Scoala de Vara de E-Commerce GPeC

24 - 29 August: 5 zile in care ai parte de 12 workshopuri intensive de e-commerce la aer curat de munte, consultanta pe afacerea ta, networking si distractie alaturi de cei mai frumosi oameni din online. A nu se rata a 6-a editie anuala a Scolii de Vara GPeC!

Sinteza celor 4 zile de cursuri de la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC 2014

Scoala de Vara de E-Commerce GPeC este singura serie de cursuri intensive de e-commerce din Romania care se desfasoara anual, timp de 5 zile (din care 4 zile de cursuri), la munte. Antreprenorii si specialistii in e-commerce sau marketing online s-au adunat in perioada 27 august – 1 septembrie 2014, la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus, intr-un cadru absolut magnific de munte.

gpec2014_generala

Scoala de Vara GPeC a fost si in 2014 calea cea mai scurta si eficienta catre know-how-ul esential de comert online si locul in care participantii au cunoscut si ascultat 17 traineri de top din Romania si din strainatate.

Iata sinteza editiei din 2014 a acestui mix educativ si de entertainment branduit Scoala de Vara GPeC.

Prima zi: accente practice si interactive

Am discutat mai intai problemele concrete pe care magazinele online le intampina in zona de servicii de logistica si curierat si am facut tot posibilul ca acestea sa plece de la workshop cu solutii practice si raspunsuri direct din partea reprezentantilor companiilor de top din acest segment. In cadrul panel-ului moderat de Andrei Radu, fondator GPeC, am aflat ca se lucreaza inca mult cu Posta Romana pentru ca, in unele cazuri, este singura solutie. Pentru client, nu exista “site-ul magazinului”, “curierat” etc., ci un magazin online care vinde si livreaza produse si care trebuie sa desfasoare aceasta activitate cat mai bine. Poate cea mai importanta concluzie a fost ca inca este necesara educarea clientilor in domeniu (de exemplu, in asa fel incat sa furnizeze date personale corecte si adresa exacta).

gpec2014_ziua1Apoi am trecut in revista cu Liviu Taloi (ECOMpedia) 35 de ingrediente esentiale pentru cresterea vanzarilor in e-commerce si am discutat impreuna reteta potiunii magice propuse de Liviu. Nu le vom enumera aici pe toate, dar iata-le pe cele esentiale:

  • Trebuie adoptat un layout clasic, pentru ca oamenii isi formeaza obiceiurile de pe alte site-uri.
  • Traficul pe mobil vine cel mai mult din social media. Este vorba despre un public tanar, dinamic.
  • Trebuie incurajata cautarea produselor in site, exista un segment mare de clienti care cauta intens.
  • Nu dati detalii in termeni tehnici ale produselor, ci spuneti care sunt beneficiile pentru cumparator.
  • Magazinul bun:
    • este atractiv
    • este usor de folosit
    • are marketing inteligent
    • are politica de preturi buna
    • este orientat spre utilizator

Am incheiat ziua de training cu un workshop despre tool-uri de e-commerce ce pot ajuta la cresterea ratei de conversie. Claudiu Murariu, co-fondator PadiCode, a evidentiat ca, de fapt, optimizarea site-urilor este o problema de optimizare a comunicarii cu utilizatorii. “Trebuie sa dai mesajul potrivit la momentul potrivit catre omul potrivit. Suna frumos, dar este greu de realizat”, a aratat Murariu. Radu Vilceanu, Founder & CEO ContentSpeed, a spus: “Cand vei sti exact cine-ti este clientul, vei sti cum sa-l abordezi pe diverse canale. Apoi insa trebuie identificat si ce ii vindem”Cosmin Daraban, CMO & Co-Founder SilkWeb, a observat ca oamenii din social media au dorinte diferite si trebuie tratati cu respect.

Dupa masa de pranz, a fost timpul pentru discutii 1-la-1 cu trainerii, discutii in cadrul carora participantii au putut primi consultanta specializata aplicata pe afacerea lor.

Citeste aici cele mai importante idei din prima zi a Scolii de Vara.

A doua zi: marketing practic

Cea de-a doua zi a Scolii de Vara de Comert Electronic GPeC 2014 a fost dedicata marketing-ului practic si a abordat doua canale diferite: PPC ?i e-mail marketing.

gpec2014_ziua2In cadrul workshop-ului “Solutii Pay Per Click la cheie”, Cristian Ignat, Pay Per Click Manager 2Parale, a spus ca stabilirea publicului-tinta se face printr-un set de intrebari pe care le punem ipotetic publicului potential si identificam persoanele care iau decizia de achizitie. A urmat workshop-ul “Puterea contextului: Cum sa livrezi o experienta premium si sa cresti engagementul prin personalizare, automatizari si analiza datelor” sustinut de Andrei Georgescu, Founder & Managing Director White Image, a aparut ideea conform careia viitorul marketingului este legat de a influenta, a intelege si a actiona in momentul decisiv.

Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro, a preferat sa tina in aer liber workshop-ul “Avantajele si dezavantajele magazinelor online in urma noii legislatii in comertul electronic – explicarea aspectelor importante ale noii legi”. Participantii au raspuns la intrebarile dintr-un concurs despre cunostintele de legislatie in e-commerce. Apoi, Bogdan a facut sinteza intrebarilor si raspunsurilor.

Citeste aici cele mai importante idei din a doua zi a Scolii de Vara.

A treia zi: eficienta

Am inceput dimineata cu un workshop sustinut de Iulian Padurariu (The Marks), despre modalitatile de crestere a numarului de clienti si a vanzarilor fara bugete de marketing. Padurariu i-a indemnat pe participantii de la magazinele online sa nu se mai gandeasca la media, ci la alte canale, cand bugetele lor nu gpec2014_ziua3trec de bariera eficientei. “Ganditi publicul-tinta ca pe o comunitate. Acest lucru face parte dintr-un reality check al business-ului vostru. Asta nu inseamna ca firma emite un mesaj, ci pune la dispozitia comunitatii o platforma prin care ei comunica cu firma”, a explicat Padurariu.

Am continuat cu workshop-ul lui Ciprian Soleriu (BrainArt), despre solutii de a face mai multi clienti sa apese pe butonul “Cumpara”. Sfatul lui catre participantii de la Scoala de Vara a fost sa afiseze pe site-urile magazinelor cel putin costurile estimative de livrare, daca nu sunt costuri exacte. Soleriu a adaugat: “Vizitatorii cumpara sub impuls emotional si din cauza unor nevoi inconstiente in proportie de 95%. Cereti testimoniale clientilor multumiti. La Amazon, 1 client din 1.300 scrie de bunavoie o recenzie de produs. Aceste texte ofera valoare, cuvinte-cheie pentru SEO.”

Am incheiat ziua cu un workshop despre SEO cu Adrian Ichim (Advanced Ideas). Au fost trei abordari diferite si trei solutii care nu implica bugete mari de marketing pentru a creste numarul de clienti si numarul de conversii. “Acum cinci ani, SEO nu exista sau se facea foarte diferit de cum se face acum. Atunci era bun orice link, din orice tara. Acum Google se uita la context”, a remarcat Ichim.

Citeste aici cele mai importante idei din a treia zi a Scolii de Vara.

A patra zi: interactivitate

A patra zi a Scolii de Vara GPeC 2014 a fost una interactiva.

Am inceput dimineata cu o discutie cu Steffen Heringhaus (Ringier), legata de modul de calcul al ROI-ului pe diferite canale de marketing. “Definiti scopurile campaniei, care pot fi chiar scopurile afacerii. Apoi definiti scopurile secundare Add to cart, Download, Profile Update. Scopurile ajuta la urmarirea campaniei pana cand apar rezultatele”, i-a indemnat Herringhaus pe participanti.gpec2014_ziua4

Am continuat cu exercitii de marketing digital impreuna cu Costin Radu (The Geeks). Radu i-a provocat pe “scolari” sa creasca notorietatea unui brand, sa planifice modul de implicare al brand-ului pe Facebook, sa optimizeze o campanie cu coduri promotionale etc.

Ziua s-a incheiat cu un atelier interactiv, in care Alina Burlacu si Marian Trusca (WHI Experience) ne-au ajutat sa intram in mintea consumatorului. Trusca a inceput prin a-i ruga pe participanti sa defineasca “customer value”. Apoi a demonstrat ca trebuie sa investesti in comunicarea cu clientii, pentru ca ea va aduce beneficii pe termen lung. Burlacu a condus exercitiul privind modul in care se simte clientul in relatia cu brand-ul si/sau compania.

In aceasta ultima zi, am tras linie pentru Scoala de Vara GPeC 2014 si am cules feedback-ul participantilor cu privire la informatiile primite in saptamana intensiva de comert electronic.

