Au început înscrierile Early Bird BLIND la evenimentele GPeC 2017! #PrietenGPeC

Adăugat de pe 21 Martie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: , , , ,

Early Bird Blind GPeC 2017

Mai sunt doar două săptămâni până când lansăm oficial GPeC 2017 – ediția care marchează 12 ani de când se spune despre noi că suntem evenimentul de referință în E-Commerce și Marketing Online. Îți mulțumim pentru aprecieri și îți spunem doar că ți-am pregătit o ediție care îți va tăia răsuflarea prin speakerii aleși pe sprânceană care vor urca pe scena GPeC SUMMIT, dar mai ales prin complexitatea auditării magazinelor online care se înscriu în Competiția GPeC.

Până la startul oficial, ai șansa să pre-comanzi biletul tău de acces la GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai 2017, București SAU să îți înscrii magazinul online în Competiția GPeC 2017 – totul în “blind”, fără să știi încă cine sunt speakerii pe care i-am pregătit sau care sunt criteriile de evaluare actualizate pentru magazinele online! Pour les connaisseurs. ;-)

Tot ce știi în acest moment este că:

– de 12 ani, se spune despre noi că suntem cel mai important eveniment de E-Commerce din România

– de-a lungul timpului, ți-am adus doar speakeri unul și unul, majoritatea în premieră pentru România: Neil Patel, Bryan Eisenberg, Oli Gardner, Chris Goward, Craig Sullivan, Larry Kim, Brian Dean, Matthew Woodward, David Darmanin, Alex Langshur, Brian Massey… iar lista de speakeri grei care au urcat pe scena GPeC este mult… mult mai lungă

– am auditat peste 950 de magazine online românești ajutându-le să își îmbunătățească prezența online și să vândă mai mult, iar despre criteriile de evaluare GPeC s-a spus în nenumărate rânduri că sunt “cel mai complet ghid despre cum să ai un magazin online de succes”

– suntem evenimentul imperfect care îți ascultă mereu feedback-ul, dorindu-și perfecțiunea. Suntem GPeC.

Pe lângă cele de mai sus, adăugăm două informații esențiale:

1. GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai 2017 este, mai mult decât oricând, axat pe informație relevantă, aplicabilă imediat, fără bla-bla-uri. Ne-am selectat atent speakerii ca să fim siguri că doar cei mai buni vor urca pe scenă.

2. Orice magazin online care își dorește un audit complex al site-ului său atât pentru varianta de Desktop, cât și pentru varianta de Mobile – ar trebui să se înscrie în Competiția GPeC 2017. Vei primi un audit format din peste 150 de criterii esențiale ca să îți îmbunătățești prezența online și să crești rata de conversie.

Pre-înscrie-te în blind la evenimentele GPeC 2017 până pe 31 Martie, ora 23:59!

Crezi în 12 ani de GPeC? Înscrie-te “în blind” până pe 31 Martie 2017, ora 23:59, iar noi îți răsplătim fidelitatea cu un preț unic – pentru prietenii GPeC #PrietenGPeC.

– 89 EUR + TVA/persoană pentru cele 3 zile de GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai 2017, București (de la 1 aprilie, prețul crește la 119 EUR)

– 299 EUR + TVA/magazin online pentru înscrierea în Competiția GPeC 2017 și ai inclus în preț: 1 bilet la GPeC SUMMIT + Marca de Încredere Trusted.ro pentru 12 luni + Sistemul de Feedback Opinii de Încredere Trusted.ro (de la 1 aprilie, prețul crește la 359 EUR + TVA)

Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de pre-comandă online de pe site-ul nostru (fie pentru GPeC SUMMIT, fie pentru Competiția GPeC) până pe 31 Martie. Îți emitem factura, o achiți și te-ai asigurat că nu ratezi evenimentele GPeC care te vor ajuta în succesul afacerii tale!

____________________________

GPeC 2017, ediția de 12 ani, este un eveniment powered by FAN Courier

Eveniment susținut de: ContentSpeed, DPD Romania, DWF – Digital Workforce, Frisbo, Mediapost Hit Mail, RTB House, TargetWeb

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Cosmin Dărăban, SilkWEB: Sunt încă foarte multe magazine online care nu au versiune pentru mobil | VIDEO

Adăugat de pe 24 Martie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: , ,

gpec-summit-foto-cosmin-daraban-silkweb-si-gabrieala-bejan-interviu-video-2017Cosmin Dărăban, CEO & Co-Founder SilkWEB, ne povestește în acest interviu despre problemele pe care le-a observat la magazinele online, despre evoluțiile acestora, despre principalele canale de promovare și multe altele.

Citește tot articolul

Milena Bianca Gîţ, ANSWEAR: Bloggerii de fashion au numai de câștigat în urma programelor de afiliere | INTERVIU

Adăugat de pe 23 Martie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: ,

milena-git-answear-interviu-gpec-blog-FOTOMilena Bianca Gîț este Performance Marketing Manager la ANSWEAR.ro și activează în digital marketing și e-commerce de 7 ani. În acest interviu, aflăm informații despre marketing-ul afiliat și cât de important este acesta pentru un magazin online de fashion.

1. Cât de importantă este afilierea în mixul de marketing online pentru Answear?

Când vorbim de o strategie la nivelul de complexitate la care este Answear România, nu avem cum să nu vorbim de afiliere. Mai ales în contextul unui parteneriat solid cu 2Performant și al rezultatelor de fiecare dată foarte bune.

Mai mult, îndrăznesc să spun că marketingul afiliat este un instrument care nu prea poate lipsi din arsenalul oricărui mix de marketing online, ba chiar al tuturor businessurilor care au ceva de câștigat din performanța online. Citește tot articolul

Știrile săptămânii în e-commerce: GPeC 2017, dădaca Google, FAN Courier și Elefant se extind

Adăugat de pe 23 Martie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie:

GPeC 2017 intră în Blind Early Bird

Early Bird Blind GPeC 2017Până la startul oficial, ai șansa să pre-comanzi biletul tău de acces la GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai 2017, București SAU să îți înscrii magazinul online în Competiția GPeC 2017 – totul în “blind”, fără să știi încă cine sunt speakerii pe care i-am pregătit sau care sunt criteriile de evaluare actualizate pentru magazinele online! GPeC SUMMIT este, mai mult decât oricând, axat pe informație relevantă, aplicabilă imediat, fără bla-bla-uri. Cât despre competiție, orice magazin online care își dorește un audit complex al site-ului său atât pentru varianta de desktop, cât și pentru varianta de mobile ar trebui să se înscrie în 2017. Citește tot articolul

Ionuț Munteanu, WebDigital: Reclamele pe YouTube au început să fie tot mai des folosite | VIDEO

Adăugat de pe 22 Martie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: , , , ,

ionut-munteanu-webdigital-interviu-video-gpec-summit-FOTO-2016Ionuț Munteanu, Managing Partner & Trainer @ WebDigital, prezintă evoluția pieței de PPC marketing din România în 2016, ne vorbește despre piața de publicitate online, despre noutățile din domeniu, despre săptămâna de 4 zile lucrătoare introdusă în companie și multe altele.

Citește tot articolul

Mihai Pătrașcu, evoMAG: Traficul pe mobil este de aproximativ 50%, dar foarte puțini finalizează comanda de pe telefon | VIDEO

Adăugat de pe 21 Martie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: , , ,

mihai-pastrascu-evomag-interviu-video-gpec-summit-FOTO-2016

Mihai Pătrașcu, Founder & CEO evoMAG & Shareholder WatchShop, discută cu reporterul nostru oficial Gabriela Bejan despre rezultatele din anul 2016 ale magazinului online evoMAG, despre Black Friday, despre cele mai performante canale de marketing online și multe altele.

Citește tot articolul