GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai, București

3 zile de E-Commerce și Marketing Online Premium: Conferință, Workshop-uri, Expo și Networking cu 700+ participanți români și internaționali. Îți permiți să ratezi?

Speakeri aleși pe sprânceană. Conținut premium.

Informație relevantă, aplicabilă imediat în business-ul tău online – pe asta ne-am axat mai mult decât oricând la GPeC SUMMIT, 16-17-18 Mai 2017, Crystal Palace Ballrooms, București.

Ne-am selectat atent speakerii ca să fim siguri că doar cei mai buni vor urca pe scena GPeC SUMMIT, iar tu vei avea parte de know-how premium care să te ajute concret în dezvoltarea afacerii.

Cunoaște-i pe primii speakeri excepționali cu care te vei întâlni la GPeC SUMMIT!

 

Rob Siefker Zappos for the first time in Romania at GPeC SUMMIT May 2017
Rob Siefker – Director of the Customer Loyalty Team, Zappos

Rob s-a alăturat echipei Zappos în ianuarie 2004 fiind, în prezent, directorul echipei de Customer Loyalty a gigantului retailer online de fashion. Principala lui preocupare este de a asigura experiențe unice clienților Zappos, Rob fiind un adevărat ambasador al crezului Delivering Happiness – best seller-ul semnat de Tony Hsieh, CEO-ul Zappos.

Scopul lui Rob este de a asigura cel mai înalt nivel de customer service clienților Zappos și experiențe memorabile care să îi determine să devină ei înșiși ambasadori ai brand-ului Zappos (word of mouth marketing).

În cei 13 ani de când s-a alăturat echipei Zappos, Rob a crescut departamentul de Customer Loyalty de la 30 la 500 de angajați, ocupându-se inclusiv de motivarea echipei pe care o conduce.

Zappos este unul dintre cei mai mari retaileri online de fashion la nivel global, înființat în 1999 sub numele de ShoeSite.com. Compania este, de asemenea, în primele poziții din clasamentul Fortune al celor mai bune companii pentru care merită să lucrezi.

În iulie 2009, Zappos a fost achiziționat de gigantul Amazon.com pentru suma de 1,2 miliarde de dolari, compania continuând să își păstreze brand-ul și specificul de business, chiar dacă în prezent este o subsidiară a Amazon.

Zappos va fi prezent pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT prin Rob Siefker – persoana cea mai potrivită de a împărtăși secretele Zappos despre cum să creezi experiențe memorabile clienților tăi. Rob va susține un keynote de 1 oră de pe scena GPeC, în data de 16 Mai 2017: Creating Customer Experiences and Satisfaction that will ensure Word of Mouth Marketing. De neratat de către orice magazin online!

 

Tomi Ahonen, the world's most influential expert in Mobile is speaking for the first time in Romania at GPeC SUMMITTomi Ahonen – The world’s most influential expert in mobile, according to Forbes

Tomi T. Ahonen este considerat de prestigioasa publicație Forbes drept “Expertul numărul 1 în Mobile la nivel mondial“, fiind autorul a nu mai puțin de 12 cărți – toate best-seller și deținătorul recordului absolut în industria telecom pentru cea mai rapid vândută carte din istorie.

Tomi este citat în peste 170 de cărți de specialitate și a vorbit la peste 350 de conferințe în mai mult de 100 de orașe din peste 60 de țări de pe cele 6 continente locuite. Părerile și analizele lui despre tot ce ține de Mobile au fost publicate în peste 500 de articole ale prestigioaselor Wall Street Journal, Business Week, The Economist și Financial Times.

Tomi a făcut parte din top management-ul Nokia, iar în prezent este unul dintre cei mai cunoscuți consultanți din industria telecom la nivel internațional, printre clienții lui numărându-se companii precum: Axiata, Bank of America, BBC, BNP Paribas, China Mobile, Ericsson, Google, Hewlett-Packard, HSBC, IBM, Intel, LG, MTN, MTS, MTV, Nokia, NTT DoCoMo, Ogilvy, Orange, Saatchi, Sanoma, Singtel, Telefonica, Telegraaf, Telenor, TiGo și Vodafone.

Pe 16 Mai 2017, piața de e-commerce are șansa unică de a-l asculta și întâlni în persoană pe Tomi Ahonen, pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT. Tomi va susține un keynote special despre ultimele tendințe în Mobile Commerce: The Rapidly Changing Nature of Mobile Commerce: When Mobile Money Meets Augmented Reality.

Prezentarea excepțională va fi presărată cu exemple concrete adaptate la piața din România, dar va fi și vizionară – Tomi discutând despre efectele concrete ale noii tehnologii – Augumented Reality și implicațiile AR în afacerile online.

 

Karl Gilis for the second time in Romania at GPeC SUMMIT by requestKarl Gilis, Co-Founder AGConsult

Cei care l-ați văzut pe Karl Gilis la GPeC SUMMIT anul trecut, ați fost entuziasmați și ne-ați cerut să îl readucem în România. V-am ascultat, drept pentru care îl veți reînâlni pe Karl la GPeC SUMMIT – atât cu un keynote în ziua de 16 Mai, cât și cu un workshop de 90 de minute pe 17 Mai!

Karl Gilis este co-fondator al AGConsult, una dintre cele mai cunoscute agenții de Usability și Optimizarea Conversiilor din Belgia. Sătul de speculații și opinii bazate pe feeling, Karl a devenit obsedat de A/B Testing și face optimizări de site-uri bazându-se doar pe cercetări și pe rezultate măsurabile, mai ales că testele îi permit să vadă concret impactul soluțiilor propuse și al schimbărilor din site.

Cunoscut drept “The Conversion Comedian”, Karl face un adevărat spectacol pe fiecare scenă pe care urcă îmbinând – într-o manieră unică –  know how-ul premium cu analogii amuzante din viața reală, menite să aducă hohote de râs și ropote de aplauze din partea audienței.

Pe 16 Mai, Karl va urca pe scena GPeC SUMMIT cu o prezentare nouă care continuă keynote-ul de anul trecut: How to seduce your visitors to buy (more)?

Vă așteaptă 45 de minute de exemple concrete și sfaturi practice despre cum să scrii conținut persuasiv, despre psihologia prețurilor, despre scarcity și de ce și cât de important este așa numitul “social proof” pentru transformarea vizitatorilor în clienți.

În foarte scurt timp dezvăluim toți speakerii pe care îi vei întâlni la GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai, deci fii cu ochii pe noi! Ai parte de 3 zile de e-commerce premium de la cei mai buni specialiști români și internaționali!

Profită de Oferta Early-Bird și ia-ți biletul de acces la GPeC SUMMIT! Din experiența de 11 ani de până acum, îți spunem că locurile se epuizează rapid!

 

Ce te așteaptă la GPeC SUMMIT

Ziua 1, 16 Mai 2017 – Conferință și GPeC E-Commerce Expo

  • 1 zi de Conferință Premium, plină de keynote-uri și panel-uri interactive de dezbatere cu speakeri excepționali, internaționali și români;
  • Subiecte de maxim interes dezbătute în cadrul Conferinței: ultimele cifre de piață, însoțite de evoluții și tendințe, Customer Satisfaction, Optimizarea Conversiilor, Mobile, Usability, Web Analytics, Split Testing, Marketing Online, SEO, PPC, Social Media, Curierat, Management, Studii de Caz etc;
  • GPeC E-Commerce Expo: te întâlnești față în față și stabilești parteneriate cu principalii furnizori de servicii e-commerce;

Ziua 2 și Ziua 3, 17 & 18 Mai 2017 – Workshopurile GPeC

  • 12 Workshopuri x 90 de minute fiecare, adică 18 ore de conținut direct aplicabil pentru ca tu să vinzi mai mult!;
  • Subiectele abordate în cadrul workshopurilor sunt de neratat pentru că parcurg cele mai importante elemente care asigură succesul unui magazin online;
  • Trainerii GPeC SUMMIT sunt specialiști practicieni și au un background profesional de invidiat în e-commerce și marketing online!

Când îți spunem că nu trebuie să ratezi GPeC SUMMIT, știm de ce:

  • 700+ participanți români și internaționali așteptați la GPeC SUMMIT: CEO’s, Marketing Managers, Product & Brand Managers, PR Executives, Web Developers, IT Managers, Sales Managers;
  • 20+ top furnizori de servicii și solutii de comerț electronic în cadrul GPeC E-Commerce Expo;
  • Networking în inima industriei de e-commerce;
  • Ultimele trucuri și tendințe în E-Commerce și Marketing Online doar de la cei mai buni!

Locurile sunt limitate, așadar înscrie-te din timp la GPeC SUMMIT și află tot ce mișcă în e-commerce de la cei mai buni! Termenul limită de înscriere este 14 Mai 2017, ora 23:59, dar până pe 7 Mai 2017 (inclusiv) beneficiezi de prețuri speciale prin Oferta Early-Bird. Înscrie-te acum!

Sau îți poți înscrie magazinul online în Competiția GPeC și, pe lângă multiplele beneficii, ai acces gratuit* la GPeC SUMMIT!

*Doar pentru pachetele PREMIUM si PLATINUM.

