2023 pare a fi anul contrastelor în comerțul online românesc cu – mai mult decât de obicei – business-uri online care vorbesc despre stagnare sau chiar scădere și altele care vorbesc despre creșteri. Sigur că depinde de verticale și de o mulțime de factori, dar există diferențe de opinie și în privința dimensiunii pieței de e-commerce în ansamblul ei (în funcție de diferite surse).
Facem lumină alături de companiile reprezentative din domeniu:
- Cele mai importante rezultate ale studiului de piață iSense Solutions din perspectiva consumatorilor online, prezentate în premieră la GPeC SUMMIT
- Perspectiva Google privind evoluția e-commerce, a retail-ului românesc per ansamblu + cele mai noi informații despre comportamentul de consum și de search
- Statistici și trend-uri privind plățile online, valoarea medie a tranzacțiilor, categorii de produse/servicii în topul preferințelor consumatorilor
- Perspectiva ARMO asupra evoluției pieței de e-commerce în 2023 și așteptări pentru final de an
- Care va fi bilanțul estimat al sectorului de e-commerce din acest an și la ce să ne așteptăm în 2024 ținând cont de contextul economic actual?
Invitați la dialog și deschiși întrebărilor din audiență: Andrei Cânda (Managing Partner iSense Solutions), Cristi Movilă (Președinte ARMO & General Manager VTEX Eastern Europe), Elena Gheorghe (Country Manager PayU GPO), Elena Oprea (Director Acceptance & Acquirers Visa Europe), Oana Dumitrescu (Industry Head & Retail Lead Google)
Host: Andrei Radu (CEO & Founder GPeC)