Avinash Kaushik GPeC SUMMIT Romania

Avinash Kaushik

Digital Marketing Evangelist

Avinash Kaushik este Digital Marketing Evangelist pentru Google și autorul a două cărți bestseller: Web Analytics: An Hour a Day și Web Analytics 2.0. Este, de asemenea, Co-Founder și Chief Education Officer la Market Motive, fiind considerat o autoritate în domeniul Web Analytics.

Cuvintele lui Seth Godin spun totul despre Avinash: „Analytics este de o importanță crucială, iar nimeni nu îl explică mai elegant, mai simplu și mai elocvent decât Avinash Kaushik.”

Avinash studiază toate modurile în care inteligența artificială poate accelera generarea de informații care vor sta la baza strategiilor și automatizarea procesului zilnic de luare a deciziilor. În ultimii ani, a condus și a contribuit la proiecte despre aplicarea algoritmilor de machine learning, atât pentru ​​Google, cât și pentru dezvoltatori externi.

A primit recenzii entuziaste pentru contribuțiile sale în companii precum: Unilever, Time Warner, Dell, Naspers, Chase Bank, Hyatt, Porsche, IBM, Chanel etc.

 

Avinash Kaushik vorbește la: