Competitia Magazinelor Online GPeC 2016

Orice magazin online caruia ii pasa de propriul website ar trebui sa se inscrie in Competitia GPeC! Nu pentru a-si decora biroul cu premii, ci pentru a afla exact ce este bine si ce nu in website-ul lui ca sa ia decizii in cunostinta de cauza despre cum sa isi imbunatateasca prezenta online si sa vanda mai mult! Tu ce astepti?

Orice pachet ai alege, inscrierea in Competitia GPeC iti aduce beneficii de minimum 2.920 EUR!

Vezi in tabelul de mai jos serviciile pe care le primesti in functie de pachetul ales pentru inscrierea in Competitia Magazinelor Online GPeC 2016. #CompetitiaGPeC

Dupa ce ai parcurs informatiile din tabel, citeste cu atentie ce inseamna fiecare beneficiu in parte si cu ce te ajuta concret in dezvoltarea afacerii tale. Vei vedea ca participarea in Competitia GPeC este o investitie cu ROI pozitiv!

 

Beneficiile Magazinelor Online inscrise la GPeC 2016
Valoarea serviciului pe piata Pachetul STANDARD Pachetul PREMIUM Pachetul PLATINUM
Audit profesionist al website-ului si prezentei online (120+ criterii de evaluare; 20+ specialisti in juriu; 2 etape diferite de jurizare; perioada dedicata pentru aplicatii practice magazine online) 2.500 EUR

 

Acordarea Marcii de Incredere TRUSTED.ro impreuna cu implementarea sistemului “Opinii de Incredere” (gratuit pentru 12 luni) 240 EUR

Acces la Intalnirile Consultative GPeC (2 sesiuni x aprox. 60 minute fiecare – discutii asupra rapoartelor de jurizare cu auditorii) 180 EUR

Participare la Festivitatea de Decernare a Premiilor Gala Premiilor eCommerce, editia a XI-a (Noiembrie 2016) Inclusa in taxa de inscriere in Competitie 1 LOC INCLUS 2 LOCURI INCLUSE 3 LOCURI INCLUSE
Participare la GPeC Summit 25-26-27 Mai 2016 (acces la toate cele 3 zile de eveniment: Conferinta, Expo, Workshopuri) 207 EUR/bilet 3-Day-Pass

 

2 BILETE INCLUSE 3 BILETE INCLUSE
Participare la GPeC Summit Noiembrie (Conferinta – 2 zile) 155 EUR/bilet

 

2 BILETE GRATUITE 3 BILETE GRATUITE
Discount 10% participare la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC (Bran, Moeciu, 24-29 August 2016) 67,5 EUR

 

 

Audit complet Marketing Online (performanta conturilor tale de AdWords si Facebook) minimum 1.000 EUR

 

 

Taxa de inscriere standard in Competitia  GPeC 2016, valabila in perioada 21 – 31 Mai 2016 260 EUR+TVA 350 EUR+TVA 550 EUR+TVA
OFERTA EARLY BIRD VALABILA PANA PE 20 MAI 2016, ORA 23:59 310 EUR+TVA 510 EUR+TVA

 

1. Audit profesionist al website-ului si prezentei online in valoare de 2.500 EUR

Afli exact ce e bine si ce nu la website-ul tau si, mai ales, ce si cum trebuie sa optimizezi ca sa iti cresti vanzarile.

Magazinul tau online va fi evaluat prin cel mai complex set de criterii de jurizare (peste 120 de criterii esentiale pentru orice afacere online care vizeaza: Usability, Customer Experience, SEO, Securitate, Optimizare pentru device-uri mobile, Social Media, Aspecte juridice si Calitatea Serviciilor).

In plus, evaluarea este facuta de specialisti cunoscuti pentru vasta lor experienta in peisajul e-commerce autohton si ai ocazia sa dezbati cu ei rapoartele de auditare ca sa afli exact ce trebuie sa faci pentru a-ti imbunatati magazinul online!

Este foarte adevarat ca in urma celor 8 luni de competitie, doar o parte din magazinele inscrise vor urca pe podiumul castigatorilor la Festivitatea de Premiere GPeC din luna noiembrie, DAR indiferent daca sunt desemnate castigatoare sau nu, la GPeC toate magazinele online participante in Competitie primesc rapoartele de evaluare, beneficiind de un adevarat audit al propriei afaceri.

Un astfel de audit, facut de unii dintre cei mai buni specialisti in e-commerce – membrii in juriul GPeC – te-ar costa minimum 2.500 EUR daca nu te-ai inscrie in Competitia GPeC 2016!

