GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai, București

3 zile de E-Commerce și Marketing Online Premium: Conferință, Workshop-uri, Expo și Networking cu 700+ participanți români și internaționali. Îți permiți să ratezi?

Cunoaște-i pe primii speakeri excepționali cu care te vei întâlni la GPeC SUMMIT

Pe 16-17-18 Mai, Bucureștiul devine capitala comerțului electronic pentru țările din Europa Centrală și de Est. În cele 3 zile se desfășoară a 12-a ediție anuală a GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce din regiune – care aduce industriei o zi de Conferință premium, două zile de Workshop-uri aplicate, Expo și Networking cu elita pieței românești și internaționale.

Nu sta pe gânduri întrucât locurile sunt limitate și ia-ți astăzi biletul de acces pentru cele 3 zile de eveniment la doar 119 EUR – Ofertă Early-Bird valabilă doar până pe 7 Mai 2017!

Jon Wolske Zappos

Jon Wolske

Culture Evangelist for Zappos Insights

Jon Wolske is the Culture Evangelist for Zappos Insights, a part of the Zappos Family of companies headquartered in downtown Las Vegas, NV. Jon uses his nine years of experience in the Zappos Family to speak with a focus on culture and customer experiences and their importance in business today. Some companies Jon has presented to include: Microsoft, Humana, Bath & Body Works, Aetna, Merck, Samsung Electronics, Eli Lilly and AOL. Jon gave his first TED talk at TEDxLoyolaMarymountU in April of 2013.

Tomi Ahonen, the world's most influential expert in Mobile is speaking for the first time in Romania at GPeC SUMMIT

TOMI AHONEN

Expertul nr. 1 în Mobile la nivel mondial

Tomi T. Ahonen este considerat de prestigioasa publicație Forbes drept “Expertul numărul 1 în Mobile la nivel mondial“, fiind autorul a nu mai puțin de 12 cărți – toate best-seller și deținătorul recordului absolut în industria telecom pentru cea mai rapid vândută carte din istorie. Tomi este citat în peste 170 de cărți de specialitate și a vorbit la peste 350 de conferințe în mai mult de 100 de orașe din peste 60 de țări de pe cele 6 continente locuite. Părerile și analizele lui despre tot ce ține de Mobile au fost publicate în peste 500 de articole ale prestigioaselor Wall Street Journal, Business Week, The Economist și Financial Times.

Karl Gilis AG Consult GPeC Summit Bucharest Romania

KARL GILIS

Co-Fondator AGConsult

Karl Gilis este considerat de PPC Hero numărul 3 la nivel mondial în topul celor mai buni experți în Optimizarea Conversiilor în 2015 și este Co-Fondatorul companiei belgiene AGConsult, specializată în Usability și Optimizarea Conversiilor. Karl optimizează website-uri încă din 2001 pentru companii de renume precum Suzuki, Shell, Daikin, bazându-se exclusiv pe fapte concrete și pe experiența reală a utilizatorilor. În plus, Gilis predă la câteva Universități din Belgia și vorbește la cele mai importante conferințe de profil, speech-urile sale spumoase aducându-i titulatura de “Conversion Comedian“.

Erkan Soy Criteo GPeC SUMMIT

ERKAN SOY

Managing Director Central and Eastern Europe Criteo

Erkan Soy este Managing Director Central Eastern Europe al Criteo și este responsabil cu expansiunea și consolidarea business-ului în întreaga regiune CEE acoperind țări precum Polonia, Republica Cehă, România și Ungaria. Înainte de noul rol, Erkan a fost Managing Director Turcia pentru Criteo și a fost responsabil de deschiderea biroului Criteo din Istanbul și de consolidarea cu succes a business-ului în Turcia. Erkan are peste 14 ani de experiență în industria de digital, ocupând diferite roluri în digital advertising, ecommerce și adtech.

Robert Johnson Glami

ROBERT JOHNSON

Expansion & Country Manager Glami fashion Romania

Robert Johnson este Expansion Manager al Glami, motorul internațional de căutare specializat pe fashion. Mulțumită experienței de până acum de a fonda un startup, de a conduce o firmă de publicitate, aptitudini combinate cu capabilități analitice deosebite, Robert construiește acum echipe în Europa pentru a aduce Glami și acest nou mod de a descoperi produse fashion către alte țări din Europa. Glami este motorul de căutare de fashion care își propune să aducă împreună pe aceeași platformă toate brandurile de fashion de calitate și toți retailerii online care comercializează fashion. Scopul Glami este acela de a face matching între utilizatorii și retailerii de fashion potriviți și de a ajuta cumpărătorii să descopere noi branduri și produse fashion și să le cumpere pe cele pe care deja le iubesc. În ultimii ani, Glami a crescut de la o echipă de 4 persoane la o companie de 150 de angajați în 7 țări cu peste 250 de milioane de vizite anul trecut.

Roxana Petre Mastercard

ROXANA PETRE

Business Development Manager România Mastercard Europe

Roxana Petre este Business Development Manager pentru România în cadrul Mastercard, funcție pe care o deține începând cu vara anului 2016. Responsabilitățile Roxanei includ identificarea de noi oportunități și verticale de business pentru companie în domenii conexe precum comerț electronic, plăți online, portofele digitale sau transferuri P2P, cât și implementarea tehnologiilor de plată emergente. Roxana are o experiență de peste 9 ani în domeniul bancar, dintre care ultimii 4 ani au constat în activități strâns legate de carduri și tehnologii sau canale inovatoare de plată. Roxana deține o diplomă de master în Comunicare de Afaceri și Resurse Umane, în cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative. Roxana a absolvit Academia de Studii Economice în 2006, unde a urmat cursurile facultății de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică, cât și Școala Națională de Studii Politice și Administrative din București.

Antonio Eram mobilPay

ANTONIO ERAM

CEO & Founder NETOPIA mobilPay

Cu o experiență de peste 19 ani în online-ul românesc, Antonio Eram și-a fondat propriul business, NETOPIA mobilPay, în 2005.  Astăzi, compania este liderul pieței locale de plăți digitale și mobile. Cu sediul central în București și un birou în SUA, California, NETOPIA a dezvoltat primul produs românesc premiat în cadrul unei competiții din Silicon Valley. Aplicația românească mobiPay Wallet, creată de NETOPIA, s-a situat în top 3 cele mai votate tehnologii în cadrul primei expoziții dedicate start-up-urilor prezente în centrul mondial al giganților IT.

Elisabeta Moraru Ela Google

ELISABETA MORARU

Country Manager Google România

Elisabeta Moraru are 14 ani de experiență în vânzări și marketing, dezvoltare de business și training. Din toamna anului trecut este Country Manager al Google România, iar înainte a fost Industry Manager la Google timp de 3 ani. În prealabil, a ocupat poziții de conducere în cadrul companiilor Xerox și Microsoft. Elisabeta deține un Doctorat în sociologie și un Masterat la Școala Națională de Studii Politice și Administrative din București.

Cornel Morcov FAN Courier GPeC Trainings

CORNEL MORCOV

Chief Commercial Officer FAN Courier

Cornel Morcov este Chief Commercial Officer al companiei FAN Courier, liderul pieței de curierat din România. S-a alăturat companiei în anul 2007 și a avut ca prim rol dezvoltarea serviciilor internaționale ale companiei. De asemenea, Cornel a gestionat implementarea serviciului Eurocargo, serviciul de intermediere transport – casa de expediții – oferind astfel posibilitatea clienților să transporte, apelând la FAN Courier, nu doar plicuri și colete ci și mărfuri de diferite mărimi pe transport rutier, aerian sau maritim. În prezent, Cornel Morcov coordonează activitățile comerciale ale FAN Courier fiind responsabil cu implementarea strategiei comerciale, conduce filiala din Bulgaria a companiei și gesionează relația cu partenerii internaționali.

Lucian Aldescu DPD Romania

LUCIAN ALDESCU

CEO DPD Romania

Lucian Aldescu și-a început cariera în domeniul transporturilor și logisticii începând cu 1994, ca Logistic Manager, în cadrul companiei belgiene Eculine. În 1997 fondează, alături de James Gray-Cheape, Pegasus Courier, prima companie de curierat Same Day în București. Pegasus a fost achiziționată in 2008 de către grupul GeoPost, preluând numele de DPD România. Începând cu 2008, Lucian Aldescu deține funcția de CEO al DPD România – companie parte a DPD Group, al doilea cel mai mare curier rutier din Europa. Pentru următorii 5 ani, dl. Aldescu și-a propus triplarea cifrei de afaceri și poziționarea companiei ca lider în zona balcanilor. Lucian Aldescu este absolvent al programului de MBA TiffinUniversity și a fost Președinte al A.O.C.R.  în perioada 2009-2011.

