Școala de Vară de E-Commerce GPeC

În perioada 22-27 august 2018 te așteptăm la a 8-a ediție anuală a Școlii de Vară de E-Commerce GPeC - mixul perfect între cursuri practice, team-building și distracție cu cei mai frumoși oameni din online!

Ce te așteaptă la Școala de Vară GPeC

Scoala-de-Vara-GPeC-Family-Hotel-Arnica

Sold out!

UPDATE FINAL (13 august 2018): Toate locurile disponibile la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 22-27 august 2018 au fost epuizate înainte de încheierea oficială a perioadei de înscrieri! Îți mulțumim pentru interes și, mai ales, pentru că ne ești alături an de an! Ne vedem la #ScoalaDeVaraGPeC!
_____________________________________

FULLY BOOKED la Family Hotel Arnica – Ultimele locuri disponibile!

UPDATE IMPORTANT (9 august 2018): Capacitatea de cazare a Family Hotel Arnica*** a fost epuizată – vă mulțumim pentru interes!

Așadar, dacă vreți să ne fiți alături, vă putem caza la o pensiune din vecinătate, în aceleași condiții și la aceleași standarde calitative precum la Family Hotel Arnica***. Este vorba de Pensiunea Crăiasa Munților, aflata la aprox. 800 m de Arnica, adica 10-12 minute de mers pe jos în aer curat de munte sau 1-2 minute cu mașina. Toate mesele, cursurile și activitățile de team building se vor desfășura la Family Hotel Arnica*** – practic, veți folosi camera din Crăiasa Munților doar pentru odihnă pe timpul nopții.

Taxa de înscriere la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2018 rămâne neschimbată, iar înscrierile se pot face până vineri, 17 august, ora 23:59!

_____________________________________

Vino cu noi la a 8-a ediție anuală a Școlii de Vară de E-Commerce GPeC,singura serie de Cursuri intensive de Comerț Electronic și Marketing Online din România, care va avea loc în perioada 22 – 27 august 2018, într-un peisaj superb de munte, la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus, jud. Brașov.

Noi suntem 100% siguri că nu trebuie să o ratezi, iar prietenii care au participat la edițiile trecute îți pot confirma, în unanimitate, acest lucru. Uite de ce:

Afli tot ce e esențial ca să ai un magazin online de succes!

În fiecare zi, de dimineață până la prânz, îți iei porția de steroizi în e-commerce! Te așteaptă 12 cursuri x 90 minute fiecare, adică 18 ore de conținut intensiv de comerț electronic și marketing online – totul axat pe “tips & tricks” și exemple concrete de la cei mai buni specialiști practicieni din domeniu.

Vei fi direct implicat în workshop-uri și pus la exerciții practice care să te ajute în situațiile concrete de care te lovești zilnic în business-ul tău online.

  • Este site-ul meu ușor de folosit de utilizatori sau îi pierd înainte de a cumpăra? Ce trebuie să fac ca să am un website bun din punct de vedere Usability / User Experience?
  • Care sunt ultimele tweak-uri din domeniu care mă ajută să cresc rata de conversie și să vând mai mult?
  • Cum mă diferențiez față de competiție fără să intru în războiul celor mai mici prețuri?
  • Cursuri E-Commerce Marketing Online Scoala de Vara GPeCCum îmi gândesc planul și strategia de marketing?
  • Cum îmi gândesc business-ul încă de la început pentru a putea atrage investiție? La ce indicatori se uită un investitor?
  • Cum îmi gândesc strategia de business pe termen mediu și lung?
  • Care sunt cele mai eficiente canale de marketing din punct de vedere ROI?
  • Cum fac ca magazinul meu online să fie optimizat pentru motoarele de căutare? Care sunt ultimele tendințe de care ține cont Google în materie de SEO?
  • Cum îmi instalez corect Google Analytics și ce indicatori principali trebuie să urmăresc pentru a lua cele mai potrivite decizii de business?
  • Cum scriu conținut în Social Media care să provoace engagement?
  • Cum fac campanii de AdWords “deștepte”? De ce trebuie să țin cont?
  • Cum măsor eficiența campaniilor de marketing (ROI)?
  • Cum scriu termenii și condițiile, politica de confidențialitate etc. și ce trebuie să respect în așa fel încât să evit posibile amenzi ale legiuitorului?
  • Cum pot să am cât mai mulți Returning Customers și cum calculez Customer Lifetime Value?
  • Cum asigur conveniență și flexibilitate clienților mei? …

Discutii cu trainerii Scoala de Vara de E-Commerce GPeC

… sunt doar câteva din întrebările la care îți vei găsi răspuns în cadrul workshop-urilor de la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2018: Usability, Optimizarea Conversiilor, Marketing Online, Google Analytics, SEO, AdWords, Content Marketing & Social Media, Legal, Customer Experience, Best practices in E-Commerce, Logistică și Curierat, Growth Hacking & Loializare, Business Strategy & Investment etc. – pe toate le disecăm timp de 5 zile pentru ca tu să vinzi mai mult!

