Publicat pe Lasă un comentariu

ePlan – Comportamentul consumatorilor în ecommerce din ultimul an

2020 și 2021 au fost doi ani atipici pentru sectorul e-commerce din România, a fost o perioadă în care comportamentul consumatorilor a suferit schimbări importante. Despre aceste schimbări și cum a venit tehnologia în ajutorul consumatorilor a vorbit Andrei Radu cu Alexandru Niculescu, VP Operations eMAG, în cadrul emisiunii ePlan by Știrile ProTV. Alexandru are peste 25 de ani de experiență în logistică și a urmărit îndeaproape evoluția comportamentului consumatorilor din ultimii doi ani. El a observat că, în primele 2 luni de la începutul pandemiei, s-au comandat foarte multe produse care îi ajutau pe oameni să își continue munca de acasă. Tot în aceeași perioadă a crescut cererea de livrare de alimente acasă, așa că eMAG a venit în întâmpinarea clienților în ceea ce privește livrarea rapidă a astfel de produse, precum și pentru produse farmaceutice sau de îngrijire personală. Datele arată că acei clienți care au apelat la

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *