GPeC SUMMIT 12-13 Noiembrie 2018

GPeC SUMMIT - Evenimentul Anului în E-Commerce și Marketing Online îți aduce speakeri internaționali și români de prestigiu, conținut premium în keynote-uri și panel-uri de dezbatere, expo, networking la superlativ, invitați de renume și un adevărat spectacol al cărui principal actor ești TU.

Cunoaște-i pe primii speakeri excepționali care vor urca pe scena GPeC SUMMIT

Înainte de desemnarea Câștigătorilor Anului în Comerțul Electronic Românesc din cadrul celei de a 13-a ediții anuale a Galei Premiilor eCommerce, ne vedem la ediția de toamnă a GPeC SUMMIT (12-13 Noiembrie 2018, București) pentru 2 zile de Conferință cu cei mai buni specialiști români și internaționali în E-Commerce și Marketing Online! #CraftedToInspire

Nir Eyal speaker la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie Bucuresti - Conferinta premium de E-Comerce si Marketing Online

Nir Eyal

Bestselling Author of “Hooked: How to Build Habit-Forming Products”

Supranumit drept “The Prophet of Habit-Forming Technology” de către prestigioasa publicație M.I.T. Technology Review, Nir Eyal scrie, oferă consultanță și predă despre intersecția dintre psihologie, tehnologie și business.

Este autorul bestseller-ului “Hooked: How to Build Habit-Forming Products” – carte care a schimbat modul de gândire, strategia și comportamentul unora dintre cei mai cunoscuți antreprenori din întreaga lume.

Articolele publicate de Nir pe blogul NirAndFar.com au fost preluate – printre altele – de prestigioasele publicații Harvard Business Review, TechCrunch și Psychology Today.

Nir Eyal predă în cadrul Stanford Graduate School of Business și Hasso Plattner Institute of Design (Stanford University) și este investitor în companii de renume despre care crede, cu adevărat, că dezvoltă tehnologii care schimbă obiceiurile utilizatorilor: Eventbrite, Refresh.io (achiziționată de LinkedIn), Worklife (achiziționată de Cisco), Product Hunt, Marco Polo, Presence Learning, 7 Cups, Pana, Kahoot!, Byte Foods și Anchor.fm.

Nir Eyal vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie 2018 și va susține un keynote inspirațional despre cum să creezi servicii de care să se îndrăgostească utilizatorii tăi și să rămână captivi / “hooked” cu brand-ul tău.

Este o ocazie unică să îl întâlnești și să îl asculți pe Nir Eyal – de neratat de către antreprenori, marketeri, product manageri și designeri de produs!

Brad Geddes Speaker GPeC E-Commerce SUMMIT Bucharest

Brad Geddes

Worldwide Renowned PPC Expert, Co-Founder @ AdAlysis

Brad Geddes este unul dintre cei mai cunoscuți experți PPC la nivel internațional, fiind implicat în domeniu încă din 1998. Majoritatea specialiștilor PPC din România și din străinătate au învățat Google AdWords din renumita carte a lui Brad – “Advanced Google AdWords“, best-seller internațional și cea mai avansată carte scrisă vreodată despre Google Ads.

Brad Geddes este Co-Founder AdAlysis – cel mai bun software de management al campaniilor PPC, multiplu premiat la cele mai importante evenimente de profil din SUA și Europa.

Brad este unul dintre cei mai apreciați speakeri internaționali pe zona de Google Ads, susținând prezentări și workshop-uri la peste 85 de conferințe din întreaga lume, cele mai importante fiind: AdWords Days (Germany), Congreso SEM (Spain), Search Engine Strategies (Toronto, San Francisco, San Jose, Chicago, London, New York City), SES Local, SMX (Seattle, New York, San Jose, Sydney, Munich, Milan, London), SMX Local, SMX Social, Kelsey, Pubcon (New Orleans, Boston, Las Vegas), SuperZoo, Marketing 2.0 Bootcamp, SEO Class, KBIS, Elite Master Summit, Hero Conf, adTech etc.

Brad Geddes va urca pe scena GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie cu un keynote pe data de 12 noiembrie + un Masterclass de 6 ore dedicat Google Ads pe care niciun marketer online nu ar trebui să îl rateze!

Masterclass-ul susținut de Brad Geddes are loc pe 13 noiembrie 2018 și presupune 6 ore de tips & tricks despre campaniile de Google Ads! Atenție: locurile sunt limitate la max. 50 de cursanți!

David Meerman Scott Keynote Speaker GPeC SUMMIT E-Commerce Romania

David Meerman Scott

Entrepreneur, Advisor, Keynote Speaker & Bestselling Author

David Meerman Scott este cunoscut la nivel internațional drept unul dintre cei mai buni strategi în Marketing și PR fiind, de asemenea, antreprenor, advisor, keynote speaker și bestselling author.

David este inventatorul conceptului de “Newsjacking” – arta științei de a inocula ideile tale în cadrul celor mai importante știri (breaking news) pentru a genera expunere media, a câștiga lead-uri și, drept urmare, a-ți crește afacerea. Conceptul de “Newsjacking” a devenit atât de popular încât a fost inclus în Oxford English Dictionary.

David este autorul și co-autorul a 10 cărți, dintre care 3 sunt bestseller la nivel internațional. Aflată deja la a 6-a ediție, cartea “The New Rules of Marketing & PR” a fost tradusă în 29 de limbi și s-a vândut în peste 400.000 de exemplare până în acest moment.

David este, de asemenea, autorul cărților “Real-Time Marketing & PR” (Wall Street Journal BestSeller), “Newsjacking” și a ultimului său hit “The New Rules of Sales & Service“.

David Meerman Scott vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT, iar pe 13 noiembrie va susține keynote-ul “Real-Time Marketing Drives Real-Time eCommerce“.

Russell McAthy CUBED GPeC SUMMIT E-Commerce Conference Bucharest

Russell McAthy

CEO @ CUBED

Russell McAthy este CEO-ul CUBED – platformă de Marketing Attribution care le permite companiilor să înțeleagă cât mai bine eficiența campaniilor derulate. De asemenea, CUBED ajută brand-urile să înțeleagă cum reacționează cu adevărat consumatorii la acțiunile lor de marketing atât online, cât și offline și, astfel, să ia cele mai potrivite decizii de business.

Rusell are o experiență în Digital de peste un deceniu, fiind pasionat de Data Analytics. El a lucrat cu o varietate de companii – de la business-uri mici, la companiile cu cea mai mare capitalizare de piață de pe bursa de valori din Londra, ajutându-le să crească performanța campaniilor de marketing pe baza datelor.

Russell McAthy a vorbit la unele din cele mai importante conferințe internaționale precum Ungagged Vegas, Superweek, Webit (Bulgaria, Singapore și Dehli) fiind cel mai apreciat speaker pe subiectul “Attribution Modelling”.

El va urca pe scena GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie pentru prima dată în România, susținând keynote-ul “Conversion rate is broken and how do we fix it?” – de neratat de către magazinele online!

Ross Simmonds Speaker GPeC SUMMIT E-Commerce CEE

Ross Simmonds

CEO @ Foundation Marketing

Ross Simmonds este fondatorul agenției de content marketing Foundation Marketing care lucrează cu companii din întreaga lume, de la start-up-uri până la brand-uri din Fortune 500.

Ross și-a ajutat clienții, dar și propriile brand-uri, să ajungă cu mesajul lor la milioane de oameni prin conținutul său de pe Instagram, Slideshare, Facebook, Twitter, YouTube etc.

De-a lungul anilor, Ross a apărut în publicații prestigioase precum Forbes, Venture Beat, Huffington Post, Mashable, BET, CBC și multe altele.

A vorbit la conferințe internaționale de renume despre Digital Marketing pentru companiile mici, mijlocii și corporații: MozCon, SearchLove, Webbdagarna, CTAConf etc.

Ross a fost numit de Mashable cel mai bun Marketer pe Snapchat din întreaga lume și este autorul cărțiiStand Out – An entrepreneurs guide to content marketing“.

Din îndepărtata Canada, Ross Simmonds vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie, susținând keynote-ul „Content Distribution: How To Give Your Content More Life” cu accent pe e-commerce.

felix patrascanu FAN Courier GPeC SUMMIT

Felix Pătrășcanu

Managing Partner @ FAN Courier

Felix Pătrășcanu este membru fondator si Managing Partner al companiei lider pe piața serviciilor de curierat rapid din România, FAN Courier, înființată alături de frații Adrian și Neculai Mihai, în 1998.

Compania a devenit lider de piață în 2006 și și-a consolidat permanent poziția, grație investițiilor și a noilor servicii cu valoare adăugată.

Compania cu capital integral românesc deservește cei peste 50.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 5.250 de colaboratori și a unei flote auto proprii de peste 3.200 de autovehicule.

Pe lângă funcția de conducere pe care o ocupă în cadrul FAN Courier, Felix Pătrășcanu este membru fondator al Asociației Operatorilor de Curierat din România (AOCR), membru în board-ul de conducere al Romanian Business Leaders (RBL – organizație apolitică, neguvernamentală și non-profit, ce are ca obiectiv dezvoltarea unei platforme de acțiune și implicare socială pentru lideri în mediul privat) și co-autor al “Ghidului Practic pentru Antreprenori”, prima lucrare colectivă despre antreprenoriat redactată de oameni de afaceri din România.

Iulian Stanciu CEO eMAG speaker la GPeC SUMMIT Cel mai important eveniment de e-Commerce din Romania

Iulian Stanciu

CEO @ eMAG

Iulian Stanciu este CEO-ul celui mai mare magazin online din România, eMAG, deținătorul NOD (Network One Distribution), owner-ul retailer-ului Flanco și investitor în alte afaceri românești. Un proiect de focus pentru Iulian în cadrul eMAG este extinderea eMAG Marketplace, sistem prin care partenerii eMAG își afișează oferta pe platforma eMAG.ro.

Antonio Eram speaker GPeC SUMMIT

Antonio Eram

CEO & Founder @ Netopia Payments

Cu o experiență de 20 de ani în online-ul românesc, Antonio Eram și-a fondat propriul business, NETOPIA Payments, în 2005. Astăzi, compania este liderul pieței locale de plăți digitale și mobile. Cu sediul central în București și un birou în SUA – California, NETOPIA a dezvoltat primul produs românesc premiat în cadrul unei competiții din Silicon Valley.

Andrei Radu GPeC - The most important E-Commerce Event in CEE

Andrei Radu

Founder & CEO GPeC, Co-Founder TRUSTED.ro

Andrei Radu este, de 13 ani, organizatorul GPeC – cel mai mare eveniment de e-commerce din România și Europa de Est – și Co-Founder TRUSTED.ro – Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online, căruia i-a pus bazele alături de Legi-Internet.ro și Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România.

Andrei este specialist în User Experience și E-Commerce și oferă consultanță de specialitate în ceea ce privește piața de e-commerce din România și Europa de Est și oportunitățile de afaceri existente pe aceste piețe.

De asemenea, Andrei este și trainer în zona de Usability și Customer Experience în e-commerce, fiind invitat ca speaker la numeroase conferințe și workshop-uri de profil atât pe plan național, cât și internațional.

Raluca Radu Founder MTH Digital & Co-Organizer GPeC

Raluca Radu

Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital

Raluca Radu este Country Manager ANSWEAR.ro, Founder MTH Digital și Co-Organizator GPeC.

Având o experiență de peste 13 ani în marketing digital și strategie de business online și e-commerce, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind trainer pentru cursurile de marketing online și e-commerce din cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri la început de drum în mediul digital.

Raluca este absolventă de Automatică și Calculatoare și în trecut s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro.

Horia Neagu speaker la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie Bucuresti - Conferinta premium de E-Comerce si Marketing Online

Horia Neagu

Founder & Digital Marketing Consultant @ Napoleon Digital

Horia Neagu (Founder Napoleon.Digital) se descrie drept un cetățean al internetului și un polimat digital. În timp ce unii își amintesc de prima iubire, Horia păstrează amintirea primelor căutări pe Lycos, a primului site construit pe GeoCities și a primului canal de IRC pe botnet. Lucrează în domeniul Digital Marketing de aproape 15 ani, având la activ campanii de succes pentru verticale precum telecom, banking, pharma, airline, ticketing, publishing, foods & beverages și politică.

Valentin Radu Omniconvert GPeC

Valentin Radu

Founder @ Omniconvert

Valentin Radu este un antreprenor cu 14 ani de experiență în tehnologie și marketing online. El este Founder și CEO al Omniconvert, platformă de optimizare a conversiilor care a primit numeroase distincții internaționale. Valentin este cunoscut pentru energia pozitivă debordantă, creativitate și know-how în marketing și business. Este, de asemenea, speaker internațional vorbind adesea despre e-commerce, optimizarea conversiilor, marketing online, business strategy și growth hacking.

Bogdan Colceriu Frisbo GPeC

BOGDAN COLCERIU

CEO @ Frisbo

Cu o experiență de peste 10 ani în marketing, Bogdan Colceriu oferă astăzi consultanță unor companii importante din piața autohtonă, fiind un strateg cu expertiză atât în online, cât și în offline. Bogdan Colceriu este CEO Frisbo, prima platformă de e-fulfillment din România, co-fondator în Trilulilu.ro și asociat în Okian.ro. Ca specialist în marketing-ul dedicat e-commerce-ului, Bogdan oferă insight-uri valoroase, dos & don’ts și exemple concrete despre operarea și marketarea shop-ului online.

Dragoș Mănac speaker la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie Bucuresti - Conferinta premium de E-Comerce si Marketing Online

DRAGOȘ MĂNAC

General Manager @ Liberty Revival Holding

Dragoș Mănac este un antreprenor cu background de IT și interese într-o varietate de domenii de business. Capitalist și explorator convins, în cei 16 ani de experiență, Dragoș a pornit și investit în afaceri pe 3 continente, cu parteneri și angajați din toate colțurile lumii. La GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie 2018, Dragoș va susține keynote-ul „Poduri peste ocean – Cum să construiești relații internaționale de business profitabile”.

 

Lucia Ciuca Quantum Data Science

LUCIA MARIA CIUCĂ

Business Consultant @ Epyca Management

Cu o experiență de 15 ani în cercetare de piață, marketing, ecommerce și consultanță de business, Lucia Ciucă alături de echipa Epyca Management dezvoltă proiecte care ajută companii românești să crească într-un mod sustenabil. Nu credem în tipare și în soluții universale. Fiecare companie este unică, astfel, fiecare soluție trebuie să fie specifică pentru ca business-ul să devină epic!

Sergiu Neguț speaker la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie Bucuresti - Conferinta premium de E-Comerce si Marketing Online

SERGIU NEGUȚ

Co-Founder Fintech OS & Associate Dean Maastricht School of Management Romania

Sergiu Neguț este consultant specializat în transformarea afacerii în scopul creșterii, leadership bazat pe valori și dezvoltare comercială centrată pe client. El joacă rolul de Angel Investor, Membru al Boardului Consilier al CEO-ului în mai multe afaceri locale, cea mai cunoscută dintre acestea fiind FruFru. De asemenea, Sergiu este Board Member al Fundației Romanian Business Leaders.

Eugen Potlog UX

EUGEN POTLOG

Founder & Chief Optimizer @ UX Studio

Eugen a lansat UX Studio în iulie 2017 din dorința de a ajuta companiile să-și îmbunătățească performanțele site-urilor prin oferirea unor experiențe de utilizare mai bune. Fiind certificat de Nielsen Norman Group și ConversionXL, Eugen aplică în cadrul UX Studio metode de User Experience (UX) și Conversion Rate Optimization (CRO) pentru a identifica, testa și valida modalități de îmbunătățire a ratelor de conversie și a experienței de utilizare.

Andrei Georgescu White Image GPeC SUMMIT

ANDREI GEORGESCU

Managing Director @ White Image

Andrei Georgescu este co-fondator și Managing Director al companiei White Image de peste 15 ani. Este pasionat de date și de soluții care generează rezultate. În prezent, White Image livrează soluții de Data Management și E-Mail Marketing pentru clienți din e-commerce, domeniul bancar, auto, HR etc. Pe Andrei îl puteți găsi și în postura de profesor în cadrul școlii IAA, unde predă E-Mail Marketing.

