EVENIMENT RECOMANDAT CCC Convention – ediția aniversară (Berlin, 22 Iunie 2017)
CCC are plăcerea de a anunța o aniversare specială în 2017. CCC Convention este un eveniment de top pentru experții din industria customer care și pentru leaderii de business, care va avea loc pentru a 20-a oară. În 22 iunie 2017, CCC va aduce la “Tagungswerk” din Berlin speakeri internaționali și vă va oferi ocazia de face networking și de a schimba idei despre subiecte de actualitate și tendințe în afaceri. Detalii și înregistrare aici.
În cadrul ediției aniversare, intitulate “Unique Services: How selected measures lead to great customer service“, vom afla mai multe despre măsurile inovative care au ca rezultat servicii extraordinare pentru clienți.
Fondată în 1998 de către CCC drept un eveniment în Austria cu participanți naționali, CCC Convention are acum în jur de 100 de participanți din toată lumea în fiecare an, alături de speakeri de la companii binecunoscute, care prezintă idei ce merg dincolo de granițele industriei.
În acest an, un alt expert în customer va primi CCC Special Award pentru realizările sale și dedicarea arătată în industrie. Câștigătorul va fi inclus în CCC Hall of Fame. În 2016, Robert Murray, autor de succes și lider de business internațional, a fost onorat cu al 11-lea premiu.
Keynote speakers și cele mai importante idei
Prof. Dr. Nils Hafner este un expert internațional în dezvoltarea de relații cu clienții pe termen lung și profitabile. Ca autor și speaker internațional, el oferă consultanță companiilor medii și mari din toată Europa.
Moderare și discurs de deschidere: Unique Services: How selected measures lead to great customer service
– Ce sunt serviciile unice și chiar contribuie ele la o strategie de diferențiere?
– Care sunt instrumentele principale pentru a concepe, controla și adapta serviciile unice?
– Cum pot inteligența artificială și Big Data să facă serviciile unice accesibile pentru o companie focalizată pe consumator?
În calitate de General Manager pentru servicii de Customer Experience din Europa, Siegfried Schallenmüller este responsabil cu dezvoltarea strategică a segmentului european al business-ului companiei Dimension Data, focalizat pe soluții de customer experience. Acestea includ consultanță și livrarea rezultatelor și operarea soluțiilor digitale care vin în sprijinul vânzărilor și proceselor serviciilor bazate pe platforme omnichannel, soluții IoT și aplicații mobile.
Keynote: Driving Next Generation Customer Service. Connecting Consumers and Devices
– IoT reprezintă o platformă bogată care permite dezvoltarea proceselor serviciilor de customer experience inteligent. Contextul dispozitivelor fizice deblochează un potențial nou pentru un spirit proactiv și pentru personalizarea serviciilor.
– Experimentare și discuții în jurul studiilor de caz despre IoT și al soluțiilor pentru customer service care generează informații esențiale în timp real, automatizare bazată pe boți, ingrediente puternice bazate pe dispozitive video și mobile, care creează experiențe ieșite din comun pentru consumatori.
Cordula Winter-Schweizer are peste 12 ani de experiență în servicii de asigurare și financiare, cu focalizare pe fidelizarea consumatorilor, retenție și crearea de experiențe ieșite din comun pentru consumatori. Cordula este în prezent Global Lead of Customer Experience la Zurich Insurance, unde lucrează din 2014. Înainte, Cordula a fost Head of Customer Experience la Zurich Insurance din Elveția și a condus departamentul Retention & Customer Satisfaction la Baloise Insurance; a mai fost responsabilă cu programul de fidelizare al Băncii Mercedes-Benz din Germania.
Keynote: Translating the Zurich „Extramile” into clear business value
– Care este diferența dintre satisfacție și fidelizare?
– Ce micro-momente pot crește loialitatea?
– Cum măsurăm impactul asupra rezultatelor de afaceri?
Olav V. Strawe a fondat în 1993 TeleTalk, cea mai importantă publicație din Germania despre customer service și centre de contact. Acum este CEO la Fortify Communications, un furnizor de servicii de comunicații și soluții pentru interacțiunea cu clienții din San Francisco și Berlin.
Keynote: Unique services start with unique communication
– Secretul este în mix: Cum să concepi o abordare de comunicare unică într-o lume omnichannel.
– Și Small data pot fi bune: Big Data sunt un instrument bun pentru marile corporații. Dar cum poate restul să ofere servicii unice cu un bagaj mic de small data?
– Arată-mi calea: Învață din exemple cum să construiești o comunicare unică și experiențe de asistență pentru clienți unice, dar și cum să le adopți în organizația ta.
Despre CCC Convention
CCC Convention este un eveniment de afaceri internaționale și customer care care promovează schimbul de experiențe între experți internaționali. A fost lansată la Viena în 1998 cu scopul de la profesionaliza și promova imaginea industriei. Astăzi, Convenția privește cu mult dincolo de granițele industriei, în fiecare an. Prezentările magistrale și discuțiile dinamice oferă un input de business prețios despre tendințele economice internaționale și modelele de business de succes.