- Accesul la Conferința GPeC și Gala Premiilor eCommerce din 2 Noiembrie este GRATUIT, pe bază de înscriere prealabilă online pe site-ul nostru;
- Conferința GPeC și Gala Premiilor eCommerce au loc exclusiv online și în limba română, iar orele din agendă sunt pentru București, România (EET – Eastern European Time | UTC + 2h);
- Pentru o experiență online optimă, îți recomandăm să ai o conexiune prin cablu la internet (nu wireless sau date mobile) și să te conectezi de pe laptop / desktop (un ecran mai mare decât al telefonului mobil) pentru a fi lizibile cu ușurință slide-urile prezentate.
Te așteptăm să te conectezi online începând cu ora 08:30 AM ca să ne bem cafeaua împreună, chiar dacă de la distanță. Urmează 2 zile pline de conținut E-Commerce și Digital Marketing menite să te ajute în business și să te inspire. #CraftedToInspire
Andrei Radu
CEO & Founder GPeC
Rezultatele cercetării iSense Solutions pentru GPeC asupra sectorului E-Commerce din România în 2020, date comparative cu anii trecuți, impactul COVID asupra pieței, comportamentul consumatorilor online, valoarea medie a tranzacțiilor pe diferite verticale, segmente de piață în creștere, factori care influențează decizia de cumpărare și multe alte informații în premieră despre situația actuală a E-Commerce-ului românesc + Q&A
Andrei Cânda
Managing Partner iSense Solutions
Dialog deschis și Q&A din audiență cu Iulian Stanciu (CEO eMAG) despre starea actuală a sectorului e-commerce românesc, schimbări de comportament în timpul pandemiei, cifre și statistici pentru 2020, predicții pentru 2021, estimări pentru Black Friday și campaniile de Sărbători, provocări actuale etc. – toate prin prisma liderului de piață, eMAG. Te încurajăm să fii parte activă din acest dialog și să adresezi întrebările tale LIVE la GPeC SUMMIT Online, pe 2 noiembrie!
Iulian Stanciu
CEO eMAG
Află cum tehnologia, funcționalitățile și colaborarea pot accelera business-urile online cu rezultate măsurabile. Extinderea pe noi canale și noi piețe sau chiar a avea propriul marketplace nu mai reprezintă scenarii SF pentru că există soluții dedicate comerțului colaborativ, cu un potențial demn de luat în considerare.
Cristi Movilă
VTEX Growth Leader
Vei afla care sunt principalele 5 lucruri pe care trebuie să le urmărești pentru optimizarea campaniilor tale de Facebook și Instagram Ads astfel încât să obții valorile de ROAS (Return On Ad Spend) și cost per achiziție client de care ai nevoie. Vom vorbi despre targetare versus automatizare în campaniile de Facebook Ads, urmărirea corectă a conversiilor, indicatorii de performanță ai campaniilor și formatele de reclamă care performează cel mai bine.
Raluca Radu
Founder MTH Digital
Ai ocazia să adresezi întrebarile tale reprezentanților unora dintre cele mai importante companii de curierat și e-fulfillment din România, într-o dezbatere care vizează deschis problemele magazinelor online și găsirea celor mai bune soluții între comercianți și curieri pentru ca, în final, toate părțile implicate și, mai ales, consumatorul să fie fericit. Invitați la dialog și deschiși întrebărilor tale: Adrian Mihai (Managing Partner FAN Courier), Bogdan Colceriu (CEO Frisbo) și Florin Toma (Industries Business Manager & Ecommerce Manager DHL Express Romania).
Elementele cheie pe care magazinele online ar trebui să le aplice pentru a asigura o experiență de navigare plăcută utilizatorului și pentru a maximiza șansele de a crește rata de conversie: descrierea produselor, imaginile de produs, funcția de Search intern, diferențiatori, denumiri intuitive ale link-urilor din site, culoarea de acțiune, elemente specifice Mobile etc. – sunt doar câteva din temele abordate.
Andrei Radu
CEO & Founder GPeC
Descoperă sfaturi practice și strategii prin care poți să implici clienții în îmbunătățirea serviciului sau a produsului tău online. Fie că ești la început de drum cu afacerea ta, ori ești deja pe piață și vrei să ai mai mulți clienți activi. Metode pe care să le aplici, resurse gratuite pe care le poți utiliza și cum să măsori succesul acțiunilor tale. Vei afla și câteva lecții învățate din participarea clienților la dezvoltarea aplicației YOXO, primul abonament mobil 100% digital.
Ioana Acsinia
Online Marketing Manager Orange
Vei afla cum să înțelegi de ce raportul dintre CLV și CoCA este vital în eCommerce, cum să determini când este timpul să te concentrezi asupra CLV (Customer Lifetime Value), cum să folosești date pentru a crea strategii de formare a obiceiurilor de cumpărare, ce campanii automate pot fi create pentru a-ți păstra clienții pe termen lung.
Valentin Radu
Founder Omniconvert
Magazinele online au reduceri mai tot timpul, unde mai pui că vine și Black Friday! Dar oare știu ele ce și cât riscă cu astfel de practici?
Bogdan Manolea
Co-Founder TRUSTED.ro
You’re selling an awesome product, at a great price and you’re doing SEO right. But here’s the problem: so do all of your competitors. Even if you reach the first page of Google, how can you guarantee that your business will attract a higher CTR (Click-Through Rate) than your competition? Your business is lacking if you focus only on improving your rankings, but not on boosting your CTR. You are essentially trying to attract eyeballs, instead of clicks. Join me at the 2020 GPeC Online Summit as we explore how you can get customers to not only see your Google search result, but to actually click on it.
Horia Neagu
Founder Napoleon Digital
Vei afla despre: necesitatea campaniilor de Display în context de e-commerce, strategii pe zona de Display pentru a genera conversii pentru magazinele online, cum setăm corect obiective și cum bugetăm pentru Display.
Anabela Luca
Managing Director adLemonade
De cele mai multe ori în conferințe se vorbește despre povești de succes. Noi am decis să schimbăm paradigma și să ne concentrăm pe greșeli / eșecuri / decizii nepotrivite ale unor antreprenori cu vastă experiență, cu scopul de a învăța din greșelile lor. Nu există antreprenor care să nu aibă o poveste încadrabilă sub hashtag-ul #failure pentru că altfel… nu ar fi antreprenor. Te așteptăm cu o sesiune în care vorbim deschis despre #failure în business, dar și despre emoțiile și trăirile din spatele antreprenorului din noi.
Încheiem prima zi de GPeC SUMMIT Online cu cea de a XV-a ediție anuală a Festivității Gala Premiilor eCommerce în cadrul căreia decernăm premiile magazinelor online înscrise în Competiția GPeC, precum și premiile pentru cele mai bune companii din domeniu pentru anul în curs. #GPeC15
Pavel Bartoș
Host
Informații importante
- Cursurile se desfășoară în paralel, pe 4 paliere orare, de aceea vei putea să alegi max. 4 cursuri la care vei participa LIVE, dar vei primi înregistrările video ale tuturor celor 15 sesiuni ca să nu ratezi nimic din conținutul transmis;
- Nivelul tuturor cursurilor este Începător / Intermediar;
- Toate cursurile au loc exclusiv online și în limba română, iar orele din agendă sunt pentru București (EET – Eastern European Time | UTC + 2h);
- Pentru o experiență online optimă, îți recomandăm să ai o conexiune prin cablu la internet (nu este recomandat wireless / date mobile) și să ai activate webcam-ul și microfonul pentru a putea adresa întrebări și pentru a interacționa direct cu trainerii.
Strategia de Marketing și Comunicare în Social Media – Alexandru Negrea, Founder Social Smarts
În cadrul atelierului de strategie vorbim despre planul concret și complet de care ai nevoie pentru promovarea eficientă a produselor și serviciilor tale în Social Media, de la construirea de personas și până la planul de conținut și indicatorii de performanță. La finalul prezentării te vei putea apuca imediat de treabă.
Facebook & Google Ads – From Zero to Hero – Sebastian Cosmor, Head of Marketing & Partnerships Retargeting BIZ
- De ce avem nevoie de Facebook și Google Ads;
- Care canal este mai avantajos pentru nișa mea;
- Scalare creative campanii dinamice de Facebook Ads;
- Scalare creative campanii dinamice de Google Ads;
- Reguli automate Facebook și Google Ads.
SEO pentru magazine online: 10 lucruri pe care le poți face imediat, pentru o mai bună vizibilitate pe Google – Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF
- Este SEO potrivit pentru business-ul meu? Cum poți afla singur;
- Cele 3 arii cheie în SEO: Relevanță, Autoritate, Tehnologie;
- 2-3 acțiuni concrete pe fiecare direcție pe care le poate implementa orice proprietar de magazin online sau echipa de marketing;
- Cadru simplu de măsurare a eficienței campaniei SEO.
Google Analytics pentru E-Commerce – Eugen Potlog, Founder UX Studio
- Cum e structurat un cont de Analytics și care sunt bunele practici pentru instalarea și configurarea Google Analytics;
- Noțiuni de bază: Ce înseamnă, de fapt, indicatorii pe care îi vezi în Google Analytics;
- Overview interfață Google Analytics: Cum sunt organizate rapoartele și ce fel de informații oferă acestea;
- Noțiuni de bază privind modul în care poți evalua canalele de achiziție a traficului;
- Bune practici privind măsurarea surselor de trafic;
- Noțiuni de bază cu privire la principalele modele de atribuire disponibile în Google Analytics;
- Evaluarea comportamentului utilizatorilor pe site;
- Rapoartele Enhanced Ecommerce specifice acitivităților magazinelor online.
eMAG Seller Academy: Tips & Tricks pentru a vinde calitativ pe eMAG Marketplace – Florin Filote, Vice President of Sales – Marketplace, eMAG
Primul workshop dedicat celor care au un magazin online propriu sau o afacere pe eMAG Marketplace care este construit pe modelul studiilor de caz, după metodologia unor renumite școli de business internaționale. Participanții vor descoperi – în cadrul unei sesiuni interactive și dinamice – exemple concrete de bune practici și despre cum experiența clienților (livrare și retur), gama, content-ul sau prețurile influențează conversia și vânzarea în condiții de calitate.
De ce studii de caz?
Pentru că aduc în fața audienței situații reale de business din eMAG Marketplace, cu decizii luate în mod concret de către cei care s-au confruntat cu ele, surprinzând impactul acestora în evoluția de zi cu zi a afacerii sellerilor. În plus, știm cu toții că învățarea experiențială este preferabilă teoriei.
Cu ce îi va ajuta o astfel de abordare pe cei care vor participa?
- Vor descoperi situații în care, dacă nu au fost puși deja, este foarte posibil să fie puși în viitor;
- Vor înțelege care au fost motivele pentru care deciziile luate de către selleri au fost necesare;
- Vor încerca să găsească soluții proprii pentru situațiile descrise și vor putea compara deciziile lor cu deciziile reale ale sellerilor din studiile de caz;
- Vor descoperi impactul deciziilor deja luate de către sellerii din studiile de caz și vor putea să le extrapoleze la afacerea proprie.
Cum să faci o campanie de Google Shopping performantă – Cătălin Macovei, Co-Founder MOLOSO
- Filtrarea feed-ului de produse;
- Cum să setăm corect o campanie de Google Shopping;
- Cum să filtrăm și să segmentăm campaniile de Google Shopping în funcție de obiectivele noastre de business.
Google Ads Search: Machines or Humans? Cine câștigă? – Dragoș Smeu, General Manager Mavericks
În cadrul cursului vom vorbi despre campanii automatizate în Google Search vs. campaniile tradiționale. Vom analiza rezultate comparative și vom trage la final concluzia despre cine câștigă: Algoritmii și Machine Learning sau Oamenii.
Subiecte pe care le vom discuta:
- Campanii de Search tradiționale;
- Campanii de DSA (Dynamic Search Ads);
- Shopping Ads vs. Smart Shopping;
- Cum poți optimiza campaniile automatizate;
- Analiză comparativă a campaniilor tradiționale vs. cele automatizate.
Cele mai comune 3 riscuri GDPR pentru un business online – Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro
Parcă s-a mai domolit văpaia GDPR în casa magazinelor online. Dar legea este acolo și amenzile se dau – așa că vă propun o abordare în care discutăm despre cele mai des întâlnite probleme legate de date personale care au fost sancționate în România.