Sorin Sfetcu iProspect

SORIN SFETCU

Deputy Managing Director iProspect

Sorin Sfetcu conduce filiala locală a celei mai mari agenții de performance din lume: iProspect. Sorin este Google Trainer certificat pe Google AdWords, Google Analytics, Google Tag Manager, DoubleClick for Search, Facebook și Attribution Modeling. Anul trecut, peste 2000 de elevi și studenți au participat la cursurile lui despre Digital Marketing din cadrul programului Atelierul Digital, desfășurat de Google România.

Valentin Radu Omniconvert

VALENTIN RADU

Founder Omniconvert

Valentin Radu este un antreprenor cu 12 ani de experiență în tehnologie și marketing online. El este Fondator și CEO al Omniconvert, platformă de optimizare a conversiilor care a primit numeroase distincții internaționale. Valentin este cunoscut pentru energia pozitivă debordantă, creativitate și know-how în marketing și business. Este, de asemenea, speaker internațional vorbind adesea despre e-commerce, optimizarea conversiilor și growth hacking.

Matei Psatta Vola.ro GPeC SUMMIT

MATEI PSATTA

Head of Marketing Vola.ro

Matei Psatta lucrează în domeniul comunicării digitale de aproape 7 ani, în prezent fiind Head of Marketing la Vola.ro, agenția de turism online #1 în România. A lucrat pentru brand-uri precum P&G, Telekom, HP, Samsung, GSK, Pepsi, Bergenbier, Ursus, Fundația Bill & Melinda Gates. De-a lungul anilor a contribuit la campanii care au premiate la festivaluri locale și internaționale, printre care Effie, Cannes Lions, Internetics, European Digital Awards, PR Awards, Webstock.

Liviu Taloi Ecompedia GPeC

LIVIU TALOI

Senior Consultant în E-Commerce, UX, Analytics, CRO și Marketing Online

Liviu Taloi este Co-Fondator al proiectului Ecompedia.ro, având peste 16 ani de experiență în marketing online și peste 11 în e-commerce. Liviu a fost, printre altele, PR Manager la eMAG, iar în 2005 a fondat o companie de consultanță web specializată în e-commerce și evaluare de site-uri, Web Audit. Liviu a fost selectat de Cardinal Path să fie trainer regional în programul Google Partner Academy pe Google Analytics. El posedă, de asemenea, un cerficat GAIQ – Google Analytics Individual Qualification.

Andrei Radu GPeC

ANDREI RADU

Founder & CEO GPeC

Andrei Radu este, de 12 ani, organizatorul GPeC – cel mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrală și de Est. Este, de asemenea, și co-fondatorul TRUSTED.ro – Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online, căruia i-a pus bazele alături de Legi-Internet.ro și Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România. Andrei oferă consultanță de specialitate în ceea ce privește piața de e-commerce din România și Europa Centrală și de Est și oportunitățile de afaceri existente pe aceste piețe. De asemenea, Andrei este și trainer în zona de Usability și Customer Experience în e-commerce, fiind invitat ca speaker sau lector la numeroase conferințe și workshop-uri de profil.

Raluca Radu GPeC answear

RALUCA RADU

Country Manager ANSWEAR.ro

Raluca Radu este Country Manager ANSWEAR.ro și Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 12 ani în marketing digital și strategie de business online, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind trainer de e-commerce în cadrul DallesGO și consultant în zona de strategie și marketing online pentru business-uri la început de drum în mediul digital. În trecut, Raluca s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasă.ro. De asemenea, Raluca are o puternică experiență în zona de startup-uri de tehnologie, fiind co-fondatorul proiectului How To Web și implicându-se ca mentor sau advisor în numeroase startup-uri tech autohtone.

Marius Costin PayU Romania GPeC

MARIUS COSTIN

CEO PayU România

Marius Costin are 20 de ani de experiență în business, 14+ ani experiență în telecomunicații. 25 de ani este vârsta la care a devenit manager. 800 de oameni – reprezintă cea mai mare echipă pe care a coordonat-o. 4 industrii în care a activat. 2 start-up-uri de business implementate cu un impact financiar de 8 cifre, exprimat în euro. 9 viitori manageri au beneficiat de coaching și mentoring din partea lui. În spatele acestor cifre se află unul dintre cei mai performanți manageri români. În prezent, Marius Costin coordonează echipa PayU România – liderul pieței locale de plăți online – în calitate de Country Manager.

