Competiția Magazinelor Online GPeC 2018

Auditează-ți website-ul magazinului tău online și află ce trebuie remediat pentru a vinde mai mult. Înscrie-te în Competiția GPeC 2018 pentru ca site-ul tău să fie analizat prin peste 200 de criterii de evaluare în 2 etape diferite de timp și de un Juriu format din peste 25 de experți în E-Commerce și Marketing Online. Primești raportul de audit complet și recomandările Juriului atât pentru Mobile, cât și pentru Desktop!

Regulament de înscriere

De ce să îți înscrii magazinul online în Competiția GPeC

UPDATE: Înscrierile magazinelor online în Competiția GPeC 2018 s-au încheiat, dar informațiile de mai jos sunt de interes pentru orice magazin care își dorește să participe la ediția din 2019. ––––––––––––––––––––––––––––- Obții un Audit Complet al Website-ului tău atât pentru varianta Desktop, cât și pentru Mobile – deci vei știi exact ce este bine și ce trebuie remediat ca să crești rata de conversie și să vinzi mai mult! Peste 25 de experți în E-Commerce și Marketing Online – membri în Juriul Competiției GPeC 2018 – vor audita fiecare magazin ținând cont de peste 200 de criterii esențiale pentru un business online: de la Usability, Design, Customer Experience, GDPR, SEO, Securitate, Mobile, Social Media, Aspecte Juridice, E-Mail Marketing până la Calitatea Serviciilor Magazinului și Profesionalismul Onorării Comenzilor. Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC 2018 primește individual și confidențial raportul de audit conținând punctajele și recomandările Juriului GPeC pentru cele 200+ criterii de evaluare. Concret, vei avea o radiografie absolută a website-ului tău și vei știi ce și cum trebuie remediat ca să crești rata de conversie și să vinzi mai mult. Atât pentru Mobile, cât și pentru Desktop. Ești dispus să investești câteva sute de euro în auditul website-ului tău? Dacă da, citește mai jos condițiile de înscriere în Competiția GPeC și vezi aici toate beneficiile pe care le obții în urma participării. Audit Website E-Commerce Competitia Magazinelor Online GPeC

Condiții necesare pentru înscrierea în Competiție

  1. Sunt acceptate în Competiția GPeC exclusiv magazine online, respectiv website-uri care permit plasarea comenzilor prin Internet. Nu vor fi admise website-uri de tip “catalog electronic” care nu oferă posibilitatea plasării unei comenzi online;
  2. Magazinele online trebuie să aibă minimum 6 luni vechime pe piață, adică să fi fost lansate și deschise publicului larg cel mai târziu în luna Septembrie 2017. Luăm în considerare data de la care magazinele operează activ online și NU data înregistrării domeniului. La această regulă se aplică și excepții (vezi mai jos, în NOTE)*;
  3. Magazinele online trebuie să întrunească integral criteriile de preselecție (majoroitatea, obligații conform legislației în vigoare). Staff-ul GPeC va audita fiecare magazin și va emite un raport în care sunt semnalate problemele identificate, precum și recomandări pentru remedierea lor. Te ajutăm să îndeplinești toate criteriile pentru a fi eligibil pentru Competiția GPeC! Odată cu acceptul în Competiție, magazinele primesc Marca de Încredere TRUSTED.ro și implementarea sistemului de feedback Opinii de Încredere Trusted.roambele, în mod gratuit, pentru 12 luni;
  4. Încă de la înscrierea în Competiție, magazinele online vor fi testate din punct de vedere al funcționării corecte a procesului de comandă online. Vom plasa comenzi de test explicite (menționând, în clar, că este vorba de comenzi care nu trebuie livrate, făcute de staff-ul GPeC pentru a verifica posibilitatea plasării unei comenzi online);
  5. Pe lângă comenzile de test de la înscriere care nu trebuie onorate/livrate de magazinele online, Juriul GPeC va plasa și 1 singură comandă de mystery shopping pe parcursul desfășurării competiției (aprilie – noiembrie 2018). Această comandă nu este marcată explicit și, deci, trebuie livrată pentru a nota timpul de răspuns și calitatea serviciilor magazinelor înscrise în Competiție. Coletul va fi returnat la livrare, iar cheltuielile de transport revin exclusiv în sarcina magazinelor participante**;
  6. Toate magazinele online înscrise în Competiția GPeC 2018 vor trece prin 2 (două) etape de evaluare, ținând cont de criteriile de evaluare și vor primi rapoartele de audit, indiferent dacă vor fi desemnate câștigătoare sau nu la Gala Premiilor eCommerce;
  7. Magazinele înscrise în Competiția GPeC 2018 au ocazia să discute cu jurații asupra celor două rapoarte de evaluare (față în față / prin Skype / pe e-mail, în funcție de agenda membrilor juriului) pentru a le fi explicate notele acordate și pentru a primi recomandări despre cum să își îmbunătățească site-ul ca să vândă mai mult;
  8. Înscrierea în Competiția GPeC 2018 presupune achitarea unei taxe de participare în valoare de minimum 299 EUR + TVA. Vezi palierele de preț și beneficiile pentru fiecare pachet și înscrie-te în Competiție spre binele afacerii tale;
  9. Înscrierea în Competiția Magazinelor Online GPeC 2018 se face completând formularul de înscriere până la data de 31 Mai 2018, ora 23:59;
  10. Ne rezervăm dreptul de a accepta în Competiție doar magazinele online care sunt de acord și respectă standardele GPeC 2018, începând cu regulamentul competiției, criteriile de preselecție și de jurizare și până la formatul evenimentului în întreg ansamblul său.

