Curs practic 100% intensiv de promvoare pe Instagram - Exclusiv Online

La cursurile de marketing online și la cursurile de e-commerce pe care le susținem alături de partenerii noștri de la DallesGO, am primit de mai multe ori cereri pentru un curs intensiv și 100% practic de Instagram Ads. Așa a venit ideea Cursului Intensiv de Instagram Ads pe care îl vom susține pentru prima oară în cadrul GPeC Trainings. Trainerii acestui curs sunt Raluca Radu, trainer de digital marketing cu peste 16 ani de experiență în marketing online și fondator MTH Digital și Robert Dumitru, Head of Digital MTH Digital.

Cursul este limitat la maximum 15 participanți, se organizează exclusiv ONLINE, tocmai pentru că este un curs 100% practic în care se va acorda maximă atenție fiecăruia dintre cei 15 participanți astfel încât fiecare dintre ei să știe la finalul cursului care este cel mai potrivit conținut pentru Instagram, care sunt instrumentele care ajută la creșterea unei comunități pe Instagram, cum să seteze și să optimizeze campanii Instagram Ads care să genereze rezultate și ROAS-ul țintit.

Cursul Practic de Instagram Ads din cadrul GPeC Trainings este structurat pe 2 zile x 6,5 ore intensive în fiecare zi de practică pentru ca tu să înveți să creezi cele mai performante campanii de Instagram Ads, adică nu mai puțin de 13 ore de conținut practic – exemple concrete, studii de caz și exerciții care să te ajute să înțelegi cum să obții cele mai bune rezultate din campaniile tale de Instagram Ads – campanii care să genereze rezultate: lead-uri, vânzări, expunere sau vizitatori, în funcție de obiectivele tale.

Cursul va trece prin partea teoretică, studii de caz și va avea suficient timp alocat părții practice. Vom discuta exemple concrete de conținut performant pentru Instagram, dar și studii de caz de Instagram Ads eficiente.

15

locuri

disponibile la curs

2

zile

de curs practic

6

module

de curs detaliate

13

ore

de conținut pur și direct aplicabil

Subiecte dezbătute

Ce vei primi la Cursul Intensiv de Instagram Ads GPeC Trainings

Vei învăța practic cum să creezi conținut engaging pe Instagram, cum să te promovezi eficient pe Instagram astfel încât să generezi rezultate și cum să optimizezi campaniile dintr-un cont de Instagram Ads pentru a obține un raport mai bun investiție/rezultate.

  • Care este ecosistemul Instagram & Facebook – Facebook Ads Manager, Facebook Business Manager, Facebook Pixel, Facebook Events, Catalog, Publishing Tools, Creator Studio Insights etc.
  • Care sunt setările corecte pentru pixel și events ca să poți urmări campaniile Instagram Ads pe website și să obții cele mai bune rezultate;
  • Cum setăm campanii de Instagram Ads ca să obținem rezultate – targetare, placements, custom audiences, lookalike audiences, creative, buget;
  • Copywriting și creative de succes și care atrag click-uri;
  • Exemple practice și studii de caz de campanii care și-au atins obiectivele;
  • Exerciții practice de setare campanii de la zero conform unui brief prestabilit și de optimizare campanii în conturi existente de Instagram Ads

... sunt principalele subiecte pe care le vom diseca timp de 2 zile pentru ca tu să devii un adevărat specialist în Instagram Ads și să îți poți seta singur respectivele campanii sau să știi ce să ceri agenției sau specialistului cu care lucrezi. Și lista nu se oprește aici.

