Cătălin Constantin, Newsman: ROI-ul pentru campaniile de email marketing este la momentul actual peste Facebook și Google Ads

Adăugat de pe 26 Ianuarie 2016, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: , ,

catalin-constantin-newsman-sabina-cornovac-online-interviu-gpec-summit-2016-fotoCatalin Constantin, Founder & CEO & CTO Newsman, a fost prezent la GPeC Summit, cel mai important eveniment de e-commerce din România. Sabina Cornovac a stat de vorba cu acesta într-un interviu video despre email marketing, ce fac greșit magazinele online la acest capitol, ce trebui să urmărim în 2016 și multe altele.

Vezi interviul video de mai jos pentru mai multe detalii! 

Cât de important este email marketing-ul pentru magazinele online?

Noi promovăm acest canal ca o unealtă principală de promovare. La momentul de față, este una dintre cele mai performante unelte, aduce cele mai multe conversii magazinelor online. ROI-ul în email marketing este la momentul actual peste Facebook și Google Ads.

Ce ar trebui să facă magazinele online pentru a îmbunătăți acest canal?

În momentul de față se pune foarte mult accent pe personalizarea email-urilor. Eu cred că magazinele online ar trebui să facă o segmentare mai bună a bazei de date, pentru ca email-urile să ajungă la oamenii potriviți.

Este mult mai comod să trimiți un email către toată baza de date, dar nu trebuie să faceți acest lucru. Rezultatele dorite din email marketing nu le obții așa.

Magazinele online mari din România au început să facă o segmentare eficientă, în funcție de căutări, istoricul de vânzări și așa mai departe. Magazinele mici încă nu folosesc acest canal la capacitate maximă.

Ce umărim în 2016 la capitolul email marketing? 

Accentul se pune și în acest an pe: mobile, automatizare și personalizare.

GPeC aniversează 10 ani. Unde ne vezi peste alți 10 ani?

La GPeC am participa pentru prima oara acum 4-5 ani. Am avut un magazin înscris în competiția GPeC. De atunci evenimentul a crescut foarte mult, la GPeC Summit în luna noiembrie sala a fost plină, nu aveam loc unde să stau.

Îmi place foarte mult că nu e doar un eveniment. GPeC încearcă de 10 ani să educe piața de comerț electronic și reușește.  Audit-ul pe care l-am primit atunci a fost foarte util și a ajutat mult

Ce specialist, site sau blog despre e-commerce ne recomanzi să urmărim?

Din România, recomand Liviu Taloi și site-ul lui Ecompedia, precum și blogul celor de la Retargeting.biz.  Din afara țării, eu îl urmăresc pe Matt Blumberg de la Return Path.

 

Adauga comentariu

Adauga comentariu

Campurile marcate cu * sunt obligatorii