NOTE: *Sunt considerate excepții valide magazinele online care sunt lansate prin transformarea unui site de prezentare (fără posibilitatea de a comanda online) cu o vechime mai mare de 1 an, cât și magazinele cu o vechime mai mică de 6 luni, dar care sunt operate de o firmă care deține cel puțin un alt magazin mai vechi de 1 an (chiar și magazin fizic, offline). Vechimea în piață este verificată prin Internet Archive – Wayback Machine, data primului comunicat de presă, prima însemnare de pe blog, prezența activă în social media etc.   **Juriul GPeC este instruit să comande produse cu prețuri rezonabile care apar ca fiind în stocul propriu al magazinului – astfel încât să nu creăm dificultăți comercianților înscriși în Competiția GPeC. Vor fi considerate excepții valide magazinele care comercializează servicii sau produse perisabile, agențiile de turism etc. unde nu se vor plasa comenzi de mystery shopping, dar va fi verificat fluxul de comandă online.

Criterii de preselecție GPeC 2018 – obligatorii pentru orice magazin online care își respectă clienții

Pentru a fi acceptat în Competiția Magazinelor Online GPeC 2018 trebuie să întrunești integral criteriile de preselecție. Nu le cerem degeaba: majoritar, ele reprezintă obligații conform legislației în vigoare, dar și bune practici la nivel internațional în e-commerce. Dacă le respecți, primești acceptul în Competiția GPeC, Marca de Încredere TRUSTED.ro și sistemul de feedback Opinii de Încredere TRUSTED.ro gratuit pentru 12 luni.

Nu-ți face griji dacă încă nu îndeplinești toate criteriile la momentul înscrierii. Te ajutăm noi!

Nu este nicio problemă dacă la momentul completării formularului de înscriere nu îndeplinești toate criteriile de preselecție. Noi te audităm și îți spunem care sunt elementele care trebuie remediate și cum le poți soluționa – important este să implementezi recomandările noastre și te acceptăm în Competiție, acordându-ți și Marca de Încredere TRUSTED.ro.

1. Informații de contact

Conform legislației în vigoare, orice magazin online trebuie să prezinte pe website-ul său (printr-un link poziționat încă de pe prima pagină, cum ar fi secțiunea “Contact”) cel puțin următoarele informații:

  • Denumirea firmei/societății comerciale care deține magazinul;
  • Numărul de înregistrare la Registrul Comerțului (în cazul magazinelor online care operează în afara României, poate fi numărul de înregistrare de la autoritatea competentă a respectivei țări);
  • Codul de Identificare Fiscală (CIF);
  • Capitalul social (doar în cazul magazinelor care operează pe teritoriul României);
  • Adresa poștală completă a sediului social și a punctelor de lucru / showrooms (doar dacă există puncte de lucru, iar cele două adrese nu coincid);
  • Cel puțin un număr de telefon valid și cel puțin o adresă de e-mail de contact funcțională;
  • Programul de lucru (zilele săptămânii și intervalul orar în care magazinul poate fi contactat de clienți altfel decât prin formularele online sau e-mail – de exemplu: telefonic, în showroom etc.);
  • Numărul mărcii înregistrate la OSIM (doar dacă există marcă înregistrată la OSIM);
  • Sigla TRUSTED (cu link funcțional, conform scriptului primit) – sigla va fi afișată și verificată ulterior, după acceptul în Competiția GPeC 2018.

2. Specificațiile produselor/serviciilor

Magazinele online prezintă în paginile de produs principalele caracteristici ale produsului sau serviciului comercializat, conform art. 6 (1) a) din OUG 34/2014.

3. Prețul produselor/serviciilor

Magazinele online prezintă prețul total al produselor/serviciilor cu toate taxele incluse (sau cel puțin modalitatea de calcul a prețului total) înainte de acceptarea contractului de către utilizator, adică înainte de plasarea comenzii de către acesta;

4. Dreptul de retragere

Informarea consumatorilor cu privire la condițiile de exercitare a dreptului de retragere și punerea la dispoziție, conform legii, a modelului de formular de retragere. TRUSTED.ro pune la dispoziție un model de formular de retragere și informațiile esențiale pentru consumatori – orice magazin îl poate implementa gratuit. Magazinele online specifică, în clar, că respectă politica de returnare a produselor în 14 zile calendaristice pentru consumatori, cerută de Directiva Drepturilor Consumatorilor (cu excepția cazurilor unde legea prevede derogări – vezi exemplul produselor perisabile etc.);

5. Protecția datelor cu caracter personal

Magazinele îndeplinesc condițiile minimale legate de informarea utilizatorilor cu privire la protecția datelor cu caracter personal conform Legii 677/2001 (aplicabilă până pe 25 Mai 2018) și a Regulamentului UE 679/2016 (GDPR) începând cu 25 Mai 2018. Astfel, magazinele online informează minim cu privire la coordonatele operatorului de date personale, scopul prelucrării datelor, drepturile utilizatorilor și terții care au acces la datele colectate. IMPORTANT: Pașii suplimentari legați de respectarea Reglamentului UE 679/2016 sunt inclusi în Pachetul PLATINUM – așadar magazinele care își doresc să îndeplinească standardele GDPR sunt sfătuite să selecteze pachetul Platinum la înscrierea în Competiția GPeC 2018.

6. Declarații pe propria răspundere

La înscriere, magazinele online declară pe propria răspundere (prin bifarea câmpului “Am citit și sunt de acord cu Regulamentul GPeC 2018″ din cadrul formularului de înscriere) că:

  • nu vor trimite mesaje comerciale nesolicitate (spam). Orice newsletter sau mesaj periodic transmis pentru promovarea magazinului (fie de către magazin, fie de o altă entitate contractată de magazin) trebuie să conțină datele de identificare ale transmițătorului (cel puțin: numele sau logo-ul magazinului, denumirea firmei care îl deține, codul de identificare fiscală, numărul de înregistrare la Registrul Comerțului, telefon, e-mail), precum și o procedură de dezabonare funcțională*;
  • produsele comercializate nu sunt contrafăcute;
  • întreg conținutul de pe site este original sau magazinul folosește resurse (imagini de produs, specificații, video, text etc.) cu acceptul sursei (producător, furnizor etc.), fără să încalce legea drepturilor de autor și alte legi conexe.

*Plângerile sau raportările utilizatorilor legate de trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate / spam în perioada desfășurării GPeC (Aprilie – Noiembrie 2018) atrag după sine excluderea din Competiție și imposibilitatea participării la ediția GPeC 2019. 

