ePlan – Dan Virtopeanu, Breeze Mobile: „Acum există și cifre care ne arată interes mare în folosirea telefonului mobil.”

În acest episod #ePlan este invitat Dan Virtopeanu, specialist cu peste 20 de ani de experiență în Digital și Mobile și fondatorul Breeze Mobile, agenție de Comunicare Digitală.

Episodul este plin de informații practice despre tot ce ține de prezența pe mobil a magazinelor online, precum și despre aplicațiile mobile care au o rată de conversie mult mai bună.
Câteva idei desprinse din dialog:
  • Mobile responsive face experiență utilizatorului mai greoaie – de aceea e recomandat site dedicat de mobil.
  • Check-out simplificat pe mobil ajută la o experiență mai bună a utilizatorului – dar trebuie testat și multistep și văzut care funcționează mai bine pentru fiecare magazin
  • Optimizarea trebuie să înceapă de la cele mai simple etape – bannere, butoane, existența filtrelor, click-to-call
  • În ecranul home: este important să existe un header sticky – pentru ușurință în accesare, „burger” meniu, Home personalizat cu Logo, coș, căutare și contul meu.
  • Să te duci doar pe aplicație se pretează doar în anumite cazuri, întrecând site-ul mobil, nemafiind dependent de browser dar crearea aplicației poate costa mai mult decât site-ul. În schimb mobile website & aplicație este mai eficient și dovadă sunt marii jucători din eCommerce.
  • Costul unei aplicații este dependent de ceea ce vrei să faci cu ea.
  • Adaptați site-ul la mediul mobil – nu încărcați același site (mare) de pe desktop pe mobil.
Tot în acest episod au fost abordate modurile în care pot fi determinați utilizatorii să folosească aplicația în mod recurent, chiar dacă activăm într-un domeniu în care frecvența de achiziție este mai redusă. Plus multe alte informații importante despre trafic și converșii și sfaturi practice despre cum să optimizezi varianta de mobile a site-ului.
Să fie cu folos! 😉