Publicat pe Lasă un comentariu

ePlan – Comportamentul consumatorilor în ecommerce din ultimul an

2020 și 2021 au fost doi ani atipici pentru sectorul e-commerce din România, a fost o perioadă în care comportamentul consumatorilor a suferit schimbări importante. Despre aceste schimbări și cum a venit tehnologia în ajutorul consumatorilor a vorbit Andrei Radu cu Alexandru Niculescu, VP Operations eMAG, în cadrul emisiunii ePlan by Știrile ProTV. Alexandru are peste 25 de ani de experiență în logistică și a urmărit îndeaproape evoluția comportamentului consumatorilor din ultimii doi ani. El a observat că, în primele 2 luni de la începutul pandemiei, s-au comandat foarte multe produse care îi ajutau pe oameni să își continue munca de acasă. Tot în aceeași perioadă a crescut cererea de livrare de alimente acasă, așa că eMAG a venit în întâmpinarea clienților în ceea ce privește livrarea rapidă a astfel de produse, precum și pentru produse farmaceutice sau de îngrijire personală. Datele arată că acei clienți care au apelat la

Lasă un răspuns