Știrile săptămânii în e-commerce: cum poți să vinzi folosind Pokemon GO, noul curier de la Amazon

Adăugat de pe 22 Iulie 2016, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: ,

pokemon-go-foto-stirile-saptamanii-in-ecommerce-gpecPoți folosi Pokemon GO pentru a aduce clienți în magazinul tău

Dacă pe lângă magazinul online ai un magazin într-un mall sau într-o locație din oraș, te poți folosi de populara aplicație Pokemon GO pentru a atrage clienți. Aplicația a fost lansata la începutul lunii iulie și a devenit virală la scurt timp. Chiar și în România există foarte mulți jucători activi de toate vârstele.

Ca proprietar de magazin, te poți folosi de această aplicație pentru a atrage utilizatorii în magazinul tău. Potrivit celor de la economica.net, o momeală permanent prezentă în curtea afacerii tale te va costa aproximativ 1,2 dolari/oră. Pentru a afla mai multe despre sistemul de credite din aplicație citește și acest articol de pe practicalecommerce.com.

amazon-uber-stirile-saptamanii-in-ecommerce-gpec-2016-fotoAmazon vrea să-i livrezi produsele

În acest interviu video, Felix Pătrășcanu de la FAN Courier ne povestea că următorul pas în curierat este adoptarea modelului Uber (companie care oferă servicii de taximetrie în toată lumea, iar șoferii sunt localnici care folosesc propria mașină). Săptămâna aceasta Amazon UK anunță că a început să caute curieri care să lucreze part time, după acest model, pentru a livra coletele lor. Mai multe detalii despre acest subiect găsiți pe retail-week.com.

Magazin online cu produse duty-free 

S-a lansat Bestvalue.eu, varianta online a magazinului duty-free din aeroportul Otopeni din București. Trebuie să ai un bilet valid de avion pentru a putea plasa o comandă pe acest site, iar produsele îți sunt livrate acasă prin curier sau poți ridica personal pachetul din terminal.

Avantajul acestor produse este că sunt scutite de taxe, însă „duty-free-urile se bazează foarte mult pe prestigiul lor de magazine ieftine, iar clienţii care nu îşi documentează temeinic cumpărăturile ies în pierdere”, scria Digi24 în acest articol din 2014.

Cumpărătorii online de haine sunt fericiți

Potrivit speaciliștilor de la Teamshare și Retargeting.biz magazinele online de fashion din România au cea mai mare rată de clienţi multumiți. „Acest fapt se datorează marjei rezonabil de mari pentru produse, care le permite comercianţilor să dezvolte oferte atractive, comparativ cu cei din domeniul de IT&C, de exemplu. Totodată, succesul magazinelor online de fashion are la bază şi nevoia puternică de diferenţiere”, citat preluat de agora.ro.

Un scut de apărare pentru utilizatorii din Europa

De la 1 august 2016, magazinele online din SUA pot colecta fără probleme informații personale ale utilizatorilor din Europa, doar că trebuie să respecte câteva reguli. De exemplu, nu au voie să colecteze informații care nu sunt relevante activitații sau dacă nu precizează exact pentru ce sunt necesare. Mai multe detalii în acest articol (Understanding the New E.U. Privacy Shield, for Ecommerce) sau în comunicatul de presă emis de Comisia Europeană.

Citește tot articolul

Răzvan Tudor, DPD România: În 2016 investim 2 milioane de euro în tehnologie (VIDEO)

Adăugat de pe 20 Iulie 2016, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: ,

Răzvan Tudor, director comercial DPD România, a fost prezent la GPeC Summit Mai 2016 și a oferit un interviu reporterului nostru oficial, Gabriela Bejan

Vezi acum interviul VIDEO de mai jos pentru a afla mai multe informații despre piața de curierat!

Citește tot articolul

Profită de oferta Early-Bird până pe 1 august și înscrie-te la Școala de Vară de E-Commerce GPeC!

Adăugat de pe 18 Iulie 2016, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: , , , , , , ,

Scoala de Vara GPeC_2015Școala de Vară de E-Commerce GPeC – singura serie de cursuri intensive de comerț electronic din România – se va desfășura în perioada 24-29 august 2016 la Family Hotel Arnica*** în peisajul superb de munte din Moeciu de Sus, jud. Brașov. Toți cei interesați de comerțul online – magazine, furnizori de servicii e-commerce sau antreprenori care doresc să pornească o afacere în domeniu – se pot înscrie la Școala de Vară GPeC pe website-ul organizatorilor la www.gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-gpec/. Cei care se înscriu până pe 1 august beneficiază de preț redus prin oferta early-bird.

12 workshopuri intensive de e-commerce

A 6-a ediție anuală a Școlii de Vară GPeC va lua startul în după-amiaza zilei de miercuri, 24 august 2016, când toți participanții sunt așteptați la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus cu o sesiune de ice-breaking care să îi ajute să se cunoască și să faciliteze netorking-ul pentru întreaga perioadă, dar și colaborări pe termen lung între colegii de curs și traineri.

Liviu_TaloiDiminețile de joi, vineri, sâmbătă și duminică sunt rezervate celor 12 workshopuri axate pe cele mai importante și de actualitate subiecte pentru oricine activează în e-commerce sau își dorește să pornească o afacere online. În fiecare zi, cursanții vor participa activ la câte 3 workshopuri x 90 de minute fiecare, în care vor fi dezbătute în detaliu topic-uri precum: User Experience, Optimizarea Conversiilor, Personalizarea Conținutului, E-Mail Marketing, Analytics & Data, SEO, AdWords, Marketing Automation, Curierat, Social Media, Strategii de Marketing Online, Tips & Tricks pentru Creșterea Vânzărilor și Retenția Clienților.

Trainerii care vor susține workshopurile Școlii de Vară GPeC 2016 sunt unii dintre cei mai buni specialiști din România în E-Commerce și Digital Marketing, adevărați practicieni care vor oferi participanților exemple concrete despre cum pot să își dezvolte afacerea și să vândă mai mult: Andrei Georgescu (White Image), Andrei Radu (GPeC), Horia Neagu (Digital Marketing Consultant), Ionuț Munteanu (WebDigital), Liviu Taloi (ECOMpedia), Lucia Ciucă (Quantum Data Science), Raluca Radu (Answear & GPeC), Răzvan Gavrilaș (cognitiveSEO), Roxana Magopeț (FAN Courier), Valentin Radu (Marketizator), Victor Kapra (Consultant Independent).

Exerciții practice, discuții libere și team-building

Dacă diminețile Școlii de Vară GPeC sunt rezervate workshopurilor, după amiezile sunt destinate exercițiilor practice și distracției alături de traineri și colegii de curs.

Pornind de la informațiile primite în cadrul cursurilor, participanții vor avea de analizat website-uri de e-commerce pentru a identifica elementele pozitive și lacunele acestora. De asemenea, vor trebui să gândească de la zero o campanie de marketing online identificând corect publicul țintă („buyer persona”), gândind mesajul campaniei și alegând canalele de promovare precum și alocarea bugetelor pe fiecare canal în parte.

Pe lângă exercițiile practice, participanții au ocazia să dialogheze deschis cu trainerii din fiecare zi, să le adreseze întrebări suplimentare și să primească consultanță avizată în discuții 1 la 1 pe website-urile lor.


Deloc în ultimul rând, fiecare zi de Școală de Vară va fi presărată cu activități de team-building, drumeții, foc de tabără în acorduri de chitară, multe povești spumoase și multe zâmbete alături de oamenii frumoși din online-ul românesc. Nu vor lipsi pălinca și vinul fiert, jocurile de biliard, foosball, tenis de masa și air hockey, cina festivă cu bucatele tradiționale românești – toate la aer curat de munte și într-un peisaj de poveste.

Înscrieri și taxa de participare

Înscrierile la Școala de Vară de E-Commerce GPeC au început, iar pentru participare doritorii pot completa formularul online accesibil pe pagina www.gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-gpec/ .

Până pe 1 august 2016, ora 23:59, este valabilă oferta early-bird care aduce tarife reduse de participare:

  • Cazare in regim Double, 5 nopti, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonatele de contact ale participantilor si trainerilor): 2.499 lei TVA inclus/persoana/sejur;
  • Cazare in regim Single, 5 nopti, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonatele de contact ale participantilor si trainerilor): 2.849 lei TVA inclus/persoana/sejur

În perioada 2–19 august 2016, tarifele vor deveni 2.749 lei TVA inclus pentru cazarea în regim Double și 3.099 lei TVA inclus pentru cazarea în regim Single (cu aceleași beneficii de mai sus).

Locuri limitate

curs-ecommerce-andrei-radu„La Școala de Vară GPeC locurile sunt întotdeauna limitate la 50 incluzând atât participanții, precum și trainerii. Nu pentru că nu ar exista capacitate de cazare, ci pentru că Școala de Vară este un proiect de comunitate în care ne place să interacționăm la maximum cu toți cei prezenți, să putem sta de vorbă cu fiecare și să fim ca într-o adevărată familie”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC. Tocmai de aceea, Școala de Vară GPeC este diferită de orice conferință sau serie de cursuri – pe lângă know-how și colaborările pe termen lung care se leagă aici, noi devenim adevărați prieteni, iar toți cei care au mai participat la Școala de Vară GPeC în ultimii 5 ani pot confirma acest lucru”, adaugă Radu.

