GPeC Trainings 2019, București

Tu decizi când se întâmplă cea de a treia serie de cursuri GPeC Trainings - de data aceasta în București. Noi te așteptăm cu 3 zile de cursuri intensive și pline de exerciții practice de E-Commerce și Marketing Online alături de unii dintre cei mai buni traineri din România!

GPeC Trainings București – Cursuri Premium Intensive de E-Commerce și Marketing Online

GPeC Trainings cursuri intensive premium de e-commerce si marketing onlineAm reunit unii dintre cei mai buni specialiști din domeniu pentru a-ți aduce GPeC Trainings – seria de cursuri intensive de E-Commerce & Marketing Online menite să te ajute concret în creșterea vânzărilor și în dezvoltarea magazinului online. Scopul final în urma participării este ca tu să ai o afacere e-commerce de succes.

Cursurile GPeC Trainings sunt structurate pe 3 zile x 6 ore în fiecare zi, adică nu mai puțin de 18 ore de conținut practic, plin de exemple concrete și exerciții care să te ajute în dezvoltarea afacerii tale online.

Trainerii sunt specialiști practicieni, cu o vastă experiență în E-Commerce și Marketing Online, în așa fel încât să înveți doar de la cei mai buni.

Tu decizi când se întâmplă GPeC Trainings București

Cea de a treia serie de cursuri GPeC Trainings se va desfășura în București, imediat după ce sunt ocupate cele 25 de locuri disponibile. Completează formularul de înscriere și asigură-ți locul la următoarea serie GPeC Trainings București.

Subiecte dezbătute

GPeC Trainings Cursuri intensive de E-Commerce si Marketing Online Cluj-NapocaTotul despre cum să ai un magazin online de succes în cadrul GPeC Trainings București 2019

  • Situația pieței de e-commerce la zi – scurtă radiografie a pieței în așa fel încât să știi exact unde ne situăm, care sunt principalele verticale de piață, care sunt nișele puțin exploatate, care este valoarea medie a coșului în funcție de verticale, ce se cumpără, cum se plătește, care sunt particularitățile pieței, care este profilul consumatorului român etc.
  • Usability / User Experience – cum să ai un magazin online ușor de navigat care să răspundă nevoilor utilizatorului și să te ajute efectiv în creșterea ratei de conversie. Atât pentru Mobile, cât și pentru Desktop. Principiile de UX importante vor viza toate secțiunile din site (de la Homepage până la Thank You Page) și vor fi însoțite de exemple concrete din magazinele online ale participanților la curs. În plus, vom avea exerciții practice și vom lucra pe echipe pentru identificarea principalelor probleme de UX ale magazinelor online din sală.
  • Google Analytics – introducere în Google Analytics, turul interfeței de utilizaror a Google Analytics, instalarea corectă a Google Analytics (checklist implementare), definirea unui Goal în GA pas cu pas (exercițiu practic), ecuația comerțului online, rapoarte și segmente avansate (exerciții practice), marcarea corectă a campaniilor de marketing externe (exercițiu practic).
  • SEO Masterclass – O abordare pas cu pas a succesului în Google – Dacă îți dorești ca business-ul tău să domine rezultatele Google, dar nu ești dispus să petreci ani întregi învățând SEO, ai nimerit unde trebuie. Acest masterclass a fost conceput ca un ghid concret și pragmatic, sintetizând peste 12 ani de experiență SEO într-o metodologie pas-cu-pas, după principiile accelerated learning. Practic, din momentul în care vei ieși din sala de training, vei putea deja aplica tehnici avansate de SEO pentru business-ul tău, pentru a obține un avantaj competitiv categoric în fața competitorilor. Acest SEO masterclass acoperă toată gama de activități SEO: vom vorbi despre cum funcționează Google, construirea strategiei SEO, factori tehnici, content, link building și multe alte componente ale succesului în SEO. Masterclass-ul se adresează tuturor celor care doresc să învețe o metodologie SEO cu succes dovedit, într-un mod practic și ușor de înțeles și într-un timp scurt.
  • GPeC Trainings Cluj-Napoca curs Liviu Taloi Google Analytics E-CommerceGrowth Marketing pentru E-Commerce – cum să folosești datele pentru a înțelege contextul, cum să înțelegi factorii care generează creștere pentru un eCommerce și cum să îți setezi și atingi obiective strategice de creștere în eCommerce.
  • Legislație în e-commerce – cele mai des întâlnite probleme juridice în comerțul online pentru care se dau amenzi, drepturile și obligațiile magazinelor online – de la ce trebuie să pui pe pagina web până la garanții și returul produselor.
  • Google Ads – vom trece prin principiile de bază Google Ads Search și Display pentru a înțelege cum funcționează licitația, din ce este compus un anunț, cum se stabilește CPC-ul, tactici de bidding, setările principale ale campaniei. Vom discuta KPI-i de bază care trebuie urmăriți în Google Ads – Quality Score și modul lui de calcul. Vom identifica apoi practic cuvintele cheie cele mai potrivite pentru business-ul nostru cu ajutorul tool-urilor de bază de keyword research. Vom trece prin keyword matchtypes și modul de stabilire al cuvintelor cheie pe care licităm. Vom seta prima noastră campanie Google Ads Search și vom trece prin toți pașii setării acesteia. Vom discuta apoi principalele locuri cheie pe care trebuie să le verificăm într-un cont de Google Ads și într-un cont de Google Analytics pentru a vedea cum performează campaniile de Google Ads. Tips & tricks cu exemple practice pentru campanii Google Ads de succes.
  • Facebook Ads – Trecem repede prin principiile “teoretice” care stau la baza Facebook Ads și KPI-i specifici pe care trebuie să îi avem în vedere (Relevance Score, placements, custom audiences, lookalike audiences). Vedem apoi care sunt setările de bază ale primei noastre campanii Facebook Ads. Încheim totul cu exemple pratice și tips & tricks pe partea de Facebook Ads din experiențele de până acum și discutăm care sunt principalii KPI care ar trebui urmăriți.

