Inscrierile la GPeC 2011 s-au incheiat!

Multumim pentru incredere si pentru o participare neasteptata! Peste 60 de magazine s-au inscris la GPeC 2011, desi datorita rigurozitatii criteriilor de preselectie, noi am estimat 30-40 de participanti. Inca mai transmitem rapoarte de preselectie si asteptam corecturi in primele zile ale acestei saptamani, dupa care incepe prima etapa de evaluare. Fiecare magazin inscris va primi raspunsuri in timp util, in asa fel incat sa devina eligibil si sa nu piarda nimic din ceea ce am promis in competitie. Graficul / programarea etapelor GPeC se pastreaza – le respectam cu precizie nemteasca. :) Revenim maine cu detalii.

Citește articolul...

Doar azi te mai poti inscrie la GPeC 2011 – Academia de eCommerce!

Prima etapa a Galei Premiilor eCommerce 2011 se apropie de sfarsit. Mai sunt doar cateva ore pana la miezul noptii cand se incheie perioada de inscrieri a magazinelor online in competitie. Daca nu vrei sa ratezi cel mai complex eveniment al online-ului romanesc, inca mai ai timp sa iti exprimi intentia de participare, completand formularul de pe site-ul Galei. Revizuieste-ti magazinul din punct de vedere al criteriilor de preselectie, depune o notificare online la ANSPDCP ca sa ne arati ca ai inceput demersurile necesare pentru a procesa date cu caracter personal (dureaza doar cateva minute completarea formularului online de la DataProtection.ro – vezi boxul din coltul stanga-sus al site-ului lor) si intra in competitie! Magazinul tau va fi analizat prin prisma celui mai riguros set de criterii de jurizare, in 3 etape diferite pe parcursul urmatoarelor luni. Vei avea ocazia sa discuti fata in fata cu membrii juriului, vei primi

Citește articolul...

Ultimele 3 zile de inscrieri la Gala Premiilor eCommerce 2011!

Doar pana pe 15 mai inclusiv, magazinele online se mai pot inscrie la cea de a VI-a editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC), participand astfel, in cea mai complexa competitie de pana acum. Acestea vor trebui sa intruneasca integral criteriile de preselectie pentru a fi acceptate in concurs si pentru a primi certificarea TRUSTED.ro. Ulterior, vor trece prin 3 etape de evaluare, vor avea ocazia sa se intalneasca cu juriul GPeC pentru a le fi explicate notele acordate, vor fi analizate de clientii obisnuiti si vor beneficia de testari cu echipamente de ultima generatie in domeniul neurostiintei, putand afla reactiile emotionale si starile afective ale consumatorilor, atunci cand folosesc site-urile lor. Cea mai dura editie de pana acum a Galei Premiilor eCommerce este pe cale sa incheie prima etapa – respectiv inscrierea magazinelor in competitie, lucru care se va intampla duminica, 15 mai 2011 la ora 23.59. Potrivit organizatorilor, inscrierile

Citește articolul...

Vinzi in strainatate? De ce?

Una din întrebările din actuala grilă de preselecție a GPeC și care face parte din criteriile TRUSTED.ro întreabă magazinele online daca vând în străinătate. De ce ? Două motive principale sunt cele care ne-au determinat sa includem această întrebare: 1. Ar fi logic ca un magazin online să profite de Internet, ca un spațiu global, și să nu limiteze aria de vânzare doar la un teritoriu restrâns. Și totuși, majoritatea magazinelor online fie precizează clar că nu livrează decât în România, fie acest lucru se deduce indirect atunci când cauți zona de livrare sau când vrei să selectezi țara la adresa de livrare. N-am înțeles niciodată de ce ar trebui să existe această limitare. Chiar daca site-ul tău e doar în română, dacă îți comandă un român stabilit în Spania vei refuza comanda ? Dar din Republica Moldova ? Sau poate cineva din Japonia ? (ultimul caz nu este deloc

Citește articolul...

Tehnologie de varf la GPeC 2011: magazinele online pot afla reactiile emotionale ale clientilor obisnuiti!

Am promis ca editia 2011 a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) va fi revolutionara, aducand un concept nemaivazut in Romania, in scopul cresterii calitatii magazinelor online si, astfel, a increderii consumatorilor in comertul electronic. Pe langa preselectia riguroasa si evaluarea repetata a magazinelor inscrise in competitie – realizata atat de specialisti, cat si de clienti obisnuiti – GPeC 2011 aduce comerciantilor participanti o tehnologie de ultima generatie, bazata pe ultimele cercetari in domeniul neurostiintei (“neuroscience”). GPeC 2011 aduce magazinelor online inscrise in competitie o surpriza de proportii: starea emotionala a clientului obisnuit care are de indeplinit un task, cum ar fi identificarea unui produs care sa corespunda nevoilor lui, achizitionarea acestuia sau simpla browsare a site-ului. Pe tot parcursul task-ului, testerii sunt monitorizati cu echipamente de ultima generatie care masoara intensitatea descarcarilor electrice neuronale si intreaga activitate a creierului, pentru a observa ce fel de reactii emotionale au in timpul desfasurarii

Citește articolul...