- Cum să optimizezi logistica unui magazin online?
- Ce este, cum te ajută și ce soluții de fulfillment ai la îndemână pentru a scala business-ul?
- Cum poți să îți crești afacerea vânzând cross-border în România și în UE?
- Despre vamă și întregul proces logistic atunci când vinzi internațional
- Date despre comportamentul de consum, tendințe actuale, provocări și oportunități în business
Dialog deschis despre situația piețelor de E-Commerce din România și din Republica Moldova, cu provocările și oportunitățile din ambele piețe, alături de unii dintre cei mai importanți jucători din domeniu:
- Bilanțul piețelor de comerț electronic pentru 2023 (cele mai noi cifre de piață)
- Date despre comportamentul de consum online în regiune din perspectiva Google
- Principalele probleme și provocări ale magazinelor online din Republica Moldova
- Oportunități de dezvoltare ale afacerilor online locale prin extinderea internațională
- Impactul ascuțirii competiției în Europa de Est prin intrarea jucătorilor internaționali mari
- Trend-uri pentru 2024 și recomandări de creștere
Invitați la dialog și deschiși întrebărilor tale: Felicia Jereghi (Managing Director Indigo Grup), Igor Strechi (CTO Purple Media), Roman Bălțeanu (Partnership Manager Google), Vadim Buzdugan (CEO Smart.md)
Host: Andrei Radu, CEO & Founder GPeC
Marketingul este atât știință, cât și artă. Sunt rețete pe care le aplici și obții rezultate, dar și ingrediente secrete care fac diferența. Mixul de marketing este ca o rețetă gastronomică, unde preparatul final este obținut prin alegerea ingredientelor, ponderea acestora și a tehnicilor de gătit.
Vom discuta despre cei 4P și cum ne influențează fiecare afacerea:
- Prețul: este cel mai la îndemână element pe care îl folosim atunci când dorim creșterea vânzărilor. Cum putem scăpa de bătălia în prețuri?
- Produsul: este despre nevoie, dorință, încredere, statut și nu doar atât
- Plasarea sau cum pot fi mai aproape de clientul meu, ca el să cumpere mai mult și mai des?
- Promovarea: pot să vând cele mai bune produse la cele mai bune prețuri, dar dacă nu știe nimeni de mine, cum pot să am clienți?
Din aceasta sesiune, participanții vor afla despre ecosistemul Meta pentru advertiserii din eCommerce. Vom explora arii precum data/tracking, creatives, instrumente Advantage+ și tool-uri de măsurare a rezultatelor.
- Cum conștruiești o bază solidă pentru magazinul tău online, fără să îți risipești toate economiile
- 3 sfaturi esențiale pentru o lansare explozivă și primii pași în promovare
- Exemple concrete & instrumente practice pe care să le încerci chiar astăzi
Vom analiza cele mai frecvente probleme de User Experience și Marketing Online întâlnite la magazinele online și vei învăța concret cum să optimizezi elementele esențiale din paginile site-ului, astfel încât să crești rata de conversie și să vinzi mai mult. Totul cu exemple practice și tips & tricks aplicabile imediat.
Vom vorbi despre informare și transparența, retur, garanții, promoții si date personale în contextul vânzării online în UE.
Uniunea Europeană are o legislație detaliată, aplicabilă magazinelor online care își direcționează activitatea către o anumită țara. Prezentarea se axează pe principiile juridice de bază pe care antreprenorii online ar trebui să le aibă în vedere atunci când vând în UE, precum și riscurile asociate.