GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai, București

Te așteaptă 3 zile de E-Commerce și Marketing Online Premium în inima celui mai important eveniment din România și Europa Centrală și de Est: Conferință, Masterclasses, Workshops, Expo, Networking – toate alături de speakeri internaționali și români legendari și în mijlocul a peste 800 de participanți. Îți permiți să ratezi?

2 x MasterClass x 6 ore cu cei mai buni experți internaționali

Săbătorim împreună 13 ani de evenimente GPeC cu o premieră: pe 31 Mai 2018, urcă pe scena GPeC SUMMIT două nume grele ale E-Commerce-ului internațional – fiecare cu un MasterClass de 6 ore de conținut premium, exemple aplicate, exerciții interactive și Live Demos.

Karl Gilis (Co-Founder AG Consult & The Conversion Comedian) va susține MasterClass-ul de User Experience & Conversion Optimization, în timp ce Jeff Sauer (Founder Jeffalytics) va susține MasterClass-ul de Google Analytics.

Ambele sesiuni se desfășoară în paralel, deci va trebui să cântărești bine la ce MasterClass alegi să participi! În plus, sunt ultimele locuri disponibile

Asigură-te că numele tău este pe lista celor maximum 50 de cursanți și înscrie-te acum la cel mai mic preț deisponibil prin Oferta Early Bird valabilă până pe 11 Mai 2018!

inscriere gpec summit ecommere marketing online

–––––––––––––––––––––––––––––––

Google Analytics MasterClass – Jeff Sauer

Pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT, Jeff Sauer este unul dintre cei mai apreciați experți la nivel internațional în Google Analytics și Google AdWords, fiind Fondatorul Jeffalytics, Profesor la Universitatea St. Thomas din Minnesota și Digital Marketing Speaker la cele mai importante conferințe de profil precum HeroConf sau SMX (Search Marketing Expo).

Jeff Sauer vine la GPeC SUMMIT pe 31 Mai 2018 când va susține un MasterClass de 1 zi întreagă de Google Analytics – adică nu mai puțin de 6 ore de conținut practic de la unul dintre cei mai buni experți internaționali!

Vei afla totul Google Analytics și ce decizii de business să iei pe baza datelor, într-un MasterClass de 6 ore cu Jeff Sauer! #ftw #epic #must-attend #LocuriLimitate

Jeff Sauer PPC Expert GPeC SUMMIT conferinta e-commerce Bucuresti Masterclass Google AdWords si AnalyticsCui se adresează?
  • Magazine Online
  • Orice tip de business interesat de promovarea online
  • Agenții de PPC & Performance Marketing
  • Agenții de Web-Development
  • Agenții de Marketing Online
  • Specialiști și Consultanți E-Commerce & Digital Marketing
  • Marketing Managers
Când, unde și cât costă?
  • Când? Pe 31 Mai 2018, în intervalul orar 09:30 AM – 17:30 PM (8 ore cu tot cu pauze, 6 ore de conținut efectiv) – în paralel cu MasterClass Karl Gilis
  • Unde? La Crystal Palace Ballrooms din București, Calea Rahovei nr. 198A, sector 5 (lângă Piața de Flori, în spatele Palatului Parlamentului)
  • Cât costă? 149 EUR + TVA/persoană dacă profiți de Oferta Very Early Bird și te înscrii până pe 11 Mai 2018, ora 23:59. Ulterior prețul devine 249 EUR.

Poți opta, însă, pentru Pachetul 3-Day-Pass-Special care îți oferă acces la Masterclass și la toate cele 3 zile de GPeC SUMMIT în așa fel încât să nu ratezi niciunul din speakerii excepționali! Prețul pachetului este de doar 219 EUR + TVA/persoană dacă te înscrii până pe 11 Mai 2018, ora 23:59!

Ultimele locuri disponibile!

Locurile au fost limitate la 50, dar mai sunt doar câteva disponibile! Ele vor fi atribuite în ordinea înscrierilor. Acestea pot fi epuizate înainte de încheierea perioadei de înscrieri, așadar grăbește-te dacă nu vrei să ratezi MasterClass-ul excepțional susținut de Jeff Sauer! #DeNeratat #epic

Agendă Masterclass Google Analytics – Jeff Sauer, 31 Mai 2018

09:30 – 11:00 – Diving deep into Google Analytics data

  • Mindset: Setting expectations of what Google Analytics can help you achieve
  • Beyond basics: What you can track in Google Analytics
  • Audience Reports: Get an advanced understanding of who is visiting your website
  • Acquisition Reports: How did your traffic find you and how do you make it more accurate?
  • Behavior Reports: Even tracking and advanced setup
  • Conversion Reports: Making sure you are tracking every conversion

11:00 – 11:30 – Coffee Break

11:30 – 13:00 – Strategies for using web analytics to drive more revenue

  • Campaign Tracking: Keep track of all campaigns sending traffic to your website
  • Attribution Modeling: Accurately track sales back to your marketing activities
  • Multi-Channel Reporting: Understand the touch points that go into website purchases
  • Remarketing and segmentation: Build segments of visitors most likely to convert

13:00 – 14:00 – Lunch Break

14:00 – 15:30 – Pulling together your data and getting company buy-in

  • Sharing results: Strategies for sharing results
  • Telling a story with data
  • Getting organizational buy-in

15:30 – 16:00 – Coffee Break

16:00 – 17:30 – Building a Google Data Studio Dashboard

  • Digital Marketing Measurement Model and Measurement Strategies
  • Hands on building: Let’s build a killer dashboard in Google Data Studio!
  • Additional Resources: Jeff will share resources for utilizing Google Data Studio to its fullest

inscriere gpec summit ecommere marketing online

Despre Jeff Sauer

Jeff Sauer se află în Top 25 al celor mai Influenți Experți PPC la nivel internațional și este full-time Internet Marketer din 2005. În cei 13 ani de până acum, Jeff a reușit să crească propria companie – Three Deep Marketing – cu peste 500%, la încasări de peste 6 milioane de dolari anual, intrând succesiv în topul Inc 5000 în anii 2010, 2011 și 2012.

Jeff Sauer susține cursuri certificate de PPC, Analytics și Data Driven Marketing, transformând până acum peste 10.000 de Digital Marketers în Gooogle Certified Professionals.

De asemenea, el administrează bugete de milioane de dolari anual pentru companii care investesc în AdWords și monitorizează atent câteva sute de conturi de Google Analytics ale companiilor pentru care este consultant.

–––––––––––––––––––––––––––––––

UX & Conversion Optimization MasterClass – Karl Gilis

La cererea participanților GPeC din ultimii doi ani, Karl Gilis vine pentru a 3-a oară consecutiv la GPeC SUMMIT – de data aceasta atât cu un Keynote în cadrul Conferinței, cât mai ales cu un MasterClass de 6 ore plin de conținut practic, susținut pe 31 Mai 2018: “Get More Revenue From the Same Amount of Visitors – Get a proven and hands-on framework to make more money with your website & landing pages. A full-day, intensive training course”.

Karl Gilis for the third time in Romania at GPeC SUMMIT by request MasterClass UX CROCui se adresează?
  • Magazine Online
  • Antreprenori care vor să lanseze un magazin online
  • Retaileri offline interesați de lansarea canalului E-Commerce
  • Agenții de Web-Development
  • Agenții de Marketing Online
  • Specialiști UX, Optimizarea Conversiilor & Marketing Online
  • Consultanți E-Commerce
Când, unde și cât costă?
  • Când? Pe 31 Mai 2018, în intervalul orar 09:30 AM – 17:30 PM (8 ore cu tot cu pauze, 6 ore de conținut efectiv) – în paralel cu MasterClass Jeff Sauer
  • Unde? La Crystal Palace Ballrooms din București, Calea Rahovei nr. 198A, sector 5 (lângă Piața de Flori, în spatele Palatului Parlamentului)
  • Cât costă? 149 EUR + TVA/persoană dacă profiți de Oferta Early Bird și te înscrii până pe 11 Mai 2018, ora 23:59. Ulterior prețul devine 249 EUR.