Bogdan Manolea TRUSTED

BOGDAN MANOLEA

Co-Founder TRUSTED.ro

Bogdan Manolea este consultant juridic interesat de domenii ca dreptul tehnologiei informațiilor, proprietate intelectuală/industrială, însă și de orice domeniu implicând dreptul, Internetul și atitudinea civică. Este proprietar al paginii web Legile Internetului care prezintă din 2001 principalele evoluții din dreptul tehnologiei informației. Este, de asemenea, autor a numeroase prezentări și articole pe teme legate de Drept și Tehnologia Informației (comerț electronic, semnătură electronică, nume de domenii, jurisdicție și Internet, dreptul la viața privată etc.) făcute la evenimente naționale și internaționale. Bogdan este și Co-fondator TRUSTED.ro.

Ioana Barbu Bright Agency

IOANA BARBU

Marketing Director & Managing Partner Bright Agency

Ioana Barbu este Marketing Director și Managing Partner al agenției de digital marketing Bright și are 8 ani de experiență în comunicare digitală și marketing și 6 ani de experiență de management în diferite roluri în Retail, Marketing și ONG. Ioana este, de asemenea, trainer certificat ANC, Certificated Leadership Professional al Universității Torrens Sydney și a dezvoltat strategii de marketing și campanii pentru branduri internaționale precum Muller, Samsung, Dr. Oetker, Cinema City, Arctic, Beko. FAN Courier, Goodmills.

Marian Seitan Mediapost Hit Mail

MARIAN ȘEITAN

General Manager Mediapost Hit Mail

 Marian Seitan este General Manager al grupului Mediapost Hit Mail. Marian a absolvit Facultatea de Relații Internaționale din cadrul ASE București în 1996 și MBA-ul Româno-Canadian în 2004. Marian a fondat compania Hit Mail în 1997 și a fost unul dintre pionierii marketingului direct în România. Sub conducerea lui Marian, Hit Mail a lansat an de an principalele tool-uri de marketing direct din România și a devenit o adevărată școală de mrketing direct pentru oamenii de marketing din piață.

Dan Virtopeanu Breeze Mobile Scoala de Vara GPeC

DAN VÎRTOPEANU

Founder Breeze Mobile

Cu 30 de ani de experiență în industria IT&C, Dan Vîrtopeanu și-a dedicat ultimii 15 ani mobile marketing-ului și soluțiilor de plată prin mobil. A fost implicat în dezvoltarea unui portofoliu variat de campanii mobile prin SMS, mobile web, aplicații pentru mobil și alte instrumente tactice, multe dintre aceste campanii fiind în premieră în România. În 2012 a fondat Breeze Mobile, agenție full service de marketing mobil, câștigătoare a premiului pentru cea mai bună campanie de marketing mobil în 2013 și a mai mult de 10 premii la competiții interne și internaționale pentru aplicațiile dezvoltate și campaniile derulate.

Horia Neagu Scoala de Vara GPeC

HORIA NEAGU

Digital Marketing Consultant

Horia Neagu s-ar descrie pe sine drept un cetățean al internetului și un polimat digital. În timp ce unii își amintesc de prima iubire, Horia păstrează amintirea primelor căutări pe Lycos, a primului site construit pe GeoCities și a primului canal de IRC pe botnet. Se întâmpla în era când trimiterea unui e-mail nu era un reflex pavlovian, ci un angajament serios, ce dura câteva ore. Lucrează în domeniul Digital Marketing de peste un deceniu, având la activ campanii de succes pentru verticale precum telecom, banking, pharma, airline, ticketing, publishing, foods & beverages, gambling și politică.

Bogdan Colceriu Frisbo

BOGDAN COLCERIU

CEO Frisbo

Cu o experiență de peste 10 ani în marketing, Bogdan Colceriu oferă astăzi consultanță unor companii importante din piața autohtonă, fiind un strateg cu expertiză atât în online, cât și în offline. Bogdan Colceriu este CEO Frisbo, prima platformă de e-fulfillment din România, co-fondator în Trilulilu.ro și asociat în Okian.ro. Ca specialist în marketing-ul dedicat e-commerce-ului, Bogdan oferă insight-uri valoroase, do’s & don’ts și exemple concrete despre operarea și marketarea shop-ului online.

Mugur Frunzetti Retargeting

MUGUR FRUNZETTI

Co-Fondator & Chief Marketing Officer Retargeting

Mugur Frunzetti este acționar și CMO al Retargeting – SAAS de automatizare a comunicării individualizate între magazinele online și vizitatorii acestora. Lansat de Rareș Bănescu, Retargeting a primit suportul financiar și operațional al lui Mugur Frunzetti, antreprenor care va sărbători în această vară 23 de ani de experiență, de 5 ori câștigător al premiilor GPeC. Cunoscut ca fondator al magazinelor online MarketOnline și Floria, cu exit-uri cumulând peste 2 milioane de euro, Mugur își folosește experiența pentru a ajuta magazinele online să obțină maximul de vânzări din baza de clienți și vizitatori deja existenți.

