GPeC Summit 2016 – Ziua 2 (LIVE BLOGGING)

A început a doua zi de GPeC Summit! Astăzi avem pregătite 6 workshop-uri susținute de speakeri internaționali. Agenda evenimentului poate fi gasita aici!

#GPeCSummit #GPeC11

IMG_296714:30 – 16:00 WORKSHOP “SOCIAL MEDIA TOOLS & STRATEGIES TO ENHANCE YOUR E-COMMERCE BUSINESS”CHRIS HAGUE, COMMUNICATION & MARKETING MANAGER ZOOMSPHERE

– Cum te pot ajuta tool-urile de social media pentru a dezvolta un magazin online

– Pentru a vinde ai nevoie de o foarte bună comunicare cu clientul. Social media te poate ajuta în acest sens.

– 95% dintre utilizatorii cu vârste între 18-34 de ani urmăresc brand-uri și companii pe social media (92% pentru cei cu vârste între 35-44 de ani; 85% pentru cei cu vârste într 45-55 ani)

– Utilizatorii urmăresc brand-uri pe social media pentru că doresc să cumpere de la aceștia

– Social media și mobile sunt medii comode pentru utilizatori.

– Cum salvezi timp: programare, acces către toate platformele și automatizare.

– Este foarte util să-ți securizezi conturile de social media și să dai acces doar persoanelor în care ai încredere.

– API-ul de la Facebook este unul dintre cele mai permisive, poți avea acces la foarte multe date. Inclusiv poți accesa informații despre pagini de Facebook al concurenței.

– Partea de customer care  este foarte importantă în social media, iar un tool bun te ajută să răspunzi la mesajele clienților de pe toate platformele.

– Vrem să ajunge la oamenii care nu sunt mulțumiți de competitorii noștri și care scriu acest lucru online.

– Tool-urile de social media te pot ajuta să identifici persoanele influente pentru nișa ta de produse.


817C491812:00 – 13:30 WORKSHOP “FOCUSING ON WHAT MATTERS TO DRIVE YOUR BUSINESS TO THE NEXT LEVEL”  – ALEX LANGSHUR, CO-FOUNDER & SENIOR PARTNER CARDINAL PATH

– În mediul de afaceri trebuie să fii creativ pentru a avea succes, pentru a putea să te dezvolți.

– Ai nevoie de un plan strategic de afaceri. Începi acest plan prin a răspunde la aceste întrebări:

  • Unde sunt astăzi?
  • Unde vreau să ajung?
  • Ce trebuie să fac pentru a ajunge unde vreau?

– Alex Langshur a pregătit o parte practică. Participanții trebuie să spună ce înțeleg ei prin: Finance, Marketing și Operations. Apoi fiecare a trebuit să-și dea o notă pentru acești indicatori de performanță și să discute cu colegul de lângă de ce a dat această notă.

– Networking-ul personal este cel mai valoros aspect pentru un om de afaceri.

– Cash is what makes you sleep well at night.

– Nu trebuie să te limitezi, nu asculta de vocea ta din interior dacă aceasta este negativă.



IMG_2927

10:00 – 11:30 WORKSHOP “HOW TO BUILD A WINNING OPTIMIZATION PROGRAM” – MARIE POLLI, SENIOR OPTIMIZATION STRATEGIST CONVERSION XL

– Utilizatorul trebuie să afle din primele 3 secunde ce produse vinzi pe site-ul tău.

– Cele 4 puncte pe care trebuie pus accent pe pagina de produs:

1. Complete product information (descriere, fotografii)

2. Motivate me to buy

3. Answer relevant questions (transport, )

4. Cross-sell

– În funcție de domeniul de activitate, trebuie pus accent pe descriere sau pe fotografii. De exemplu, la serviciile bancare e indicat să ai descrieri lungi în care să explici toate aspectele și costurile, iar la un magazin fashion e bine să pui accent pe fotografii.

– Cea mai importantă parte: coșul de cumpărături și check-out. Nu trebui folosit cross-sell în aceast punct. Consumatorul nu trebuie să i se ofere posibilitatea să se răzgândească.

– Analiza paginii de check-out la magazinul eMAG.

IMG_2932

– (DIY) Câteva lucruri pe care le poți seta singur în contul de Google Analytics:

(1) cum să afli dacă ai pagini pe site-ul tău care au bounce rate o

(2) cum să activezi Search Tracking  pentru magazinul tău online

(3) cum să afli dacă tranzacțiile din contul tău sunt numărate de mai multe ori

(4) cum să verifici dacă sunt monitorizate toate KPI-urile

 – Google Analytics health check

IMG_2956

– Resurse foarte utilă pentru marketeri: Conversionxl.com/institute