Știrile săptămânii: invitații la GPeC Summit, lista de dorințe a lui Oprah Winfrey, lanțul REI nu participă la Black Friday

Comert cos cumparaturiIată cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.

Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa@gpec.ro  sau lăsați un comentariu la finalul articolului.

Vă mulțumim!



Zeci de invitații la GPeC Summit, oferite de bloggeri

GPeC: de 10 ani, cel mai important eveniment de e-commerce din RomaniaSe apropie cu pași repezi GPeC Summit, ediția aniversară de 10 ani! Mai mulți bloggeri români vor să fie siguri că nu ratezi evenimentul și oferă invitații la evenimentul din 24 noiembrie. Iată unde poți merge ca să ai șansa de a câștiga o invitație:

 


Ce-și dorește Oprah de Crăciun

OprahLista de „cadouri favorite” ale vedetei Oprah Winfrey, promovată până acum la TV, se mută la Amazon. Pe lista de la http://www.amazon.com/oprahsfavoritethings se află produse din diverse categorii, dintre care am remarcat: bocanci UGG Australia, optigrill T-Fal, Amazon Echo, espressor Nespresso Virtuoline Evoluo, set de cuțite de bucătărie Hampton Forge. Lista de cadouri a vedetei americane este o tradiție de 20 de ani la posturile TV din SUA.

Mai multe detalii, la Internet Retailer


Gigantul Target a pus ochii pe România

TargetTarget a început să testeze vânzarea online în peste 100 de țări din afara SUA, printre care și România. Vânzările de la http://intl.target.com/ se fac prin Borderfree. Clienții selectează țara lor, pentru a vedea prețurile în moneda națională. Taxele suplimentare și taxa vamală sunt calculate la checkout și se afișează prețul final înainte de a plasa comanda. Target nu a precizat dacă va dezvolta acest plan, ci a declarat că este vorba doar despre un test.

Mai multe detalii, la Internet Retailer



ZOOT poposește în România

ZootZOOT, unul dintre cei mai mari retaileri online de fashion din Cehia, a intrat și pe piața din România. Magazinul estimează vânzări de până la 10 milioane de euro în primul an și anunță investiții de circa 8 milioane de euro, în primii doi ani.

Citiți articolul de la Start-up Cafe


REI nu vrea Black Friday

REIREI, un lanț de magazine din SUA ce vinde echipamente sportive, își închide toate magazinele anul acesta de Black Friday. Cele 143 de magazine vor fi închise în ziua reducerilor, pentru ca angajații să se simtă bine, practicând diverse activități de recreere în aer liber. Evident, angajații vor fi plătiți și pentru această zi liberă. Pe prima pagină a magazinului online, există un cronometru care arată cât timp a rămas până la „pauză”.

Detalii, la The Guardian