.. sunt principalele subiecte pe care le vom diseca timp de 3 zile pentru ca tu să vinzi mai mult! Lista nu se oprește, însă, aici…

Când, unde și cine poate participa?

Când și unde?

Cea de a treia ediție anuală a GPeC Trainings – seria de cursuri intensive de E-Commerce & Marketing Online – se va desfășura în București, imediat după ce se ocupă cele 25 de locuri disponibile. Vom ține legătura constant asupra datei și locului de desfășurare și așteaptă-te să ne vedem foarte curând pentru că – din experiența noastră – locurile se epuizează rapid.

Cui se adresează GPeC Trainings?

Tuturor celor direct interesați să își deschidă o afacere online sau sunt deja implicați în e-commerce și vor să își dezvolte business-ul: magazine online, furnizori de servicii și soluții e-commerce, tool-uri și platforme e-commerce, procesatori de plăți, companii de curierat, agenții specializate, pe scurt – oricine este direct interesat de comerțul online.

Locuri limitate la max. 25 de cursanți

Locurile disponibile la GPeC Trainings București, sunt limitate la max. 25 de cursanți – așadar, te sfătuim să completeazi cât mai repede formularul de înscriere pentru a-ți asigura locul în sală.

Beneficii și costuri

Ce câștigi și cât te costă participarea?

  • ai parte de 3 zile de cursuri intensive de E-Commerce & Marketing Online, adică nu mai puțin de 18 ore de conținut pur și direct aplicabil, totul hands-on cu multe exerciții practice –> vei ști exact ce să faci ca să crești afacerea ta online;
  • trainerii au o experiență vastă în domeniu, sunt implicați activ în e-commerce și nu sunt teoreticieni care povestesc din cărți –> înveți doar de la cei mai buni, #NoBullshit;
  • ai parte de exemple concrete, direct din site-ul tău –> vei ști exact ce e bine și, mai ales, ce și cum trebuie remediat pentru a crește vânzările online;
  • toate cursurile sunt axate pe cele mai importante aspecte pentru succesul unui magazin online –> dacă le respecți, ai toate șansele de a fi unul din liderii pieței;
  • la GPeC Trainings spunem lucrurilor pe nume, nu ne formalizăm, răspundem la toate întrebările –> câștigi adevărați prieteni pe termen lung, ai parte de networking de calitate  și intri în Familia GPeC.

Atenție: sunt max. 25 de locuri disponibile.

Taxa de participare

  • Acces la 6 module de curs detaliate – personalizate pe business-urile participanților și pline de exerciții și exemple practice, 2 coffee breaks & gustări/zi, suportul de curs al fiecărui trainer, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor: 1.499 lei + TVA/persoană

*Taxa de participare nu include cazarea, transportul și mesele participanților. Înscrierile se pot încheia mai devreme decât perioada de înscrieri dacă cele 25 de locuri disponibile vor fi epuizate.

Ce spun cursanții despre GPeC Trainings

Andreea Sălăgean

“Acest curs complex conține minimum 80% din ceea ce trebuie să știi atunci când vrei să deschizi un magazin online. Felicitări! Ați livrat mult peste așteptări și am un To Do List lung de implementat.”

Corina Radu

“O experiență unică, am avut foarte multe lucruri de învățat de la oameni frumoși care, pe lângă informația în sine, ne-au transmis emoție și ne-au încărcat cu energie pozitivă.”

