GPeC Trainings - Cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online

GPeC Trainings – Cursuri Premium Intensive de E-Commerce si Marketing Online în orașul tău

GPeC Trainings cursuri intensive premium de e-commerce si marketing onlineDacă ai o afacere online și vrei să afli cum o poți crește, dar nu îți este atât de ușor să vii în București pentru a participa la evenimentele GPeC 2018, nu-i nimic! Venim noi către tine cu GPeC Trainings3 zile de cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online!

Am pornit GPeC Trainings anul trecut tocmai cu gândul de a livra informație relevantă întregii comunități de E-Commerce din România, ajutând astfel magazinele online și antreprenorii din toată țara să își dezvolte afacerea.

Ediția pilot a GPeC Trainings a avut loc în Cluj-Napoca pe 18-19-20 Octombrie 2017 și a fost sold-out, toate cele 50 de locuri disponibile pentru cursanți fiind ocupate.

În cele 3 zile am dezbătut cele mai importante subiecte pentru succesul unui magazin online, alături de unii dintre cei mai buni traineri din România – specialiști practicieni cu o vastă experiență în domeniu, iar feedback-ul cursanților a fost excepțional – vă mulțumim! Ne-am simțit atât de bine, încât am decis să continuăm și să facem un Roadshow de GPeC Trainings în toată țara!

––––––––––––––––––––––––––––––

GPeC Trainings Cursuri intensive de E-Commerce si Marketing Online Cluj-NapocaTu decizi următorul GPeC Trainings 2018: Cluj-Napoca, Iași sau Timișoara?

Tu unde vrei să se întâmple GPeC Trainings 2018: Cluj-Napoca, Iași sau Timișoara? Trimite-ne un e-mail până pe 31 Mai 2018 la contact (@) gpec . ro cu subiectul “GPeC Trainings la … (numele orașului dorit din cele 3 variante)”. În corpul mail-ului te rugăm să ne spui dacă ești interesat să participi și să ne lași coordonatele tale de contact (nume complet, companie reprezentată, adresa web a site-ului companiei, număr de telefon mobil și adresă de e-mail – dacă este diferită față de cea de pe care ne-ai scris). 

Din păcate nu putem veni în fiecare oraș, de aceea am propus în listă doar 3 variante din care va trebui să alegi în funcție de proximitatea față de tine: Cluj-Napoca, Iași sau Timișoara. Pentru zona centrală a țării (ex.: Brașov), vă reamintim că organizăm deja Școala de Vară de E-Commerce GPeC în perioada 22 – 27 August 2018, așadar vă așteptăm acolo.

––––––––––––––––––––––––––––––

GPeC Trainings Cursuri Premium Intensive de E-Commerce si Marketing OnlineCe te așteaptă la GPeC Trainings 2018

Cursurile GPeC Trainings sunt structurate pe 3 zile x 6 ore în fiecare zi, adică nu mai puțin de 18 ore de conținut practic, plin de exemple concrete care să te ajute în dezvoltarea afacerii tale online.

Trainerii sunt specialiști practicieni, cu o vastă experiență în E-Commerce și Marketing Online, în așa fel încât să înveți doar de la cei mai buni. Scopul final în urma participării este ca tu să ai o afacere e-commerce de succes.

În plus, trainerii sunt mai mult decât încântați să împărtășească din experiența lor și să discute liber cu participanții în fiecare seară, la cină. Te vei simți ca într-o adevărată familie unde nu există bariere de comunicare și formalizări + beneficiezi de sfaturi avizate pe afacerea ta într-un cadru relaxat.

––––––––––––––––––––––––––––––

GPeC Trainings Cluj-Napoca curs Liviu Taloi Google Analytics E-CommerceSubiectele dezbătute în cadrul GPeC Trainings 2018