  • 20+ specialisti in e-commerce analizeaza magazinele inscrise in Competitia GPeC 2016;
  • fiecare din cele 120+ criterii de jurizare este evaluat si notat;
  • pe langa notele acordate, membrii juriului ofera in raport si scurte explicatii, comentarii si recomandari unde este cazul;
  • evaluarea website-urilor se face in 2 etape distincte, la momente diferite (in Iunie si in perioada Septembrie-Octombrie 2016), pentru a observa evolutia magazinelor in timp;
  • primesti rapoartele de evaluare din cele doua etape si ai ocazia sa dezbati asupra lor fie fata in fata cu juratii care au analizat magazinul tau in cadrul Intalnirilor Consultative GPeC (7-8 Iulie si 1-2 Noiembrie 2016), fie la distanta prin Skype sau e-mail.

Concret, vei sti exact care sunt punctele forte si punctele slabe ale magazinului tau online, deci vei sti ce probleme ai si cum sa le remediezi in asa fel incat sa vinzi mai mult!

2. Magazin de Incredere, atestat de TRUSTED

Trusted.ro este Programul National pentru Certificarea Magazinelor Online, initiat de GPeC impreuna cu Legi-Internet.ro si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania (APC Romania) in anul 2011. In prezent, aprox. 200 de magazine online romanesti respecta standardele Trusted, afisand pe site-urile lor sigla “Magazin de Incredere Trusted.ro”.

Standardele Trusted sunt obligatii legale conform directivelor europene in vigoare, dar si bune practici in e-commerce – general valabile pentru magazinele online. Setul de standarde Trusted reprezinta criteriile de preselectie pentru inscrierea in Competitia GPeC 2016, criterii pe care toate magazinele online trebuie sa le indeplineasca.

  • Magazinele online care isi doresc sa participe in Competitia GPeC 2016 vor fi auditate din punct de vedere al indeplinirii criteriilor de preselectie, inca de la inscriere. Te ajutam sa intrunesti fiecare standard ca sa fii la zi cu principalele norme legislative (vei sti exact ce iti cere legea si ce trebuie sa faci ca sa nu primesti amenzi usturatoare);
  • In plus, odata cu indeplinirea criteriilor de preselectie, iti acordam gratuit pentru 12 luni Marca “Magazin de Incredere Trusted.ro” ca sa iti cresti reputatia si credibilitatea in fata consumatorilor (economisesti 240 EUR + TVA – costul acordarii Marcii daca nu te-ai inscrie la GPeC);
  • Pe langa Marca de Incredere Trusted ai posibilitatea sa implementezi gratuit pentru 12 luni Sistemul “Opinii de Incredere de la Clientii Magazinelor Online”.

3. Intalnirile Consultative GPeC – consultanta avizata de la Juriul Specialist pentru magazinul tau online

Competitia GPeC te ajuta sa iti optimizezi magazinul in timp real!

Pe langa scurtele explicatii si comentarii oferite de membrii juriului in cele doua rapoarte de evaluare, magazinele online inscrise in Competitia GPeC 2016 au ocazia sa discute asupra rapoartelor de audit cu juratii specialisti care le-au analizat.

  • In urma fiecarei etape de jurizare, au loc Intalnirile Consultative GPeC in cadrul carora magazinele se pot intalni fata in fata cu juratii pentru a discuta pe marginea raportului de audit, primind explicatii pentru punctajele acordate si recomandari despre cum sa isi imbunatateasca afacerea;
  • Fiecare magazin online va avea la dispozitie aprox. 60 minute de dialog cu specialistii din juriu, timp in care poate adresa si intrebari suplimentare (pe langa cele strict referitoare la raportul de evaluare) – pe scurt, primeste consultanta avizata;
  • Magazinele care nu pot participa fizic la Intalnirile Consultative GPeC, au posibilitatea de a adresa intrebarile lor prin e-mail direct catre juratii care le-au evaluat site-ul.

Nota: desi facem tot posibilul pentru a reuni cei peste 20 de jurati GPeC in aceeasi zi la Intalnirile Consultative GPeC, ne este extrem de dificil sa coordonam agenda tuturor. De aceea, exista posibilitatea ca unii jurati sa nu poata participa fizic la intalniri, DAR toti vor raspunde pe e-mail sau prin Skype la intrebarile si nelamuririle adresate de magazinele online.

Potrivit feedback-ului participantilor de la editiile trecute, Intalnirile Consultative GPeC sunt extrem de utile pentru orice magazin online si nu trebuie ratate pentru ca rar ai ocazia sa stai de vorba fata in fata cu specialistii – oameni cu o vasta experienta in e-commerce care te pot ajuta oferindu-ti idei, sfaturi, consultanta despre ce sa faci pentru a vinde mai mult.

4. Participare la cea de a XI-a editie a Galei Premiilor eCommerce

Toate magazinele online* inscrise in Competitia GPeC 2016 au acces la cea de a XI-a editie anuala a Festivitatii de Decernare a Premiilor in Comertul Electronic Romanesc – Gala Premiilor eCommerce (Noiembrie 2016).

  • afli daca magazinul tau online este unul din castigatorii Competitiei;
  • te intalnesti si faci networking cu elita comertului online romanesc;
  • afli principalele cifre de piata pentru anul in curs si tendintele pentru 2017;
  • stii cine sunt Castigatorii Anului in Comertul Electronic, care sunt segmentele de piata cu cele mai mari cresteri si cele cu potential de dezvoltare;
  • participi la un adevarat show, intr-o atmosfera memorabila care marcheaza 11 ani de Gala Premiilor eCommerce in Romania.

*Numarul de locuri gratuite acordat reprezentantilor magazinelor online difera in functie de pachetul ales la inscrierea in Competitie.

5. Acces la GPeC Summit*, 25-26-27 Mai 2016 – Cel mai Important Eveniment de E-Commerce din Romania

Pe 25-26-27 Mai 2016 iti aducem GPeC Summit – Cel mai Important Eveniment de E-Commerce din Romania pentru care ti-am pregatit un line-up WOW de speakeri internationali, eveniment care iti ofera infinite posibilitati de networking, multiple oportunitati de afaceri, schimb de experienta si, mai ales, continut Premium.

  • Ai parte de 3 zile exceptionale de content relevant si direct aplicabil pe afacerea ta de la unii dintre cei mai cunoscuti specialisti la nivel mondial: Alex Langshur (Co-Founder Cardinal Path & Director Emeritus Digital Analytics Association), Daniel Waisberg (Google Analytics Advocate), David Darmanin (Founder Hotjar), Karl Gilis (Co-Founder AGConsult), Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL); Brian Dean (Founder, CEO and SEO Blogger Backlinko), Chris Hague (Communications & Marketing Manager ZoomSphere), Paul Rouke (Founder & Director of Optimisation PRWD).
  • Pe 25 Mai 2016, te asteapta 1 zi de Conferinta (plina de keynote-uri si panel-uri de dezbatere), iar pe 26 si 27 Mai ai parte de 2 zile de Workshopuri E-Commerce si Digital Marketing aplicate, axate pe subiectele HOT pentru afacerea ta;
  • Stii tot ce conteaza: Cifre de Piata, Marketing Online, Tendinte si Evolutii, Optimizarea Conversiilor, SEO, SEM, Usability, Web Analytics, Split Testing, Curierat, Management, Studii de Caz etc.;
  • Discuti si stabilesti parteneriate cu principalii furnizori de solutii si servicii in cadrul GPeC E-Commerce Expo pe 25 Mai 2016;
  • Faci networking cu elita comertului electronic, intr-un cadru informal, la GPeC E-Commerce Party in seara de 25 Mai 2016;
  • Te intalnesti si stabilesti contacte cu reprezentantii celor mai importante companii – de la magazinele online consacrate, la marii retaileri offline care isi extind afacerea in online;
  • 700+ participanti asteptati in cele 3 zile de eveniment: CEO’s, Marketing Managers, Product & Brand Managers, PR Executives, Web Developers, IT Managers, Sales Managers.

*Doar pentru pachetele PREMIUM si PLATINUM

6. Acces la GPeC Summit*, Noiembrie 2016

Inainte de desemnarea Castigatorilor Anului in Comertul Electronic Romanesc din cadrul celei de a 11-a editii anuale a Galei Premiilor eCommerce, ne vedem la editia de toamna a GPeC Summit (Noiembrie 2016, Bucuresti, Romania) – 2 zile de Conferinta World-Class in care analizam evolutia pietei de e-commerce pentru anul in curs, punctand trendurile si tendintele de dezvoltare pentru 2017 si iti aducem Super-Speakeri internationali pe care doar visai sa ii vezi in Romania!
*Doar pentru pachetele PREMIUM si PLATINUM

7. Discount 10% la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC 2016**

Ajunsa la a 6-a editie anuala, Scoala de Vara de E-Commerce GPeC este singura serie de cursuri intensive de comert electronic din Romania. Editia de anul acesta se va desfasura in perioada 24-29 August, la aer curat de munte, in cadrul Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus si, ca de fiecare data, imbina continutul relevant din cadrul celor 12 workshopuri cu activitatile de team building si networking alaturi de cei mai frumosi oameni din online!