Liviu Taloi ECOMpedia GPeC SUMMIT

LIVIU TALOI

Senior Consultant în E-Commerce, UX, Analytics, CRO și Marketing Online

Liviu Taloi este Co-Fondator al proiectului Ecompedia.ro, având peste 16 ani de experiență în marketing online și peste 11 în e-commerce. Liviu a fost, printre altele, PR Manager la eMAG, iar în 2005 a fondat o companie de consultanță web specializată în e-commerce și evaluare de site-uri, Web Audit. Liviu a fost selectat de Cardinal Path să fie trainer regional în programul Google Partner Academy pe Google Analytics. El posedă, de asemenea, un cerficat GAIQ – Google Analytics Individual Qualification.

dan-virtopeanu-breeze-mobile-marketing

DAN VÎRTOPEANU

Managing Partner @ Breeze Mobile

Cu peste 25 de ani de experiență în industria IT&C, Dan Vîrtopeanu și-a dedicat ultimii 12 ani mobile marketingului și soluțiilor de plată prin mobil. A fost implicat în dezvoltarea unui portofoliu variat de campanii mobile prin SMS, mobile web, aplicații pentru mobil și alte instrumente tactice, multe dintre aceste campanii fiind în premieră în România. În 2012 a fondat Breeze Mobile, una din puținele agenții full service de marketing mobil pe plan local, câștigătoare a 10 premii la diferite competiții de specialitate (Mobile Awards, Mobilio, Effie).

Alexandru Lapusan Zitec

ALEXANDRU LĂPUȘAN

CEO & Founding Partner @ Zitec

Alexandru Lăpușan este CEO & Founding Partner la Zitec, unul dintre principalii producători locali de aplicații online. Pe lângă alte verticale în care s-a remarcat, Zitec are în portofoliul de e-commerce nume precum: eMAG.bg, Flanco, Network One Distribution, PayU, Paravion.ro, Borealy, ALTEX.

Roxana Olaru Creadiv

ROXANA OLARU

The Marketing Fairy & Co-Fondator CREADIV

Antreprenoare CREADIVă, Roxana Olaru își imparte timpul între agenția digitală pe care o coordonează și activități de voluntariat în cadrul fundației RBL. CREADIV le oferă celor peste 100 de clienți români sau din străinătate cu care colaborează, servicii de design (web sau print), development (programare de aplicații web, magazine online sau website-uri) si promovare online (gestiune campanii de SEM sau Social Media), conform sloganului Design. Code. Launch.

Bianca-Dancila-Grip-Ads

BIANCA GRIP

Managing Director @ GripAds

Bianca Grip, Expert în Marketing Online, este cunoscută în industria online datorită performanțelor realizate la implementarea proiectului Tocmai.ro în România, business pe care l-a crescut de la stadiul de start-up, în top 3 site-uri din România. Ulterior, Bianca Grip a fondat regia de publicitate GripAds, care ajută business-urile online să facă bani din traficul de pe site. În 2014, a lansat cel mai complex program de training despre Strategie de Marketing Online www.cursmarketing.ro. Acest program rulează în principalele orașe din România pentru a facilita accesul antreprenorilor și specialiștilor în marketing la informații valoroase.

Dorin Boerescu 2Performant speaker GPeC SUMMIT E-Commerce

DORIN BOERESCU

CEO @ 2Performant

Dorin Boerescu este CEO 2Performant.com, companie care dezvoltă un marketplace de servicii de marketing destinat e-commerce-ului. Din 2015 platforma este activă internațional, cu focus pe țările din UE. Anterior, Dorin a fost co-fondator în câteva companii de advertising – Hyperactive (agenție de performance – 2008), Bakemono (publisher online – 2009), Agrafa (tipografie digitală – 2004), Speed Promotion (în prezent Godmother – agenție full-service). Dorin a vorbit la zeci de evenimente de marketing și e-commerce din România, Polonia, Marea Britanie, Bulgaria, Croația, promovând democratizarea marketingului în e-commerce.

Rafael-Campos-GPeC-SUMMIT

RAFAEL CAMPOS

Vicepreședinte @ VTEX

Rafael Campos a lucrat timp de 10 ani în zona de Marketing și Sales, începând în zona de consultare pentru companii mici și micro. Ulterior, a lucrat timp de un an la Banco Real, în zona de credite comerciale și clienți corporate. În 2009 el s-a alăturat platformei VTEX, unde a ocupat poziția de Commercial Manager pentru IMM-uri timp de trei ani.

În 2012 și 2013, el a fost responsabil pentru extinderea business-ului în America Latină. Din Argentina, a dezvoltat VTEX în cinci țari și a atras peste 20 de noi clienți, pe lângă aducerea business-ului pe breakeven. Odată întors în Brazilia, a devenit responsabil pentru segmentul corporate în perioada 2013-2015.

În 2016 a devenit responsabil pentru Inbound Sales la VTEX, în prezent fiind Vicepreședinte al companiei și responsabile pentru marketing și vânzări în toate țările în care platforma este disponibilă.