 Melina Bîzu

“Am aflat multe, chiar foarte multe informații noi și mi-am dat seama că știam puține despre Marketing, dar datorită cursului acum am o bază clară pe care construiesc. Numai gânduri bune din partea mea tuturor trainerilor!”

Mihai Lungu

“Foarte instructive toate calupurile de curs. Speakeri profesioniști și drăguți. O experiență foarte plăcută. Mulțumesc!”

Reka Roșca

“În cei 7 ani de experiență în marketing online am participat la câteva cursuri / traininguri pe zona de marketing. Majoritatea proaste :( Așa că am venit cu așteptări destul de mici legate de GPeC Trainings, dar am rămas impresionată de calitatea informației și de cât de pasionați sunteți! Felicitări și sper să ne revedem curând!”

Traineri

Andrei Radu GPeC E-Commerce și Marketing OnlineAndrei Radu

CEO & Founder GPeC și Co-Founder TRUSTED.ro

Andrei Radu este, de 14 ani, organizatorul GPeC – cel mai mare eveniment de e-commerce din România și Europa de Est – și Co-Founder TRUSTED.ro – Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online, căruia i-a pus bazele alături de Legi-Internet.ro și Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România. Este specialist în User Experience și E-Commerce și oferă consultanță de specialitate în ceea ce privește piața de e-commerce din România și Europa de Est și oportunitățile de afaceri existente pe aceste piețe. De asemenea, Andrei este și trainer în zona de Usability și Customer Experience în e-commerce, fiind invitat ca speaker la numeroase conferințe și workshop-uri de profil atât pe plan național, cât și internațional.

Liviu Taloi ECOMpediaLIVIU TALOI

Co-Founder ECOMpedia & Community Manager GPeC

Liviu Taloi este Co-Founder Ecompedia.ro, având peste 17 ani de experiență în marketing online și peste 11 în e-commerce. Liviu a fost, printre altele, PR Manager la eMAG, iar în 2005 a fondat o companie de consultanță web specializată în e-commerce și evaluare de site-uri, Web Audit. Liviu a fost selectat de Cardinal Path să fie trainer regional în programul Google Partner Academy pe Google Analytics. El posedă, de asemenea, un cerficat Google Analytics Individual Qualification.

Horia Neagu GPeC E-Commerce TrainingsHoria Neagu

Founder & Digital Marketing Consultant Napoleon Digital

Horia Neagu (Founder Napoleon.Digital) se descrie drept un cetățean al internetului și un polimat digital. În timp ce unii își amintesc de prima iubire, Horia păstrează amintirea primelor căutări pe Lycos, a primului site construit pe GeoCities și a primului canal de IRC pe botnet. Lucrează în domeniul Digital Marketing de aproape 16 ani, având la activ campanii de succes pentru verticale precum telecom, banking, pharma, airline, ticketing, publishing, foods & beverages și politică.

Raluca Radu Founder MTH Digital & Co-Organizer GPeCRaluca Radu

Country Manager Answear.ro & Founder MTH Digital

Raluca Radu este Country Manager ANSWEAR.ro, Founder MTH Digital și Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 14 ani în marketing digital și strategie de business online și e-commerce, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind trainer pentru cursurile de marketing online și e-commerce din cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri la început de drum în mediul digital. Raluca este absolventă de Automatică și Calculatoare și în trecut s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro.

Valentin Radu Omniconvert GPeC E-Commerce TrainingsVALENTIN RADU

Founder Omniconvert

Valentin Radu este un antreprenor cu 15 ani de experiență în tehnologie și marketing online. El este Founder și CEO al Omniconvert, platformă de optimizare a conversiilor care a primit numeroase distincții internaționale. Valentin este cunoscut pentru energia pozitivă debordantă, creativitate și know-how în marketing și business. Este, de asemenea, speaker internațional vorbind adesea despre e-commerce, optimizarea conversiilor, marketing online, business strategy și growth hacking.

Bogdan Manolea Co-Founder TRUSTED & Advisor GPeCBogdan Manolea

Co-Founder TRUSTED.ro & Advisor GPeC

Bogdan Manolea este consultant juridic interesat de dreptul tehnologiei informațiilor, proprietate intelectuală/industrială, însă și de orice domeniu implicând dreptul, Internetul și atitudinea civică. Bogdan este Co-Fondator TRUSTED.ro (Marca de Încredere acordată Magazinelor Online din România), Director Executiv al Asociației pentru Tehnologie și Internet și proprietar al paginii web Legile Internetului care prezintă, din 2001, principalele evoluții din dreptul tehnologiei informației.

Înscriere