Ultimele 3 zile de inscrieri la Gala Premiilor eCommerce 2011!

Doar pana pe 15 mai inclusiv, magazinele online se mai pot inscrie la cea de a VI-a editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC), participand astfel, in cea mai complexa competitie de pana acum. Acestea vor trebui sa intruneasca integral criteriile de preselectie pentru a fi acceptate in concurs si pentru a primi certificarea TRUSTED.ro. Ulterior, vor trece prin 3 etape de evaluare, vor avea ocazia sa se intalneasca cu juriul GPeC pentru a le fi explicate notele acordate, vor fi analizate de clientii obisnuiti si vor beneficia de testari cu echipamente de ultima generatie in domeniul neurostiintei, putand afla reactiile emotionale si starile afective ale consumatorilor, atunci cand folosesc site-urile lor. Cea mai dura editie de pana acum a Galei Premiilor eCommerce este pe cale sa incheie prima etapa – respectiv inscrierea magazinelor in competitie, lucru care se va intampla duminica, 15 mai 2011 la ora 23.59. Potrivit organizatorilor, inscrierile

Citește articolul...

Vinzi in strainatate? De ce?

Una din întrebările din actuala grilă de preselecție a GPeC și care face parte din criteriile TRUSTED.ro întreabă magazinele online daca vând în străinătate. De ce ? Două motive principale sunt cele care ne-au determinat sa includem această întrebare: 1. Ar fi logic ca un magazin online să profite de Internet, ca un spațiu global, și să nu limiteze aria de vânzare doar la un teritoriu restrâns. Și totuși, majoritatea magazinelor online fie precizează clar că nu livrează decât în România, fie acest lucru se deduce indirect atunci când cauți zona de livrare sau când vrei să selectezi țara la adresa de livrare. N-am înțeles niciodată de ce ar trebui să existe această limitare. Chiar daca site-ul tău e doar în română, dacă îți comandă un român stabilit în Spania vei refuza comanda ? Dar din Republica Moldova ? Sau poate cineva din Japonia ? (ultimul caz nu este deloc

Citește articolul...

Tehnologie de varf la GPeC 2011: magazinele online pot afla reactiile emotionale ale clientilor obisnuiti!

Am promis ca editia 2011 a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) va fi revolutionara, aducand un concept nemaivazut in Romania, in scopul cresterii calitatii magazinelor online si, astfel, a increderii consumatorilor in comertul electronic. Pe langa preselectia riguroasa si evaluarea repetata a magazinelor inscrise in competitie – realizata atat de specialisti, cat si de clienti obisnuiti – GPeC 2011 aduce comerciantilor participanti o tehnologie de ultima generatie, bazata pe ultimele cercetari in domeniul neurostiintei (“neuroscience”). GPeC 2011 aduce magazinelor online inscrise in competitie o surpriza de proportii: starea emotionala a clientului obisnuit care are de indeplinit un task, cum ar fi identificarea unui produs care sa corespunda nevoilor lui, achizitionarea acestuia sau simpla browsare a site-ului. Pe tot parcursul task-ului, testerii sunt monitorizati cu echipamente de ultima generatie care masoara intensitatea descarcarilor electrice neuronale si intreaga activitate a creierului, pentru a observa ce fel de reactii emotionale au in timpul desfasurarii

Citește articolul...

2Parale sustine marca de incredere TRUSTED

Reţeaua de marketing afiliat 2Parale susţine TRUSTED, programul naţional de certificare a magazinelor online iniţiat de Gala Premiilor eCommerce (GPeC) împreună cu Legi-Internet.ro şi Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor din România. TRUSTED.ro este un program permanent de certificare a magazinelor online care respectă legislaţia aplicabilă în domeniul comerţului electronic şi bunele practici rezultate în urma experienţei de peste 5 ani a Galei Premiilor eCommerce. Parteneriatul 2Parale-TRUSTED.ro intensifică demersurile comune de creştere a calităţii magazinelor online româneşti şi de dezvoltare a pieţei autohtone de comerţ electronic. Prin acest parteneriat, magazinele certificate TRUSTED beneficiază de un discount de 50% la taxa de setup aferentă lansării unei campanii în 2Parale. În plus, magazinele partenere 2Parale se bucură de o reducere de 10% la înscrierea în ediţia din acest an a competiţiei GPeC. Ultima zi de înscriere este 15 mai. “Este un proiect necesar pieţei de comerţ electronic din România şi îl susţinem cu toată

Citește articolul...

Mai putin de 2 saptamani pana la incheierea inscrierilor la Gala Premiilor eCommerce 2011. Nu rata avantajele GPeC!

Perioada de inscrieri pentru cea de a VI-a editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) se va incheia pe data de 15 mai 2011 si, potrivit organizatorilor, aceasta nu va fi prelungita. Asadar, magazinele online au la dispozitie mai putin de 2 saptamani sa se inscrie in cea mai dura competitie a online-ului romanesc pentru a beneficia de multiplele avantaje pregatite de organizatori. Dezvoltata sub un concept in premiera in Romania, cea de a VI-a editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) este un eveniment-maraton derulat pe parcursul a 8 luni de zile, care provoaca magazinele online la responsabilitate, in scopul cresterii increderii consumatorilor in tranzactionarea prin internet. Conform spuselor lui Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul Galei, “GPeC 2011 – Academia de eCommerce a devenit cea mai complexa editie de pana acum, menita sa creasca standardele in comertul electronic in asa fel incat sa avem in piata cat mai

Citește articolul...