Cum a fost la Scoala de Vara GPeC 2013

Cea de a 3-a editie anuala a Scolii de Vara GPeC – singura serie de cursuri intensive de comert electronic din Romania – s-a desfasurat in perioada 28 august – 2 septembrie 2013 la Sibiel, reunind peste 50 de participanti, detinatori de magazine online. Acestia au participat activ la 11 workshop-uri in care s-au dezbatut cele mai importante subiecte pentru orice afacere online.

Timp de 5 zile, cei peste 50 de participanti la Scoala de Vara de Comert Electronic GPeC 2013, au avut ocazia sa dezbata alaturi de traineri pe marginea subiectelor de actualitate din e-commerce:Optimizarea Conversiilor, Gamification, Tactici de Persuasiune in Vanzari, Mobile Commerce, Logistica si Curierat, Platforme de E-Commerce, PPC Advertising & Remarketing, SEO, Optimizarea Cosului de Cumparaturi si Google Analytics.

Ultimul modul al Scolii de Vara GPeC a constat intr-o sesiune interactiva de lucru pe echipe in care participantii au elaborat o strategie de marketing pe 6 luni pentru un magazin online, incadrandu-se intr-un buget bine definit si trecand prin toate informatiile transmise anterior in cadrul workshop-urilor.

Trainerii Scolii de Vara GPeC 2013 au fost, incontestabil, unii dintre cei mai buni specialisti in e-commerce, cu o vasta experienta pe zona de online: Valentin Radu (CEO Marketizator.com), Iulian Padurariu (Managing Partner & Founder Marks Romania), Andy Szekely (Founder Bootcamp University), Mihai Paun (CEO & Partner Ascend NetSolutions), Dan Ungureanu (Major Accounts Manager Cargus), Alin Gherman (Director Comercial DPD Romania), Cristian Pena (Chief Software Engineer & Partner Zitec), Alexandru Lapusan (CEO & Founding Partner Zitec), Ionut Munteanu (PPC Specialist, Trainer & Partner WebDigital), Cosmin Negrescu (CEO SEOmonitor), Liviu Taloi (Founder ECOMpedia), Oana Dumitrescu (Online Marketing Manager Zitec) si Andrei Radu (Founder & CEO GPeC).

Pe langa workshop-uri, participantii au avut ocazia sa ceara consultanta avizata de la traineri si sa schimbe idei si experiente cu ceilalti colegi de curs, imbogatindu-si bagajul de cunostinte in e-commerce.

Nu in ultimul rand, atat cursantii cat si trainerii au participat la jocurile de team-building organizate de echipa GPeC si de Wild Escapes. Serile s-au incheiat cu jocuri de mima, glume si socializare, acompaniate de bere, vin sau palinca.

Evident, nu a lipsit nici focul de tabara in compania sunetului de chitara, fratii Panaitescu de la Wild Escapes incantandu-i pe toti participantii cu melodii cunoscute din repertoriul romanesc si international.

Despre Scoala de Vara GPeC 2013, participantii au avut numai cuvinte de lauda: “Cea mai tare editie: Strategie, Continut, Tactici, Analiza si cei mai buni traineri”, spune Cornelia Ureche, Marketing Director Smart ID Romania.

“Le multumesc tuturor celor care ne-au fost alaturi timp de 5 zile – atat traineri, cat si cursanti – si sper ca s-au simtit cel putin la fel de bine ca noi si ca vor aplica informatiile transmise in cadrul workshop-urilor pentru a-si creste afacerea”, declara Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

Informatii detaliate despre fiecare zi de cursuri, regasiti pe blogul Galei Premiilor eCommerce (GPeC) la www.gpec.ro/blog.

Opiniile participantilor de la Scoala de Vara GPeC 2012

Scoala de vara GPeC 2012 a fost un amestec perfect de cursuri, exercitii practice, sesiuni de lucru fata in fata, discutii in panel, socializare, teambuilding si distractie.

Cei 50 de participanti au invatat lucruri utile despre:

  • e-mail marketing
  • Google Adwords
  • marketing si publicitate online
  • Web analytics
  • Search Engine Optimization
  • logistica
  • optimizarea ratei de conversie si usability
  • social media
  • customer journey

Cursantii au venit de la magazine online romanesti din diverse segmente de piata – IT&C, fashion, articole pentru copii, petshop, cadouri si bijuterii etc.

Trainerii au fost nume importante in e-commerce-ul romanesc, iar invitatii la discutiile in panel au fost jucatori profesionisti din piata autohtona:

  • Andrei Georgescu, WhiteImage
  • Cristian Ignat, AdWords Specialist
  • Gabriela Chesaru, Buburuza.com
  • Claudiu Murariu, PadiCode
  • Cosmin Negrescu, SEOmonitor
  • Octavian Badescu, SameDay Courier
  • Costin Radu, The Geeks
  • Marius Ghenea, FIT Distribution
  • George Nicolae, F64.ro
  • Bogdan Socol, SigmaNet
  • Liviu Taloi, Site Audit
  • Andrei Radu, GPeC

Andrei Radu, fondator GPeC, spunea, in jurnalul Scolii de Vara 2012:

110AndreiRaduConform feedback-ului participantilor, Scoala de Vara GPeC 2012 si-a atins scopul imbinand utilul cu placutul, asa cum ne-am dorit. Mi-a parut rau pentru fiecare strangere de mana de “la revedere” pe care am avut-o in cursul diminetii de luni, 10 septembrie. Nu de alta, dar as mai fi vrut sa va am alaturi!

 

Liviu Taloi spunea, pe blogul sau:

110LiviuTaloiUn maraton organizatoric care a culminat in ziua 4 cu focul de tabara, cred cel mai mediatizat foc de tabara pe youtube si facebook in acel moment, iar in ziua 5 cu teambuilding-ul organizat de Doru si Mircea Panaitescu. Pe langa aspectele organizatorice, cred eu fara cusur de asta data, mie mi-a placut cel mai mult gradul de implicare al tuturor participantilor, de la simplele intrebari adresate in sala si pana la sesiunile 1 la 1 pe care le-am avut cu voi.

 

Lucrul pe echipe a fost momentul cel mai interesant si pentru cei de la Silkweb:

110daraban-cosminAndrei Radu ne-a facut o surpriza placuta tuturor, prin faptul ca in sesiunea lui de prezentare a organizat o sesiune de lucru pe echipe. Astfel s-au format 4 echipe, avand fiecare un lider, iar subiectul principal a fost acela de a alege strategia de promovare, dezvoltare, comunicare, vanzare si fidelizare a clientilor unui magazin online prezent la masa.

 

Cei de la Allegro Group au considerat ca trainerii au fost foarte bine alesi:

110alina-tihohodSesiunile de training mi s-au parut bine alese – au acoperit tot ce inseamna comert online: marketing si promovare, analiza, optimizare, conversie. Trainerii sunt chiar practicieni, oameni care lucreaza in domeniu, care au venit cu exemple practice si studii de caz, care au o experienta relevanta in online.

Scoala de Vara GPeC 2012 a fost tinuta sub observatie de cinci bloggeri care au consemnat si au fotografiat minut cu minut aspecte legate de cursuri si de partea fun a evenimentului.

Lavinia Biberi a spus, pe blogul ei, ca s-a simtit norocoasa sa participe la Scoala de Vara GPeC 2012:

110LaviniaBiberiAm cunoscut zilele astea o parte din oamenii deosebiti din mediu online, la Scoala de Vara GPeC 2012. Fie ca sunt manageri de magazine online, traineri, specialisti in marketing sau bloggeri. Fiecare dintre voi va remarcati prin ceva frumos, ceva care ma face sa spun cu voce tare: Felicitari pentru tot ce ati realizat pana acum! Sunt teribil de recunoscatoare si fericita pentru sansa de a fi petrecut impreuna cu voi toti aceasta saptamana, pentru tot ce am primit, simtit, trait, vazut si invatat.

 

Dan Dragomir a fost surprins placut de interactivitatea din cadrul cursurilor si prezentarilor:

110dandragomirLa Scoala de Vara GPeC 2012 am avut parte de o surpriza placuta. Neprevazuta in program si care a prins bine tuturor. In loc sa asistam la “inca o alta prezentare”, am facut excercitii practice – surpriza placuta. Vei avea surprize pentru ca participantii vor ramane cu ceva in cap, cu lucruri practice care ii vor ajuta pe parcurs in activitatea lor.  

 

Sorin Rusi a observat ca Scoala de Vara 2012 a insemnat mult mai mult decat cursuri si intalniri intre specialisti:

110sorinrusiAici au fost legate noi prietenii, au aparut noi oportunitati pentru magazinele online participante, s-au incheiat noi parteneriate. Mi-a placut sa vad oameni optimisti, increzatori in fortele lor si dornici sa reuseasca cu business-urile pe care le au. Mi-a placut sa vad cum majoritatea celor prezenti au fost cu zambetul pe buze. Timp de cateva zile am fost deconectati de la viata cotidiana, de la subiectele triste, politica etc.

Jurnalul Scolii De Vara GPeC 2011

Saptamana trecuta ne-am petrecut-o la Bran, alaturi de peste 25 de participanti, la prima serie de cursuri intensive din comertul electronic romanesc – Scoala de Vara GPeC. Fara sa exagerez, in acest moment cand retraiesc intreaga experienta, as vrea sa fiu din nou acolo, in mijlocul unor oameni extraordinari din toate punctele de vedere – de la know-how-ul transmis cat se poate de deschis de catre traineri, la experientele practice traite de magazinele online, la discutiile si schimbul de idei intre toti participantii si, nu in ultimul rand, la activitatile de team-building si relaxare din fiecare seara. Din punctul meu de vedere, singurul lucru pe care il regret este lipsa acuta de somn…:)

Luni, 29 august, am ajuns in Bran (dupa ceva timp petrecut in coloana la Busteni datorita lucrarilor la un pod de max. 50 m) si ne-am asezat la o sedinta de brain-storming, constituind o lista de intrebari si probleme ce urmau a fi dezbatute impreuna cu trainerii. Discutiile au continuat si dupa cina pana noaptea tarziu (sau mai bine zis pana dimineata devreme), prilej excelent de a ne cunoaste, de a impartasi situatiile prin care am trecut de-a lungul timpului in business si chiar de a crea focus grupuri, exprimandu-ne opiniile pe anumite subiecte ridicate de participanti.

De marti pana vineri, mai mult de jumatate din fiecare zi a fost rezervata cursurilor, primul care a deschis Scoala de Vara fiind Liviu Taloi (SiteAudit) cu o prezentare legata de organizarea unui magazin online, structurarea pe departamente, rolul si eficienta fiecarui departament in parte, atribuirea de task-uri angajatilor si monitorizarea lor.

A urmat Zoltan Somodi (Matrix Business Consulting) cu o prezentare referitoare la fondurile structurale acordate de MCSI pentru business-urile de e-commerce. S-a discutat despre criteriile de eligibilitate, conditiile acordarii grant-urilor, bugete maxime acordate in functie de natura juridica a aplicantului sau chiar localizarea geografica. De retinut ca programul de finantare nu a inceput inca, dar potrivit lui Zoltan, exista sanse mari ca acest lucru sa se intample in noiembrie 2011.

Prima zi de cursuri s-a incheiat cu prezentarea lui Ionut Munteanu (Republika) referitoare la cum trebuie inteles intreg procesul de SEO, care este rolul consultantului SEO vs. ce resurse trebuie sa puna la dispozitie magazinul online si ce costuri implica intreg procesul privit ca un tot unitar.

Dupa amiaza ne-am desfatat cu petanque si discutii, iar seara ne-am “enervat” in incercarea de a construi cate un puzzle de 1.000 de piese (atentie! fara a ne uita pe fotografia-simbol). Inutil de spus ca am renuntat la un moment dat, desi ambele echipe formate au reusit sa puna cap la cap 10-15% din fiecare puzzle.

Dimineata de miercuri a inceput cu Bogdan Manolea (Legi-Internet.ro) vis-à-vis de reglementarile europene privind protectia consumatorului in mediul online (la prima vedere, un subiect arid, dar extrem de bine explicat de Bogdan si de bine primit de participantii care s-au pus la curent cu legislatia in vigoare).

Google Romania a fost prezent la Scoala de Vara GPeC prin Norbert Simionescu ce a dezvaluit insight-uri despre cum sa te marketezi eficient in AdWords, cum sa monitorizezi campaniile, care sunt regulile de care tine cont sau nu Google in afisarea reclamei tale.

Ziua de miercuri s-a incheiat cu un studiu de caz prezentat de Mugur Frunzetti (Floria.ro) care a pus accent pe experientele traite de la lansarea MarketOnline pana la exit, greselile facute, problemele intampinate, alegerea nisei de flori ca business actual si pozitionarea in aceasta piata.

Timpul ramas liber l-am petrecut la piscina, bowling, ping-pong sau biliard, dupa caz. Recunosc infrangerea umilitoare la ping-pong in seturile cu Edi Tecsan (GamesLine.ro) despre ale carui serve taiate am spus in nenumarate randuri ca sunt “made in China”. Pe de alta parte, mi-am luat revansa la biliard.

