Răzvan Gavrilaș, cognitiveSEO - Content Marketing pentru SEO

SEO e o investiție pe termen mediu și lung. Răzvan Gavrilaș despre factorii de ranking în e-commerce

Atunci când îți lansezi un magazin online nou și pornești de la zero strategia de optimizare SEO, vei începe să vezi rezultatele după cel puțin șase luni. Răzvan Gavrilaș, founder cognitiveSEO & BrandMentions spune că trebuie să aștepți între șase luni și un an să vezi trafic real care ar fi echivalentul din PPC. În e-commerce, SEO este o investiție pe termen mediu și lung.

La GPeC SUMMIT am stat de vorbă cu Răzvan despre principalii factori de ranking SEO în 2019, despre greșelile de SEO pe care le fac cele mai multe magazine online românești, despre update-urile Google și ce presupune din punct de vedere SEO o extindere cross-border pentru un e-commerce. Descoperă în articol ideile principale ale interviului.

Citește articolul...

Bringo, de doi ani un jucător puternic pe piața online de FMCG din România

Bringo este una dintre acele inovații care au prins aripi în ultimii doi ani pe piața de e-commerce din România. Aplicația ocupă un loc special în ecosistemul comerțului online, fiind un soi de asistent personal de shopping, care îți face cumpărăturile și ți le livrează la ușă în doar 90 de minute. Cine cumpără pe Bringo, ce magazine pot deveni partenere și ce produse se vând cel mai bine, am discutat cu Cătălin Samara, Marketing Digital E-Commerce IT & Servicii Clienți Carrefour România și Administrator Bringo. Citește în continuare cele mai importante idei ale interviului pe care i l-am luat la GPeC SUMMIT.

Citește articolul...
Agenda GPeC SUMMIT 27 28 mai 2019

Agenda GPeC SUMMIT 27-28 mai 2019

Ne mai despart doar 3 săptămâni de cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din România și Europa de Sud-Est, așa că astăzi suntem bucuroși să anunțăm agenda GPeC SUMMIT 27-28 mai 2019.

Am pregătit pentru tine un program plin de digital know-how numai bun de pus în practică o dată întors la birou, tot ce trebuie să știi în 2019 pentru a crește digital. Doar conținut 100% relevant pentru business, fără speech-uri promoționale. Iată desfășurătorul pe zile și ore al evenimentului.

Citește articolul...

Rafael Campos (VTEX): Marketplace-ul este viitorul e-commerce-ului pentru companiile mici și mijlocii

În România magazinele online se chinuie să popularizeze tradiționala plată cu cardul, în vreme ce chinezii deja plătesc prin tehnologie de recunoaștere facială. Modul în care se schimbă lumea comerțului electronic la nivel global obligă companiile să-și adapteze nu doar strategia, cât întreaga lor structură, dacă vor să fie la zi cu ultimele inovații.

La GPeC SUMMIT, Rafael Campos a vorbit despre deciziile pe care trebuie să le ia companiile astăzi pentru a avea o șansă să supraviețuiască în următorii 5-10 ani. Citește articolul pentru a afla ce poate face un start-up din e-commerce în 2019 pentru a ține pasul cu numele mari din piață și care este cea mai potrivită platformă pentru a-și dezvolta site-ul.

Citește articolul...
Unconventional Entrepreneurship Path 2019

Programul Unconventional Entrepreneurship Path 2019: empower, grow & spark your business

Atunci când faci primii pași în antreprenoriat, cel mai bun lucru cu care poți începe este să îți găsești mentorii care să îți ofere o direcție clară în business. Cum mentorii nu se găsesc la tot pasul, cei de la Digital StartUP Academy au gândit un proiect neconvențional, care să te ghideze pe drumul spre succes în afaceri: programul Unconventional Entrepreneurship Path (UEP). Pentru că faci partea din Comunitatea GPeC și noi sprijinim inițiativele antreprenoriale cu zvâc, avem pentru tine o ofertă specială la înscrierea în programul UEP.

Citește articolul...