7. Acordul utilizatorului asupra Termenilor și Condițiilor

Înainte de plasarea comenzii, magazinul trebuie să ofere posibilitatea consumatorului de a citi un Acord sau Termenii și Condițiile de derulare a tranzacției (considerate drept contract între vânzător și cumpărător) și să își exprime acordul cu acestea bifând faptul că le-a citit și că este de acord cu ele (bifa pusă de consumator reprezintă, conform legii, acceptarea contractului – de aceea este important să nu existe bifă pusă by default). Magazinul poate avea o altă funcționalitate similară cu cea descrisă mai sus, care să demonstreze acceptarea contractului de către consumator;

8. Flux de comandă online funcțional

Întregul proces de comandă (de la adăugarea unui produs/serviciu în coșul de cumpărături până la finalizarea comenzii) trebuie să fie funcțional, cursiv și lipsit de erori și să se încheie cu un ecran sau cu un e-mail de confirmare a comenzii. Staff-ul GPeC va plasa comenzi de test explicite pentru verificarea funcționalității procesului de comandă, comenzi care nu trebuie onorate de magazinele online la înscriere. Reamintim că vor exista și comenzi de Mystery Shopping pe parcursul Competiției GPeC, conform Regulamentului de Înscriere, punctul 5;

9. Link către ANPC

Conform legii, magazinele online românești sunt obligate să afișeze pe prima pagină un link funcțional către site-ul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC). Sunt exceptate de la regulă magazinele online care operează în afara României;

10. Adrese de e-mail specifice și proceduri

Magazinele online vor publica pe site:

  • o adresă de e-mail pentru raportarea încălcării drepturilor de autor (poate fi de tipul “dpi@magazinulmeu.ro”, publicată, de exemplu, în Termeni și Condiții – unde “dpi” este acronimul de la “drepturi de proprietate intelectuală”);
  • datele de contact ale unei persoane care are în atribuții concilierea amiabilă în cazul clienților nemulțumiți (pot fi publicate în secțiunea Contact sau în Termeni și Condiții). Acest mecanism de conciliere internă trebuie să fie funcțional și clientul trebuie să primească un răspuns la problema ridicată în maximum 14 zile calendaristice;

11. Autorizări în funcție de produsele comercializate

În anumite cazuri, în funcție de produsele comercializate, magazinele online trebuie să se înregistreze sau să pună un link, conform legii, la autoritățile din domeniu (ex: magazinele online care comercializează produse și servicii supuse controlului sanitar-veterinar și pentru siguranța alimentelor, metale si pietre pretioase, medicamente etc.);

12. Garanția produselor comercializate

Magazinele online publică pe site (de exemplu, în “Termeni și Condiții”) condițiile de garanție și service (unde este cazul pentru service) pentru produsele comercializate și se obligă să le respecte întocmai, precum și serviciile post-vânzare promise clientului (dacă există astfel de servicii suplimentare). De asemenea, magazinele sunt obligate – conform legii – să menționeze existența garanției privind conformitatea produselor;

13. Modalitățile de plată și de livrare a produselor

Magazinul online va menționa în clar și cât mai vizibil, în așa fel încât clientul final să fie înștiințat – înainte de plasarea comenzii – despre:

  • modalitățile de plată acceptate, iar în cazul magazinelor care acceptă plata online prin card se va menționa și procesatorul de plăți (text sau logo-ul procesatorului cu link către website-ul acestuia);
  • modalitățile de livrare (ex: prin curier propriu, printr-un serviciu de curierat extern menționând numele acestuia, ridicare de la sediul magazinului etc.);
  • dacă se fac livrări internaționale – se precizează când este cazul;
  • orice alte condiții suplimentare – unde este cazul (ex.: vârsta minimă impusă cumpărătorului, cantitatea minimă de produse comandate etc.);

14. Magazinele care vând produse destinate publicului adult

În cazul magazinelor online care comercializează produse destinate publicului adult, acestea nu trebuie să conțină materiale cu caracter obscen fără o avertizare prealabilă explicită (opt-in) de tipul “Site web destinat persoanelor cu vârsta de peste 18 ani. Dacă nu aveți peste 18 ani, vă rugăm să nu intrați pe acest site. (Opțiune – Intru sau Ies)”.

Te ajutăm să îndeplinești toate criteriile de preselecție și să funcționezi conform legii și bunelor practici în e-commerce

În cazul în care încă nu îndeplinești integral criteriile de preselecție, dar vrei să participi în Competiția GPeC 2018 și să obții Marca de Încredere Trusted.ro, înscrie-te la GPeC pentru că noi te audităm și îți spunem care sunt problemele și cum să le remediezi. Așadar, nu-ți face griji! Important este să implementezi recomandările noastre și vei fi sigur că respecți legislația în vigoare, iar noi te acceptăm în Competiție.