  • Situația pieței de e-commerce la zi – scurtă radiografie a pieței în așa fel încât să știi exact unde ne situăm, care sunt principalele verticale de piață, care sunt nișele puțin exploatate, care este valoarea medie a coșului în funcție de verticale, ce se cumpără, cum se plătește, care sunt particularitățile pieței etc.
  • Usability / User Experience – cum să ai un magazin online ușor de navigat care să răspundă nevoilor utilizatorului și să te ajute efectiv în creșterea ratei de conversie. Principiile de UX importante vor viza toate secțiunile din site (de la Homepage până la Thank You Page) și vor fi însoțite de exemple concrete din magazinele online ale participanților la curs.
  • Google AdWords – construirea unei campanii eficiente prin Google AdWords, cum creezi anunțuri cu potențial ridicat de CTR și cum alegi cuvinte cheie care generează vânzări, tipuri de campanii AdWords – diferențe, oportunități și riscuri, setarea și măsurarea corectă a obiectivelor unei campanii AdWords, metode de raportare inteligentă pentru activitatea PPC.
  • SEO de la A la Z (vei aprofunda toate etapele optimizării unui site, cuprinzând analiza competitivă, planificare și strategie, SEO tehnic, on-site SEO și content, optimizare semantică, link building, social media marketing pentru SEO, metrici de performanță, tracking și reporting), SEO toolbox (vei învăța despre toate tool-urile necesare activității de SEO, de la servicii gratuite până la instrumente premium).
  • Social Media & Facebook Ads – cum scrii în Social Media pentru a obține engagement semnificativ, cum planifici, creezi, targetezi și  gestionezi campaniile de Facebook Ads.
  • Google Analytics – introducere în Google Analytics, turul interfeței de utilizaror a Google Analytics, instalarea corectă a Google Analytics (checklist implementare), definirea unui Goal în GA pas cu pas, ecuația comerțului online, definirea KPI-urilor și a unui Measurement Plan (pașii unui framework de măsurare), analiza unui studiu de caz pe un raport și segmente avansate, analiza avansată a unor decizii de business bazate pe colectarea a 2 ani de date, 2 cicluri de vânzare completă (sezon și extrasezon)
  • Marketing Online – gândirea strategiei de marketing online pornind de la obiective; mixul de marketing digital (identificarea canalelor de marketing online care mă ajută să îmi îndeplinesc obiectivele); top KPI pe care trebuie să îi măsor și monitorizez pentru fiecare campanie  și fiecare canal de marketing online, cum îi măsor, de unde iau datele și cum mă folosesc de acești KPI pentru a optimiza campaniile de marketing online; studii de caz – campanii de marketing online de succes.
  • Legislație în e-commerce & GDPR – cele mai des întâlnite probleme juridice în comerțul online pentru care se dau amenzi, drepturile și obligațiile magazinelor online – de la ce trebuie să pui pe pagina web până la garanții și returul produselor.

… sunt principalele subiecte pe care le vom diseca timp de 3 zile pentru ca tu să vinzi mai mult! Lista nu se oprește, însă, aici…

Când, unde și cine poate participa?

Data și locul de desfășurare al GPeC Trainings vor fi anunțate după data de 31 Mai 2018 – termenul limită la care așteptăm feedback-ul tău asupra orașului de desfășurare: Cluj-Napoca, Iași sau Timișoara.

Trimite-ne un e-mail până pe 31 Mai 2018 la contact (@) gpec . ro cu subiectul “GPeC Trainings la … (numele orașului dorit din cele 3 variante)”. În corpul mail-ului te rugăm să ne spui dacă ești interesat să participi și să ne lași coordonatele tale de contact (nume complet, companie reprezentată, adresa web a site-ului companiei, număr de telefon mobil și adresă de e-mail – dacă este diferită față de cea de pe care ne-ai scris). 

Cui se adresează GPeC Trainings?

Tuturor celor direct interesați să își deschidă o afacere online sau sunt deja implicați în e-commerce și vor să își dezvolte business-ul: magazine online, furnizori de servicii și soluții e-commerce, tool-uri și platforme e-commerce, procesatori de plăți, companii de curierat, agenții specializate, pe scurt – oricine este direct interesat de comerțul online.

Beneficii și costuri

Ce câștigi și cât te costă participarea?

  • ai parte de 3 zile de cursuri intensive de E-Commerce & Marketing Online, adică nu mai puțin de 18 ore de conținut practic și direct aplicabil –> vei ști exact ce să faci ca să crești afacerea ta online;
  • trainerii au o experiență vastă în domeniu, sunt implicați activ în e-commerce și nu sunt teoreticieni care povestesc din cărți –> înveți doar de la cei mai buni, #NoBullshit;
  • ai parte de exemple concrete, direct din site-ul tău –> vei ști exact ce e bine și, mai ales, ce și cum trebuie remediat pentru a crește vânzările online;
  • toate cursurile sunt axate pe cele mai importante aspecte pentru succesul unui magazin online –> dacă le respecți, ai toate șansele de succes în urma cursurilor;
  • la GPeC Trainings spunem lucrurilor pe nume, nu ne formalizăm, răspundem la toate întrebările și abia așteptăm să discutăm deschis cu Comunitatea E-Commerce și să ciocnim un pahar împreună cu voi la cină, după cursuri –> câștigi adevărați prieteni pe termen lung și intri în Familia GPeC.

Taxa de participare

Prețul unui bilet de acces la GPeC Trainings este de 249 EUR + TVA/persoană și include: acces la toate cele 3 zile de curs, suportul de curs de la fiecare trainer și 2 Coffee Breaks în fiecare zi. Nu sunt incluse în preț pauzele de prânz.

Atenție: locurile sunt limitate astfel încât să putem interacționa cu toți participanții și să discutăm concret pe problemele lor specifice!

Trimite-ne un e-mail până pe 31 Mai 2018 la contact (@) gpec . ro cu subiectul “GPeC Trainings la … (numele orașului dorit din cele 3 variante)”. În corpul mail-ului te rugăm să ne spui dacă ești interesat să participi și să ne lași coordonatele tale de contact (nume complet, companie reprezentată, adresa web a site-ului companiei, număr de telefon mobil și adresă de e-mail – dacă este diferită față de cea de pe care ne-ai scris).