Curs practic 100% intensiv de promvoare online
Este pentru tine cursul de Strategie de Digital Marketing?
Răspunsul este cu siguranță DA dacă:
- Ești antreprenor sau stakeholder într-o companie cu obiective de creștere în mediul digital.
- Lucrezi în digital marketing și vrei să afli într-un context integrat noutățile din domeniu și cum le poți aduce împreună pentru a contribui eficient la creșterea rezultatelor tale.
- Vrei să începi o carieră în online și ai nevoie de o perspectivă completă asupra ecosistemului digital și a oportunităților pe care îl oferă.
- Ești responsabil de creșterea business-ului prin componenta de digital și trebuie să înțelegi mediul ca să poți coordona echipele cu care lucrezi (ce se poate implementa, cum și cu ce obiective).
15
locuri
disponibile la curs
2
zile
de curs practic
10
module
de curs detaliate
13
ore
de conținut pur și direct aplicabil
Subiecte dezbătute
Ce vei primi la Cursul Intensiv de Strategie de Digital Marketing GPeC Trainings?
Vei trece prin întregul proces de creare a unei strategii de marketing online pentru a învăța să folosești cât mai eficient punctele forte ale afacerii tale și să îmbunătățești punctele care în acest moment te dezavantajează. Pe scurt, vei crește potențialul business-ului tău prin descoperirea adevăraților tăi diferențiatori și a zonelor neexplorate din nișa ta. Cum?
- Printr-o analiză bulletproof a pieței și a poziției afacerii tale în nișa ta (specifică sau generalistă) cu ajutorul unor instrumente-cheie, indiferent de resursele de research de care dispui
- Prin înțelegerea canalelor ce pot construi mixul de marketing ideal pentru afacerea ta
- Prin auditarea comunicării actuale a business-ului tău în mediul digital
- Prin construirea unui plan ce ține cont de identitatea ta de brand (la nivel vizual, tone of voice, reason to believe), de bugetul și obiectivele tale de creștere
Agenda Cursului Intensiv de Strategie de Digital Marketing
Ziua 1
08:30 - 09:00 Registration & Welcome Coffee & Tea
09:00 - 11:00
Evaluarea în momentul de față a afacerii tale: instrumente utile, benchmark-uri de piață.
Google Analytics: exercițiu aplicat de research în propriile date despre afacerea ta, publicul țintit până acum, platforma online de prezentare, eCommerce sau B2B pe care o folosești pentru a-ți reprezenta business-ul.
11:00 - 11:30 - Coffee Break
11:30 - 13:00
Analiza teritoriului de comunicare: competiția și poziționarea ta față de competiție, product market fit.
Analiza interesului pe piață pentru produsul/serviciul tău: instrumente de research și interpretare.
13:00 - 14:00 Lunch
14:00 - 15:30
Buyer Persona: identificarea segmentelor de audiență vizate de afacerea ta și construirea profilelor de client ideale cu ancorare în mediul online.
15:30 - 16:00 - Coffee Break
16:00 - 17:30
Exercițiu practic pentru construirea buyer persona: Instrumente specifice cu ajutorul cărora identificăm caracteristicile buyer persona.
Ziua 2
08:30 - 09:00 Registration & Welcome Coffee & Tea
09:00 - 11:00
SWOT & Cross SWOT: exercțiu practic pentru identificarea unor key brand enablers & key brand issues pentru afacerea ta.
Unique Value Proposition: ce este și ce NU este și cum filtrezi punctele forte și cele slabe pentru a-l identifica.
11:00 - 11:30 Coffee Break
11:30 - 13:00
Obiectivele de comunicare: exercițiu practic de identificare a principalilor Key Performance Indicators în comunicarea și promovarea online.
13:00 - 14:00 Lunch
14:00 - 15.30
Mixul de marketing: canalele de promovare disponibile online, selecția lor în mixul de marketing în funcție de KPI și de ce oferă fiecare canal sau modalitate de promovare (SEO, Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Youtube Ads, LinkedIn Ads, Organic Social Media, Content Marketing, Email Marketing).
15:30 - 16:00 Coffee Break
16:00 - 17:30
Buget & proiecție de rezultate: cum calculezi bugetul pentru fiecare canal din mixul de marketing și cum estimezi rezultatelor cât mai apropiat de realitate.
Beneficii și costuri
Cu ce vei pleca de la Cursul Intensiv de Strategie de Digital Marketing GPeC Trainings?
Vei contura, în 2 zile de exerciții practice și informații concrete, un plan strategic care să te ajute să îți atingi obiectivele prin digital marketing. Vei avea o structură solidă, inspirație, instrumente și exemple concrete la care să te raportezi la fiecare provocare de business. Și să crești!
Atenție: sunt max. 15 locuri disponibile.
15 locuri disponibile
249 € + TVA persoană
Pret cu TVA: 296,31 €
Curs Strategie de Digital Marketing
- 10 module de curs detaliate și personalizate pe business-urile participanților, pline de exerciții și exemple practice;
- suportul de curs al fiecărui trainer;
- coordonatele de contact ale participanților și trainerilor.
Trainer: Raluca Radu
Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital
Raluca Radu este Country Manager ANSWEAR.ro, Fondator al agenției de digital marketing MTH Digital și Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 16 ani în marketing online și strategie de business online și e-commerce, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind trainer pentru cursurile de marketing online și e-commerce din cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri la început de drum în mediul digital. Raluca este pasionată de implementarea și optimizarea hands-on a campaniilor de Google Ads, Youtube Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, content marketing și de testarea și găsirea de noi moduri de obținere de rezultate prin acestea. Raluca este absolventă de Automatică și Calculatoare și în trecut s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro.
Anca Toma
Head of Digital Strategy MTH Digital
Pasionată de storytelling și conținut creativ pentru mediul digital, Anca lucrează de 6 ani în marketing online. A pornit de la formarea de jurnalist și a ajuns în digital marketing cu empatie față de provocările business-urilor alături de care lucrăm.
Ca Head of Digital Strategy în echipa MTH Digital, Anca se ocupă de crearea și alinierea strategiilor de promovare online ale clienților cu obiectivele de business și poziționare ale acestora, dar și implementarea campaniilor de social, content & performance media. Îi plac mesajele cu haz și motivație autentică atunci când vine vorba de campaniile gândite pentru clienți și caută asta și în cărți, filme și piese de teatru.