Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMag: „Noi măsurăm și studiile de anul acesta ne fac să fim destul de optimiști. Ce măsurăm noi e cât de bine e cunoscut, măsurăm ce intenții au oamenii și vedem că au o intenție bună, măsurăm cam cât vor să cheltuie și astăzi, de exemplu, știm că ei vor să cheltuie cea mai mare sumă de până acum din toți anii de Black Friday chiar și în situația asta. Și pe noi ne-a bucurat foarte mult cifra asta pentru că e clar că oamenii au așteptat un moment ca acesta pentru a face o cheltuială ca o investiție”. Potrivit studiilor eMAG, românii sunt pregătiți să cheltuiască cea mai mare sumă de bani de până acum în această ediție de BF, respectiv în medie 2.500 de lei. eMAG spune că pregătește cel mai mare BF de până acum, cu peste 1,5 milioane de oferte Referitor la
The post ePlan – Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMag, despre ediția cu numărul 12 de Black Friday first appeared on Blog-ul GPeC.