Publicat pe

ePlan – Despre campania de Black Friday 2022 pentru curieri și pentru cei mai mari jucători din retail

Invitați în aceasta emisiune ePlan prezentată de Andrei Radu sunt Andreea Radu, director de marketing în cadrul Cargus și Raul Filip, director de achiziții la Altex într-o discutie despre e-commerce, omnichannel, Black Friday și campaniile de sărbători.     Perspectiva reticenței în comportametul de achiziție preconizată anul acesta la nivelul consumatorilor s-a reflectat în campanii de reduceri pe durata mai extinsă, valuri de reduceri pe anumite tipuri de produse, alte variante de discounturi & opțiuni de plata și preferință pentru experiență din magazin. Andreea Radu, director de marketing Cargus: „O parte dintre comercianți au început, deja, Black Friday, prin urmare nu putem spune că am atins apogeul, dar vedem o creștere în volume. Până la urmă, Black Friday reprezintă doar startul cumpărăturilor de final de an. Dacă vorbim de rate de creștere, comparativ de la o lună la alta, versus o perioadă anterioară, observăm o evoluție nu atât de accelerată, deoarece campaniile

The post ePlan – Despre campania de Black Friday 2022 pentru curieri și pentru cei mai mari jucători din retail first appeared on Blog-ul GPeC.