  • De dimineata pana la pranz, iti iei portia zilnica de steroizi in e-commerce! Te asteapta 12 workshopuri X 90 minute fiecare, adica 18 ore de cursuri de comert electronic, axate pe “tips & tricks” de la cei mai buni specialisti: Optimizarea Conversiilor, Usability, SEO, SEM, Analytics, Management, E-Commerce Tools, A/B Testing, Social Media, E-Mail Marketing etc. – pe toate le disecam timp de 5 zile pentru ca tu sa vinzi mai mult;
  • In fiecare zi dupa cursuri, ai ocazia sa discuti fata in fata cu trainerii, sa pui intrebari si sa le ceri sfaturi avizate pentru afacerea ta online;
  • Dupa-amiezile si serile sunt rezervate activitatilor de team building, povestilor si glumelor spumoase condimentate cu foc de tabara, vin fiert si acorduri de chitara.

**Discount-ul se aplica doar pentru pachetul PLATINUM

8. Surpriza GPeC 2016: Audit specializat de Marketing Online**

In plus fata de auditul magazinului tau online, ai posibiliatea sa optezi si pentru un Audit de Marketing Online realizat exclusiv de staff-ul GPeC, al carui pret in piata este de minimum 1.000 EUR!

Vom evalua performanta campaniilor tale de PPC Marketing (Google AdWords, Facebook Ads), Online Display Marketing si Content Marketing si iti vom spune exact ce se poate imbunatati si, mai ales, cum.

Auditul de Marketing Online este disponibil doar in pachetul de inscriere PLATINUM si este un serviciu suplimentar, care nu influenteaza clasamentul in Competitia GPeC 2016. Magazinele online care opteaza pentru acest audit ne vor acorda (pe baza de NDA) acces in conturile de Analytics, Facebook Ad Manager, Google Adwords.

Este timpul sa stii exact care din canalele de marketing in care investesti performeaza cel mai bine si, mai ales, cum poti maximiza potentialul lor!

Avantajele participarii in Competitia GPeC 2016

Gabriel Vasile SevenSinsGabriel Vasile, CEO SevenSins: “Garantez ca TOATE magazinele participante in competitia GPeC si-au imbunatatit calitatea serviciilor in urma jurizarii, inclusiv noi la SevenSins. Daca s-ar stradui zi de zi sa isi “tuneze” site-urile asa cum o fac in perioada Galei, atunci am vedea o dezvoltare accelerata a pietei.”

Mihai Patrascu EVOmagMihai Patrascu, CEO evoMAG: “In opinia mea, GPeC reprezinta cel mai mare si mai important eveniment de comert electronic din Romania, ce incurajeaza cresterea calitatii magazinelor online romanesti si, implicit, increderea clientilor in tranzactionarea platilor pe Internet. Evenimentul se adreseaza tuturor celor care vor sa se impuna in online prin servicii de calitate oferite consumatorilor, resposabilitate, incredere si creativitate. Ma simt onorat de fiecare data cand particip la GPeC si apreciez nespus de mult profesionalismul de care a dat dovada de fiecare data echipa organizatorica.”

 

Tine cont ca:

  • Inscrierile magazinelor online in Competitia GPeC 2016 se fac completand corect si integral formularul de inscriere;
  • Termenul limita de inscriere este 31 Mai 2016, ora 23:59, dar beneficiezi de discount-ul Early-Bird daca te inscrii pana pe 20 Mai 2016, ora 23:59!;
  • Taxa de inscriere in Competitia Magazinelor Online GPeC 2016 se va plati la cursul de schimb RON/EUR din ziua emiterii facturii fiscale;
  • Taxa se va achita integral la inscriere, in baza facturii transmise exclusiv electronic la adresa de e-mail mentionata in formularul de inscriere. Ai grija sa completezi o adresa de e-mail valida si verificata frecvent pentru ca acolo vei primi atat factura, cat si toate noutatile despre actiunile GPeC 2016;
  • Este bine sa stii ca pana cand plata nu este confirmata, magazinul tau nu va fi auditat din punct de vedere al criteriilor de preselectie si nu vei fi acceptat ca participant in Competitia GPeC 2016;
  • Valoarea taxei de inscriere nu este returnabila.

Mai stai pe ganduri?

Inscrie-ti magazinul online in Competitia GPeC si castigi servicii in valoare de minimum 2.920 EUR! Nu uita ca pana pe 20 Mai, ora 23:59, poti profita de Oferta Early-Bird care iti aduce reduceri semnificative de pret din taxa de participare. Investeste in afacerea ta!