Industria fashion, un segment performant în e-commerce-ul european (STUDIU)
Ecommerce Foundation și asociația Ecommerce Europe au studiat peste 250 de retaileri din șapte țări europene, pentru a realiza raportul Ecommerce Benchmark & Fashion 2015.
Iată cele mai impresionante informații din acest raport!
- Industria fashion are cel mai mic bounce rate (30,4%) și cele mai mici costuri pentru livrare și pentru retur (4,18 euro, respectiv 4,86 euro).
- 53.7% dintre clienții categoriei body fashion revin și pentru viitoare comenzi de la același magazin. În comparația, acest procent este de doar 30% în men fashion.
- Magazinele fashion din Danemarca sunt cele mai performante din Europa (rata de abandon a coșului de cumpărături este de 25,5%, în comparație cu 57% în Marea Britanie).
- Deși sunt multe branduri de fashion renumite în Italia, industria fashion în online este una dintre cele mai slabe în comparație cu celelalte țări analizate. De exemplu, costul mediu de transport în Italia este 8,22 euro (10,31 euro pentru retur), mult sub media europeană.
- Retalilerii mari din fashion sunt mult mai performanți ca cei mici.
- Clienții sunt mai dispuși să recomande prietenilor magazinele omnichannel(29), decât așa numiții pure players(19). Acest KPI denumit Net Promoter Score se calculează pe o scară de la -80 la +80.
Studiul analizează 21 de KPI-uri din industria fashion. Decarcă gratuit raportul complet, de pe pe acest link!
Ecommerce Benchmark este o inițiativă Ecommerce Foundation, o organizație non-profit care are ca misiunea să ajute companiile din Europă să-și îmbunătățească activitatea din e-commerce.
Ecommerce Europe este o asociația care reprezintă peste 25.000 de companii din Europa care vând online produse sau servicii către consumatori.