Te așteptăm pentru Registration la Hotel Radisson Blu Leogrand Chișinău începând cu ora 08:15 pentru a evita traficul matinal și formarea de cozi la înregistrarea participanților. Evită să vii cu mașina personală din cauza puținelor locuri de parcare în zonă.
Până la începutul Conferinței, te vei putea delecta cu o cafea caldă și vei avea timp de socializare în mijlocul Comunității Digital.
De asemnea, schimbi de cărți de vizită și ai parte de oportunități de business în cadrul GPeC Expo, unde te întâlnești cu furnizorii de servicii E-Commerce și Digital Marketing care te pot ajuta în creșterea afacerii tale.
Dialog deschis întrebărilor tale despre Logistică, Fulfillment și Curierat – unele din cele mai mari provocări pentru antreprenorii din Moldova care doresc să își vândă produsele pe plan local și pe platformele online internaționale:
- Provocările actuale privind curieratul internațional din Moldova comparativ cu țările UE
- Costuri de livrare din Moldova în UE și variante de optimizare a costurilor pentru a ușura efortul antreprenorilor locali și pentru a deveni competitivi pe piața internațională
- Exemple privind comercianții din alte țări non-UE care vând și livrează în UE
- Problema retururilor, aspecte vamale importante, durata de livrare și costul actual
- Ce presupune fulfillment-ul și cum poate ajuta comercianții online să își optimizeze costurile logistice?
- Studiu de caz Smart.md – unul din cele mai importante magazine online locale, cu peste 12 milioane de euro cifră de afaceri și peste 400.000 de vizite lunare: aspecte logistice cruciale în tranziția de la offline la online, beneficiile online-ului, practical tips pentru o afacere online de succes
… sunt doar câteva din temele dezbătute împreună cu unii dintre cei mai buni specialiști din România și Moldova în cadrul acestui panel.
Invitați la dialog și deschiși întrebărilor LIVE din audiență: Bogdan Colceriu (CEO Frisbo), Cornel Morcov (Chief Commercial Officer FAN Courier), Mihai Burunciuc (Policy Manager Amcham Moldova), Vadim Buzdugan (CEO Smart.md). HOST: Andrei Radu, CEO & Founder GPeC
Conversion doesn’t happen in one step – it’s a set of mini yesses that need to happen from the moment they are exposed to the brand, to the moment they land on the website, click on the search or hamburger menu to browse, review the products, add to cart, and finally add their payment information for that final culminating YES.
The aim should always be to discover what are the mini yesses we need to understand in order to propel the visitor forward one step to the next. From understanding trust and confidence and what that entails to creating a better engaging experience, I will share 5 case studies that will get you thinking – what can you do, where can you improve the experience, and what can you begin testing on your site for better conversions.
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Bucură-te de cafea și gustări în timp ce faci networking cu elita industriei E-Commerce & Digital Marketing.
Vizitează GPeC Expo și intră în contact cu furnizorii de servicii e-commerce – aici se nasc multiple oportunități de colaborare și parteneriate pe termen lung.
Delve into the GA4 data model and event tracking, and uncover a hidden star within GA4 that has remained unnoticed by many. Prepare to unlock the untapped potential that lies within.
Whether you’re new to GA4 or looking to deepen your understanding, we’ve got you covered. Join us as we establish a solid foundation, helping you grasp the data model and providing a practical approach to working with events.
Explore the remarkable GA4 feature that will answer critical website performance questions, identify top visitors, and access insights to help you grow your business.
Led by Jill, a seasoned GA4 expert, this session will share real-life examples that you can immediately apply to enhance your own measurement strategy.
Curious to know more about this secret that holds the key to your success?
Don’t miss this chance to gain a competitive edge. Join us for this session at GPeC and unlock GA4’s hidden power.
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Join us to explore strategic marketing positioning, international market entry for small and medium-sized enterprises (SMEs) and understanding business consumers.
Strategic marketing positioning allows you to differentiate your brand and captivate your target audience in the competitive digital landscape.
Unlock growth potential by expanding internationally with a well-planned strategy tailored to diverse cultures and consumer behaviors.
Gain deep insights into your business consumers, going beyond demographics, to tailor your marketing strategies and drive conversions.
These aspects are vital for sustainable growth and competitive advantage in e-commerce. Don’t miss the opportunity to elevate your knowledge and achieve success in the ever-evolving world of digital marketing!
English Session on Zoom | Simultaneous Translation in Romanian Available
Iei prânzul alături de speakerii internaționali și locali, partenerii și organizatorii GPeC și toți participanții din România și Republica Moldova. Este o șansă unică de networking cu elita industriei Digital, pentru prima dată în Republica Moldova!
Dialog deschis întrebărilor tale despre cele mai eficiente canale de marketing pentru a avea succes în e-commerce:
- Particularitățile și oportunitățile marketing-ului digital în Republica Moldova
- Comportamentul consumatorilor și preferințele acestora în mediul online
- Care sunt principalele instrumente de marketing must-have pentru un magazin online?
- Care sunt cele mai eficiente canale de marketing în Moldova și în România pentru business-urile care vor să se extindă internațional?
- Social Media: conținut organic, paid ads sau un mix între ele?
- Bune practici în promovarea online
… sunt doar câteva din subiectele pe care le vom aborda alături de experții români și moldoveni din acest panel.
Invitați la dialog și deschiși întrebărilor LIVE din audiență: Bianca Vlaston (Regional Meta Lead Balkans), Felicia Jereghi (Managing Director Indigo Grup), George Rășchitor (General Manager SINAPS Marketing), Igor Strechi (CTO Purple Media). HOST: Andrei Radu, CEO & Founder GPeC
A session based on a real case study that runs through the key lessons (good, bad and ugly!) from starting our own e-commerce brand from scratch as a team of Performance Marketers.
- Why understanding business is so important for performance marketing success
- Our key learnings from the project so far
- The toughest challenges and how we are addressing them
- What to do when your traffic isn’t converting
- Numbers & facts for real / full disclosure from Analytics about what went good or not in the marketing campaigns.
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
- Energizează-te cu o cafea și profită de socializare alături de reprezentanții C-Level ai celor mai importante companii din Digital și Retail;
- Vizitează GPeC Expo și intră în contact cu furnizorii de servicii E-Commerce & Digital Marketing – aici se nasc multiple oportunități de colaborare și parteneriate pe termen lung.
Panelul aduce în prim-plan antreprenorii moldoveni care au reușit să creeze afaceri de succes în domeniul comerțului electronic. Această sesiune specială își propune să evidențieze poveștile inspiraționale ale acestor antreprenori și să exploreze factorii cheie care au contribuit la reușita lor în mediul online.
Vei afla și învăța de la antreprenorii care au reușit să depășească provocările specifice pieței moldovenești și să își transforme ideile în afaceri profitabile în spațiul digital. Vor fi discutate subiecte precum:
- Identificarea nișei de piață
- Dezvoltarea unei strategii de marketing online eficiente
- Gestionarea logisticii și a lanțului de aprovizionare
- Construirea încrederii clienților și stimularea loialității acestora
Invitați la dialog și deschiși întrebărilor tale: Alexei Panin (Digital Business Director MAIB), Julia Allert, Victor Nistorică (CEO Brutăria Bardar), Vlad Vedrașco (Digital Advertising Expert). HOST: Doina Nistor (Director Proiectul Tehnologiile Viitorului)
As a result of attending you will discover:
- The obsessions of the successful
- The process used to create and roll-out high-performing business plans
- The common behaviours that underpin the success
- What you can do to ‘up your game’
This presentation is based on research (Warwick Business School and Cranfield) and consultancy with digital agencies and E-commerce businesses that looks into the planning and delivery tools and skills that high-performance requires.
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available