Jurizarea a început: magazinele online înscrise în Competiția GPeC 2016 se află în prima etapă de evaluare!

Adăugat de pe 29 Iunie 2016, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: , , ,

Prima etapa de jurizare Competitia GPeC23 de experți în e-commerce, marketing online, SEO, Mobile, securitate și legile internetului – membri în Juriul Competiției Magazinelor Online GPeC 2016 – au început de vineri, 24 iunie, să evalueze website-urile comercianților înscriși în concurs. Fiecare website este auditat ținând cont de peste 120 de criterii de evaluare menite să îmbunătățească experiența utilizatorilor și creșterea vânzărilor magazinelor online.

Mai mult de 100 de magazine online au ales să se înscrie anul acesta în Competiția GPeC, evenimentul de referință în e-commerce. Potrivit lui Andrei Radu – Founder & CEO GPeC – nu mai puțin de 17 magazine online din cele peste 100 care și-au exprimat intenția de participare au fost refuzate, acestea neîndeplinind în totalitate criteriile de preselecție sau nerespectând Regulamentul Competiției GPeC.”

Potrivit reprezentanților GPeC, website-urile care nu afișau informațiile de contact, care nu ofereau posibilitatea plasării de comenzi online sau al căror flux de comandă nu funcționa ori se bloca în anumiți pași (de pildă, nefuncționarea modulului de plată online prin card, deși era prezentată această opțiune utilizatorilor), au fost eliminate încă din procesul de preselecție al Competiției.

“Deși par lucruri banale, din păcate există încă așa-zise magazine online care nu au înțeles să respecte legislația în vigoare și, mai ales, pe utilizator – potențialul lor client. Dacă vrem să creștem piața de e-commerce din România, trebuie să creștem standardele calitative ale magazinelor online, în așa fel încât utilizatorii să aibă parte de experiențe de cumpărare plăcute și să revină. Noi asta facem de 11 ani la GPeC, de aceea suntem intolerabili cu website-urile care nu respectă minimul de obligații legale și regulile de bun simț în comerțul electronic, spune Andrei Radu.

În urma preselecției, doar 90 din cele peste 100 de magazine online au fost acceptate în Competiția GPeC, iar în acest moment ele se află în prima etapă de evaluare care se va încheia pe 8 iulie.

În această perioadă, juriul GPeC format din 23 de specialiști recunoscuți ca autorități în piața de e-commerce din România, analizează cele 90 de magazine online ținând cont de peste 120 de criterii esențiale pentru fiecare website în parte.

Sunt evaluate aspectele de design, usability, customer experience, funcționalități, prezență mobile, SEO, securitate, juridic, prezență în social media, marketing și comunicare online – pe scurt, tot ce este important pentru un business online în așa fel încât să își optimizeze website-ul și să vândă mai mult, iar utilizatorii să aibă parte de experiențe memorabile de shopping.

Pe lângă notele acordate pentru fiecare din cele peste 120 de criterii, juriul GPeC oferă explicații și recomandări despre cum ar putea fi îmbunătățite anumite aspecte, astfel încât magazinele online să știe exact ce și cum să remedieze pentru a crește afacerea.

În plus, magazinele online vor avea posibilitatea să discute față în față cu juriul GPeC în cadrul „Întâlnirilor Consultative GPeC” care se vor desfășura la București, pe 14 iulie 2016. În cadrul Întâlnirilor, magazinele pot dezbate asupra raportului de evaluare chiar cu jurații care le-au analizat website-urile, pot cere sfaturi și recomandări suplimentare, beneficiind – astfel – de consultanță avizată din partea specialiștilor. Cei care nu pot ajunge fizic la întâlniri, au posibilitatea dezbaterilor prin e-mail.

În urma primei etape de evaluare și a Întâlnirilor Consultative GPeC, magazinele au la dispoziție aprox. 2 luni pentru a remedia problemele semnalate de Juriul GPeC, ulterior fiind reevaluate în etapa finală de jurizare din perioada 19 septembrie – 19 octombrie. Media notelor obținute în cele două etape de jurizare, va desemna clasamentul câștigătorilor Competiției GPeC 2016, Festivitatea de Premiere Gala Premiilor eCommerce desfășurându-se în luna noiembrie.

