Invitați în aceasta emisiune ePlan prezentată de Andrei Radu sunt Andreea Radu, director de marketing în cadrul Cargus și Raul Filip, director de achiziții la Altex într-o discutie despre e-commerce, omnichannel, Black Friday și campaniile de sărbători. Perspectiva reticenței în comportametul de achiziție preconizată anul acesta la nivelul consumatorilor s-a reflectat în campanii de reduceri pe durata mai extinsă, valuri de reduceri pe anumite tipuri de produse, alte variante de discounturi & opțiuni de plata și preferință pentru experiență din magazin. Andreea Radu, director de marketing Cargus: „O parte dintre comercianți au început, deja, Black Friday, prin urmare nu putem spune că am atins apogeul, dar vedem o creștere în volume. Până la urmă, Black Friday reprezintă doar startul cumpărăturilor de final de an. Dacă vorbim de rate de creștere, comparativ de la o lună la alta, versus o perioadă anterioară, observăm o evoluție nu atât de accelerată, deoarece campaniile
The post ePlan – Despre campania de Black Friday 2022 pentru curieri și pentru cei mai mari jucători din retail first appeared on Blog-ul GPeC.