Nir Eyal, Hooked - Interviurile GPeC

Modelul Hook în e-commerce: cum faci clienții să tot revină pe site-ul tău | Interviu cu Nir Eyal

Amazon este gigantul e-commerce care înțelege cel mai bine nevoile consumatorilor și își bazează întreaga strategie pe ușurarea procesului de comandă. Potrivit lui Nir Eyal, Amazon înțelege psihologia consumatorului atât de bine, încât nu mai are competiție din partea altor retaileri, ci concurează cu lista de cumpărături. Așa a apărut Amazon Alexa, din nevoia de a comanda rapid. Câteva cuvinte aruncate în aer și produsele îți sunt livrate la ușă fără să faci un efort. Cum face Amazon asta? Folosește cu succes modelul Hook.

Citește articolul...
Știrile GPeC - știrile săptămânii în e-commerce

Discount-urile mari afectează retenția clienților | Amazon trimite mostre gratuite în baza istoricului de comandă | Bicicleta Pegas la CES 2019

Săptămâna trecută a fost marcată de Consumer Electronics Show (CES), unul dintre cele mai mari evenimente de tehnologie și inovație din lume. Google Assistant și Amazon Alexa și-au disputat supremația și, se pare că Google a câștigat concursul de popularitate. Printre miile de expozanți putem fi mândri că s-a aflat și bicicleta Pegas. Amazon a început să testeze livrarea cu drone în Marea Britanie, iar în SUA trimite mostre gratuite clienților. Google și Chrome anunță filtrarea reclamelor intruzive pe tot world wide web-ul. Iar retail-ul nu a performat prea bine de sărbători și strategiile de discount-uri masive nu sunt profitabile pe termen lung. Iată mai jos știrile care ne-au atras atenția.

Citește articolul...
Interviu Mihaela Mureșan, GPeC Summit Mai 2018

Cum funcționează brand-ul în mintea unui consumator? Interviu cu Mihaela Mureșan, Founder Brand Essence

Un brand puternic va scurt-circuita decizia de cumpărare a clientului. La GPeC Summit am stat de vorbă cu Mihaela Mireșan, Founder Brand Essence, despre cum funcționează brand-ul în mintea unui consumator.

Urmărește interviul pentru a înțelege de ce orice business online are nevoie de „deliberate branding” și ce sfaturi are Mihaela pentru proprietarii de magazine online din România.

Citește articolul...