Din experiența anilor trecuți, înscrierile la Școala de Vară de E-Commerce GPeC se încheie mai devreme decât termenul limită de înscrieri. Așadar, cei care își doresc să participe ar trebui să ia decizia cât mai repede pentru a se asigura că locul lor este rezervat. 

_________________________________

GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania

Eveniment sustinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, Microsoft, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Limousine Service: Citylimo

Mobility Partner: BMW

Official Radio: KissFM

Cu sprijinul: 2Parale, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Casa de Traduceri,Creadiv, CustomSoft, ECOMpedia, easyhost, enRose, Extended, Infinity Trophy,Marketizator, Saveur, Silkweb, SmartBill, TeaForte, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist

Mandri sa fim sustinuti de:

Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D,ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania,IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC,Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva,Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta

Peste 40 de magazine online au primit consultanță specializată de la cei mai buni experți în e-commerce în cadrul Întâlnirilor Consultative GPeC

Adăugat de pe 17 Iulie 2016, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: , , , , , ,

Intalnirile GPeC42 de magazine online din cele aprox. 100 înscrise la cea de a 11-a ediție anuală a Competiției GPeC au participat joi, 14 iulie 2016, la Întâlnirile Consultative GPeC. Acestea au avut ocazia să discute asupra raportului de jurizare rezultat în urma primei etape de evaluare GPeC și să ceară recomandări avizate de la cei mai buni specialiști în e-commerce din România – membri în Juriul Competiției GPeC.

Ca în fiecare an, în primăvară au pornit înscrierile magazinelor online în Competiția GPeC – de 11 ani, cel mai complex concurs destinat website-urilor de e-commerce din România. Aprox. 100 de comercianți online au ales să participe anul acesta în Competiția GPeC trecând prin cel mai riguros sistem de evaluare, cu peste 120 de criterii de jurizare care urmăresc aspectele esențiale pe care orice magazin online ar trebui să le întrunească pentru a avea succes.

Evaluarea website-urilor înscrise în Competiția GPeC se face în două etape diferite, iar prima etapă s-a încheiat de curând, magazinele participante primind raportul de evaluare al juraților.

Fiecare magazin online a trecut prin peste 20 de criterii de preselecție care urmăresc respectarea legilor în vigoare și a bunelor practici în e-commerce în așa fel încât utilizatorul final să aibă parte de experiențe plăcute de shopping online și, astfel, piața de comerț electronic să crească.

Magazinele care au îndeplinit criteriile de preselecție au primit Marca de Încredere Trusted.ro și au fost acceptate în Competiția GPeC, fiind evaluate ulterior prin alte peste 120 de criterii care vizează cele mai importante aspecte ale unui business online: usability, design, optimizarea conversiilor, flux de comandă, calitatea serviciilor, SEO, securitate, adaptarea site-ului la device-uri mobile, social media etc.

Toate magazinele înscrise în Competiția GPeC au primit rapoartele de evaluare, iar pe 14 iulie 2016 au avut ocazia să le dezbată cu jurații GPeC care le-au analizat website-urile – peste 20 de specialiști cu o experiență de necontestat în e-commerce și digital marketing.

Intalnirile GPeC_round 1Întâlnirile Consultative GPeC au reunit reprezentanții a 42 de magazine online din cele aprox. 100 înscrise în Competiție și s-au desfășurat pe tot parcursul zilei la Crystal Palace Ballrooms, în București.

Fiecare magazin online a avut la dispoziție 50 de minute de discuții constructive cu jurații care au analizat criteriile de User Experience și Optimizarea Conversiilor putând, astfel, să înțeleagă de ce a fost depunctat pe anumite criterii dar, mai ales, ce ar trebui să facă pentru a remedia problemele și pentru a se îmbunătăți.

Pe lângă chestiunile punctuale din raportul de jurizare, magazinele au avut posibilitatea să adreseze și întrebări suplimentare sau să ceară recomandări de la Juriul GPeC, scopul Întâlnirilor Consultative fiind creșterea calității website-urilor și, astfel, a pieței de e-commerce din România.

Magazinele participante au putut sta de vorbă și cu jurații care au analizat criteriile de securitate a website-ului, SEO sau de aspecte juridice în așa fel încât să se pună la punct cu ultimele noutăți și tendințe în domeniu.