10 motive pentru care nu trebuie să ratezi GPeC SUMMIT, 16-17-18 Mai 2017

  1. Speakeri internaționali pe care nici nu visai să îi vezi prea curând în România, vor urca pe scena GPeC SUMMIT;
  2. Ai parte de 3 zile de Conținut E-Commerce Premium de la unii dintre cei mai buni specialiști internationați și români ca să afli cum să crești profitabilitatea afacerii tale online. Fără bla-bla-uri;
  3. Te așteaptă 1 zi întreagă de Conferință (plină de keynote-uri și panel-uri interactive de dezbatere) și 2 zile de Workshopuri aplicate – adică un total de 27 de ore de content relevant;
  4. Știi tot ce contează: Cifre de Piață, Tendințe și Evoluții, Optimizarea Conversiilor, Marketing Online, SEO, SEM, Usability, Web Analytics, Split Testing, Customer Experience, Curierat, Management, Studii de Caz;
  5. Discuți și stabilești parteneriate cu principalii furnizori de servicii în cadrul GPeC E-Commerce Expo;
  6. Faci networking cu elita comerțului online (speakeri și participanți), în inima industriei;
  7. Te întâlnești și stabilești contacte cu reprezentanții celor mai importante companii – de la magazinele online consacrate, la marii retaileri offline care își extind afacerea în online;
  8. 700+ participanți sunt asteptați la GPeC SUMMIT: CEO’s, Marketing Managers, Product & Brand Managers, PR Executives, Web Developers, IT Managers, Sales Managers;
  9. GPeC reunește, de 12 ani, elita comunității de e-commerce și marketing online: magazine online, procesatori de plăți, bănci, dezvoltatori de tool-uri e-commerce, furnizori de soluții și servicii de comerț electronic, companii de curierat, agenții de digital, comparatoare de prețuri, rețele de marketing afiliat etc.;
  10. Câștigi know-how aplicabil doar de la cei mai buni.

Taxa de participare

Prețurile biletelor de acces la GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai 2017 sunt insignifiante raportat la conținutul transmis! Nicio altă conferință de e-commerce din regiune nu îți poate oferi know-how premium de la speakeri internaționali de top, la prețuri mai mult decât rezonabile.
Noi putem.

Early Bird*
ofertă valabilă până pe 7 Mai 2017 inclusiv
Standard*
08.05-14.05
Conferință & GPeC E-Commerce Expo, 16 Mai
69 € 99 €
Workshopuri – 17 Mai
3 workshopuri la alegere
49 € 69 €
Workshopuri – 18 Mai
3 workshopuri la alegere
49 € 69 €
3 Day-Pass 167 119 € 237 159 €

 

Oferta Early Bird – valabilă până pe 7 Mai 2017, ora 23:59:

  • Ziua 1, 16 Mai 2017 – Conferință & GPeC E-Commerce Expo, 69 EUR + TVA / persoană;
  • Ziua 2, 17 Mai 2017 – 3 Workshopuri la alegere, 49 EUR + TVA inclus / persoană;
  • Ziua 3, 18 Mai 2017 – 3 Workshopuri la alegere, 49 EUR + TVA inclus / persoană

3-Day-Pass:
167
119 EUR + TVA / persoană

Oferta Standard – aplicabilă în perioada 8-14 Mai 2017, inclusiv:

  • Ziua 1, 16 Mai 2017 – Conferință & GPeC E-Commerce Expo, 99 EUR + TVA / persoană;
  • Ziua 2, 17 Mai 2017 – 3 Workshopuri la alegere, 69 EUR + TVA inclus / persoană;
  • Ziua 3, 18 Mai 2017 – 3 Workshopuri la alegere, 69 EUR + TVA inclus / persoană

3-Day-Pass:
237
159 EUR + TVA / persoană

Este bine să știi

  • Prețurile biletelor de acces la GPeC SUMMIT includ
    serviciile de catering puse la dispoziție de organizatori, precum și
    serviciile de traducere simultană (Română-Engleză și Engleză-Română);
  • Prețurile biletelor de acces
    nu includ costurile de cazare și transport, care revin în sarcina participanților;
  • Taxa de participare nu este rambursabilă.

Ce mai stai?

Locație

GPeC SUMMIT se desfășoară în zilele de 16-17-18 Mai 2017, în București, România, la Crystal Palace Ballrooms, situat în Calea Rahovei nr. 198A, sector 5, în imediata apropiere a Palatului Parlamentului – punct de reper: Piața de Flori din zona George Coșbuc.

  • Ziua 1 – 16 Mai 2017 se desfășoară în sălile București, Londra și Atena din cadrul Crystal Palace Ballrooms;
  • Ziua 2 și Ziua 3 – 17 & 18 Mai 2017 se desfășoară în sălile Viena, Roma și Atena din cadrul Crystal Palace Ballrooms.

Crystal Palace Ballrooms este situat în inima Bucureștiului, în apropiere de Piața Unirii. Distanța aproximativă de la aeroportul Otopeni (terminalul “sosiri”) până la Crystal Palace Ballrooms este de 20 km (preț aprox. cursă Taxi/Uber – 15 EUR).

Alătură-te Comunității Excepționale GPeC!

Te așteptăm pe 16, 17 și 18 Mai 2017 la GPeC SUMMIT cu o ediție la superlativ care marchează primii 12 ani ai celui mai important eveniment de e-commerce și marketing online din România!

Te vem alături, deci hai cu noi în cea mai frumoasă comunitate de online! Promitem să te tăg-uim în poze fără acordul tău. #kidding ;)

Nu rata GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai!

Locuri limitate – înscrie-te acum! Te așteaptă 3 zile de e-commerce și marketing online la superlativ cu speakeri români și internaționali de top, pentru prima oară în România la GPeC!