Florin-Toma-GPeC-SUMMIT

FLORIN TOMA

e-Commerce Manager @ DHL Express Romania

Florin Toma s-a alăturat echipei DHL în 2014 pentru a gestiona portofoliul de clienți de top de pe aria București. Începând de anul acesta a preluat poziția de e-Commerce Manager, o poziție strategică în cadrul companiei, segmentul B2C fiind o prioritate pentru DHL Express la nivel global.

Cu o vechime de peste 13 ani în vânzări, Florin are o vastă experiență în a identifica nevoile clienților și în a oferi cele mai bune soluții pentru a răspunde acestora.

În prezent, el își dorește să aibă o contribuție activă și în dezvoltarea pieței de online din România, pe care o consideră „o piață care va ajunge la un nivel ridicat prin aportul fiecăruia dintre noi, indiferent de produsele și serviciile pe care le promovăm”.

Mihai Vinatoru DWF trainer Scoala de Vara de E-Commerce GPeC

MIHAI VÎNĂTORU

Head of SEO & Managing Partner @ DWF

Mihai Vînătoru este Head of SEO și Managing Partner DWF – una dintre cele mai mari agenții de SEO din România. DWF gestionează în prezent 70+ campanii de optimizare pentru magazine online sau companii cu vizibilitate națională din domenii precum: auto, turism, sănătate, financiar, home & deco etc. Prin utilizarea celor mai avansate instrumente SEO disponibile, precum și prin experiența acumulată, specialiștii DWF oferă campanii SEO performante și măsurabile.

Elisabeta Moraru Country Manager Google Romania

ELISABETA MORARU

Country Manager @ Google România

Elisabeta Moraru are 15 ani de experiență în vânzări și marketing, dezvoltare de business și training. Din 2016 ea este Country Manager al Google România, iar înainte a fost Industry Manager la Google timp de 3 ani. În prealabil, a ocupat poziții de conducere în cadrul companiilor Xerox și Microsoft. Elisabeta deține un Doctorat în sociologie și un Masterat la Școala Națională de Studii Politice și Administrative din București.

Cristian Ignat Canopy

CRISTIAN IGNAT

Chief Canopyst @ Canopy

Cristian Ignat este Fondator Canopy, agenție care își propune să ducă digitalul către noi înalțimi.

Cristian trăiește și respiră online marketing în general și PPC în particular. Are mai bine de 10 ani de experiență în această zonă și este dedicat strategiilor menite să crească rezultatele și veniturile clienților săi. Așa a reușit să genereze rezultate atât brandurilor de top cu care a lucrat, din toate segmentele de piață, cât și companiilor preocupate să devină lideri.

Crede foarte mult în online marketing și și-a propus să contribuie activ la popularizarea domeniului, fiind printre primii traineri din România certificați in Google AdWords (dec. 2013).

A participat ca speaker, jurat sau moderator la peste 300 de evenimente din Europa Centrală și de Est. Focusul lui sunt studiile de caz și discuțiile aplicate care îl și recomandă, reușind astfel să devină primul român invitat ca speaker @Hero Conf, cel mai mare eveniment de PPC din lume.

Lucian Aldescu DPD Romania

LUCIAN ALDESCU

CEO @ DPD Romania

Lucian Aldescu și-a început cariera în domeniul transporturilor și logisticii începând cu 1994, ca Logistic Manager, în cadrul companiei belgiene Eculine. În 1997 fondează, alături de James Gray-Cheape, Pegasus Courier, prima companie de curierat Same Day în București. Pegasus a fost achiziționată in 2008 de către grupul GeoPost, preluând numele de DPD România. Începând cu 2008, Lucian Aldescu deține funcția de CEO al DPD România – companie parte a DPD Group, al doilea cel mai mare curier rutier din Europa. Pentru următorii 5 ani, dl. Aldescu și-a propus triplarea cifrei de afaceri și poziționarea companiei ca lider în zona balcanilor. Lucian Aldescu este absolvent al programului de MBA TiffinUniversity și a fost Președinte al A.O.C.R.  în perioada 2009-2011.

Ne vedem la GPeC!

Te așteaptă două zile pline de conținut practic de la unii dintre cei mai buni specialiști români și internaționali! #eCommerce #MarketingOnline #CraftedToInspire