

Mark Schaefer
World's Leading Marketing Futurists & Bestselling Author
Mark Schaefer este unul dintre cei mai apreciați autori, speakeri și consultanți de Marketing la nivel global, scriind nu mai puțin de 9 cărți bestseller. În ultima sa carte – Belonging to the Brand: Why Community is the Last Great Marketing Strategy – abordează modalitățile prin care brand-urile se pot conecta cu clienții lor în mediul digital.
Cărțile sale sunt folosite ca manuale în peste 50 de universități, au fost traduse în 15 limbi și pot fi găsite în peste 750 de biblioteci din întreaga lume.
Anul acesta, Mark a fost numit al 3-lea cel mai influent expert în Digital Marketing din lume de către Brand24 și este în Top 10 cei mai “re-tweeted” specialiști în Marketing de pe Twitter.
Blogul său se află în top 1% din cele mai citite bloguri din lume, iar podcast-ul său – The Marketing Companion – se regăsește în top 10 podcast-uri de Marketing pe iTunes.
Mark predă cursuri de marketing post-universitare în cadrul Universității Rutgers și este specializat în Strategie de Marketing și Social Media.
Mark este Keynote Speaker la unele din cele mai prestigioase conferințe din lume, precum și în mediul academic la Universități renumite precum: Oxford, Princeton sau Carnegie-Mellon.
Mark este invitat în calitate de Expert în Marketing să comenteze și să își exprime opiniile în cadrul emisiunilor TV sau prin intermediul articolelor de presă, pe canale media consacrate precum: CNN, The Wall Street Journal, The New York Times sau CBS News.
Printre clienții cărora le-a oferit consultanță se numără atât start-up-uri și afaceri mici, precum și companii sau instituții globale: Adidas, Cisco, Johnson & Johnson, Dell, Pfizer, The U.S. Air Force și Guvernul UK.
Pentru prima oară în România, Mark Schaefer va vorbi de pe scena GPeC SUMMIT pe 22 Mai, în București despre Marketing New Realities: The Most Human Company Wins.