Competiția Magazinelor Online GPeC 2017

Dacă vrei un audit complex de site atât din punct de vedere al variantei Desktop, cât și pentru Mobile - noi zicem să te înscrii în Competiția GPeC! Site-ul tău va fi auditat prin peste 150 de criterii de evaluare, iar tu vei primi raportul complet ca să știi ce trebuie îmbunătățit.

Orice pachet ai alege, înscrierea în Competiția GPeC îți aduce beneficii de minimum 2.940 EUR!

Vezi în tabelul de mai jos serviciile pe care le primești în funcție de pachetul ales pentru înscrierea în Competiția Magazinelor Online GPeC 2017. #CompetitiaGPeC

După ce ai parcurs informațiile din tabel, citește cu atenție ce înseamnă fiecare beneficiu în parte și cu ce te ajută concret în dezvoltarea afacerii tale online.

Beneficiile Magazinelor Online inscrise in Competiția GPeC 2017
Valoarea serviciului pe piață Pachetul STANDARD Pachetul PREMIUM Pachetul PLATINUM
Audit complet de site atât pentru varianta de  Desktop, cât și pentru Mobile (Audit: Usability &  Customer Experience, SEO, Securitate, Mobile, Social Media, E-mail Marketing –  150+ criterii de evaluare; 20+ specialiști în juriu; 2 etape diferite de auditare) 2.500 EUR

 

Acordarea Mărcii de Încredere TRUSTED.ro & Sistemul de feedback Opinii de Încredere (gratuit pentru 12 luni) 240 EUR

Acces la Întâlnirile Consultative GPeC (2 sesiuni x aprox. 60 minute fiecare – discuții asupra rapoartelor de auditare cu Juriul GPeC) 200 EUR

Participare la Festivitatea de Decernare a Premiilor Gala Premiilor eCommerce, a 12-a ediție anuală (15 Noiembrie 2017) Inclusă în taxa de înscriere în Competiție

1 BILET INCLUS

2 BILETE INCLUSE

3 BILETE INCLUSE

Participare la GPeC Summit 16-17-18 Mai 2017 (acces la toate cele 3 zile de eveniment: Conferință, Expo, Workshop-uri, Networking) 149 EUR/bilet 3-Day-Pass

2 BILETE INCLUSE

3 BILETE INCLUSE

Participare la GPeC Summit 14-15 Noiembrie 2017 (Conferință, Expo, Networking) 149 EUR/bilet

2 BILETE INCLUSE

3 BILETE INCLUSE

Discount 5% participare la Școala de Vară de E-Commerce GPeC (Bran, Moeciu, 23-28 August 2017) 34 EUR

 

 

Audit complet Marketing Online (performanța conturilor tale de AdWords și Facebook) minimum 1.000 EUR

 

 

Oferta Early Bird, valabilă până pe 11 Mai 2017, ora 23:59 Beneficii cuprinse între 2.940 EUR și 4.868 EUR 299 EUR + TVA 389 EUR + TVA359 EUR + TVA 589 EUR + TVA559 EUR + TVA

Avantajele participarii magazinelor online la GPeC

 

1. Audit complet de site atât pentru varianta Desktop, cât și pentru Mobile, în valoare de 2.500 EUR

Afli exact ce e bine și ce nu la website-ul tău și, mai ales, ce și cum trebuie să optimizezi ca să crești vânzările.

Magazinul tău online va fi auditat prin cel mai detaliat set de criterii de evaluare (peste 150 de criterii esențiale pentru orice afacere online care vizează: Usability, Design, Customer Experience, SEO, Securitate, Mobile, E-Mail Marketing, Social Media, Aspecte Juridice, Calitatea Serviciilor).

Evaluarea este făcută de peste 20 de specialiști cunoscuți pentru vasta lor experiență în e-commerce și marketing online, iar tu ai ocazia să dezbați cu ei rapoartele de auditare ca să afli exact ce trebuie să faci pentru a-ți îmbunătăți magazinul online!

Toate magazinele online participante în Competiția GPeC primesc rapoartele de auditare. Un astfel de audit ar costa minimum 2.500 EUR dacă nu te-ai înscrie în Competiția GPeC!

