Competiția Magazinelor Online GPeC 2017

Dacă vrei un audit complex de site atât din punct de vedere al variantei Desktop, cât și pentru Mobile - noi zicem să te înscrii în Competiția GPeC! Site-ul tău va fi auditat prin peste 150 de criterii de evaluare, iar tu vei primi raportul complet ca să știi ce trebuie îmbunătățit.

Regulament de înscriere

Orice magazin online care își dorește un audit complex de site atât pentru varianta Desktop, cât și pentru Mobile – ar trebui să se înscrie în Competiția GPeC 2017!

Peste 20 de experți în E-Commerce și Marketing Online – membri în Juriul GPeC 2017 – vor audita fiecare magazin ținând cont de peste 170 de criterii esențiale pentru un business online: de la Usability, Design, Customer Experience, SEO, Securitate, Mobile, Social Media, Aspecte Juridice, E-Mail Marketing până la Calitatea Serviciilor magazinului și Loializarea Clienților.

Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC 2017 primește individual și confidențial raportul de audit conținând punctajele și recomandările Juriului GPeC pentru cele 170+ criterii de evaluare. Concret, vei avea o radiografie absolută a website-ului tău și vei știi ce și cum trebuie remediat ca să crești rata de conversie și să vinzi mai mult. Atât pentru Mobile, cât și pentru Desktop.

Ești dispus să investești câteva sute de euro în auditul site-ului tău?

Dacă da, citește mai jos condițiile de înscriere în Competiția GPeC și vezi aici toate beneficiile pe care le obții în urma participării.

Condiții necesare pentru înscrierea în Competiție

  1. Sunt acceptate în Competiția GPeC exclusiv magazine online, respectiv website-uri care permit plasarea comenzilor prin Internet. Nu vor fi admise website-uri de tip “catalog electronic” care nu oferă posibilitatea lansării unei comenzi online, singura excepție reprezentând-o site-urile de Anunțuri/Classifieds;
  2. Magazinele online trebuie să aibă minimum 6 luni vechime pe piață, adică să fi fost lansate și deschise publicului larg cel mai târziu în luna Noiembrie 2016. Luăm în considerare data de la care magazinele operează activ online și NU data înregistrării domeniului. La această regulă se aplică și excepții (vezi mai jos, în NOTE)*;
  3. Magazinele online trebuie să întrunească integral criteriile de preselecție (majoroitatea, obligații conform legislației în vigoare). Staff-ul GPeC va audita fiecare magazin și va emite un raport în care sunt semnalate problemele identificate, precum și recomandări pentru remedierea lor. Te ajutăm să îndeplinești toate criteriile și te acceptăm în Competiția GPeC! Odată cu acceptul în Competiție, magazinele primesc Marca de Încredere TRUSTED.ro și implementarea sistemului de feedback Opinii de Încredere Trusted.roambele, în mod gratuit, pentru 12 luni;
  4. Încă de la înscrierea în Competiție, magazinele online vor fi testate din punct de vedere al funcționării corecte a procesului de comandă online. Vom plasa comenzi de test explicite (menționând, în clar, că este vorba de comenzi care nu trebuie livrate, făcute de staff-ul GPeC pentru a verifica posibilitatea plasării unei comenzi online);
  5. Pe lângă comenzile de test de la înscriere care nu trebuie onorate/livrate de magazinele online, Juriul GPeC va plasa și 1 singură comandă de mystery shopping pe parcursul desfășurării competiției (aprilie – noiembrie 2017). Această comandă nu este marcată explicit și, deci, trebuie livrată pentru a nota timpul de răspuns și calitatea serviciilor magazinelor înscrise în Competiție. Coletul va fi returnat la livrare, iar cheltuielile de transport revin exclusiv în sarcina magazinelor participante**;
  6. Toate magazinele online înscrise în Competiția GPeC 2017 vor trece prin 2 (două) etape de evaluare, ținând cont de criteriile de evaluare și vor primi rapoartele de audit, indiferent dacă vor fi desemnate câștigătoare sau nu la Gala Premiilor eCommerce;
  7. Magazinele înscrise în Competiția GPeC 2017 au ocazia să discute cu jurații asupra celor două rapoarte de evaluare (față în față / prin Skype / pe e-mail, în funcție de agenda membrilor juriului) pentru a le fi explicate notele acordate și pentru a primi recomandări despre cum să își îmbunătățească site-ul ca să vândă mai mult;
  8. Înscrierea în Competiția GPeC 2017 presupune achitarea unei taxe de participare în valoare de minimum 299 EUR + TVA. Vezi palierele de preț și beneficiile pentru fiecare palier și înscrie-te în Competiție spre binele afacerii tale;
  9. Înscrierea în Competiția Magazinelor Online GPeC 2017 se face completând formularul de înscriere până la data de 31 Mai 2017, ora 23:59;
  10. Ne rezervăm dreptul de a accepta în Competiție doar magazinele online care sunt de acord și respectă standardele GPeC 2017, începând cu regulamentul competiției, criteriile de preselecție și de jurizare și până la formatul evenimentului în întreg ansamblul său.

