TVA mai mic, valize inteligente, planurile lui Nike

E-commerce generic shopping bagIată cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.

Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa@gpec.ro  sau lăsați un comentariu la finalul articolului.

Vă mulțumim!


TVA mai mic pentru magazinele online

TVAUna dintre cele importante modificări pe care o aduce Noul Cod fiscal, intrat în vigoare la 1 ianuarie 2016, este reducerea cotei de TVA la 20%. Din punct de vedere operaţional, agenţii economici sunt nevoiţi să demareze acţiunile necesare pentru actualizarea programelor informatice și a programelor de contabilitate, având la dispoziţie aproximativ trei luni pentru a pune la punct toate detaliile.

Detalii sunt la Avocatnet


Valize cu etichete inteligente

EbagsMagazinul online eBags plănuiește să lanseze pe piață valize și geamantane care să conțină tehnologia RFID, pentru ca lucrurile să poate fi urmărite prin GPS. Decizia de a introduce aceste produse în ofertă a venit după ce unul dintre cei mai mari investitori ai companiei a decis să se retragă. Mișcarea este menită să dea un impus vânzărilor magazinului.

Citiți întreaga poveste la Internet Retailer


Cum să cumperi din UE

ECC RoCentrul European al Consumatorilor din România (ECC Romania) oferă câteva sfaturi despre shopping-ul transfrontalier, luând exemplul achiziționării unui telefon mobil. ECC Romania recomandă ca, înainte de a plasa comanda, să afli câteva lucuri despre comerciant, cum ar fi denumirea comercială, adresa poștală, un număr de telefon, de fax, adresa de email, numărul de înmatriculare și codul de înregistrare fiscală.

Toate sfaturile, pe blog-ul ECC Romania


Românilor le plac fake-urile

AlibabaAlibaba.com, eMAG și Okazii.ro sunt cele mai vizitate magazine de către români, conform unui studiu realizat de Gemius Romania în septembrie 2015. Este surprinzătoare prezența pe prima poziție a unui site chinezesc care comercializează, la limita legalității, produse care imită mărcile renumite. Explicația poate consta în faptul că unii comercianți români cumpără en-gros produse de la Alibaba, pentru a le revinde.

Articolul integral, la Refresh.ro


Nike țintește sus

Compania Nike îşi doreşte să-şi mărească cifrele din e-commerce de 7 oNokiari în următorii 4 ani! Prin intermediul investiţiilor care vor urma în perioada 2016-2020, Nike se va concentra pe online, pentru a acapara piaţa (orientându-se şi spre generarea de vânzări via Instagram şi Twitter). Anul 2015 a fost primul în care traficul pe Nike.com folosind dispozitive mobile l-a depășit pe cel de pe desktop.

Detalii sunt la Ecompedia