Grupe și categorii de concurs

Fiecare magazin online are specificul lui, de aceea trebuie să îți alegi o singură grupă și o singură categorie de produse comercializate, reprezentative pentru afacerea ta – acel core-business.

Grupe: Start-up, Experienced sau Professional. Tu unde te încadrezi?

Există 3 grupe principale în funcție de vechimea în piață:

  • Start-up – magazine cu o vechime de minimum 6 luni, dar mai puțin de 1 an*
  • Experienced – magazine cu o vechime de minimum 1 an, dar mai puțin de 2 ani**
  • Professional – magazine cu o vechime de peste 2 ani***

*Vechimea în piață reprezintă perioada de timp de când magazinul a fost lansat și accesibil publicului larg, NU data înregistrării domeniului. Ca să poți participa în Competiția GPeC 2018, trebuie să ai un magazin lansat cel mai târziu în luna Septembrie 2017 pentru a întruni condiția celor 6 luni vechime. Magazinele online cu o vechime de minimum 6 luni care aparțin unor brand-uri cunoscute vor fi încadrate în grupa Experienced sau Professional în funcție de traffic ranking Alexa și de acceptarea modalității de plată online prin card. **Vor fi încadrate automat în grupa “Experienced” și magazinele care au o vechime mai mare de 2 ani, dar care nu întrunesc criteriile specifice grupei “Professional”; ***Sunt înscrise în grupa “Professional” magazinele online care întrunesc următoarele criterii:

  • au minimum 2 ani de existență în piață (au fost lansate cel târziu în luna Martie 2016);
  • au traffic ranking în Alexa mai mic de 200.000 la momentul înscrierii (Global Rank);
  • acceptă plata online prin card;

Categorii în funcție de produsele/serviciile comercializate

După ce ți-ai ales grupa, va trebui să optezi pentru o singură categorie de concurs – cea care reprezintă core business-ul tău:

  • Alimentare și Băuturi (ex.: catering, comenzi mâncare, fast-food, fructe, legume, conserve alimentare, ceaiuri, cafea, băuturi alcoolice, băuturi răcoritoare, dulciuri etc.);
  • Anunțuri (ex.: anunțuri auto, imobiliare, produse sau servicii de la persoane fizice și juridice/classifieds etc.);
  • Articole sportive (ex.: aparate fitness, echipamente sportive, îmbrăcăminte și încălțăminte specifică, ciclism, ski, body-building, accesorii sport etc.);
  • Auto, Moto și Utilaje (ex.: mașini și accesorii, utilaje industriale, piese de schimb, service, consumabile, piese și subansamble etc.);
  • Bebeluși, Copii, Jucării și Puericultură (ex.: articole pentru copii, articole de igienă și sănătate pentru bebeluși, hăinuțe, jocuri, jucării, pătuțuri, cărucioare, leagăne, premergătoare, accesorii etc.);
  • Birotică și Papetărie (ex.: dosare, registre, hârtie, bloc-notes, tehnică de birou, instrumente de scris și corectat, rechizite școlare, consumabile, tipizate, bibliorafturi, echipamente profesionale pentru tipar, accesorii etc.);
  • Bricolaj, Grădină și Unelte (ex.: materiale de construcții, accesorii, bricolaj, diverse scule, finisaje, parchet, lambriuri, gresie, faianță, covoare, uși, feronerie, trimmere etc.);
  • Cadouri și Bijuterii (ex.: bijuterii, ceasuri, albume, rame foto, decorațiuni, suveniruri, obiecte de artă, colecții, antichități, cadouri haioase, cadouri personalizate etc.);
  • Cărți, Reviste, eBooks, Muzică și Film (ex.: librării online, edituri, anticariat, cărți de specialitate, ghiduri, atlase, planuri de orașe, ziare, reviste, periodice, portaluri de informare și revistă a presei, cd-uri cu muzică, dvd-uri filme, muzică și filme download-abile, eBooks etc.);
  • Echipamente de Securitate și Supraveghere (alarme, supraveghere video, sisteme anti-efracție, sisteme anti-incendiu, interfoane etc.);
  • Fashion (ex.: îmbrăcăminte, încălțăminte, lenjerie, costume de baie, accesorii de modă, confecții și tricotaje, colecții, genți, curele, ochelari de soare, pălării, eșarfe, mărgele etc.);
  • Florării online (ex.: flori, aranjamente forale, coroane de flori etc.);
  • Health & Beauty (ex.: cosmetice, tratamente, farmacii online, suplimente alimentare, produse pentru slăbit, parfumuri, creme, machiaj, loțiuni, geluri, SPA, gene false, centre specializate etc.);
  • Hobby, Timp Liber și Divertisment (articole de vânătoare și pescuit, corturi, bărci, saci de dormit, filatelie, machete, collectibles, activități de relaxare, website-uri de jocuri online, Sex Shop etc.)
  • Home & Deco (ex.: mobilier, home appliances, decorațiuni, perdele, corpuri de iluminat, articole de uz casnic și menaj, cuverturi, tablouri etc.)
  • IT&C, Electronice și Electrocasnice (ex.: calculatoare, componente PC, notebook, telefoane, echipamente audio-video, foto, HI-FI, imprimante, rețelistică, sisteme GPS, software, jocuri PC și console, TV, frigidere, aer condiționat, electrocasnice mici și mari, accesorii etc.);
  • Pet Shop (ex.: hrană și accesorii, produse pentru sănătatea și igiena animalelor, jucării pentru animale etc.);
  • Produse organice, naturale și BIO (alimente bio, produse de uz casnic bio, cosmetice organice etc.)
  • Servicii Online (ex.: asigurări, bilete la spectacole/concerte/filme, consultanță, reîncărcări de cartele pre-plătite, cursuri, servicii electronice plătite, creditare online / servicii financiare etc.);
  • Shopping Club (magazine online exclusiviste care necesită înregistrare ca utilizator pentru a vizualiza ofertele);
  • Supermarket, Mall, Marketplace (magazine cu o gamă diversificată de produse care înglobează foarte multe categorii de produse comercializate);
  • Travel (ex.: produse destinate călătoriilor, genți de voiaj, trolere, rucsacuri, serviete, borsete, rezervări de bilete de avion, vacanțe, sejururi, călătorii, rezervări hoteluri etc.);

Pentru fiecare categorie care înregistrează minimum două magazine participante, se va acorda câte un premiu pe baza punctajelor obținute în urma auditării. Dacă vor exista categorii cu 1 singur participant, premiul nu se va acorda. În cazul în care există domenii de activitate neacoperite de categoriile de concurs, te rugăm să ne contactezi cu propunerile tale. Ne rezervăm dreptul de a înființa noi categorii în funcție de interesul manifestat de participanți.

Taxa de participare

Înscrierea în Competiția GPeC este o investiție, nu o cheltuială. Website-ul tău va fi analizat de cei mai buni specialiști în e-commerce și marketing online (nu o dată, ci de două ori!) ținând cont de peste 200 de criterii esențiale pentru orice magazin online, iar tu vei primi ambele rapoarte de evaluare – adică 2 (două) Audituri Complete ale Website-ului tău atât pentru varianta de Desktop, cât și pentru cea de Mobile! În plus, primești gratuit pentru 12 luni Marca de Încredere Trusted.ro și sistemul de feedback Opinii de Încredere Trusted.ro Totul te costă doar câteva sute de euro, în funcție de pachetul ales. Ce zici, merită să te înscrii în Competiția GPeC? Vezi toate avantajele participării și investește în afacerea ta!

3 pachete de beneficii din care poți alege. Tu decizi ce ți se potrivește mai bine!