 

Agenda Cursului - Cum să te promovezi eficient pe Instagram

Cursul practic de Instagram Ads GPeC Trainings se va desfășura exclusiv ONLINE

Ziua 1

Instagram & Instagram Ads from Zero to Hero

08:30 – 09:00 Registration & Welcome Coffee & Tea


09:00 – 11:00 Bazele Instagram - Prezentarea Ecosistemului și principalelor componente:

  • Facebook & Instagram facts & figures: scurtă trecere în revistă a utilizatorilor de Facebook și Instagram din România și a evoluției rețelei sociale;
  • Statistici și metrici cheie despre Instagram la nivel internațional;
  • Instagram Feed, Reels, IG TV, Stories, Explore, Highlights;
  • Programarea postărilor pentru Instagram - Creator Studio;
  • Content organic pe Instagram - ce fel de content postăm, cât de des să postăm, stories sau posts, amplification tools, community building;
  • Hashtags, tipuri de postări, locație și alte detalii care ajută la obținerea de engagement pe profilul Instagram;
  • Scurtă trecere în revistă a ecosistemului Facebook/Instagram – Facebook Business Manager, Facebook Page, Facebook Ads Manager, Facebook Pixel, Facebook Events Manager, Facebook Catalog și Facebook Store Locations;
  • Utilizarea Creator Studio și Insights pentru crearea de conținut pe pagina de Instagram.
  • Cum se setează corect Facebook Pixel și Events și cum ne putem folosi de acestea pentru optimizarea campaniilor noastre. Utilizarea Facebook Pixel Helper;
  • Structura contului de Facebook Ads Manager și turul interfeței Facebook Business Manager și Facebook Ads Manager.

11:00 – 11:30 Coffee Break


11:30 – 13:00 Instagram Ads – Pașii principali ai setării campaniilor și targetării audienței:

  • Cum se setează o campanie de Instagram Ads în funcție de obiectivele noastre;
  • Tipuri de reclame Facebook & Instagram Ads pe scurt - Promote Post, Single Image, Single Video, Carousel etc.;
  • Posibilități de targetare în Facebook Ads – criterii de targetare, Custom Audiences, Lookalike audiences. Crearea de noi audiențe;
  • Instagram Placements de la Feed la Stories  și Explore – ce înseamnă fiecare placement și când este potrivit;
  • Principalele formate standard de creative și reclame Instagram Ads și care sunt formatele care performează cel mai bine;
  • Cum calculăm bugetul necesar unei campanii Instagram Ads și la ce rezultate ne așteptăm;
  • KPI pentru Instagram Ads – cum se măsoară rezultatele în Facebook Ads Manager și în Google Analytics, dar și în Dashboard.

13:00 – 14:00 Lunch


14:00 – 15:30 Instagram Shopping 

  • Setarea și utilizarea Instagram Shopping;
  • Facebook Commerce Manager și conectarea cu Instagram Shopping;
  • Facebook Catalog Sales Ads - tipuri de campanii de la Cart Abandonment și Browse Behavior la Dynamic Prospecting;
  • Tipuri de campanii cu obiective de conversie și cum le putem folosi pentru promovarea pe Instagram.

15:30 – 16:00 Coffee Break


16:00 – 17:30 Exercițiu practic construirea buyer persona pentru Instagram

  • Instrumente care ne ajută în conturarea profilurilor de buyer persona.

BONUS! Cursanții care doresc vor putea discuta propriile campanii și conturi de Facebook & Instagram Ads cu trainerul în cadrul unei sesiuni private, dacă au trimis în prealabil acces la acestea. 

Ziua 2

Instagram Ads - Creativitate & Detalii tehnice

08:30 – 09:00 Registration & Welcome Coffee & Tea


09:00 – 11:00 Bune Practici pentru campanii Instagram Ads eficiente – Studii de Caz și Exemple de Succes:

  • Promote Post versus Facebook Ads Manager – bune practici;
  • Anatomia ad-ului perfect – creație și copywriting;
  • Bune practici Video Ads – diferențe legate de formate și modalități de maximizare a rezultatelor cu video ads;
  • Studii de caz de succes - exemple din România și exemple internaționale. Construirea unui brand cu ajutorul Instagram și Instagram Ads;
  • Instagram Ads în funcție de fiecare etapă din marketing funnel: folosirea Instagram Ads pentru a genera awareness, a influența clientul în faza de consideration, a aduna leaduri calificate sau a genera vânzări;