Silvia Ionescu Banca Transilvania GPeC SUMMIT

SILVIA IONESCU

E-Commerce Business Development Manager Banca Transilvania

Cu peste 6 ani de experiență în domeniul comerțului electronic din România, Silvia Ionescu a lucrat cu brand-uri mari precum Flanco, FashionDays, eMAG și Paravion. În prezent este E-Commerce Business Development Manager și este implicată activ atât în extinderea și dezvoltarea parteneriatelor Băncii Transilvania, cât și în consilierea clienților de top din portofoliul băncii care își pregătesc intrarea în mediul online.

Andrei Georgescu White Image GPeC SUMMIT

ANDREI GEORGESCU

Managing Director White Image

Andrei Georgescu este co-fondator și Managing Director al companiei White Image de peste 15 ani. Este pasionat de date și de soluții care generează rezultate. În prezent, White Image livrează soluții de Data Management și E-Mail Marketing pentru clienți din e-commerce, domeniul bancar, auto, HR etc. Pe Andrei îl puteți găsi și în postura de profesor în cadrul școlii IAA, unde predă E-Mail Marketing.

Andrei Canda iSense Solutions

ANDREI CÂNDA

Managing Partner iSense Solutions

Andrei Cânda a coordonat și supervizat peste 500 de proiecte de cercetare de piata in domenii precum retail, online si traditional (IKA, DIY, fashion, farmaceutic), bunuri de larg consum, bunuri de folosinta indelungata, media, turism, auto, servicii financiare, IT&C, domeniul farmaceutic, domeniul agricol si domeniul social. Are o experienta de peste 11 ani in domeniul cercetarilor de marketing, obtinuta  atat prin lucrul de partea clientului (prin colaborarea cu unul dintre cei mai mari retaileri), cat si in companii specializate in cercetari de piata. A obtinut diploma de doctorat in Marketing prin lucrarea: “Word of Mouth: O noua componenta a strategiei de comunicare de marketing a organizatiei.” Andrei a absolvit cursurile din cadrul Word of Mouth Marketing Association privind domeniile Word of Mouth si Social Media si a publicat, impreuna cu alti autori, materiale de specialitate despre retelele sociale, comunicarea de marketing sau blogging.

Paul Copil Qeops

PAUL COPIL

Founder & CEO QeOPS

Cu o experiență de peste 20 ani în conducerea departamentelor operationale si de business development ale unor companii importante din comertul offline si online, Paul Copil este unul dintre profesioniștii de referință în domeniu din România. În ultimii 6 ani a contribuit la creșterea și dezvoltarea operațiunilor Fashion Days, în Romania și alte 8 țări din regiune, eforturi recunoscute în 2014 prin câștigarea a două premii importante în industria logistică din România și în 2015 prin câștigarea medaliei de bronz la Premiile Europene de Logistică de la Bruxelles. Din toamna anului 2016 a decis trecerea la antreprenoriat și, împreună cu o echipă entuziastă, a pus bazele QeOPS, un start-up care oferă servicii de e-fulfillment, consultanță și tehnologie pentru comerțul online. Firmele mici și medii din e-commerce pot beneficia acum de experiența și cunoștințele operaționale ale echipei de profesioniști din QeOPS, la cele mai înalte standarde de calitate, QeOPS fiind acronimul pentru Quality e-Operations.

Alexandru Lapusan Zitec

ALEXANDRU LĂPUȘAN

CEO & Founding Partner Zitec

Alexandru Lăpușan este CEO & Founding Partner la Zitec, unul dintre principalii producători locali de aplicații online. Pe lângă alte verticale în care s-a remarcat, Zitec are în portofoliul de e-commerce nume precum: eMAG.bg, Flanco, Network One Distribution, PayU, Paravion.ro, Borealy, ALTEX.

Cosmin Daraban

COSMIN DĂRĂBAN

General Manager & Co-Founder SilkWeb

Cosmin Dărăban are peste 15 ani de experiență online, fiind implicat în lansarea a peste 100 de magazine online dezvoltate în cadrul SilkWeb unde este General Manager & Co-Founder. Cosmin încearcă continuu să ofere cele mai bune soluții pentru clienții companiei.

