Probează hainele la Amazon, românii cumpără produse fashion, Mytaxi a cumpărat Clever Taxi


La Amazon, poți proba hainele înainte de a le cumpăra

În plus față de avantajele deja existente în programul Prime, Amazon îi lasă acum pe clienți să probeze unele haine înainte de a le cumpăra. Programul este parte din Prime Wardrobe, o facilitate anunțată în această săptămână. Programul este similar cu alte servicii cu „cutii”, cum ar fi StitchFix și TrunkClub, prin care sunt trimise clientului câteva haine, iar acesta decide ce oprește și ce trimite înapoi.

Diferența este că, la Amazon, clienții decid ce să fie în cutie, nu stiliștii sau algoritmii. O reducere de 10% este acordată clienților care decid să păstreze două produse, iar cei care cumpără 4 produse primesc o reducere de 20%.

 Citește mai mult pe Business Insider


Românii fac cumpărături de pe site-urile de modă și de șase ori pe lună

Conform unei cercetări realizate de Answear.ro și iSense Solutions, 93% dintre cumpărătorii online achiziționează articole vestimentare cel puțin o dată pe lună. Dintre aceștia, adevărații pasionați de modă ajung să comande chiar și de șase ori în 30 de zile. Pantofii sport sau eleganți sunt articolele vestimentare preferate de 71% dintre cumpărători, în timp ce 49% dintre aceștia optează în primul rând pentru rochii sau genți și rucsacuri. Sumele cheltuite de români pe site-urile de modă variază între 101 lei pentru o pereche de pantaloni și 257 lei pentru o pereche de pantofi. În medie, o rochie comandată online ajunge să coste cel mult 215 lei, iar o geantă cel puțin 124 lei.

Citește mai mult pe blog-ul GPeC


Proprietarii magazinelor Kenvelo deschid un magazin online multibrand

Montecristo Retail Group, compania care deține brandurile de modă Kenvelo, Lee Copper, Time Out și Tom Tailor (în România și Bulgaria), investește în deschiderea unui magazin online pentru toate acestea branduri, în luna octombrie. Pe 20 iunie, la recent desfășurata conferință Fashion Route (dedicată industriei textile și retailului de fashion autohton), Philippe Besadoux (CEO Montecristo Retail Group) a declarat că nu are încredere în mediul online când vine vorba despre fashion. Și asta pentru că într-un magazin fizic, dintr-un mall, cumpărătorul se simte mai bine. Montecristo Retail Group a vândut anul trecut îmbrăcăminte în valoare de 38 de milioane de euro și are aproximativ 100 de magazine offline, dintre care 10 sunt mixte, oferind mai multe branduri ale grupului.

➠ Citește mai mult pe Ecompedia


Mytaxi cumpără Clever Taxi

Mytaxi, liderul european pe piața de e-hailing, a achiziționat compania Clever Tech din România, deținătoarea aplicației populare Clever Taxi. Cu această achiziție, Mytaxi își consolidează prezența pe piața internațională a mobilității și își întărește poziția de lider pe piața europeană de e-hailing. Părțile au fost de acord să nu divulge detaliile tranzacției, însă valoarea achiziției a fost o sumă de opt cifre. Clever Taxi a fost lansată în 2010 de Mihai Rotaru şi Alex Dumitru, funcţionează în 20 de oraşe importante din România, are peste 17.000 de şoferi înregistraţi şi peste 600.000 de utilizatori pasageri. Din 2010, Clever Taxi a onorat mai mult de 40 de milioane de curse pe teritoriul României, devenind cea mai mare aplicaţie de e-hailing din ţară. Platforma Clever Taxi va continua să funcţioneze.

Citește mai mult în Capital


Ce înseamnă GDPR pentru magazinele online din România

O dată cu aplicarea Regulamentului General privind protecția Datelor Personale (cunoscut ca GDPR) din 25 mai 2018, riscurile cu privire la încălcarea legislației privind protecția datelor personale cresc semnificativ, inclusiv cu amenzi de pînă la 4% din cifra de afaceri. Deși este bine că se va elimina întru totul partea birocratică (notificarea la ANSPDCP), firmele trebuie să înțeleagă faptul că va fi în responsabilitatea lor să arate că îndeplinesc cerințele Regulamentului, dar și că au la dispoziție unele proceduri prin care se respectă protecția datelor personale pe parcursul activității. Nu va exista o soluție perfectă pentru toată lumea, una prin care implementarea să se poată face bătând din palme, ci soluția va depinde în primul rând de ce date colectează firmele, dar și de modul în care se asigură că terții cu care colaborează (de la firmele de programare sau platformele de e-commerce, pînă la firmele de curierat) respectă aceste principii.

Citește mai mult pe blog-ul TRUSTED