Serviciile de fulfillment din România se ridică la nivelul din vest, însă la prețuri mult mai mici – interviu cu Marian Șeitan | VIDEO

Adăugat de pe 17 Noiembrie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: ,

La ediția din mai a GPeC SUMMIT am stat de vorbă cu Marian Șeitan, General Manager Mediapost Hit Mail, despre piața de ecommerce din România, din perspectiva logisticii. Interviul complet realizat de reporterul nostru oficial, Gabriela Bejan, poate fi urmărit mai jos.

 

  • Majoritatea magazinelor online din România își gestionează logistica in-house, ceea ce înseamnă că există oportunități mari pentru companiile de e-fulfillment

 

  • În ceea ce privește rata de adopție a soluțiilor de e-fulfillment în România ponderea firmelor care recurg la outsourcing pentru fulfillment este în creștere

 

  • Principala lecție de business pe care Marian a învățat-o „the hard way”

 

„Trebuie să te înconjori de oameni foarte buni pe care să îi tratezi foarte bine”

 

  • Nivelul serviciilor de fulfillment în România este comparabil cu cel din vest, însă prețurile pe care le percepem sunt mult mai mici

 

 


 

GPeC 2017 (ediția de 12 ani) este un eveniment Powered by FAN Courier și VTEX

Susținut de: Banca Transilvania, Bright Agency, Creadiv, CRITEO, DPD România, DWF – Digital Workforce, Frisbo, GLAMI, Mastercard, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, PayU, QeOPS, RTB House, TargetWeb

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour România

Brought to you by: Orange

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Official Radio: Kiss FM

Apa Oficială GPeC: Aqua Carpatica

Limousine Service: CityLimo

Parteneri media principali: Wall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Carmen Albișteanu, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Cîrîc, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Sabina Cornovac, Luminița Balaban, StilMasculin, Robert Katai

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta

 

Black Friday GPeC: bilete cu 50% reducere pentru GPeC SUMMIT Mai 2018!

Adăugat de pe 17 Noiembrie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: ,

Continuăm tradiția începută anul trecut și îți aducem a doua ediție de Black Friday GPeC. Doar astăzi, 17 noiembrie 2017, până la ora 23:59 ai ocazia să îți cumperi biletul de acces la GPeC SUMMIT Mai 2018 cu o reducere de 50% din preț fără să știi încă niciun speaker, formatul evenimentului sau subiectele dezbătutute. Tot ceea ce știi în acest moment este:

  • Ediția GPeC 2018 va marca 13 ani de când suntem cel mai important eveniment de E-Commerce din Europa Centrală și de Est
  • De-a lungul timpului, ți-am adus – în premieră – speakeri de talie mondială precum: Neil Patel, Bryan Eisenberg, Karl Gilis, Cyrus Shepard, Oli Gardner, Chris Goward, Brian Dean, Craig Sullivan, Amy Harrison, Talia Wolf… și mulți alți specialiști excepționali care sunt capul de afiș al principalelor eveniment de profil din lume
  • GPeC SUMMIT se va desfășura în a doua jumătate a lunii Mai 2018 în București și îți aduce nu mai puțin de 3 zile de Conferință, Workshop-uri și Expo premium cu unii dintre cei mai buni speakeri români și internaționali
  • Suntem GPeC – deci ne respectăm întotdeauna promisiunile.

Doar astăzi până la ora 23:59 ai ocazia să îți cumperi biletul de acces la GPeC SUMMIT Mai 2018 cu 50% mai ieftin, la prețul de 79 EUR + TVA pentru toate cele 3 zile de eveniment!

GPeC SUMMIT Mai 2018

Ce trebuie să faci pentru a beneficia de Oferta GPeC Black Friday:

  • Completează formularul de înscriere astăzi, 17 noiembrie 2017, până la ora 23:59
  • În cursul zilei de luni, 20 noiembrie, primești factura fiscală pe e-mail
  • Achiți factura până cel târziu miercuri, 22 noiembrie 2017, pentru a beneficia de prețul special de 79 EUR + TVA
  • Imediat după confirmarea plății primești pe e-mail biletul tău de acces la GPeC SUMMIT Mai 2018 și ne vedem la cel mai important eveniment de e-commerce!

Ce mai stai? Oferta expiră astăzi la ora 23:59! #BlackFridayGPeC

Știrile săptămânii: câștigătorii GPeC 2017, cifre de Black Friday, târgul influencer-ilor

Adăugat de pe 17 Noiembrie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie:

Câștigătorii GPeC 2017

A 12-a ediție anuală a Galei Premiilor eCommerce s-a desfășurat în seara zilei de 15 noiembrie 2017, în cadrul Festivității de Decernare a Premiilor GPeC prezentate de Andi Moisescu. Premiile GPeC sunt printre cele mai râvnite premii din online-ul românesc, pentru că la noi distincțiile se acordă pe merit și sunt rezultatul unui efort susținut, al responsabilității, al faptelor. La GPeC, premiile nu pot fi cumpărate.

Lista completă a câștigătorilor
Cum a fost ziua 1 la GPeC SUMMIT
Cum a fost ziua 1 la GPeC SUMMIT


Deja se anunță vânzări record de Black Friday

Imediat ce a început nebunia Black Friday din 17 noiembrie, PayU România a anunțat primele cifre (date pentru intervalul orar 00:00-08:00):
➕ Volume tranzacționate: 31.000.000 lei, în creștere cu 460% față de aceeași perioadă a anului trecut
➕ 26.500.000 lei în intervalul 07:00-08:00
➕ Număr de tranzacții: 40.000; 27.300 dintre tranzacții au fost înregistrate în intervalul 07:00-08:00
➕ Categorii produse: IT&C, fashion
➕ Valoare medie coș de cumpărături: 782 lei
➕ Cea mai mare tranzacție înregistrate în platforma PayU Romania: 35.185 lei, din România. Citește tot articolul

Trucuri de optimizare a ratei de conversie pentru magazinele online din industria Fashion – interviu cu Robert Johnson | VIDEO

Adăugat de pe 16 Noiembrie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Robert Johnson, Expansion & Country Manager Glami Romania, a fost alături de noi la ediția din mai a GPeC SUMMIT și ne-a oferit detalii despre beneficiile pe care le au magazinele online care folosesc platforma Glami. Interviul complet realizat de Gabriela Bejan, reporterul nostru oficial, poate fi vizionat mai jos. Câteva idei pe scurt:

 

  • În primul rând, ce este Glami? Glami este o platformă care facilitează interacțiunea dintre utilizatori și magazinele online, prin centralizarea tuturor produselor fashion disponibile pe diferite site-uri, într-un singur loc.
  • Glami are peste 2 milioane de produse listate, iar 20% dintre acestea se schimbă periodic; unul dintre atuurile tehnologice ale platformei Glami este faptul că produsele sunt împărțite în categorii cât mai specifice cu ajutorul algoritmilor de machine learning, pentru ca rezultatele căutărilor să fie cât mai precise.

Citește tot articolul