Cosmin Nastasa edge 2performant

COSMIN NĂSTASĂ

Managing Director Edge powered by 2Performant

Cosmin Năstasă conduce agenția de Performance Marketing Edge, powered by 2Performant. Anterior, Cosmin s-a alăturat industriei online acum 12 ani, de partea agenției de publicitate și a experimentat de atunci nașterea și creșterea de afaceri și idei online. Acum, alături de o echipă de profesioniști, furnizează soluții inteligente pentru afaceri online, începând cu perspectiva de comunicare și trecând prin performance, web analytics și ad-tech.

George Hari Popescu TRUSTED

GEORGE HARI POPESCU

Communications Specialist

George Hari Popescu este implicat în programul TRUSTED.ro de peste 5 ani, timp în care a realizat comunicarea despre program către parteneri și publicul larg și s-a implicat în realizarea audit-urilor magazinelor online care doresc să beneficieze de Marca de Încredere. Cu un background în jurnalism, George Hari mai colaborează cu Creative Commons și Asociația pentru Tehnologie și Internet. Este interesat de inovațiile în comerțul electronic, licențele libere digitale și securitatea datelor online.

Eugen Potlog UX

EUGEN POTLOG

User Experience Consultant

Eugen Potlog are peste 10 ani de experiență în online, ocupând în prezent funcția de UX Expert în cadrul Conversion – cea mai mare agenție de digital din România (parte din grupul eMAG). În iunie 2016, Eugen a obținut certificarea UX din partea Nielsen Norman Group (NN/g) – lider mondial în domeniul user experience. Pe parcursul carierei sale, Eugen a coordonat dezvoltarea platformelor Profitshare (afiliere) și Conectoo (email marketing) și a lucrat cu branduri mari precum eMAG, Flanco, Banca Transilvania, BCR și Oriflame.

Anabela Luca adLemonade GPeC

ANABELA LUCA

Managing Director & Online Marketing Consultant adLemonade.com

Anabela Luca are peste 6 ani de experiență în managementul și administrarea campaniilor PPC (Google AdWords, Facebook ads, LinkedIn ads), livrând rezultate în conformitate cu obiectivele specifice de business ale clienților, fie că aceștia era afaceri de dimensiuni mari dornice de expansiune internațională sau mici întreprinderi dornice de eficiență. În calitate de trainer Google, Anabela este implicată activ în educarea afacerilor românești în ceea ce privește AdWords și Analytics prin programele oficiale Google Online Marketing Academy & Google Partners.

Razvan Acsente OLX

RĂZVAN ACSENTE

Head of Marketing OLX, Autovit, Storia

Răzvan Acsente conduce în prezent departamentul de marketing al celor mai mari website-uri de anunțuri din România: OLX, Autovit si Storia.ro, gestionând în acelasi timp activitatea la nivel de OLX Group a diviziei de Customer Lifetime Management pentru cele 8 țări din regiune: Polonia, Ukraina, Portugalia, Angola, Mozambic, Bulgaria, Romania, Kazakhstan, Uzbekistan.  A coordonat de-a lungul carierei campaniile de marketing pentru branduri ca: Atmoshpere Fashion, Okazii, eMenatwork, Unirea.

Daniel Nicolescu Symphopay

DANIEL NICOLESCU

Managing Partner & Co-Founder SymphoPay

Manager cu o experiență de peste 15 ani de zile în industrii precum plăți electronice, platforme online, dezvoltare și distribuție de produse software și servicii financiar-bancare, Daniel Nicolescu a fost implicat în poziții cheie în RAV AntiVirus (achiziționat de Microsoft în 2003), Avangate (achiziționat de Francisco Partners în 2014) și GECAD ePayment (achiziționat de Naspers în 2010, redenumit în PayU și extins în 5 piețe noi din regiune). Începând cu 2015, Daniel a fondat compania SymphoPay ce dezvoltă o soluție destinată comercianților care doresc să îmbunătățească experiența de cumpărare prin conectarea tuturor terminalelor de plată (fixe sau mobile) la o platformă centrală ce permite integrarea campaniilor de marketing și fidelizare.

Tic-tac, tic-tac…

Nu lăsa timpul să treacă! Profită de Oferta Specială Early-Bird de doar 119 EUR pentru toate cele 3 zile de eveniment și înscrie-te acum la GPeC SUMMIT! Ai grijă: oferta expiră pe 7 Mai la ora 23:59!