Potrivit organizatorilor, în următoarele zile va fi publicată lista integrală a magazinelor online înscrise în Competiția GPeC pe website-ul evenimentului: www.gpec.ro. Componența Juriului (în actualizare) poate fi deja consultată pe website-ul GPeC.

“Felicitări și maximă admirație pentru magazinele online înscrise anul acesta în Competiție! Dacă toate website-urile din România ar înțelege să crească calitatea serviciilor și să fie mereu mai bune așa cum o fac magazinele înscrise la GPeC, am avea o piață de e-commerce mult mai dezvoltată”, spune Andrei Radu.

“Nu pot să închei fără a le mulțumi juraților GPeC – oameni cu vastă experiență în e-commerce și digital marketing – care își dedică timpul și know-how-ul pentru a pune umărul la creșterea calității magazinelor online și, implicit, a pieței. Jos pălăria!”, conchide Andrei Radu.

_________________________________

GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania

Eveniment sustinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center,ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail,Microsoft,New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius,Orange,PayU,SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Limousine Service: Citylimo

Mobility Partner: BMW

Official Radio: KissFM

Cu sprijinul: 2Parale, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Casa de Traduceri,Creadiv, CustomSoft, ECOMpedia, easyhost, enRose, Extended, Infinity Trophy,Marketizator, Saveur, Silkweb, SmartBill, TeaForte,TRUSTED.ro,WebDigital,White Image, Zelist

Mandri sa fim sustinuti de:

Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D,ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania,IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC,Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva,Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta

Interviu cu Carmen Dascalu, Carmencita.ro si ROSERRY: FashionUP genereaza 50% din vanzari, 15% sunt din eMAG si restul din platformele noastre VIDEO

Adăugat de pe 1 Iulie 2016, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: ,

Carmen Dascalu, Owner Carmencita.ro si Co-Founder ROSERRY, a oferit un interviu reporterului nostru oficial de la GPeC Summit-ul din luna mai 2016, Gabriela Bejan

Vezi interviul video de mai jos pentru a afla mai multe detalii despre categoria fashion din e-commerce, dar și despre inceputurile afacerilor online Carmencita.ro si ROSSERY.


Citește tot articolul

Interviu cu Felix Pătrășcanu, FAN Courier: În 2007 am realizat că tehnologia este cea care va salva curieratul în România VIDEO

Adăugat de pe 30 Iunie 2016, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: ,

Gabriela Bejan a realizat un interviu cu Felix Patrascanu, Managing PartnerFAN Courier, la GPeC Summit-ul din luna mai 2016. Vezi mai jos materialul video pentru a afla mai multe despre curierat, despre tehnologie, despre nivelul pieței de curierat din România și multe alte subiect de interes pentru cei din industria e-commerce.

Felix Patrascanu a absolvit Facultatea de Drept in 1994. In acelasi an incepe colaborarea cu o firma de curierat, urmand ca dupa 3 ani sa puna bazele actualei companii FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania, alaturi de fratii Adrian si Neculai Mihai. Felix Patrascanu este membru fondator al Asociatiei Operatorilor de Curierat din Romania (AOCR) si membru in board-ul de conducere al Romanian Business Leaders (RBL – organizatie apolitica, neguvernamentala si non-profit, ce are ca obiectiv dezvoltarea unei platforme de actiune si implicare sociala pentru lideri in mediul privat). Ca o incununare a tuturor  rezultatelor antreprenoriale obtinute prin FAN Courier atat la nivel national cat si regional, Felix Patrascanu a fost desemnat in 2014 Antreprenorul Anului in cadrul celei de-a noua editii a galei Business Review.

Vezi și un alt interviu video:

Felix Pătrășcanu (FAN Courier): În 2015, volumul de comenzi de Black Friday a fost cu 40% mai mare față de 2014 VIDEO


Citește tot articolul

Workshop Intensiv de 2 zile de Initiere in E-Commerce 8-9 Iulie organizat de Confident Communications si GPeC

Adăugat de pe 29 Iunie 2016, 0 comentarii

Dacă nu reușești să îți faci timp pentru o ediție completă de 12 săptămâni a Workshopului Intesiv de Inițiere în E-Commerce organizat de DallesGO și GPeC, nu îți face griji. GPeC și Confident Communications prin proiectul Marcomm Pills School s-au gândit la tine și organizează a 3-a ediție anuală a Workshopului Intensiv de Inițiere în E-Commerce pe datele de 8 și 9 iulie în București. Workshopul Intensiv de Inițiere în E-Commerce va fi susținut de Andrei Radu (CEO & Founder GPeC) și Raluca Radu (Country Manager answear.ro & Co-Organiser GPeC), ambii traineri cu peste 11 ani de experiență în e-commerce și marketing online. Taxa de participare este de 990 lei + TVA, iar înscrierile se fac pe adresa Marcomm Pills School aici: marcomm@confidentpr.com. Vă recomandăm să vă grăbiți întrucât locurile la eveniment sunt limitate și înscrierile se onorează în ordinea în care s-au făcut.