11:00 – 11:30 Coffee Break


11:30 – 13:00 Optimizarea campaniilor Instagram Ads

  • Folosirea UTM-urilor pentru urmărirea corectă a campaniilor de Instagram ads în Google Analytics;
  • Optimizarea campaniilor Instagram Ads pentru a genera ROAS/ROI maxim și cost per achiziție client minim;
  • Folosirea Breakdown pentru a găsi oportunități de optimizare a campaniilor;
  • Split tests;
  • Automated Rules pentru managementul campaniilor Instagram Ads;
  • Audience Overlap & Saturation;
  • Standard & Custom Reports pentru Instagram Ads;
  • Crearea audiențelor de remarketing sau custom audiences pornind de la un video sau alt trigger;
  • Setarea corectă a pixelului de Facebook și eventurilor.

13:00 – 14:00 Lunch


14:00 – 15:30 Studii de caz de urmărire și optimizare Instagram Ads în Google Analytics

  • Checklist de optimizări în contul de Instagram Ads;
  • Modalități de scădere COCA și creștere ROAS în campaniile de Instagram Ads;
  • Idei de optimizare a campaniilor.

15:30 – 16:00 Coffee Break


16:00 – 17:30 Exerciții practice de optimizare conturi de Instagram Ads atunci când avem acces și la Google Analytics

Beneficii și costuri

Ce câștigi și cât te costă participarea?

  • ai parte de 2 zile de curs practic de Instagram Ads, adică nu mai puțin de 13 ore de conținut pur și direct aplicabil și de ore efective de practică asistată;
  • trainerii au o experiență practică vastă în domeniu, sunt implicați activ în domeniu și nu sunt teoreticieni –> înveți doar de la cei mai buni;
  • ai parte de exemple concrete, direct din site-ul tău –> vei ști exact ce e bine și, mai ales, ce și cum trebuie remediat pentru a crește vânzările online;
  • la GPeC Trainings spunem lucrurilor pe nume, nu ne formalizăm, răspundem la toate întrebările –> câștigi adevărați prieteni pe termen lung, ai parte de networking de calitate și intri în Familia GPeC.

Atenție: sunt max. 15 locuri disponibile.

 

 15 locuri disponibile

249 € + TVA persoană

Pret cu TVA: 296,31 €

Curs Intensiv de Instagram Ads

  • 6 module de curs detaliate și personalizate pe business-urile participanților, pline de exerciții și exemple practice;
  • suportul de curs al fiecărui trainer;
  • coordonatele de contact ale participanților și trainerilor.
Raluca Radu Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital
Robert Dumitru MTH Digital GPeC

Trainer: Raluca Radu

Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital

Raluca Radu este Country Manager ANSWEAR.ro, Fondator al agenției de digital marketing MTH Digital și Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 16 ani în marketing online și strategie de business online și e-commerce, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind trainer pentru cursurile de marketing online și e-commerce din cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri la început de drum în mediul digital. Raluca este pasionată de implementarea și optimizarea hands-on a campaniilor de Google Ads, Youtube Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, content marketing și de testarea și găsirea de noi moduri de obținere de rezultate prin acestea. Raluca este absolventă de Automatică și Calculatoare și în trecut s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro.

Trainer: Robert Dumitru

Managing Partner MTH Digital

Robert Dumitru este Managing Partner al agenției de digital marketing MTH Digital, are o experiență de 5 ani în digital marketing și conduce o echipă de specialiști entuziaști ce îmbină creativitatea cu atingerea obiectivelor de marketing. Robert se ocupă de strategia și implementarea campaniile de performance marketing (Google Ads, YouTube Ads, Facebook Ads), concentrându-se pe atingerea obiectivelor de marketing stabilite. Pasiunea pentru digital marketing a început încă din facultate, acesta terminând Facultatea de Comunicare și Relații Publice, și parcursul său profesional a început în cadrul agenției. Fire curioasă și orientat spre atingerea rezultatelor ale campaniilor de marketing online, Robert încearcă întotdeauna să aducă noi perspective concentrate în jurul publicului țintă al clienților cu care acesta lucrează.