  • 20+ specialiști în e-commerce și marketing online auditează magazinele înscrise în Competiția GPeC 2017;
  • fiecare din cele 150+ criterii de evaluare este notat;
  • pe lângă notele acordate, membrii juriului oferă în raport și scurte explicații, comentarii și recomandări unde este cazul;
  • evaluarea website-urilor se face în 2 etape distincte, la momente diferite (în Iunie și în Octombrie 2017), pentru a observa evoluția magazinelor în timp;
  • primești rapoartele de audit din cele două etape și ai ocazia să dezbați asupra lor cu jurații care au analizat magazinul tău în cadrul Întalnirilor Consultative GPeC (29-30 Iunie și 2-3 Noiembrie 2017).

Vei știi exact care sunt punctele forte și punctele slabe ale site-ului tău atât în varianta pentru Desktop, cât și pentru Mobile și vei afla cum să remediezi problemele semnalate.

2. Magazin de Încredere, atestat de TRUSTED

Trusted.ro este Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online, inițiat de GPeC împreună cu Legi-Internet.ro și Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România (APC România) în anul 2011. În prezent, aprox. 200 de magazine online românești respectă standardele Trusted, afișând pe site-urile lor sigla “Magazin de Încredere Trusted.ro”.

Standardele Trusted sunt obligații legale conform directivelor europene în vigoare, dar și bune practici în e-commerce – general valabile pentru magazinele online. Setul de standarde Trusted reprezintă criteriile de preselecție pentru înscrierea în Competiția GPeC 2017, criterii pe care toate magazinele online trebuie să le îndeplinească.

  • Magazinele online care își doresc să participe în Competiția GPeC vor fi auditate din punct de vedere al îndeplinirii criteriilor de preselecție, imediat după înscriere. Te ajutăm să întrunești fiecare standard ca să respecți principalele norme legislative (vei știi exact ce îți cere legea și ce trebuie să faci ca să nu primești amenzi usturătoare);
  • În plus, odată cu îndeplinirea criteriilor de preselecție, îți acordăm gratuit pentru 12 luni Marca “Magazin de Încredere Trusted.ro” ca să îți crești reputația și credibilitatea în fața consumatorilor (economisești 240 EUR + TVA – costul acordării Mărcii dacă nu te-ai înscrie la GPeC);
  • Pe lângă Marca de Încredere Trusted, implementezi gratuit pentru 12 luni Sistemul “Opinii de Încredere de la Clienții Magazinelor Online”.

3. Întâlnirile Consultative GPeC – consultanță avizată de la experți în e-commerce și marketing online pentru magazinul tău

Competiția GPeC te ajută să îți optimizezi magazinul în timp real!

Pe lângă scurtele explicații și comentarii oferite de membrii juriului în cele două rapoarte de audit, magazinele online înscrise în Competiția GPeC au ocazia să discute asupra rapoartelor cu jurații specialiști care le-au analizat.

  • În urma fiecărei etape de evaluare, au loc Întalnirile Consultative GPeC în cadrul cărora magazinele se pot întâlni față în față cu jurații pentru a discuta pe marginea raportului de audit, primind explicații pentru punctajele acordate și recomandări despre cum să își îmbunătățească site-ul;
  • Fiecare magazin online va avea la dispoziție aprox. 60 minute de dialog cu specialiștii din juriu, timp în care poate adresa și întrebări suplimentare (pe lângă cele strict referitoare la raportul de evaluare) – pe scurt, primește consultanță avizată;
  • Magazinele care nu pot participa fizic la Întâlnirile Consultative GPeC, au posibilitatea de a adresa întrebările lor prin e-mail către jurații care le-au evaluat site-ul.

Notă: deși facem tot posibilul pentru a reuni cei peste 20 de jurați GPeC în aceeași zi la Întâlnirile Consultative GPeC, ne este imposibil să coordonăm agenda tuturor. De aceea, chiar dacă unii jurati nu pot participa fizic la întâlniri, toți vor răspunde pe e-mail sau prin Skype la întrebările și nelămuririle adresate de magazinele online.

Potrivit feedback-ului participanților de la edițiile trecute, Întâlnirile Consultative GPeC sunt extrem de utile pentru orice magazin online și nu trebuie ratate pentru că rar ai ocazia sa stai de vorbă față în față cu specialiștii – oameni cu o vastă experiență în e-commerce care te pot ajuta oferindu-ți idei, sfaturi, consultanță despre ce să faci pentru a vinde mai mult.

4. Participare la cea de a XII-a ediție a Galei Premiilor eCommerce

Toate magazinele online* înscrise în Competiția GPeC 2017 au acces la cea de a XII-a ediție anuală a Festivității de Decernare a Premiilor în Comerțul Electronic Românesc – Gala Premiilor eCommerce (15 Noiembrie 2017).

  • afli dacă magazinul tău online este unul din câștigătorii Competiției;
  • te întâlnești și faci networking cu elita comerțului online românesc;
  • afli principalele cifre de piață pentru anul în curs și tendințele pentru 2018;
  • știi cine sunt Câștigătorii Anului în Comerțul Electronic, care sunt segmentele de piață cu cele mai mari creșteri și cele cu potențial de dezvoltare;
  • participi la un adevărat show, într-o atmosferă memorabilă care marchează 12 ani de Gala Premiilor eCommerce în România.

*Notă: Numărul de bilete gratuite acordat reprezentanților magazinelor online diferă în funcție de pachetul ales la înscrierea în Competiție.

5. Acces la GPeC SUMMIT*, 16-17-18 Mai 2017 – Cel mai Important Eveniment de E-Commerce și Marketing Online din Europa Centrală și de Est

Pe 16-17-18 Mai 2017 îți aducem GPeC SUMMIT – Cel mai Important Eveniment de E-Commerce și Marketing Online din Europa Centrală și de Est pentru care ți-am pregătit un line-up excepțional de speakeri internaționali și români, eveniment care îți oferă infinite posibilități de networking cu elita industriei, multiple oportunități de afaceri, schimb de experiență și, mai ales, conținut Premium, direct aplicabil, fără bla-bla-uri.

  • Pe 16 Mai te așteptăm cu o zi întreagă de Conferință, plină de keynote-uri și panel-uri interactive de dezbatere pe subiectele de maxim interes în E-Commerce & Marketing Online;
  • În aceeași zi, te întîlnești față în față cu principalele companii frunizoare de servicii pentru e-commerce în cadrul GPeC Expo și ai ocazia să stabilești parteneriate care să te ajute în creșterea afacerii. Deloc în ultimul rând, te vei întâlni cu cei mai importanți jucători din domeniu și faci networking cu elita pieței de e-commerce din România și țările din jur;
  • Pe 17 și 18 Mai ai parte de 12 Workshop-uri x 90 minute fiecare, adică nu mai puțin de 18 ore de conținut în detaliu de la specialiști practicieni, cu o experiență de necontestat. Toate sesiunile sunt orientate către exemple palpabile despre cum să îți optimizezi magazinul online și să vinzi mai mult;
  • Afli tot ce contează: ultimele cifre de piață, însoțite de evoluții și tendințe, Customer Satisfaction, Optimizarea Conversiilor, Mobile, Usability, Web Analytics, Split Testing, Marketing Online, SEO, PPC, Social Media, Curierat, Management, Studii de Caz etc.
  • 700+ participanți români și internaționali așteptați la GPeC SUMMIT: CEO’s, Marketing Managers, Product & Brand Managers, PR Executives, Web Developers, IT Managers, Sales Managers.

Nu rata ocazia să afli ultimele trucuri și tendințe în E-Commerce și Marketing Online doar de la cei mai buni! Te așteaptă 3 zile la superlativ de Conferință, Workshop-uri, Expo și Networking în cadrul GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai*, București, România.

*Doar pentru pachetele PREMIUM si PLATINUM

6. Acces la GPeC SUMMIT*, 14-15 Noiembrie 2017

Înainte de desemnarea Câștigătorilor Anului în Comerțul Electronic Românesc din cadrul celei de a 12-a ediții anuale a Galei Premiilor eCommerce, ne vedem la ediția de toamnă a GPeC Summit (14-15 Noiembrie 2017, București, România) – 2 zile de Conferință World-Class în care analizăm evoluția pieței de e-commerce pentru anul în curs, punctând tendințele de dezvoltare pentru 2017 și îți aducem Super-Speakeri internaționali pe care doar visai să îi vezi în România! Nu îți ascundem faptul că deja avem primul keynote speaker greu confirmat!

*Doar pentru pachetele PREMIUM si PLATINUM

7. Discount 5% la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2017**

Ajunsă la a 7-a ediție anuală, Școala de Vară de E-Commerce GPeC este singura serie de cursuri intensive de comerț electronic din România. Ediția de anul acesta se va desfășura în perioada 23-28 August, la aer curat de munte, în cadrul Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus și, ca de fiecare dată, îmbină conținutul relevant din cadrul celor 12 workshopuri cu activitățile de team building și networking alături de cei mai frumoși oameni din online!

