Click-to-Door – conceptul care poate schimba e-commerce-ul printr-o nouă abordare: a cumpărătorului

Unul dintre cele mai amănunțite rapoarte de analiză a pieței de e-commerce din România – la baza căruia stă conceptul de livrare Click-to-door – s-a lansat în Octombrie 2021 și este de acum disponibil publicului larg. 

Lansarea raportului Click-to-door adresează o nevoie semnificativă în e-commerce, și anume analizarea întregului proces de cumpărare, începând de la prima interacțiune online cu comunicarea promoțională a retailerilor, continuând cu accesarea site-ului, vizualizarea informațiilor despre produse, selecția în shopping cart a opțiunilor de achiziție și livrare, până la livrarea coletului la ușa clientului și interacțiunile de după.

Raportul Click-to-door se adresează business-urilor de e-commerce de orice mărime și din orice verticală, oferind date cheie pentru optimizarea procesului de cumpărare online.

Anul acesta, în prima ediție a raportului, au fost analizate 35 de magazine online pentru care s-au luat în calcul 15 milioane de click-uri ce s-au materializat în peste jumătate de milion de comenzi. După o îndelungată analiză a 64 de factori esențiali în efectuarea unei comenzi online, concluziile găsite în statistici răspund la întrebări fierbinți pentru fiecare retailer online:

  • Ce surse de trafic aduc clienții de cea mai înaltă calitate, cu cea mai mare valoare medie a comenzii și rate de refuz la livrare scăzute?
  • Cum este populara opțiune de plată la ramburs legată de conversie și rata de refuz?
  • Ce impact au recomandările de produse bine plasate asupra vizitatorilor și conversiilor?

‍Raportul a fost lansat în cadrul webinarului inițiat de Mircea Stan (fondator si CEO Postis) și Vlad Marincaș (CEO și Data Scientist InsightOut Analytics), alături de Cătălin Cîrnaru (Supply Chain Manager la Flanco România), Adrian Păun (Online Marketing Manager la Cărturești) și Laura Sardescu (co-fondator NeaKaisa.ro), întreaga discuție fiind moderată de Andrei Radu, fondator și CEO GPeC.

Înregistrarea webinarului poate fi văzută aici:

 

Parteneriatul cu InsightOut Analytics ne-a oferit oportunitatea de a complementa datele prin care Postis automatizează și optimizează procesele de livrare. Soluțiile noastre pentru alegerea automată a celei mai bune opțiuni de transport și pentru colectarea feedback-ului clienților la livrare ne oferă o imagine completă asupra procesului de după plasarea comenzii, dar prin această colaborare măsurăm și ajutăm retailerii să înțeleagă mai bine întregul proces de cumpărare.

Mircea Stan
CEO & Founder Postis

 

La InsightOut Analytics ne concentrăm pe atragerea clienților și mărirea conversiei prin personalizarea conținutului cu motoare de recomandare a produselor și segmentări de clienți, dar și pe soluții de augmented analytics pentru optimizarea ofertei de produse și a campaniilor de marketing. Ne bucurăm de parteneriatul cu Postis, cu ajutorul căruia am putut construi o imagine completă, bazată pe date dincolo de comanda de pe website.

Vlad Marincaș
CEO & Data Scientist la InsightOut Analytics

 

Raportul Click-to-door este propus ca soluție de viitor cu scopul de a sprijini dezvoltarea magazinelor online. Puteți descărca raportul gratuit de aici: