Bianca Dăncilă, GripAds: Nu trebuie să uităm că decizia de cumpărare se bazează pe emoție

bianca-dancila-interviu-video-gpec-summit-sabina-cornovac-foto-blogBianca Dăncilă, Founder & Managing Director GripADs, a fost prezentă la GPeC Summit-ul din noiembrie 2015, unde a oferit un interviu Sabinei Cornovac. Ce greșeli fac magazinele online din România la capitolul promovare, cum te extinzi în alte țări, cât de important este marketing-ul online și multe alte subiecte sunt atinse în acest material video.

Vezi interviul video mai jos sau pe canalul nostru de Youtube!

– Legat de piața de e-commerce din România mă bucur că românii încep să prindă curaj, atât să deschidă afaceri în zona de online, cât și să cumpere din ce în ce mai mult de la magazine online.

– Un lucru de apreciat este că magazinele online au înțeles că este obligatoriu să ai un buget de marketing, campanii de marketing, pentru a avea vânzări cât mai mari. Marketingul este un pilon principal în zona de online.

– La capitolul greșeli. cred că nu trebui să uităm că vânzările sunt emoționale, iar decizia de cumpărare se bazează pe emoție și oameni. De mult ori văd site-uri dezumanizate care nu țin cont de interacțiune pe care o are clientul cu magazinul respectiv.

– După ce ai o piață bine stabilită în România, e foarte bine să te gândești să extinzi afacerea și în alte țări. Trebuie făcută o analiză la rece, te uiți pe cifre, vezi dacă merită cu adevărat să faci acest pas.

 The next big thing pe zona de e-commerce e cu siguranță zona de mobile, care în ultimul an a crescut foarte mult și la noi în țară. Zona de educare a pieței și de generare de conținut la fel este foarte importantă.

– Pe lista de lectură, pentru cei care încep în marketing, recomand cărțile lui Jack Trout.

– S-au împlinit 10 ani de GPeC și cu ocazia asta îmi doresc ca acest proiect să ajungă din ce în ce mai mare, de ce nu la nivel european. Și sper să le dea un imbold românilor să treacă cu afacerea în afara granițelor și să arătăm lumii că românii se pricep și la tehnologie și comerț electronic.