  • De dimineață până la prânz, îți iei porția zilnică de steroizi în e-commerce și marketing online! Te așteaptă 12 workshopuri axate pe “tips & tricks” de la cei mai buni specialiști: Optimizarea Conversiilor, Usability, SEO, SEM, Analytics, Management, E-Commerce Tools, A/B Testing, Social Media, E-Mail Marketing, Mobile Optimization, Customer Satisfaction – pe toate le disecăm timp de 5 zile pentru ca tu să vinzi mai mult;
  • În fiecare zi după cursuri, ai ocazia să discuți față în față cu trainerii, să pui întrebări și să le ceri sfaturi avizate pentru afacerea ta online;
  • După-amiezele și serile sunt rezervate activităților de team building, poveștilor și glumelor spumoase, condimentate cu foc de tabără, vin fiert și acorduri de chitară.

**Discount-ul se aplică doar pentru pachetul PLATINUM

8. Surpriza GPeC 2017: Audit specializat de Marketing Online**

În plus față de auditul magazinului tău online, ai posibiliatea să optezi și pentru un Audit de Marketing Online realizat exclusiv de staff-ul GPeC, al cărui preț în piață este de minimum 1.000 EUR!

Vom evalua performanța campaniilor tale de PPC Marketing (Google AdWords, Facebook Ads), Online Display Marketing și Content Marketing și îți vom spune exact ce se poate îmbunătăți și, mai ales, cum.

Auditul de Marketing Online este disponibil doar în pachetul de înscriere PLATINUM și este un serviciu suplimentar, care nu influențează clasamentul în Competiția GPeC 2017. Magazinele online care optează pentru acest audit ne vor acorda (pe bază de NDA) acces în conturile de Analytics, Facebook Ad Manager, Google Adwords.

Este timpul sa știi exact care din canalele de marketing în care investești performează cel mai bine și, mai ales, cum poți maximiza potențialul lor!

 

Gabriel Vasile SevenSinsGabriel Vasile, CEO SevenSins: “Garantez că TOATE magazinele participante în competiția GPeC și-au îmbunătățit calitatea serviciilor în urma jurizării, inclusiv noi la SevenSins. Dacă s-ar strădui zi de zi să își “tuneze” site-urile așa cum o fac în perioada Galei, atunci am vedea o dezvoltare accelerată a pieței.”

Mihai Patrascu EVOmagMihai Pătrașcu, CEO evoMAG: “În opinia mea, GPeC reprezintă cel mai mare și mai important eveniment de comerț electronic din România, ce încurajează creșterea calității magazinelor online românești și, implicit, încrederea clienților în tranzacționarea pe Internet. Evenimentul se adresează tuturor celor care vor să se impună în online prin servicii de calitate oferite consumatorilor, resposabilitate, încredere și creativitate. Mă simt onorat de fiecare dată când particip la GPeC și apreciez nespus de mult profesionalismul de care a dat dovadă de fiecare dată echipa organizatorică.”

 

Ține cont că:

  • Înscrierile magazinelor online în Competiția GPeC 2017 se fac completând corect și integral formularul de înscriere;
  • Termenul limită de înscriere este 25 Mai 2017, ora 23:59, dar dacă te înscrii până pe 11 Mai, ai parte de prețuri reduse prin oferta early-bird;
  • Taxa de înscriere în Competiție se va plăti la cursul de schimb RON/EUR din ziua emiterii facturii fiscale;
  • Taxa se va achita integral la înscriere, în baza facturii transmise exclusiv electronic la adresa de e-mail menționată în formularul de înscriere. Ai grijă să completezi o adresă de e-mail validă și verificată frecvent pentru că acolo vei primi atât factura, cât și toate noutățile despre acțiunile GPeC 2017;
  • Este bine să știi că până când plata nu este confirmată, magazinul tău nu va fi auditat din punct de vedere al criteriilor de preselecție și nu vei fi acceptat ca participant în Competiția GPeC 2017;
  • Valoarea taxei de înscriere nu este returnabilă.

Mai stai pe gânduri?

Înscrie-ți magazinul online în Competiția GPeC și câștigi servicii în valoare de minimum 2.940 EUR! Profită de oferta early-bird care îți aduce cel mai mic preț până pe 11 Mai, ora 23:59!