NOTE:

*Sunt considerate excepții valide magazinele online care sunt lansate prin transformarea unui site de prezentare (fără posibilitatea de a comanda online) cu o vechime mai mare de 1 an, cât și magazinele cu o vechime mai mică de 6 luni, dar care sunt operate de o firmă care deține cel puțin un alt magazin mai vechi de 1 an (chiar și magazin fizic, offline). Vechimea în piață este verificată prin Internet Archive – Wayback Machine, data primului comunicat de presă, prima însemnare de pe blog, prezența activă în social media etc.  

**Juriul GPeC este instruit să comande produse cu prețuri rezonabile care apar ca fiind în stocul propriu al magazinului – astfel încât să nu creăm dificultăți comercianților înscriși în Competiția GPeC. Vor fi considerate excepții valide magazinele care comercializează servicii sau produse perisabile, agențiile de turism etc. unde nu se vor plasa comenzi de mystery shopping, dar va fi verificat fluxul de comandă online.

Criterii de preselecție GPeC 2017 – obligatorii pentru orice magazin online care își respectă clienții

Pentru a fi acceptat în Competiția Magazinelor Online GPeC 2017 trebuie să întrunești integral criteriile de preselecție. Nu le cerem degeaba: majoritar, ele reprezintă obligații conform legislației în vigoare, dar și bune practici la nivel internațional în e-commerce.

Dacă le respecți, primești acceptul în Competiția GPeC, Marca de Încredere TRUSTED.ro și sistemul de feedback Opinii de Încredere TRUSTED.ro gratuit pentru 12 luni.

Nu-ți face griji dacă încă nu îndeplinești toate criteriile la momentul înscrierii. Te ajutăm noi!

Nu este nicio problemă dacă la momentul înscrierii nu îndeplinești toate criteriile de preselecție. Noi te audităm și îți spunem care sunt elementele care trebuie remediate și cum le poți soluționa – important este să implementezi recomandările noastre și te acceptăm în Competiție, acordându-ți și Marca de Încredere TRUSTED.ro.

1. Informații de contact

Conform legislației în vigoare, orice magazin online trebuie să prezinte pe website-ul său (printr-un link poziționat încă de pe prima pagină, cum ar fi secțiunea “Contact”) cel puțin următoarele informații:

  • Denumirea firmei/societății comerciale care deține magazinul;
  • Numărul de înregistrare la Registrul Comerțului (în cazul magazinelor online care operează în afara României, poate fi numărul de înregistrare de la autoritatea competentă a respectivei țări);
  • Codul de Identificare Fiscală (CIF);
  • Capitalul social (doar în cazul magazinelor care operează pe teritoriul României);
  • Adresa poștală completă a sediului social și a punctelor de lucru (doar dacă există puncte de lucru, iar cele două adrese nu coincid);
  • Cel puțin un număr de telefon valid și cel puțin o adresă de e-mail de contact funcțională;
  • Programul de lucru (zilele săptămânii și intervalul orar în care magazinul poate fi contactat de clienți altfel decât prin formularele online sau e-mail – de exemplu: telefonic, în showroom etc.);
  • Numărul mărcii înregistrate la OSIM (doar dacă există marcă înregistrată la OSIM);
  • Sigla TRUSTED (cu link funcțional, conform scriptului primit) – sigla va fi afișată și verificată ulterior, după acceptul în Competiția GPeC 2017.

2. Specificațiile produselor/serviciilor

Magazinele online prezintă în paginile de produs principalele caracteristici ale produsului sau serviciului comercializat, conform art. 6 (1) a) din OUG 34/2014.

3. Prețul produselor/serviciilor

Magazinele online prezintă prețul total al produselor/serviciilor cu toate taxele incluse (sau cel puțin modalitatea de calcul a prețului total) înainte de acceptarea contractului de către utilizator, adică înainte de plasarea comenzii de către acesta;

4. Dreptul de retragere

Informarea consumatorilor cu privire la condițiile de exercitare a dreptului de retragere și punerea la dispoziție, conform legii, a modelului de formular de retragere. TRUSTED.ro pune la dispoziție un model de retragere și informațiile esențiale pentru consumatori;

5. Protecția datelor cu caracter personal

Magazinele îndeplinesc condițiile minime legate de protecția datelor cu caracter personal – legea 677/2001 – informează minim cu privire la coordonatele operatorului de date personale, scopul prelucrării datelor, drepturile utilizatorilor și terții care au acces la datele colectate.

6. Declarații pe propria răspundere

La înscriere, magazinele online declară pe propria răspundere (prin bifarea câmpului “Am citit și sunt de acord cu Regulamentul GPeC 2017″ din cadrul formularului de înscriere) că:

  • nu vor trimite mesaje comerciale nesolicitate (spam). Orice newsletter sau mesaj periodic transmis pentru promovarea magazinului (fie de către magazin, fie de o altă entitate contractată de magazin) trebuie să conțină datele de identificare ale transmițătorului (cel puțin: numele sau logo-ul magazinului, denumirea firmei care îl deține, codul de identificare fiscală, numărul de înregistrare la Registrul Comerțului, telefon, e-mail), precum și o procedură de dezabonare funcțională*;
  • produsele comercializate nu sunt contrafăcute;
  • întreg conținutul de pe site este original sau magazinul folosește resurse (imagini de produs, specificații, video, text etc.) cu acceptul sursei (producător, furnizor etc.), fără să încalce legea drepturilor de autor și alte legi conexe.

*Plângerile sau raportările utilizatorilor legate de trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate / spam în perioada desfășurării GPeC (Aprilie – Noiembrie 2017) atrag după sine excluderea din Competiție și imposibilitatea participării la ediția GPeC 2018. 

7. Acordul utilizatorului asupra Termenilor și Condițiilor

Înainte de plasarea comenzii, magazinul trebuie să ofere posibilitatea consumatorului de a citi un Acord sau Termenii și Condițiile de derulare a tranzacției (considerate drept contract între vânzător și cumpărător) și să își exprime acordul cu acestea bifând faptul că le-a citit și este de acord cu ele (bifa pusă de consumator reprezintă, conform legii, acceptarea contractului – de aceea este important să nu existe bifă pusă by default). Magazinul poate avea o altă funcționalitate similară cu cea descrisă mai sus, care să demonstreze acceptarea contractului de către consumator;

8. Flux de comandă online funcțional

Întregul proces de comandă (de la adăugarea unui produs/serviciu în coșul de cumpărături până la finalizarea comenzii) trebuie să fie funcțional, cursiv și lipsit de erori și să se încheie cu un ecran sau cu un e-mail de confirmare a comenzii. Staff-ul GPeC va plasa comenzi de test explicite pentru verificarea funcționalității procesului de comandă, comenzi care nu trebuie onorate de magazinele online la înscriere.