Ești conectat la e-commerce în fiecare clipă

După cursuri, ai ocazia să discuți față în față cu trainerii, să le adresezi întrebări și să le ceri sfaturi avizate pentru afacerea ta online, iar valoarea adăugată nu se oprește aici: împărtășești experiențe de business, schimbi idei și stabilești legături de lungă durată cu toți colegii participanți. La Școala de Vară GPeC, îți vei face o nouă familie – familia ta din online!

Legi prietenii pe termen lung cu cea mai frumoasă comunitate din online

După-amiezile și serile sunt rezervate activităților de team building, poveștilor și glumelor spumoase condimentate cu foc de tabără, vin fiert, pălincă și acorduri de chitară.

Jucăm mima, foosball, air hockey, ping-pong, biliard, dartz și ne “chinuim” la probele de team-building (de la Treasure Hunt, până la realizarea spotului publicitar pentru un magazin online care vinde tunuri pentru anihilarea țânțarilor :)) – toate fac parte din Școala de Vară de E-Commerce GPeC.

Te așteaptă 5 zile de conținut de calitate în cadrul workshop-urilor, dar și multe zâmbete și distracție pe măsură alături de colegi și traineri. Crede-ne: îți vei dori ca cele 5 zile să nu se termine niciodată!

Când, unde și cine?

Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2018 se va desfășura în perioada 22 – 27 August, la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus / Bran, jud. Brașov.

Cine poate participa?

Toți cei direct interesați să își deschidă o afacere online sau sunt deja implicați în e-commerce și vor să își dezvolte business-ul: magazine online, furnizori de servicii și soluții e-commerce, tool-uri și platforme e-commerce, procesatori de plăți, companii de curierat, agenții specializate, pe scurt – oricine este direct interesat de comerțul online.

Precizare: magazinele online care s-au înscris în Competiția GPeC 2018 și au selectat pachetul PLATINUM la înscriere, beneficiază de 5% discount din valoarea taxei de participare la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2018.

Înscrierile s-au încheiat! Ne vedem, cu mare drag, anul viitor!

Trainerii Școlii de Vară de E-Commerce GPeC 2018

Andrei Radu GPeC E-Commerce și Marketing Online

ANDREI RADU

CEO & Founder GPeC și Co-Founder TRUSTED.ro

Andrei Radu este, de 13 ani, organizatorul GPeC – cel mai important eveniment de e-commerce din România și Europa de Est – și Co-Founder TRUSTED.ro – Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online, căruia i-a pus bazele alături de Legi-Internet.ro și Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România. Este specialist în User Experience și E-Commerce și oferă consultanță de specialitate în ceea ce privește piața de e-commerce din România și Europa de Est și oportunitățile de afaceri existente pe aceste piețe. De asemenea, Andrei este și trainer în zona de Usability și Customer Experience în e-commerce, fiind invitat ca speaker sau lector la numeroase conferințe și workshop-uri de profil atât pe plan național, cât și internațional.

Raluca Radu Founder MTH Digital & Co-Organizer GPeC

Raluca Radu

Country Manager Answear.ro & Founder MTH Digital

Raluca Radu este Country Manager ANSWEAR.ro, Founder MTH Digital și Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 13 ani în marketing digital și strategie de business online și e-commerce, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind trainer pentru cursurile de marketing online și e-commerce din cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri la început de drum în mediul digital. Raluca este absolventă de Automatică și Calculatoare și în trecut s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro.
Liviu Taloi ECOMpedia

LIVIU TALOI

Senior Consultant în E-Commerce, UX, Analytics, CRO și Marketing Online

Liviu Taloi este Co-Fondator al proiectului Ecompedia.ro, având peste 16 ani de experiență în marketing online și peste 11 în e-commerce. Liviu a fost, printre altele, PR Manager la eMAG, iar în 2005 a fondat o companie de consultanță web specializată în e-commerce și evaluare de site-uri, Web Audit. Liviu a fost selectat de Cardinal Path să fie trainer regional în programul Google Partner Academy pe Google Analytics. El posedă, de asemenea, un cerficat GAIQ – Google Analytics Individual Qualification.

