeC 2024 este o serie de evenimente powered by FAN Courier
Gold Partner: eMAG Marketplace
Silver Partner: VTEX
Supported by: Google
Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments
Eveniment susținut de: Auchan, Banca Transilvania, Canopy, Cargus, Compari.ro, cyber_Folks, Debonaire, Douglas, DPD, DWF, EBS Integrator, eMAG Academy, five elements digital, Gomag, GTS, Klarna, Limitless Agency, MerchantPro, MTH Digital, MDPromo.ro, Naratix, Oveit.com, PayU, Plăți.Online, Poșta Panduri, PTT Express, RTB House, Sameday, Sinaps, tbi bank, TikTok, Visa
Parteneri Media Principali: StirileProTV.ro & VOYO
Partener Media Strategic: Ringier
Official Radio: KISS FM
Official Hosting: HOSTERION
Official Coffee: 5 to Go
Refreshments by: Pepsi
Wine Partner: WineDeals
Treats by Eisberg, Nuii, Jamoneria by Alioli, Nestle
De 19 ani acordăm distincțiile în E-Commerce-ul Românesc!
A 19-a ediție a Galei Premiilor eCommerce se va desfășura în seara zilei de 8 octombrie, când vom premia cele mai bune companii din domeniu și magazinele online cu cele mai bune rezultate din cadrul programului GPeC E-Commerce Proficiency 2024.
Premiile GPeC sunt printre cele mai râvnite trofee din online-ul românesc, pentru că la noi distincțiile se acordă pe merit și sunt rezultatul unui efort susținut, al responsabilității, al faptelor.
Categoriile de premii GPeC 2024
3 categorii principale de premii răsplătesc eforturile tuturor actorilor implicați în piața de E-Commerce care au înregistrat rezultate notabile:
Premiile GPeC Proficiency
Premiile magazinelor online care au înregistrat cele mai bune rezultate în cadrul programului de audit și mentorat
Premiile GPeC 2024
Premiile celor mai bune magazine online și companii din E-Commerce-ul românesc în 2024
Premiile Agențiilor
Premiile Agențiilor Digital care au lucrat pentru magazinele online desemnate câștigătoare la GPeC Proficiency 2024
Premiile programului GPeC Proficiency 2024
Se acordă magazinelor online care au înregistrat cele mai bune rezultate în urma Auditului GPeC, precum și cea mai bună evoluție în cadrul programului GPeC Proficiency 2024.
Premiile GPeC 2024
Se acordă magazinelor online lider de piață și celor mai importante companii de profil din domeniu precum: companii de curierat, tool-uri pentru e-commerce, resurse educaționale, rețele de afiliere, comparatoare de prețuri etc., dar și persoanelor care își aduc aportul la dezvoltarea pieței sau oricărei entități / acțiuni menite să promoveze comerțul online.
Premiile magazinelor online vor fi decernate în funcție de votul cumpărătorilor online, iar premiile companiilor de profil vor fi decernate în funcție de votul reprezentanților industriei și ai magazinelor online.
Tu vei urca pe podium la Gala Premiilor eCommerce?
Premiile Agențiilor Digital
- Agențiile de Creație și Digital Marketing care au lucrat pentru magazinele online desemnate câștigătoare în cadrul programului GPeC Proficiency 2024
- Soluția e-commerce pe care sunt dezvoltate magazinele câștigătoare (dacă este platformă românească sau sunt soluții internaționale implementate de agenții românești)
În cazul în care există și alte tipuri de servicii asigurate de agenții, te rugăm să ne contactezi cu propunerile tale. Ne rezervăm dreptul de a înființa noi categorii în funcție de interesul manifestat de participanți.