Știrile săptămânii: cutiile automate de livrare, comerțul pe mobil, livrarea internațională, asistența pe bani

Adăugat de pe 25 August 2016, 0 comentarii
Cuvinte-cheie:

Ia-ți pachetul de la cutie!

Keba KePolFAN Courier și KEBA vor instala cutii automate de livrare în București, ca o soluție suplimentară de livrare către clienți. Zece sisteme KePol vor fi instalate în locuri cheie din capitala României. FAN Courier oferă o rețea de livrare non-stop, cu 3.650 de destinații deservite, fără costuri suplimenare, dar și cu 500 de locuri de tip “Collect Point” în benzinăriile din București și din alte orașe. Dar compania căuta o soluție complementară de colectare a pachetelor comandate de clienți. Instalațiile vor fi folosite numai pentru comenzile plasate electronic și vor fi instalate la timp pentru evenimentul Black Friday din noiembrie.

Detalii, pe blog-ul GPeC Citește tot articolul

Școala De Vară GPeC 2016: prima zi de workshop-uri cu Lucia Ciucă, Horia Neagu și Liviu Taloi

Adăugat de pe 25 August 2016, 0 comentarii
Cuvinte-cheie:

IMG_0050

  •  09:00 – 10:30: Workshop-ul „The story behind the data – 10 data sets to increase your e-commerce business” susținut de LUCIA CIUCĂ, Managing Director Quantum Data Science

Am început workshop-urile din acest an de la Școala De Vară cu o discuție despre date în contextul unui business de e-commerce. Prima provocare pentru participanți: să pună curiozitățile, întrebările cele mai arzătoare legate de business-ul lor la care se poate răspunde cu ajutorul datelor. Curiozități de la cum poți mări comanda medie în coșul de cumpărături, cum calculăm ROI în campanii până la în ce punct se blochează clientul pe site-urile de e-commerce. Citește tot articolul

FAN Courier și KEBA vor instala cutii automate de livrare în București

Adăugat de pe 24 August 2016, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: ,

Keba KePolPotrivit site-ului Post and Parcel, FAN Courier va folosi cutiile automate ca o soluție suplimentară de livrare către clienții săi. Zece sisteme KePol vor fi instalate în locuri cheie din capitala României.

FAN Courier oferă o rețea de livrare non-stop, cu 3.650 de destinații deservite, fără costuri suplimenare, dar și cu 500 de locuri de tip “Collect Point” în benzinăriile din București și din alte orașe. Dar compania căuta o soluție complementară de colectare a pachetelor comandate de clienți.

Citește tot articolul

Marile companii din lume nu țin pasul cu m-commerce-ul și au de pierdut

Adăugat de pe 24 August 2016, 0 comentarii
Cuvinte-cheie:

Mobile 500Unii dintre marii jucători din e-commerce-ul mondial sunt depășiți de concurenții lor în ceea ce privește comerțul mobil și acest lucru le diminuează șansele de succes, scrie Internet Retailer. Există o tendință puternică astăzi de a trece de la shopping-ul de pe calculatoare desktop către cel pe dispozitive mobile, iar efectele sunt diferite în rândul companiilor.

Această provocare în rândul elitei companiilor mondiale poate fi observată prin compararea listei cu primii 25 de jucători globali, din top-ulGlobal 1000 Database lansat recent de Internet Retailer cu principalele 25 de companii din m-commerce, din lista IR’s 2017 Mobile 500.

Unii jucători mondiali din e-commerce precum:

  • Dell (No. 6 in the Global 1000)
  • Home Depot Inc. (No. 16)
  • Costco Wholesale Corp. (No. 17)
  • W.W. Grainger Inc. (No. 19)
  • Best Buy Co. Inc. (No. 20)

nu se regăsesc printre cei mai mari 25 de jucători din comerțul mobil.

Citește tot articolul

Mugur Frunzetti: În viitor, Retargeting va fi un tool de inteligență artificială care va lua decizii singur (VIDEO)

Adăugat de pe 23 August 2016, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: , , ,

mugur-frunzetti-interviu-retargeting.biz-gpec-video-2016-foto-Andra-ZahariaMugur Frunzetti, Co-Founder & Chief Marketing Officer Retargeting a discutat cu Andra Zaharia, reporterul nostru oficial de la GPeC Summit, despre vânzările online din România, despre cum te ajută tool-ul oferit și despre planurile de viitor.

„La dezvoltarea platformei cred că avem 3 pași în avans gândiți. Retargeting.biz va fi într-o bună zi un tool de inteligență artificială care va emite supoziții, le va valida și va lua decizii singur. Dar până să ajungem în acest punct mai este ceva timp.”

Vezi acum interviul video cu Mugur Frunzetti!

Citește tot articolul

Liviu Taloi ne va dezvălui la Școala de Vară GPeC 2016 Cel Mai Bine Păzit Secret al Coșului de Cumpărături

Adăugat de pe 20 August 2016, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: ,

Atunci când mai avem câteva zile până la Școala de Vară de E-Commerce GPeC înseamnă că este momentul pentru ultimele planuri, pregătirile de ultimă oră, dar și clipa în care ne gândim la toate lucrurile utile pe care le vom învăța și toți oamenii faini pe care îi vom cunoaște. Liviu Taloi ne-a pregătit pentru Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2016 un workshop de usability și optimizarea conversiilor care este intitulat cel puțin provocator: ”Cel Mai Bine Păzit Secret al Coșului de Cumpărături”. Deși poate ai deja cel mai bun magazin online și ai o pagină de produs extraordinară, uneori îți este greu să întelegi de ce doar 1-2% dintre vizitatorii site-ului tau finalizeaza comanda. În workshop-ul său, Liviu Taloi va dezbate care este principala functie a unui cos de cumparaturi si a unui formular de comanda care iti creste conversiile cu 33 – 55%! Liviu iti va dezvalui tehnici concrete pe care le vei putea folosi incepand chiar de a doua zi ca sa cresti rapid comenzile pe magazinul tau online.

Pentru aceia dintre voi care nu îl cunosc încăLiviu Taloi este Co-Fondator al proiectului ECOMpedia.ro si Community Manager pentru GPeC (Gala Premiilor e-Commerce). El are peste 15 ani de experienta in marketing online si peste 10 ani in e-commerce. A avut, printre altele, pozitia de PR Manager la eMAG. Liviu TALOI a lucrat cu magazine online precum eMAG, MarketOnline, SigmaNET, F64, FashionUP, TAMOS, Kurtmann, ZorileStore, Vexio.ro, MetaphoraBijoux, Gutuie.ro, eMenAtWork, platforme e-commerce si agentii digitale full-service precum Content Speed, Shopmania BIZ, Retargeting.biz, site-uri de turism online EXIMTUR, Veltravel.

Dacă vrei să fii alături de noi la Școala de Vară de E-Commerce te anunțăm că deja mai avem doar 2 locuri disponibile. Tarifele sunt 2.749 lei TVA inclus pentru cazarea în regim Double și 3.099 lei TVA inclus pentru cazarea în regim Single.

Din experiența anilor trecuți, înscrierile la Școala de Vară de E-Commerce GPeC se încheie mai devreme decât termenul limită de înscrieri. Așadar, cei care își doresc să participe ar trebui să ia decizia cât mai repede pentru a se asigura că locul lor este rezervat.

Citește tot articolul