Publicat pe Lasă un comentariu

ePlan – Despre e-commerce în pandemie

Cum a fost gestionată piața de e-commerce din România în timpul pandemiei aflăm în această ediție ePlan by Știrile ProTV în cadrul discuției dintre Andrei Radu, CEO GPeC și invitatul său, Florin Filote, VP eMAG Makretplace. Pandemia a produs un avans de 2-3 ani în sectorul de e-commerce din România, iar asta s-a observat în adopția accelerată a cumpărăturilor online. Florin Filote menționează că această accelerare vine din două direcții: pe de o parte de la retailerii care nu aveau prezență offline și au fost forțați să migreze către online, iar pe de altă parte de interesul crescut al populației pentru cumpărăturile online, după ce au descoperit că procesul este simplu și economisesc timp. În ceea ce privește comportamentul de cumpărare al clienților din eMAG Marketiplace, Florin punctează două elemente care s-au dezvoltat accelerat în timpul pandemiei: Consolidarea mai multor categorii de produse în același coș – consumatorii își doresc

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *