Ultima săptămână de înscrieri Early Bird la Școala de Vară de E-Commerce GPeC!

Adăugat de pe 25 Iulie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: , , ,

A 7-a ediție anuală a Școlii de Vară de E-Commerce GPeC – singura serie de cursuri intensive de Comerț Electronic și Marketing Online din România – se va desfășura în perioada 23-28 august, la Hotel Arnica din Moeciu de Sus, jud. Brașov. Toți cei interesați să participe mai au la dispoziție doar 7 zile până pe 1 august pentru a beneficia de Oferta Early-Bird care asigură prețuri semnificativ reduse față de oferta standard.

Școala de Vară de E-Commerce GPeC se va desfășura timp de 5 zile, într-un peisaj superb de munte, departe de griul și agitația citadină. Participanții sunt așteptați în după amiaza zilei de 23 august cu o sesiune de ice-breaking pentru a face cunoștință cu colegii de curs și cu trainerii, iar discuțiile libere continuă la cină, cât și după aceasta.

În fiecare din zilele de 24-25-26-27 august, diminețile sunt rezervate cursurilor. Școala de Vară GPeC le aduce participanților 12 workshop-uri x 90 minute fiecare, adică nu mai puțin de 18 ore de conținut practic pe cele mai importante subiecte de e-commerce și marketing online: Optimizarea Ratei de Converise, Usability și Customer Experience, SEO, Google Analytics, Google AdWords, Social Media, Mobile, Content Marketing, Personalizare, Logistică, Growth Hacking.

Trainerii Școlii de Vară GPeC sunt unii dintre cei mai buni specialiști din România, cu o vastă experiență în E-Commerce și Digital Marketing: Valentin Radu (Omniconvert), Horia Neagu, Lucia Ciucă (Quantum Data Science), Liviu Taloi (ECOMpedia), Anabela Luca (adLemonade), Sergiu Neguț (Maastricht School of Management), Roxana Magopeț (FAN Courier), Dan Vîrtopeanu (Breeze Mobile), Andrei Radu (GPeC), Marian Hurducaș (Necktie Agency), Raluca Radu (GPeC) și Ioana Barbu (Bright Agency).

Toate cursurile Școlii de Vară GPeC sunt aplicate și aduc exemple concrete participanților pentru a-i ajuta să își dezvolte afacerile online. Pe lângă cursuri, participanții vor avea și exerciții practice (lucrând pe echipe) despre cum să îmbunătățească experiența utilizatorilor într-un magazin online și cum să creeze o campanie de marketing într-un buget limitat.

De asemenea, participanții au ocazia să discute tête-à-tête cu trainerii, să le adreseze întrebări specifice business-ului propriu și să le ceară recomandări menite să îi ajute în dezvoltarea afacerii.

După-amiezele și serile sunt rezervate activităților distractive de team-building, discuțiilor libere și glumelor spumoase, iar seara de 26 august aduce participanților un barbeque, vin fiert la ceaun, foc de tabără și muzică bună printr-un recital live susținut de Marius Matache.

Școala de Vară de E-Commerce GPeC se adresează tuturor celor interesați să își deschidă o afacere online sau sunt deja implicați în e-commerce și vor să își dezvolte business-ul: magazine online, furnizori de servicii și soluții e-commerce, tool-uri și platforme e-commerce, procesatori de plăți, companii de curierat, agenții specializate, pe scurt – oricine este direct interesat de comerțul online.

Până pe 1 august 2017, ora 23:59, mai este valabilă Oferta Early-Bird care aduce reduceri semnificative de preț celor interesați să participe la Școala de Vară de E-Commerce GPeC:

  • Cazare în regim DOUBLE, 5 nopți, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prânz, cină în fiecare zi, 2 coffee breaks/zi, băuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activități de team-building, cină festivă, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor): 2.199 lei + TVA persoană/sejur;
  • Cazare in regim SINGLE, 5 nopți, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prânz, cină în fiecare zi, 2 coffee breaks/zi, băuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activități de team-building, cină festivă, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor): 2.599 lei + TVA persoană/sejur.

 

În perioada 2-18 august, tarifele vor deveni 2.499 lei + TVA persoană/sejur (regim DOUBLE) și 2.899 lei + TVA persoană/sejur (regim SINGLE).

Locurile sunt limitate la 50 (incluzând trainerii), iar înscrierile se fac completând formularul online de pe website-ul GPeC.

—————————————————————-

GPeC 2017, ediția de 12 ani, este un eveniment Powered by FAN Courier

Susținut de: Banca Transilvania, Bright Agency, Creadiv, CRITEO, DPD România, DWF – Digital Workforce, Frisbo, GLAMI, Mastercard, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, PayU, QeOPS, RTB House, TargetWeb

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour România

Brought to you by: Orange

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Official Radio: Kiss FM

Apa Oficială GPeC: Aqua Carpatica

Limousine Service: CityLimo

Parteneri media principali: Wall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Carmen Albișteanu, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Cîrîc, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Sabina Cornovac

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta

Știrile săptămânii: Parlamentul European vrea produse mai trainice, Diverta se consolidează online, s-a lansat Amazon Spark

Adăugat de pe 21 Iulie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie:


Ecompedia caută cea mai folosită platformă din țară

Dacă aveți un magazin online, ce platformă de e-commerce folosiți? Sau ce platformă ați folosit? Este prima întrebare din chestionarul anonim lansat de Ecompedia.ro. Restul întrebărilor se referă la cifra de afaceri și nișa magazinului online. Cu cât răspundeți mai sincer, cu atât rezultatele finale vor fi mai exacte. Chestionarul se încadrează într-o serie de cercetări de piață pe care Ecompedia.ro le face periodic. Citește tot articolul

În industria fashion, bugetul mediu este de aproximativ 150 de lei pe produs | Analiză Fashion Days

Adăugat de pe 20 Iulie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie:

La capitolul fashion online, bugetul mediu al românilor este de aproximativ 150 lei per produs, iar cei mai mulți dintre cumpărătorii online sunt interesați de branduri de top și de noile tendințe. Analiza a fost realizată de către Fashion Days, care a avut o cifră de afaceri de 136 milioane de lei în anul 2016, potrivit Profit.roCitește tot articolul

Plățile online au crescut cu 61% în sistemul PayU

Adăugat de pe 19 Iulie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: ,

PayU România a procesat în perioada aprilie 2016-martie 2017 tranzacții online în valoare de peste 1,9 miliarde de lei, cu 61% mai mult față de aceeași perioadă a anului fiscal anterior. În anul 2017, cea mai mare tranzacție a fost înregistrată în luna ianuarie și a atins valoarea de peste 107.000 lei.

Produsele din categoria IT&C rămân în topul preferințelor românilor care cumpără online. Aproximativ 33% din valoarea totală a tranzacțiilor online a fost alocată produselor din această categorie. Citește tot articolul

Numărul conversiilor de pe mobil crește în perioada verii | Analiză RTB House

Adăugat de pe 19 Iulie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: ,

Sezonalitatea în campaniile de marketing nu este limitată numai la promoții sau vânzări, ci se extinde și la dispozitivele pe care utilizatorii le folosesc pentru a căuta și cumpăra produse online. O analiză RTB House arată că activitatea pe smartphone și tabletă a crescut cu până la 30% în timpul lunilor de vară. Astfel, pe măsură ce dispozitivele mobile au devenit parte din viața de zi cu zi și bugetele îndreptate către promovarea prin acest canal au crescut.

Potrivit studiului „Internet Advertising Revenue Report“, realizat de PricewaterhouseCoopers și Interactive Advertising Bureau, venitul din campaniile digitale a crescut cu până la 72,5 miliarde de dolari în 2016, în creștere cu 22% față de 2015. Pentru prima dată, publicitatea pe mobil a însumat mai mult de jumătate din suma totală alocată pentru publicitatea online, adică 36,6 milioane de dolari (51% din total), potrivit comunicatului de presă trimis de RTB House. Citește tot articolul

12 specialiști internaționali pe care trebuie să îi urmărești în digital marketing

Adăugat de pe 14 Iulie 2017, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: , , ,

Industria marketing-ului online este plină de voci, iar acest lucru creează un stimulent puternic pentru cei ce promovează serviciile de marketing online, fie că este vorba despre SEO, social media sau e-mail marketing. Cu toate acestea, nu am avea timpul necesar să îi ascultăm și să învățăm de la toți, așa că echipa GPeC s-a gândit să facă o listă cu 12 specialiști internaționali pe care ar trebui să îi urmărești în digital marketing. Partea bună este că pe o parte dintre ei ai avut șansa să îi cunoști la GPeC.

Aflând mai multe despre ei, îți vei da seama că vei putea învăța enorm de multe citindu-le blogurile și scrisorile de vânzare, iar cursurile le vei considera “o gură de aer curat”.

Citește tot articolul