Publicat pe

ePlan – Dan Virtopeanu, Breeze Mobile: „Acum există și cifre care ne arată interes mare în folosirea telefonului mobil.”

În acest episod #ePlan este invitat Dan Virtopeanu, specialist cu peste 20 de ani de experiență în Digital și Mobile și fondatorul Breeze Mobile, agenție de Comunicare Digitală. Episodul este plin de informații practice despre tot ce ține de prezența pe mobil a magazinelor online, precum și despre aplicațiile mobile care au o rată de conversie mult mai bună. Câteva idei desprinse din dialog: Mobile responsive face experiență utilizatorului mai greoaie – de aceea e recomandat site dedicat de mobil. Check-out simplificat pe mobil ajută la o experiență mai bună a utilizatorului – dar trebuie testat și multistep și văzut care funcționează mai bine pentru fiecare magazin Optimizarea trebuie să înceapă de la cele mai simple etape – bannere, butoane, existența filtrelor, click-to-call În ecranul home: este important să existe un header sticky – pentru ușurință în accesare, „burger” meniu, Home personalizat cu Logo, coș, căutare și contul meu. Să

The post ePlan – Dan Virtopeanu, Breeze Mobile: „Acum există și cifre care ne arată interes mare în folosirea telefonului mobil.” first appeared on Blog-ul GPeC.