Workshopul va cuprinde 2 zile intensive, 8 și 9 iulie, în care cursanții vor trece prin tot ceea ce ține de situația pieței de e-commerce din România și din Europa, trendurile în comerțul electronic autohton și mondial, dar și bune practice si insight-uri concrete legate de cum ar trebui să arate un magazin online ușor de folosit și cum ar trebui gândită și implementată strategia de marketing online pentru promovarea acestuia și pentru creșterea vânzărilor.

Programa Workshop-ului Intensiv de Inițiere în E-Commerce este următoarea:

  • Privire de ansamblu asupra pieței de e-commerce din România: cifre, statistici, top categorii, tendințe;
  • Portretul cumpărătorului online din România;
  • Principii de bază pentru alegerea platformei de e-commerce;
  • Radiografia unui magazin online de succes: principii de usability în e-commerce;
  • Construirea brandului în e-commerce: public țintă, buyer persona, factori de diferentiere, Unique Selling Proposition;
  • Principalele canale de promovare în e-commerce;
  • Google Analytics: asistentul meu în strategia de marketing online;
  • Research în e-commerce: cum aflu ce își doresc clienții mei și potentialii mei clienti;
  • Ce trebuie sa stii despre optimizarea pentru motoarele de cautare;
  • Cum obtii maxim de rezultate din campaniile PPC: Google AdWords, Facebook Ads, Google Display Network, Remarketing, Dynamic Remarketing;
  • Email marketing: cum menții legătura cu clientul tău fără a ajunge în folderul Spam din mintea lui;
  • Social media și content marketing pentru un brand puternic în online;
  • Relația cu firma de curierat – KPI importanți.

Cursul va avea loc în București pe 8 și 9 iulie la sediul A Best Business Lounge din Bulevardul Dacia nr. 39.

workshop-fulger-initiere-ecommerce-gpec-marcomm

Interviu cu Daniel Waisberg, Google UK: Poti sa compari site-ul tau cu cel al competitorilor folosind rapoartele de benchmarking din Google Analytics (VIDEO)

Adăugat de pe 24 Iunie 2016, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: , ,

Daniel Waisberg, Analytics Advocate pentru Google UK, a fost prezent pentru prima data in Romania la GPeC Summit-ul din luna mai. Daniel Waisberg a vorbit la GPeC in prima zi de conferinte, 25 Mai, despre  faptul ca statisticile si datele nu valoreaza nimic daca nu sunt puse in context. Doar in context metricile devin mai mult decat numere si pot fi cu adevarat actionabile.

Aflăm mai multe din acest interviu video realizat de reporterului nostru oficial, Andra Zaharia (Marcom Manager Heimdal Security).

 


Citește tot articolul

Interviu cu Chris Hague (ZoomSphere): Clipurile video realizate pentru Facebook trebuie gândite fără sunet (VIDEO)

Adăugat de pe 22 Iunie 2016, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: , ,

Gabriela Bejan a realizat un interviu cu Chris Hague (Communications & Marketing Manager ZoomSphere), la GPeC Summit-ul din luna mai 2016. Vezi mai jos materialul video pentru a afla mai multe despre tool-ul ZoomSphere, despre social media, despre #hashtag-uri și multe altele.

Chris Hague este Communication & Marketing Manager al ZoomSphere, start-up-ul din Cehia care ofera un tool all-in-one pentru marketerii din Social Media si care a intrat pe piata din Romania in toamna anului 2015. ZoomSphere este solutia care ofera instrumente de Management, Analytics, Benchmarking, Customer Care, Monitorizare si Raportare pentru toate conturile de Social Media ale companiilor, integrand intr-o singura aplicatie canalele de Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, G+.

Vezi și acest articol publicat pe blogul TRUSTED.ro  


Citește tot articolul