Seminar gratuit de Marketing Online. 3 lucruri esentiale de care ai nevoie pentru a castiga clienti din online

Adăugat de pe 16 Iunie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: ,

GPeC revine cu o recomandare pentru comunitatea de e-commerce din Romania. Te invitam saptamana viitoare (miercuri, 21 iunie 2017), la seminarul gratuit de Marketing Online oferit de Calin Biris (Senior Partner in agentia Loopaa Marcom). Seminarul este potrivit indiferent ca esti Specialist de Marketing, Antreprenor, Manager de Marketing si Vanzari sau incepator in domeniul marketing-ului.

Seminarul „3 lucruri esentiale de care ai nevoie pentru a castiga clienti din online” este util atat pentru magazine online, cat si pentru business-uri de servicii sau afaceri B2B. Pe parcursul celor 3 ore (16:00-19:00), Calin iti va oferi multe informatii utile de online pe care sa le aplici chiar de a doua zi. Vei avea ocazia sa pui compania ta sub lupa, pentru a identifica noi idei, sa-ti faci un plan concret de lucru pentru perioada urmatoare si sa pui in functiune motoarele de online. Citește tot articolul

Știrile Săptămânii: Publicitate.OLX.ro, Accelerator Orange pentru startup-uri, eMAG deschide România

Adăugat de pe 16 Iunie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: ,

Publicitate.OLX.ro, o nouă platformă în care poți să-ți promovezi afacerea

FOTO: OLX Publicitate, caputara siteOLX a lansat săptămâna aceasta un serviciu dedicat utilizatorilor care doresc să-și promoveze afacerea, atât local, cât și la nivel național, pe unul din site-urile OLX.ro, Autovit.ro sau Storia.ro. Potrivit site-ului publicitate.olx.ro bugetul campaniilor trebuie să fie cuprins între 100 si 1.500 de euro, iar plata se face online.

„Soluția a venit natural, ca o completare a serviciilor de promovare pe care deja le oferim clienților business și nevoia lor de a putea targeta două criterii importante: geografic și la nivelul celor 11 categorii disponibile pe OLX. ”, mentionează Andrei Bereanda, Head of Advertising Sales, în cadrul OLX Group Romania.

→ Citiți detalii pe iqads.ro


 

Orange dă o mână de ajutor startup-urilor din România

Orange Romania FOTO accelarot Orange Fab ICEEFEST 2017Pe 16 iunie 2017, Orange a anunțat lansarea în românia a acceleratorului Orange Fab, program de susținere a startup-urilor românești. Compania a implinit recent 20 de ani de activitate pe piața locală, iar prin acest accelerator Orange dorește să susțină produse mature care ajută la îmbunătățirea stilului de viață și stabilesc trenduri. Investiția oferită nu va fi una neapărat financiară, ci prin acces la tehnologii, servicii și platforme proprii.

„Antreprenorii tineri au nevoie de ajutor nu doar în etapa de idee, dar și în implementarea comercială”, a declarat Liudmila Climoc, CEO @ Orange România. Orange Fab Accelerator funcționează deja în 14 țări și este lansat în România după o investiție de 200.000 de euro.

→ Citește detalii pe start-up.ro Citește tot articolul

10 KPI pe care trebuie să nu îi pierzi din vedere în e-commerce

Adăugat de pe 15 Iunie 2017, 0 comentarii

Cu siguranță atunci când ai aflat despre indicatorii de performanță (KPI) din e-commerce, te-ai întrebat ce este cu ei și de ce sunt atât de importanți. Pentru a ne asigura că nu mai exista niciun semn de întrebare, îți vom spune pe scurt despre aceștia. În e-commerce, indicatorii de performanță sunt cei care ne ajută să evaluăm performanța business-ului. Scopul principal fiind utilizarea datelor monitorizate prin KPI-uri pentru îmbunătățirea afacerii online.

Având în vedere că indicatorii de performanță (KPI) ar trebui să difere în funcție de obiectivul măsurat, putem lua în considerare un set de 10 indicatori comuni de performanță pentru e-commerce pe care nu ar trebui să îi pierzi din vedere.

 

1. ROI (Return on investment) este o măsură de performanță utilizată pentru a evalua eficiența investiției. Acest indicator este cel mai frecvent utiizat pentru profitabilitate, însă ROI nu trebuie confundat cu profitul. ROI măsoară randamentul unei investiții pe care ai făcut-o la un moment dat, în timp ce profitul măsoară performanța activității la modul general.

Pentru determinarea ROI-ului există mai multe modalități, însă cea mai frecvent utilizată metodă este împărțirea profitului net la activele totale.