Google Display Ads: bune practici pentru o eficiență crescută – Anabela Luca, Managing Director adLemonade
- Principalii KPI;
- Principalele tipuri de campanii de Display;
- Cum măsurăm eficiența campaniilor de Diplay;
- Cum folosim Machine Learning în Display.
Cum să profiți de uberizarea marketingului. Curs practic de Marketing Afiliat – Bogdan Aron, Chief Financial Officer 2Performant
Economia colaborativă a schimbat deja fundamental transporturile, turismul sau producția de conținut. Afilierea este una din tendințele confirmate deja prin rezultate – mii de afiliați din România sunt implicați în acest fenomen, generând milioane de clickuri în fiecare lună către magazine online, traduse într-un total de peste 210 milioane de euro vânzări generate pentru magazinele cu care colaborează.
Vei afla:
- Care sunt tipurile de afiliați;
- Cum să pui bazele unei colaborări profitabile cu afiliații tăi;
- Cum să recrutezi și să motivezi afiliații potriviți pentru magazinul tău;
- Cum să aliniezi strategia de afiliere cu obiectivele de business;
- Cum să colaborezi cu agenții de publicitate și cu afiliați în același timp;
- Cum să profiți de Q4 și BlackFriday prin Marketing Afiliat.
Cum să vinzi mai mult online cu ajutorul YouTube – Alexandra Tudor, PPC Architect Canopyst
- YouTube Trends;
- Cum poți atinge obiectivele unui business folosind YouTube Ads;
- Formate de ad-uri video;
- Tips and tricks în crearea de ad-uri pentru YouTube;
- Cum măsurăm impactul unei campanii YouTube Ads;
- Studiu de caz
10 secrete de UX/UI pentru simplificarea procesului de comandă (checkout) într-un magazin online – Liviu Taloi, Founder ECOMpedia
Acest modul va conține 10 idei principale de UX/UI pe care le poți aplica imediat și, astfel, să ai cel mai eficient proces de comandă.
Deseori, cea mai dificil de optimizat (din punct de vedere al ratei de conversie) este ultima parte a procesului de cumpărare online, partea în care clientul are produsele în coș și decide să trimită comanda.
Procesul de checkout este un proces afectat de temerile și anxietățile clientului, este un proces delicat care necesită o optimizare continuă din partea comerciantului online, dar în urma acestui curs vei afla 10 idei despre cum să construiești cel mai eficient proces de checkout.
Strategii de creștere pentru un business online – Cosmin Dărăban, CEO Gomag
- Strategii de creștere a profitabilității comenzilor;
- Tips & Tricks pentru procesul de retenție a clienților într-un magazin online;
- Planul de creștere și impactul asupra brand-ului;
- Evenimente și micro-evenimente – cum le generezi planificat;
- Segmentare și automatizare: must have în procesul de scalare.
30 Tips & Tricks pentru campanii performante de Facebook Ads și Instagram Ads – Raluca Radu, Founder MTH Digital
- Optimizarea automată a campaniilor, în funcție de obiectivele țintite;
- Facebook Pixel și Events și setarea lor corectă;
- Targetări eficiente în Facebook și Instagram Ads pentru atingerea de rezultate;
- Strategii de bidding și optimizare a campaniilor Facebook PPC;
- Creative și formate eficiente în Facebook și Instagram Ads.
Branding de la A la Z – Roxana Hurducaș, Marcomm Auditor & Consultant
În cadrul cursului Branding de la A la Z am cuprins și explicat termeni de care ai nevoie atunci când construiești sau cimentezi un brand, pe baza experienței mele de peste 14 ani în domeniu. Fiecare literă a alfabetului îți aduce o idee, un concept sau îți explică un termen de specialitate, alături de exemple concrete, de așa da sau așa nu.
- Toate sesiunile speakerilor internaționali sunt LIVE, iar fiecare prezentare este urmată de un modul de Q&A. Singura excepție este prezentarea lui Rand Fishkin care este pre-înregistrată și nu pot fi adresate întrebări speaker-ului;
- Evenimentul are loc exclusiv online și în limba engleză, iar orele din agendă sunt pentru București, România (EET – Eastern European Time | UTC + 2h);
- Pentru o experiență online optimă, îți recomandăm să ai o conexiune prin cablu la internet (nu wireless sau date mobile) și să te conectezi de pe laptop / desktop (un ecran mai mare decât al telefonului mobil) pentru a fi lizibile cu ușurință slide-urile prezentate.