Bogdan Manolea Co-Founder TRUSTED & Advisor GPeC

Bogdan Manolea

Co-Founder TRUSTED.ro & Advisor GPeC

Bogdan Manolea este consultant juridic interesat de dreptul tehnologiei informațiilor, proprietate intelectuală/industrială, însă și de orice domeniu implicând dreptul, Internetul și atitudinea civică. Bogdan este Co-Fondator TRUSTED.ro (Marca de Încredere acordată Magazinelor Online din România), Director Executiv al Asociației pentru Tehnologie și Internet și proprietar al paginii web Legile Internetului care prezintă, din 2001, principalele evoluții din dreptul tehnologiei informației.

Valentin Radu Omniconvert

VALENTIN RADU

Founder Omniconvert

Valentin Radu este un antreprenor cu 14 ani de experiență în tehnologie și marketing online. El este Founder și CEO al Omniconvert, platformă de optimizare a conversiilor care a primit numeroase distincții internaționale. Valentin este cunoscut pentru energia pozitivă debordantă, creativitate și know-how în marketing și business. Este, de asemenea, speaker internațional vorbind adesea despre e-commerce, optimizarea conversiilor și growth hacking.

Sergiu Negut Maastricht School

SERGIU NEGUȚ

Co-Founder Fintech OS & Associate Dean Maastricht School of Management Romania

Sergiu Neguț este consultant specializat în transformarea afacerii în scopul creșterii, leadership bazat pe valori și dezvoltare comercială centrată pe client. El joacă rolul de Angel Investor, Membru al Boardului Consilier al CEO-ului în mai multe afaceri locale, cea mai cunoscută dintre acestea fiind FruFru. De asemenea, Sergiu este Board Member al Fundației Romanian Business Leaders.
Dragos Smeu Mavericks Workshop Google AdWords Scoala de Vara de E-Commerce GPeC

DRAGOȘ SMEU

General Manager Mavericks

Dragoș Smeu este General Manager și trainer la Mavericks, cu peste 8 ani de experiență în performance media și marketing online. Este specializat în performance media și trainer certificat Google investind până acum bugete de peste 2 milioane de euro în campanii de performance pentru peste 200 de clienți din peste 120 de domenii diferite de activitate: de la magazine online de cărți, fashion sau agricultură pana la B2B sau platforme online din industria berii, beauty sau FMCG.
Roxana Magopet FAN Courier GPeC

ROXANA MAGOPEȚ

Marketing & PR Manager FAN Courier

Roxana Magopeț este Marketing & PR Manager al companiei de curierat lider de piață FAN Courier. Parte a echipei din 2005, după o poziție de entry-level ca dispecer, Roxana conduce departamentul de marketing începând cu anul 2009, coordonează managementul de brand si comunicare, PR, strategia de marketing și campaniile desfășurate, precum și organizarea evenimentelor companiei. Serviciile dezvoltate de FAN Courier sunt menite să susțină afacerile clienților săi pentru a simplifica viața consumatorilor și a păstra țara în mișcare.

Mihai Vinatoru DWF trainer Scoala de Vara de E-Commerce GPeC

MIHAI VÎNĂTORU

Head of SEO & Managing Partner DWF

Mihai Vinatoru este Head of SEO si Managing Partner DWF – una dintre cele mai mari agenții de SEO din România. DWF gestionează în prezent 70+ campanii de optimizare pentru magazine online sau companii cu vizibilitate națională din domenii precum: auto, turism, sănătate, financiar, home & deco etc. Prin utilizarea celor mai avansate instrumente SEO disponibile, precum și prin experiența acumulată, specialiștii DWF oferă campanii SEO performante și măsurabile.

Marian Hurducas Necktie Social media content marketing

MARIAN HURDUCAȘ

Manager & Founder Necktie Agency

Din cei 10 ani în care a trecut prin toate formatele de radio, Marian Hurducaș și-a petrecut ultimii 3 ani la Radio România Cluj ca editor și crainic în departametul Știri. De mediul digital se preocupă de cel puțin 6 ani, timp în care a coordonat sau comunicat evenimente precum TIFF și, în egală măsură, a lucrat cu branduri naționale din poziția de manager de comunicare. În urmă cu patru ani a pus bazele Necktie Agency, specializată în comunicare digitală și producție de content, al cărui manager este în prezent.