ROI = (Revenue – Cost)/Cost x 100

2. CLTV (Customer Lifetime Value) este un indicator folosit pentru evaluarea relației dintre companie și clienții actuali. Acest indicator perrmite companiei să contruiască o relație profitabilă cu clienții săi și pentru un termen mai lung.

Acest indicator se calculează pe baza fluxurilor de numerar încasare de client. Înțelegând câte venituri va genera fiecare client nou, vei obține o perspectivă asupra modului de setare a bugetului de marketing și a costului privind achiziționarea de clienți noi sau a retenției celor existenți.

CLTV = (Average Order Value) x (# of Repeat Sales) x (Average Retention Time)

3. CR (Conversion Rate) este indicatorul principal în funcție de care se măsoară succesul unei campanii din mediul online. Când vorbim despre conversie ne referim la raportul dintre vizitatorii care intră pe site și întreprind o acțiune pe care tu ți-o dorești și totalul vizitatorilor de pe acel site. Mai exact, procentul dintre vizitatorii care răspund la un call-to-action rezultat prin împărțirea numărului de persoane ce au îndeplinit acțiunea, la numărul de personae ce au vizitat site-ul sau pagina respectivă.

CR = Number of Goal Achievements/ Visits x 100

4. AOV (Average Order Value) este un indicator care arată care este suma medie pe care un utilizator o cheltuiește atunci când plasează o comandă pe site. Acesta te va ajuta să înțelegi mai bine care este rentabilitatea campaniilor de vânzări.

AOV = Total Revenue / Numbers of orders

5. CTR (Click Through Rate) este o unitate de măsură ce indică frecvența cu care utilizatorii care au văzut un anunț au dat click pe acesta. CTR-ul poate fi folosit pentru a măsura performanța anunțurilor și a cuvintelor cheie. O valoare bună a CTR-ului indică faptul că utilizatorii consideră utile și relevante anunțurile tale. O rată de click foarte bună se obține prin campanile AdWords.

CTR = (Total Clicks on Ad) / (Total Impressions)

6. CPC (Cost Per Click) reprezintă o valoare importantă pe care comercianții trebuie să o înțeleagă atunci când analizează performanțele campaniilor. CPC-ul este folosit pentru identificarea numărului de vizitatori care dau click pe o reclamă și reprezintă suma finală pe care o plătești pentru un click.

CPC = Cost to Advertiser/ Clicks

7. RPC (Revenue Per Click) arată suma veniturilor la care să te aștepți pentru fiecare click pe care îl primești, spre deosebire de CPC care arată practic suma finală pe care o plătești pentru click. RPC îți va permite să descoperi cu ușurință ce campanii, anunțuri și surse generează profit și care trebuie optimizate.

RPC = Income generated by Adwords Campaigns / Adwords Campaign Clicks

8. RCR (Repeat Customer Rate) indică procentul de clienți care se întorc pe site pentru a efectua o a doua comandă. Rata de revenire pe site este un prim pas spre conversii și ar trebui comparată cu numărul de vizitatori noi de pe site.

RCR = Total Repeat Customers/ Total Paying Customers

9. Bounce Rate-ul este un indicator de calitate ce analizează procentul vizitelor unice de pe site (numărul de vizitatori care au accesat site-ul o singură dată sau au avut o singură acțiune pe landing page). Cauzele unui bounce rate mare sunt multiple: fie conținutul nu a fost relevant pentru vizitator, fie au aparut erori sau viteza de încărcare a fost lentă.

Bounce Rate = One Page Visits / Total Page Visits

10. Pages/Visit este un indicator ce măsoară numărul de pagini web pe care un grup de utilizatori sau un utilizator îl vede pe un singur website. Pages/Visit reprezintă o măsură a modului în care utilizatorii găsesc relevant conținutul unui website și cât de ușor poate fi acesta parcurs.

Pages/Visits = Total Number of Page Views / Total Number of Visitors

2Performant pornește un studiu al marketingului afiliat in Romania

Adăugat de pe 14 Iunie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: ,

2Performant, cea mai mare plaformă de marketing afiliat din România și parteneri GPeC – Gala Premiilor eCommerce, pornește un studiu privind afilierea pe piața românească. Acest studiu are ca obiectiv trasarea profilului de afiliat român, cu focus pe dimensiunile pieței, sumele câștigate prin afiliere dar și metodele cel mai des folosite de afiliați pentru generarea conversiilor.

Citește tot articolul

În această vară, Techsylvania este centrul de întâlnire al liderilor globali din industria IT

Adăugat de pe 9 Iunie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: ,

Se zice că vara mai scade nivelul activității, dar în cazul nostru, vara se anunță plină de evenimente bune. Techsylvania este unul dintre evenimentele pe care GPeC le urmărește îndeaproape, un eveniment care a crescut rapid și a pus România pe hartă în ceea ce privește evenimentele de tehnologie și inovație în industria IT din Europa de Est. A 4-a ediție anuală a Techsylvania va avea loc între 17-20 iunie la Casa de Cultură a Studenților din Cluj Napoca. Echipa GPeC zice că merită să dai o raită la Cluj pentru Techsylvania – un ”must-attend” pentru zona de tehnologie.

Cu trei ediții deja la activ, Techsylvania este recunoscut prin prestigiul speakerilor invitați. Primele evenimente au găzduit pe scenă co-fondatori, manageri și oameni-cheie din companii precum Google, Ubuntu, Facebook, Twitter, PayPal, NASA, Coca-Cola, SoundCloud sau Spotify, dar și investitori și fondatori de startup-uri.

Inovație și viziune în IT – Cuvintele de ordine la Techsylvania 2017

Cea de-a patra ediție Techsylvania aduce în prim-plan nume precum: Ralph Simon, inventatorul tonului de apel pentru telefonul mobil și CEO al Mobilium, Alexis Bonte, Executive in Residence la Atomico, una dintre cele mai mari fonduri de investiții din Europa; Krating Poonpol, partener la 500 Startups, omul de business al anului in Thailanda sau Martin Wezowski, Chief Designer la centrul de inovare SAP. Lista continuă cu  inovatori și vizionari din sfera IT-ului și a afacerilor pe plan internațional.

techsylvania innovation technology

2 zile de hackaton – Drone, VR, ceasuri inteligente și multe altele

Evenimentul va dura patru zile, dintre care primele două sunt dedicate unui maraton de programare (hackathon), unde specialiștii în IT se reunesc pentru a testa limitele unor tehnologii inteligente. Participanții vor avea ocazia de a folosi propriile gadget-uri pentru proiecte precum drone,VR, ceasuri inteligente și multe altele. Cel mai bun proiect va fi premiat cu produse high-tech.

Startup Avalanche – Competiție internațională de startupuri

În a treia zi a evenimentului, în paralel cu conferința va avea loc și Startup Avalanche, competiția internațională de startupuri organizată în parteneriat cu Risky Business. Companiile vor avea șansa să își prezinte proiectul în câteva minute, în fața investitorilor. Premiul pentru cel mai bun startup  va fi o excursie în Silicon Valley, unde câștigătorii vor avea întâlniri gata stabilite cu investitorii și antreprenorii potriviți pentru afacerea lor care să îi ajute să identifice oportunitățile de dezvoltare a companiei.

Mai multe informații despre invitați, gadget-urile disponibile la eveniment, competiția Startup Avalanche, dar și detalii despre biletele la preț special pentru eveniment pot fi găsite aici: http://www.techsylvania.co.

Techsylvania este sprijinit de către companiile care își doresc să dezvolte comunitatea pasionată de tehnologie a regiunii Europei de Est și care contribuie activ la creșterea comunității de IT pe plan local dar și internațional. Principalul partener al evenimentului din acest an este Banca Transilvania, banca antreprenorilor români, implicată activ în susținerea startup-urilor locale.

Știrile Săptămânii: eMAG cumpără Sameday, Frisbo primește investiții, Netopia mobilPay e în creștere

Adăugat de pe 9 Iunie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: , , , , ,

eMAG achiziționează compania Sameday Courier

La puțin timp după listarea la Bursă a companiei de curierat Sameday, eMAG anunță achiziția a 80% din acțiunile firmei. Restul de 20% sunt deținute de Lucian Baltaru, CEO Sameday Courier. „Compania are o echipa valoroasă, produse bune și o bază pe care putem construi servicii premium, complementare opțiunilor de livrare actuale, care vor aduce valoare ecommerce-ului dar și celorlalte industrii”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Citiți detalii pe startupcafe.ro


Drepturile consumatorilor în vizorul Comisiei Europene

Comisia Europeană (CE) a analizat legislația din UE în materie de protecție a consumatorilor și comercializare de bunuri si servicii și a publicat un raport care va servi drept bază pentru îmbunătățirea pe mai departe a cadrului juridic pentru consumatori și întreprinderi.

Una din concluziile acestui raport este legată de consumatorii europeni care se bucură de drepturi foarte puternice în Europa. În schimb, CE atrage atenția că se mai poate îmbunătăți aplicarea drepturilor și adaptarea acestora la economia digitală.

Citiți detalii pe Blogul TRUSTED.ro Citește tot articolul