 

Oferta Early-Bird valabilă până pe 11 Mai 2018, ora 23:59

  • Pachetul STANDARD – 299 EUR + TVA
  • Pachetul PREMIUM – 459 EUR 359 EUR + TVA
  • Pachetul PLATINUM – 659 EUR 559 EUR + TVA

 

Oferta Standard valabilă în perioada 12 – 31 Mai, ora 23:59

  • Pachetul STANDARD – 299 EUR + TVA
  • Pachetul PREMIUM – 459 EUR + TVA
  • Pachetul PLATINUM – 659 EUR + TVA

Indiferent de pachetul ales, vei obține avantaje în valoare de minimum 3.040 EUR, deci ai numai de câștigat! ROI 100% GARANTAT

Beneficiile Magazinelor Online inscrise in Competiția GPeC 2018 Valoarea serviciului pe piață Pachetul STANDARD Pachetul PREMIUM Pachetul PLATINUM
Audit complet de site atât pentru varianta de  Desktop, cât și pentru Mobile (Audit: Usability &  Customer Experience, Design, SEO, Securitate, Legal, Mobile, Social Media, E-mail Marketing, Calitatea Serviciilor –  200+ criterii de evaluare; 25+ specialiști în juriu; 2 etape diferite de auditare) 2.500 EUR

 

Acordarea Mărcii de Încredere TRUSTED.ro & Sistemul de feedback Opinii de Încredere (gratuit pentru 12 luni) 240 EUR

Acces la Întâlnirile Consultative GPeC (2 sesiuni x aprox. 90 minute fiecare – explicații și recomandări  asupra rapoartelor de auditare cu Juriul GPeC) 300 EUR

Participare la Festivitatea de Decernare a Premiilor Gala Premiilor eCommerce, a 13-a ediție anuală (Noiembrie 2018) Inclusă în taxa de înscriere în Competiție

1 BILET INCLUS

2 BILETE INCLUSE

3 BILETE INCLUSE

Participare la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai 2018 (acces la toate cele 3 zile de eveniment: Conferință, Expo, Workshops, Networking) 119 EUR/bilet 3-Day-Pass

2 BILETE INCLUSE

3 BILETE INCLUSE

Participare la GPeC SUMMIT  Noiembrie 2018 (Conferință, Expo, Networking) 119 EUR/bilet

2 BILETE INCLUSE

3 BILETE INCLUSE

Discount 5% participare la Școala de Vară de E-Commerce GPeC (Bran, Moeciu, 22-27 August 2018) 34 EUR

 

 

Pachet Conformare Standarde GDPR între 500 EUR și câteva mii de EUR, în funcție de caz

 

 

Oferta Standard (valabilă până pe 31 Mai 2018, ora 23:59) Beneficii de minimum  3.040 EUR 299 EUR + TVA 459 EUR + TVA 659 EUR + TVA

Foarte important

  • Oferta Early Bird îți aduce un discount uriaș de 100 EUR la pachetele Premium și Platinum, deci grăbește-te și înscrie-te până pe 11 Mai 2018, ora 23:59;
  • Taxa de înscriere în Competiția Magazinelor Online GPeC se va plăti la cursul de schimb RON/EUR din ziua emiterii facturii fiscale;
  • Taxa se va achita integral la înscriere, în baza facturii fiscale transmise electronic la adresa de e-mail menționată în formularul de înscriere. Ai grijă să completezi o adresă de e-mail validă și verificată frecvent pentru că acolo vei primi atât factura, cât și toate informațiile despre evenimentele GPeC 2018;
  • Este bine să știi că până când plata nu este confirmată, magazinul tău nu va fi auditat din punct de vedere al criteriilor de preselecție și nu vei fi acceptat ca participant în Competiția GPeC 2018;
  • Valoarea taxei de înscriere nu este returnabilă.

Discount pentru agențiile care dezvoltă magazine online

Ești agenție de web development și vrei să înscrii mai mult de 3 magazine online în Competiția GPeC? Taxa de participare va fi redusa cu 10% pentru fiecare din ele. Nu trebuie decât să ne contactezi înainte de a face înscrierile și să ne anunți asupra numărului de magazine participante din partea ta pentru a-ți putea oferi discount-ul.

Minutele se scurg, comenzile trec pe langa tine… Ce mai aștepți?

Înscrie-te în Competiția Magazinelor Online GPeC ca să obții un Audit Complet al Website-ului tău și, astfel, să știi exact ce trebuie îmbunătățit pentru a vinde mai mult!

Înscrierile în Competiția GPeC 2018 s-au încheiat!

Abonează-te la newsletter-ul nostru și află primul când începem înscrierile pentru ediția 2019 precum și tot ce e important despre E-Commerce și Marketing Online!