Cristi Movila“Utilitatea Întânirilor GPeC este de necontestat pentru orice magazin online pentru că te pui la curent cu ultimele tehnologii în domeniu și pentru că întotdeauna ai de învățat din experiența juraților care lucrează zi de zi cu site-urile de e-commerce. Este, pur și simplu, valoare pentru business-ul tău.” consideră Cristi Movilă, reprezentantul Otter.ro la Întâlnirile Consultative GPeC din 14 iulie 2016.

Alexandru-Lapusan-Zitec-150x150În același timp, și membrii Juriului GPeC văd Întâlnirile drept un prilej excelent de dialog constructiv: “Cred că Întâlnirile GPeC sunt de neratat atât de magazinele online, cât și de Juriul GPeC și de orice specialist în domeniu. De ce? Pentru că, la rândul nostru, reușim să înțelegem mai bine business-ul magazinului, specificul unei nișe de piață, particularitățile industriei. E un caz win-win-win: win pentru noi ca jurați, win pentru magazinele online, win pentru industria de e-commerce din România”, este de părere Alex Lăpușan, Zitec.

Magazinele online care nu au putut participa fizic la Întâlnirile Consultative GPeC au posibilitatea să adreseze întrebări juraților prin e-mail până pe data de 21 iulie 2016. Ulterior, toate magazinele au la dispoziție aprox. 2 luni în care să remedieze problemele semnalate de jurați și să intre în a doua etapă de evaluare mai bine pregătite.

Etapa finală de jurizare va avea loc în perioada septembrie – octombrie 2016, iar în funcție de media notelor acordate în cele două etape, vor fi desemnate magazinele câștigătoare în cadrul Festivității Gala Premiilor eCommerce din luna noiembrie a acestui an.

_________________________________

GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania

Eveniment sustinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center,ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail,Microsoft,New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius,Orange,PayU,SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Limousine Service: Citylimo

Mobility Partner: BMW

Official Radio: KissFM

Cu sprijinul: 2Parale, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Casa de Traduceri,Creadiv, CustomSoft, ECOMpedia, easyhost, enRose, Extended, Infinity Trophy,Marketizator, Saveur, Silkweb, SmartBill, TeaForte,TRUSTED.ro,WebDigital,White Image, Zelist

Mandri sa fim sustinuti de:

Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D,ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania,IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC,Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva,Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta

Știrile săptămânii în e-commerce: Alibaba și realitatea virtuală, Cum arată viitorul plăților online

Adăugat de pe 15 Iulie 2016, 0 comentarii
Cuvinte-cheie:

VRAlibaba trece la realitatea virtuală

Magazinul online Alibaba a anunțat că se va folosi de realitatea virtuală pentru a simula cumpărătorilor experiența dintr-un magazin fizic. Versiunea beta a sistemului va fi disponibilă la finalul lunii iulie, iar până la finalul anului este așteptată o versiune full, scrie businessinsider.com.

Cum arată viitorul plăților online

Un recent sondaj de opinie global marca Ovum („2016 Global Payments Insight Survey: Bill Pay Services”) ne arată că, din anul 2015, 25% dintre companii nu mai acceptă plata cash. Mai multe detalii găsiți pe Ecompedia.ro.

Vânzări record de Amazon Prime Day 

Săptămâna aceasta a avut loc Amazon Prime Day, o zi în care magazinele ce vând pe platforma Amazon fac reduceri considerabile. Potrivit gigantului online vânzările înregistrare în această zi au depășit așteptările, iar comenzile au crescut cu 60% față de altă zi de reduceri care a avut loc în acest an. Mai multe detalii pe www.cnbc.com.

Cum să cumperi online echipamente sportive

ECC România a realizat un mic ghid pentru a-i ajuta pe cei care cumpără echipamente sportive online. Utilizatorul trebuie să fie atent la informațiile produselor, la mărimi și la datele magazinului. Mai multe detalii găsiți pe www.eccromania.ro.

Citește tot articolul

Catalin Emilian, RTB House: Prin real-time bidding cumperi afisare cu afisare si ai posibilitatea de a personaliza fiecare banner (VIDEO)

Adăugat de pe 13 Iulie 2016, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: ,

interviu-gpec-summit-catalin-emilian-rtb-house-fotoCătălin Emilian, Country Manager RTB House, a fost prezent la GPeC Summit Mai 2016 și a oferit un interviu reporterului nostru oficial, Gabriela Bejan

Vezi acum interviul VIDEO de mai jos pentru a afla mai multe despre real-time bidding si retargetare dinamica!

 

Citește și acest interviu cu Catalin Emilian de la RTB House: Atingem peste 95% din utilizatorii de internet din Romania.

Citește tot articolul