Prima zi de toamna a lui 2011, joi 1 septembrie, a debutat cu trainingul lui Liviu Taloi asupra implementarii, definirii goal-urilor si monitorizarii constante a Google Analytics. Intreaga prezentare a fost presarata de tips & tricks (unele din ele foarte putin cunoscute chiar si de specialisti).

A urmat Dorin Boerescu (2Parale) care a vorbit despre marketingul de produs, targetare, identificarea nevoilor publicului-tinta, prezentarea produsului, cat si despre PR online.

Florin Ghinda (Institutul Roman de Training) a incins atmosfera cu o prezentare delicioasa despre tehnicile de vanzare face-to-face si telefonice. Pe langa sfaturile prezentate, Florin ne-a incantat cu un exercitiu live dintre doi “vanzatori” de ceasuri (voluntari: Marius Lazarescu de la Slim&Fit.ro si Ana Maria Morar de la PentruAnimale.ro) si un cumparator “smecheras” (interpretat de Florin), scopul exercitiului fiind insusirea celor 5 tehnici de vanzare prezentate in curs.

Seara de joi am petrecut-o incercand sa deslusim misterul lui Romeo si Julieta (de altfel, doi pestisori care se iubeau si erau numiti asa) sau de ce un domn care locuia la etajul 10 intr-un bloc cobora de fiecare data cand era senin afara la etajul 7 si urca 3 etaje pe scari, iar in zilele ploioase cobora direct la 10 (fara sa googaliti, ramane o provocare pentru cei ce nu stiu raspunsul). Tot joi seara am facut pe “mafiotii” intr-un joc foarte fain, la ideea lui Ami (multam si felicitari!)

Ultima zi de cursuri a inceput cu greselile frecvente de usability ale magazinelor online (exemple concrete dezbatute cu participantii) si cu amplasarea principalelor butoane/linkuri intr-un site de comert electronic. Sper ca a fost utila, avand in vedere ca subsemnatul este responsabilul cursului… BTW, satul s-a trezit? (pour les connaisseurs)

Cursurile Scoalii de Vara s-au incheiat cu subiectul Social Media in eCommerce, dezbatut de Cristi Manafu (Evensys) si axat pe ce inseamna social media, cat de important este sa comunici constant, care sunt top 20 companii active in peisajul romanesc si ce actiuni au intreprins ca sa ajunga acolo.

Vineri dupa-amiaza ne-am facut de cap cu Wild Escapes (Doru si Mircea Panaitescu), devenind trupe de Comando 2.0. Trei echipe au concurat in 6 probe diferite (de la tras cu arcul, la tir cu pustile de paint-ball sau aruncarea ancorei etc.), facandu-ne sa ne simtitm excelent. Desi echipa din care am facut parte, a scos cei mai mari timpi (probele fiind contra-cronometru), pot spune ca GPeC-ii (asa ne-am intitulat) au avut cea mai faina strategie si au conlucrat exceptional, dand peste cap chiar regulamentul monitorilor de team-building pentru simplul fapt ca… ce faceam noi nu era interzis de regulament.

Si tot vineri, dar pe seara, ne-am pus pe cantat alaturi de Doru si Mircea, ne-am incalzit langa focul de tabara sorbind din vinul fiert si am ras copios la jocurile de improvizatii propuse de Ami (PentruAnimale.ro).

Nu mai spun nimic de palinca, bere, vin sau mixul dintre ele pentru ca nu e cazul…

Sambata, 3 septembrie, am pornit spre casa dorindu-mi sa dorm, dar cu un sentiment de regret ca totul a fost atat de scurt.

Multumesc tuturor participantilor, trainerilor, cat si partenerilor GPeC 2011 care au facut posibila evolutia GPeC intr-un eveniment complex, focusat pe rezultatele magazinelor si nu doar pe simple trofee. Am avut prima Scoala de Vara a comertului electronic si sper ca v-ati simtit la fel de bine ca mine!

Andrei Radu

Scoala de Vara GPeC in imagini

Hai cu noi!

La Scoala de Vara de E-Commerce GPeC inveti, faci networking si te distrezi pe masura! In luna Iulie pornim inscrierile, deci fii cu ochii pe noi si hai la munte pentru 5 zile memorabile alaturi de cei mai frumosi oameni din online-ul romanesc!