Horia Neagu GPeC E-Commerce Trainings

Horia Neagu

Founder & Digital Marketing Consultant Napoleon Digital

Horia Neagu (Owner & Digital Marketing Consultant Napoleon.Digital) s-ar descrie pe sine drept un cetățean al internetului și un polimat digital. În timp ce unii își amintesc de prima iubire, Horia păstrează amintirea primelor căutări pe Lycos, a primului site construit pe GeoCities și a primului canal de IRC pe botnet. Lucrează în domeniul Digital Marketing de aproape 15 ani, având la activ campanii de succes pentru verticale precum telecom, banking, pharma, airline, ticketing, publishing, foods & beverages și politică.

Beneficii și Costuri

Ce câștigi și cât te costă participarea

  • Workshops Scoala de Vara de E-Commerce GPeC

    ai parte de 5 zile de cursuri intensive de e-commerce și marketing online (12 workshopuri x 90 minute fiecare = 18 ore de conținut practic de la unii dintre cei mai buni specialiști din piață) –> știi ce să faci ca să crești afacerea ta online;

  • exceptând orele dedicate workshopurilor, ai timp în fiecare zi să stai de vorbă cu trainerii (fără să fie nimeni pe fugă cum se mai poate întâmpla la orice conferință) –> asta înseamnă consultanță avizată FIX pe afacerea ta;
  • lucrezi în exerciții practice pe echipe alături de ceilalți colegi participanți –> aplici concret ceea ce înveți la workshop-uri;
  • dacă ai un magazin online înscris în Competiția GPeC 2018, poți cere sfaturi specialiștilor prezenți și putem discuta asupra primului raport de audit –> îți crești semnificativ șansele de a urca pe podiumul câștigătorilor la Gala Premiilor eCommerce;
  • te împrietenești și discuți informal (la un pahar de vorbă) cu trainerii (unii dintre cei mai buni specialiști în e-commerce și marketing online) –> networking de calitate și relații pe termen lung;
  • schimbi idei/păreri/contacte cu colegii cursanți –> înveți din experiența lor, beneficiezi de recomandări și știi la cine să apelezi atunci când ai nevoie de ajutor pentru a-ți crește afacerea;
  • te vei simți excelent timp de 5 zile la aer curat de munte, alături de cea mai frumoasă comunitate din online: pe lângă workshopuri, te așteaptă activități de team building, grill, vin fiert la ceaun și acorduri de chitară, pălincă/bere, discuții libere, distracție și, mai ales, o adevărată familie!

Taxa de participare

Early-Bird (ofertă valabilă până pe 20 Iulie 2018, inclusiv) – în funcție de numărul de locuri disponibile (limitat la 50 în total)
  • Cazare în regim DOUBLE (vei împărți camera cu un coleg de curs), 5 nopți, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prânz, cină în fiecare zi, 2 coffee breaks/zi, băuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activități de team-building, cină festivă, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor): 2.249 lei + TVA persoană/sejur;
  • Cazare în regim SINGLE (camera este a ta în totalitate), 5 nopți, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prânz, cină în fiecare zi, 2 coffee breaks/zi, băuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activități de team-building, cină festivă, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor): 2.749 lei + TVA persoană/sejur
Tarif standard (21 Iulie – 17 August 2018, inclusiv) – în funcție de numărul de locuri disponibile (limitat la 50 în total)
  • Cazare în regim DOUBLE (vei împărți camera cu un coleg de curs), 5 nopți, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prânz, cină în fiecare zi, 2 coffee breaks/zi, băuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activități de team-building, cină festivă, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor): 2.549 lei + TVA persoană/sejur;
  • Cazare în regim SINGLE (camera este a ta în totalitate), 5 nopți, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prânz, cină în fiecare zi, 2 coffee breaks/zi, băuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activități de team-building, cină festivă, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor): 3.049 lei + TVA persoană/sejur

Comunitatea online GPeC

Înscrierile pentru Școala de Vară GPeC 2018 s-au încheiat – pe viitor ai grijă să nu ratezi!

Iată un video de 3 minute care sintetizează ediția de anul trecut a Școlii de Vară GPeC!

Fully Booked!

Înscrierile la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2018 s-au încheiat și toate locurile au fost epuizate! Îți mulțumim pentru interes și că faci parte din cea mai frumoasă #comunitate din online! Rămâi alături de noi ca să fii la curent cu toate evenimentele inspiraționale pe care ți le aducem de 13 ani!