Poți opta, însă, pentru Pachetul 3-Day-Pass-Special care îți oferă acces la Masterclass și la toate cele 3 zile de GPeC SUMMIT în așa fel încât să nu ratezi niciunul din speakerii excepționali! Prețul pachetului este de doar 219 EUR + TVA/persoană dacă te înscrii până pe 11 Mai, ora 23:59!

Ultimele locuri disponibile!

Locurile au fost limitate la 50, dar mai sunt doar câteva disponibile! Ele vor fi atribuite în ordinea înscrierilor. Acestea pot fi epuizate înainte de încheierea perioadei de înscrieri, așadar grăbește-te dacă nu vrei să ratezi MasterClass-ul excepțional susținut de Karl Gilis! #DeNeratat #epic

Agendă Masterclass UX & Conversion Optimization – Karl Gilis, 31 Mai 2018

09:30 – 11:00Quantitative research methods

  • Why you can’t create a great user experience without user research
  • Google Analytics: what questions to ask?
  • Scroll and click heatmaps: what patterns to look for and how to improve your website based on what your users are doing
  • How form analysis can help you to improve your forms (when do you know what to look for?)

11:00 – 11:30 – Coffee Break

11:30 – 13:00 – Qualitative research methods

  • User session recordings: what patterns to look for and how to process 500 videos in a few hours
  • User testing done right: avoid the most common pitfalls of user testing
  • Targeted surveys: improve your product pages, product descriptions and checkout with targeted surveys
  • When to use 5-second tests?

13:00 – 14:00 – Lunch Break

14:00 – 15:30 – UX Guidelines

  • We don’t talk about the obvious ones because you can find them anywhere. But I’ll share some unknown but very important guidelines for home-, category- and product-pages. Guidelines that will almost always result in more engagement, more sales and more revenue!

15:30 – 16:00 – Coffee Break

16:00 – 17:30 – Let’s get practical: site reviews

  • Enough theory. Let’s review your websites. Start improving them by applying what you’ve learned today.
  • Q & A: I’m here to pick my brain, so ask me anything. As long as it has to do with your website. 😉

inscriere gpec summit ecommere marketing online

Despre Karl Gilis

Karl Gilis este considerat de PPC Hero numărul 3 la nivel mondial în topul celor mai buni experți în Optimizarea Conversiilor și este Co-Fondatorul companiei belgiene AG Consult, specializată în Usability și Optimizarea Conversiilor.

Karl optimizează website-uri încă din 2001 pentru companii de renume precum Suzuki, Shell, Daikin, bazându-se exclusiv pe fapte concrete și pe experiența reală a utilizatorilor. În plus, Gilis predă la câteva Universități din Belgia și vorbește la cele mai importante conferințe de profil, speech-urile sale spumoase aducându-i titulatura “The Conversion Comedian“.

Karl Gilis te așteaptă la Masterclass-ul de UX & Conversion Optimization! Ultimele locuri disponibile, deci grăbește-te!

–––––––––––––––––––––––––––––––

Înscrie-te acum la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai!

Te costă doar 219 EUR + TVA și ai acces la toate cele 3 zile epice de GPeC SUMMIT, incluzând unul din cele două MasterClass-uri la alegere (Karl Gilis sau Jeff Sauer). Oferta este valabilă doar până pe 11 Mai 2018, iar după această dată prețurile vor crește. În plus, locurile sunt limitate, deci nu mai sta pe gânduri și ia-ți biletul de acces azi!