Te așteptăm să te conectezi online începând cu ora 13:00 pentru a petrece întreaga zi împreună cu cel mai bun line-up de speakeri internaționali din cei 15 ani de GPeC. Ia-ți cafeaua lângă tine și pregătește-te de 7 ore de content relevant și inspirațional! #CraftedToInspire #eCommerce #DigitalMarketing
Raluca Radu
Founder MTH Digital
How to expand where we market & which tactics we employ to create higher-ROI, more resilient, more competitive marketing engines | Pre-Recorded Session (no Q&A available)
Rand Fishkin
Co-Founder & CEO SparkToro
All the analytics, automation tools, machine learning and other current buzzwords in the world will never help you create high-converting experiences for your prospects if you fail to leverage the one component that matters more than anything else in marketing: emotion.
Talia Wolf will show us how to tap into the different emotional triggers that persuade people’s purchasing decisions.
In this talk, you’ll learn:
- The steps you need to take to stand out in a crowded market
- The emotional targeting framework Talia uses to 10X conversions for her clients
- 3 emotion-based A/B tests every business should run to understand their customers better
Talia Wolf
Conversion Optimization Specialist
- How does your customer experience impact your customers’ happiness?
- What are the key things that matter to customers before and after they’ve bought something from you?
- How can you use these insights help increase your brand’s customer happiness?
In this session, Els will talk you through the findings of AGConsult’s Customer Experience Barometer research. So you can turn visitors not just into customers, but into brand ambassadors.
Els Aerts
User testing & Usability Evangelist | AGConsult
Many businesses leave a lot of money on the table with their websites. Yes, they do look at bigger competitors for inspiration, but they seem to miss those elements that really make the difference.
In this new talk, Karl will give you insights based on research and the analysis of some of the most successful webshops around.
Because it’s only when you know which elements have an immediate impact on your sales that you can truly take your webshop to a higher level. For more sales and more returning customers.
Karl Gilis
UX & CRO Expert | AGConsult
Everyone wants to do it. But no one really knows what it is.
So what is thought leadership? What isn’t it? And how does it affect search rankings?
This presentation is a data-rich perspective on the oh-so-popular topic of thought leadership, filled with practical takeaways for becoming an authority. And it’s all about the relationship between thought leadership and SEO.
We’ll see how the research answers these questions and informs the tactics:
- Can brands be thought leaders?
- Can thought leadership can be outsourced?
- Do you need to publish research? Or strong opinion?
- How does thought leadership drive authority, rankings and qualified visitors?
You’re about to learn how a personal brand combines with content to drive big wins in SEO.
Andy Crestodina
Co-Founder & CMO Orbit Media
Wil Reynolds
SEO, PPC & Analytics Expert | Seer Interactive
Do you follow all the best practices for email creation and still not get the response you want? That’s because today there’s more to success than targeted lists, compelling offers and perfectly executed creative.
Today you need to know the decision-making shortcuts people use with email – the automatic behaviors that determine whether they open, read and respond to it.
Research has proven people don’t operate in rational, considered ways. Rather, readers cruise along on autopilot with certain prompts sending us clicking in one direction or another.
In this information-packed session, you’ll discover 7 tactics that will get your target to open, read and respond to your email without even thinking about it! See numerous examples from various verticals and leave ready to create insanely effective email that improves your e-commerce ROI!
Find out:
- What instantly makes you look better than the competition
- When “negative” messages can have positive results
- Why you’ll sell more using Social Proof
Nancy Harhut
Behavioral Marketing Specialist
Dan will discuss some of the challenges (and some of the benefits) of our irrationalities as they play out day-to-day in both the workplace and in our personal lives.
Some of the topics we will touch on include why it is so hard for us to make good decisions and the role emotions play in our decision-making.
Dan will also provide some insight into how some of these connect to the current Covid-19 crisis.
Dan Ariely
Professor of Psychology & Behavioral Economics