Reamintim că vor exista și comenzi de Mystery Shopping pe parcursul Competiției GPeC, conform Regulamentului de Înscriere, punctul 5;

9. Link către ANPC

Conform legii, magazinele online românești sunt obligate să afișeze pe prima pagină un link funcțional către site-ul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC). Sunt exceptate de la regulă magazinele online care operează în afara României;

10. Adrese de e-mail specifice și proceduri

Magazinele online vor publica pe site:

  • o adresă de e-mail pentru raportarea încălcării drepturilor de autor (poate fi de tipul “dpi@magazinulmeu.ro”, publicată, de exemplu, în Termeni și Condiții – unde “dpi” este acronimul de la “drepturi de proprietate intelectuală”);
  • datele de contact ale unei persoane care are în atribuții concilierea amiabilă în cazul clienților nemulțumiți (pot fi publicate în secțiunea Contact sau în Termeni și Condiții). Acest mecanism de conciliere internă trebuie să fie funcțional și clientul trebuie să primească un răspuns la problema ridicată în maximum 14 zile calendaristice;

11. Autorizări în funcție de produsele comercializate

În anumite cazuri, în funcție de produsele comercializate, magazinele online trebuie să se înregistreze sau să pună un link, conform legii, la autoritățile din domeniu (ex: magazinele online care comercializează produse alimentare, arme, aur, medicamente etc.);

12. Politica de returnare a produselor

Magazinele online specifică, în clar, că respectă politica de returnare a produselor în 14 zile calendaristice pentru consumatori, cerută de Directiva Drepturilor Consumatorilor (cu excepția cazurilor unde legea prevede derogări – vezi exemplul produselor perisabile etc.);

13. Garanția produselor comercializate

Magazinele online publică pe site (de exemplu, în “Termeni și Condiții”) condițiile de garanție și service (unde este cazul pentru service) pentru produsele comercializate și se obligă să le respecte întocmai, precum și serviciile post-vânzare promise clientului (dacă există astfel de servicii suplimentare). De asemenea, magazinele sunt obligate – conform legii – să menționeze existența garanției privind conformitatea produselor;

14. Modalitățile de plată și de livrare a produselor

Magazinul online va menționa în clar și cât mai vizibil, în așa fel încât clientul final să fie înștiințat – înainte de plasarea comenzii – despre:

  • modalitățile de plată acceptate iar în cazul magazinelor care acceptă plata online prin card se va menționa și procesatorul de plăți (text sau logo-ul procesatorului cu link către website-ul acestuia);
  • modalitățile de livrare (ex: prin curier propriu, printr-un serviciu de curierat extern menționând numele acestuia, ridicare de la sediul magazinului etc.);
  • dacă se fac livrări internaționale – se precizează când este cazul;
  • orice alte condiții suplimentare – unde este cazul (ex.: vârsta minimă impusă cumpărătorului, cantitatea minimă de produse comandate etc.);

15. Magazinele care vând produse destinate publicului adult

În cazul magazinelor online care comercializează produse destinate publicului adult, acestea nu trebuie să conțină materiale cu caracter obscen fără o avertizare prealabilă explicită (opt-in) de tipul “Site web destinat persoanelor cu vârsta de peste 18 ani. Dacă nu aveți peste 18 ani, vă rugăm să nu intrați pe acest site. (Opțiune – Intru sau Ies)”.

Te ajutăm să îndeplinești toate criteriile de preselecție și să funcționezi conform legii și bunelor practici în e-commerce

În cazul în care încă nu îndeplinești integral criteriile de preselecție, dar vrei să participi în Competiția GPeC 2017 și să obții Marca de Încredere Trusted.ro, înscrie-te la GPeC pentru că noi te audităm și îți spunem care sunt problemele și cum să le remediezi. După ce le soluționezi, te acceptăm în Competiție!

Grupe și categorii de concurs

Fiecare magazin online are specificul lui, de aceea trebuie să îți alegi o singură grupă și o singură categorie de produse comercializate, reprezentative pentru afacerea ta – acel core-business.

Grupe: Start-up, Experienced sau Professional. Tu unde te încadrezi?

Există 3 grupe principale în funcție de vechimea în piață:

  • Start-up – magazine cu o vechime de minimum 6 luni, dar mai puțin de 1 an*
  • Experienced – magazine cu o vechime de minimum 1 an, dar mai puțin de 2 ani**
  • Professional – magazine cu o vechime de peste 2 ani***

*Vechimea în piață reprezintă perioada de timp de când magazinul a fost lansat și accesibil publicului larg, NU data înregistrării domeniului. Ca să poți participa în Competiția GPeC 2017, trebuie să ai un magazin lansat cel mai târziu în luna Noiembrie 2016 pentru a întruni condiția celor 6 luni vechime.

Magazinele online cu o vechime de minimum 6 luni care aparțin unor brand-uri cunoscute vor fi încadrate în grupa Experienced sau Professional în funcție de traffic ranking Alexa și de acceptarea modalității de plată online prin card.

**Vor fi încadrate automat în grupa “Experienced” și magazinele care au o vechime mai mare de 2 ani, dar care nu întrunesc criteriile specifice grupei “Professional”;

***Sunt înscrise în grupa “Professional” magazinele online care întrunesc următoarele criterii:

  • au minimum 2 ani de existență în piață (au fost lansate cel târziu în luna Aprilie 2015);
  • au traffic ranking în Alexa mai mic de 200.000 la momentul înscrierii (Global Rank);
  • acceptă plata online prin card;

Categorii în funcție de produsele/serviciile comercializate

După ce ți-ai ales grupa, va trebui să optezi pentru o singură categorie de concurs – cea care reprezintă core business-ul tău:

  • Alimentare și Băuturi (ex.: catering, comenzi mâncare, produse bio, fast-food, fructe, legume, conserve alimentare, ceaiuri, cafea, băuturi alcoolice, băuturi răcoritoare, dulciuri etc.);
  • Anunțuri (ex.: anunțuri auto, imobiliare, produse sau servicii de la persoane fizice și juridice/classifieds etc.);
  • Articole sportive și Timp liber (ex.: aparate fitness, echipamente sportive, ciclism, ski, body-building, accesorii sport, articole de vânătoare și pescuit, corturi, bărci, saci de dormit, activități de relaxare, site-uri de jocuri online, sex shop etc.);
  • Auto, Moto și Utilaje (ex.: mașini și accesorii, utilaje industriale, piese de schimb, service, consumabile, piese și subansamble etc.);
  • Bebeluși, Copii, Jucării (ex.: articole pentru copii, articole de igienă și sănătate pentru bebeluși, hăinuțe, jocuri, jucării, pătuțuri, cărucioare, leagăne, premergătoare, accesorii etc.);
  • Birotică și Papetărie (ex.: dosare, registre, hârtie, bloc-notes, tehnică de birou, instrumente de scris și corectat, rechizite școlare, consumabile, tipizate, bibliorafturi, echipamente profesionale pentru tipar, accesorii etc.);
  • Cadouri și Bijuterii (ex.: bijuterii, ceasuri, albume, rame foto, decorațiuni, suveniruri, obiecte de artă, colecții, antichități, cadouri haioase, cadouri personalizate etc.);
  • Cărți, Reviste, Publicații, Muzică și Film (ex.: librării online, edituri, anticariat, cărți de specialitate, ghiduri, atlase, planuri de orașe, ziare, reviste, periodice, portaluri de informare și revistă a presei, cd-uri cu muzică, dvd-uri filme, muzică și filme download-abile etc.);
  • Casă, Grădină și Unelte (ex.: mobilier, articole de uz casnic și menaj, materiale de construcții, accesorii, home appliances, bricolaj, finisaje, parchet, lambriuri, gresie, faianță, covoare, uși, feronerie, scule etc.);
  • Echipamente de Securitate și Supraveghere (alarme, supraveghere video, sisteme anti-efracție, sisteme anti-incendiu, interfoane etc.);
  • Fashion (ex.: îmbrăcăminte, încălțăminte, lenjerie, costume de baie, accesorii de modă, confecții și tricotaje, colecții, genți, curele, ochelari de soare, pălării, eșarfe, mărgele etc.);
  • Florării online (ex.: flori, aranjamente forale, coroane de flori etc.);
  • Health & Beauty (ex.: cosmetice, tratamente, farmacii online, suplimente alimentare, produse pentru slăbit, parfumuri, creme, machiaj, loțiuni, geluri, SPA, gene false, centre specializate etc.);
  • IT&C, Electronice și Electrocasnice (ex.: calculatoare, componente PC, notebook, telefoane, echipamente audio-video, foto, HI-FI, imprimante, rețelistică, sisteme GPS, software, jocuri PC și console, TV, frigidere, aer condiționat, electrocasnice mici și mari, accesorii etc.);
  • Pet Shop (ex.: hrană și accesorii, produse pentru sănătatea și igiena animalelor, jucării pentru animale etc.);
  • Produse organice și naturale (alimente bio, produse de uz casnic bio, cosmetice organice etc.)
  • Servicii (ex.: asigurări, bilete la spectacole/concerte/filme, consultanță, reîncărcări de cartele pre-plătite, cursuri, servicii electronice plătite, creditare online / servicii financiare etc.);
  • Shopping Club (magazine online exclusiviste care necesită înregistrare ca utilizator pentru a vizualiza ofertele);
  • Supermarket, Mall, Marketplace (magazine cu o gamă diversificată de produse care înglobează foarte multe categorii de produse comercializate);
  • Turism (ex.: produse destinate călătoriilor, genți de voiaj, trolere, rucsacuri, serviete, borsete, rezervări de bilete de avion, vacanțe, sejururi, călătorii, rezervări hoteluri etc.);

Pentru fiecare categorie care înregistrează minimum două magazine participante, se va acorda câte un premiu pe baza punctajelor obținute în urma auditării. Dacă vor exista categorii cu 1 singur participant, premiul nu se va acorda.

În cazul în care există domenii de activitate neacoperite de categoriile de concurs, te rugăm să ne contactezi cu propunerile tale. Ne rezervăm dreptul de a înființa noi categorii în funcție de interesul manifestat de participanți.

Taxa de participare

Înscrierea în Competiția GPeC este o investiție, nu o cheltuială. Website-ul tău va fi analizat de cei mai buni specialiști în e-commerce și marketing online (nu o dată, ci de două ori!) ținând cont de peste 170 de criterii esențiale pentru orice magazin online, iar tu vei primi ambele rapoarte de evaluare – adică două audituri complexe ale site-ului tău atât pentru varianta de Desktop, cât și pentru cea de Mobile!

În plus, primești gratuit pentru 12 luni Marca de Încredere Trusted.ro și sistemul de feedback Opinii de Încredere Trusted.ro

Totul te costă doar câteva sute de euro, în funcție de pachetul ales. Ce zici, merită să te înscrii în Competiția GPeC?

Aruncă un ochi pe avantajele participării și investește în afacerea ta!

3 pachete de beneficii din care poți alege. Tu decizi ce ți se potrivește mai bine!

  • Pachetul STANDARD – 299 EUR + TVA
  • Pachetul PREMIUM – 389 EUR + TVA
  • Pachetul PLATINUM – 589 EUR + TVA

Indiferent de pachetul ales, vei obține avantaje în valoare de minimum 2.940 EUR, deci ai numai de câștigat! ROI 100% GARANTAT

Beneficiile Magazinelor Online inscrise in Competiția GPeC 2017
Valoarea serviciului pe piață Pachetul STANDARD Pachetul PREMIUM Pachetul PLATINUM
Audit complet de site atât pentru varianta de  Desktop, cât și pentru Mobile (Audit: Usability &  Customer Experience, SEO, Securitate, Mobile, Social Media, E-mail Marketing –  170+ criterii de evaluare; 20+ specialiști în juriu; 2 etape diferite de auditare) 2.500 EUR

 

Acordarea Mărcii de Încredere TRUSTED.ro & Sistemul de feedback Opinii de Încredere (gratuit pentru 12 luni) 240 EUR

Acces la Întâlnirile Consultative GPeC (2 sesiuni x aprox. 60 minute fiecare – discuții asupra rapoartelor de auditare cu Juriul GPeC) 200 EUR

Participare la Festivitatea de Decernare a Premiilor Gala Premiilor eCommerce, a 12-a ediție anuală (15 Noiembrie 2017) Inclusă în taxa de înscriere în Competiție

1 BILET INCLUS

2 BILETE INCLUSE

3 BILETE INCLUSE

Participare la GPeC Summit 16-17-18 Mai 2017 (acces la toate cele 3 zile de eveniment: Conferință, Expo, Workshop-uri, Networking) 149 EUR/bilet 3-Day-Pass

2 BILETE INCLUSE

3 BILETE INCLUSE

Participare la GPeC Summit 14-15 Noiembrie 2017 (Conferință, Expo, Networking) 149 EUR/bilet

2 BILETE INCLUSE

3 BILETE INCLUSE

Discount 5% participare la Școala de Vară de E-Commerce GPeC (Bran, Moeciu, 23-28 August 2017) 34 EUR

 

 

Audit complet Marketing Online (performanța conturilor tale de AdWords și Facebook) minimum 1.000 EUR

 

 

Preț standard (înscrierea se poate face până pe 31 Mai, ora 23:59)
299 EUR + TVA 389 EUR + TVA 589 EUR + TVA

Ține cont

  • Termenul limită de înscriere în Competiția GPeC este 31 Mai 2017, ora 23:59;
  • Taxa de înscriere în Competiția Magazinelor Online GPeC se va plăti la cursul de schimb RON/EUR din ziua emiterii facturii fiscale;
  • Taxa se va achita integral la înscriere, în baza facturii transmise electronic la adresa de e-mail menționată în formularul de înscriere. Ai grijă să completezi o adresă de e-mail validă și verificată frecvent pentru că acolo vei primi atât factura, cât și toate informațiile despre evenimentele GPeC 2017;
  • Este bine să știi că până când plata nu este confirmată, magazinul tău nu va fi auditat din punct de vedere al criteriilor de preselecție și nu vei fi acceptat ca participant în Competiția GPeC 2017;
  • Valoarea taxei de înscriere nu este returnabilă.

Discount pentru agențiile care dezvoltă magazine online

Ești agenție de web development și vrei să inscrii mai mult de 3 magazine online în Competiția GPeC? Taxa de participare va fi redusa cu 10% pentru fiecare din ele. Nu trebuie decât să ne contactezi înainte de a face înscrierile și să ne anunți asupra numărului de magazine participante din partea ta pentru a-ți putea oferi discount-ul.

Minutele se scurg, comenzile trec pe langa tine… Ce mai aștepți?

Completează formularul și înscrie-te în Competiția Magazinelor Online GPeC ca să obții un audit complex al site-ului tău!

Nu ai voie să ratezi!

Înscrie-ți magazinul online în Competiția GPeC 2017! Vei primi un audit detaliat al site-ului tău format din peste 170 de criterii de evaluare  (Usability & Customer Experience, SEO, Securitate, Mobile, E-Mail Marketing, Social Media)!