Inteligența artificială, comunitățile online, plata cu telefonul mobil
Inteligența artificială și e-commerce-ul: furtună pe piața muncii
E-shop-uri precum Amazon elimină de pe piață magazine fizice și, în componenta online, înlocuiesc oamenii cu roboți, elemente de inteligență artificială și de machine learning. Într-un mediu virtual sau într-un context lipsit de prezența fizică a celor doi parteneri, oamenilor nu le pasă cine sau ce este la capătul celălalt al liniei sau cine le răspunde la cererile lor online. Printre alte avantaje ale înlocuirii oamenilor se află faptul că mașinile pot fi programate să folosească marketing de tip „Segment-of-One”, pentru a urmări și înțelege indivizii, potrivit unei cercetări conduse de Dr. Keng Siau, profesor de business și tehnologia informației.
Citiți detalii la Missouri S&T
De ce comunitățile online sunt cheia implicării clienților
Autorul și antreprenorul Nir Eyal identifică patru componente de bază ale fiecărui „cârlig” în e-commerce (experiențe care creează obiceiuri): motivațiile sociale, emoțiile, implicarea, fidelizarea. Ce înseamnă ele pentru comercianți? Există acum o preocupare „mai mică pentru check-out (comandă) și mai mare pentru check-in (implicare)”. Shopping-ul ar trebui să lupte cu plictiseala și să ne satisfacă dorința de distracție, a spus Eyal. Când magazinele online combină conținutul cu comunitatea, ele pot spune că au creat un obicei. Conținutul și comunitatea sunt deja combinate în afara e-commerce-ului – vezi Facebook, Pinterest și Instagram – și, ca rezultat, retailerii depind de rețele dacă vor să intre în legătură mai strânsă cu clienții.
Cum ar putea livrarea in-home să salveze e-commerce-ul
Unul dintre cele mai mari obstacole în shopping-ul online este preocuparea clienților despre ce se va întâmpla dacă pachetul ajunge când nu sunt ei acasă. Pachetul lăsat la ușă poate fi furat sau udat de ploaie sau poate fi trimis înapoi dacă nu poate fi livrat după mai multe încercări. Sau poate chiar vor trebui să meargă la sediul curierului pentru a-l ridica. Producătorul de încuietori inteligente August a vrut să afle dacă lumea este interesată de livrarea in-home, așa că a oferit unui grup de 76 de clienți un Nestcam și o tastatură prin care cineva poate introduce un cod care deschide încuietoarea, pentru a lăsa pachetul în casă. Tot ce a vrut August la schimb a fost să primească înregistrările video și un pic de feedback. În timpul experimentului, au fost făcute 250 de livrări.
The Body Shop lansează prima lor platformă de m-commerce
The Body Shop a lansat prima sa platformă de shopping mobil, ca parte a unui proiect de transformare în valoare de 10 milioane de lire sterline, care are ca scop să mărească vânzările cu 20%. Site-ul nou este un răspuns la faptul că 52% din traficul magazinului online vine de pe smartphone-uri și 11% de pe tablete. Vânzările globale online au crescut pentru companie cu 19% în 2016, de două ori mai rapid decât în 2015. Noua platformă digitală a fost lansată inițial în 11 țări, inclusiv în Marea Britanie, SUA, Canada, Franța, Germania, Brazilia și Indonezia și va fi introdusă în mai mult de 20 de țări în 2017. Platforma a fost creată și pentru a facilitatea comunicarea online despre activitățile magazinului, pentru a le permite clienților să se implice mai ușor în campanii.
Citiți detalii la Internet Retailer
Cererea pentru plăți cu mobilul trebuie să fie echilibrată prin abordări coerente de securitate online
Dezvoltarea continuă a plăților mobile poate fi menținută la același nivel dacă se iau în considerare măsuri de siguranță a tranzacțiilor, consideră compania de securitate a aplicațiilor digitale Promon. Potrivit studiului realizat de aceasta, 65% din IT manageri și managerii de nivel C au spus că plățile cu mobilul sunt tehnologia cea mai dorită în companiile lor. De aceea, este crucial ca organizațiile să fie conștiente de numărul în creștere de atacuri informatice care vizează mobilul, dar și faptul că obiceiurile cumpărătorilor nu includ și securitatea plăților. O cercetare separată a arătat că 34% dintre utilizatorii de mobil nu-și blochează dispozitivele; dintre cei care o fac, 62% folosesc un cod simplu, de tipul 1234.
Citiți detalii la Internet Retailing