INTERVIU VIDEO cu Bryan Eisenberg, invitatul special la GPeC Summit: „Vocea va fi următorul lucru extraordinar în marketing-ul online din viitorii doi ani”

Bryan Eisenberg vine în România pentru a doua oară la GPeC Summit, de data aceasta susținând un eveniment special de o zi întreagă pe data de 16 noiembrie 2016! #GPeC_AllDayBryan

L-am rugat pe Bryan să răspundă la câteva întrebări despre inovațiile în marketing-ul online, piața de e-commerce în continuă schimbare și despre prezentările bryan-eisenberg-portretși sesiunile Q&A pe care le-a pregătit pentru GPeC Summit.

Persona marketing, marketing offline, content marketing

Bryan Eisenberg consideră că, în majoritatea cazurilor, oamenii au în vedere o strategie de marketing foarte largă, dar problema este că, atunci când vrei să te adresezi tuturor, nu ajunge mesajul la nimeni. Folosind persona marketing, vei înțelege diferitele tipuri de clienți care vin către magazinul tău, le oferi experiențe bune și conținutul de care au nevoie.

„Deci persona marketing poate fi un instrument puternic, pentru a putea spune povestea clienților voștri, de la acțiune la decizie. Este o parte foarte importantă a marketing-ului de astăzi.”

Pentru un magazin online, cel mai important lucru este să creezi o experiență extraordinară.

„Gândiți-vă la Uber, la Google care a preluat dominația tuturor celorlalte motoare de căutare. Aceste companii sunt mari, dar nu erau mari acum câțiva ani. Te diferențiezi creând o experiență ieșită din comun, cu o voce puternică și ești foarte concentrat pe crearea unei experiențe foarte bune pentru consumator. Vom vorbi mai mult despre acest lucru în România.”

Chiar dacă în România marketing-ul offline nu este prioritar în strategia de promovare a magazinelor online, Eisenberg îndeamnă toți proprietarii de e-shop-uri să abordeze orice canal care nu este folosit de concurență:

„Folosiți radio-ul, folosiți televiziunea dacă vă permiteți, presa scrisă. Folosiți orice canal de comunicare prin care puteți ajunge la clienți!”

Specialistul în e-commerce crede și în marketing-ul de conținut, pentru că „oamenii au nevoie de conținut tot timpul”. El crede că „scopul marketing-ului de conținut este să răspunzi la întrebările clienților, pentru a-i face să cumpere”.

Vocea va fi următoarea inovație remarcabilă

Bryan Eisenberg a pus cap la cap ce se întâmplă în industrie și crede că vocea va fi următorul lucru puternic în marketing-ul viitorilor doi ani.

„Este complicat să interacționezi cu tastatura, cu ecranele tactile, vocea este un proces mult mai natural, va mai dura câțiva ani dar vom vedea tot mai multe noutăți, mult mai mulți vor face asta. De exemplu, cu Amazon Echo acum poți să comanzi din nou orice produs dorești. Este uimitor, deci cred că vocea va fi următorul lucru extraordinar în următorii doi ani.”

Marketplace-urile sunt în plină dezvoltare în comerțul electronic mondial, iar în România se fac primii pași de câțiva ani. Bryan a spus că marketplace-urile prezintă o provocare în a păstra balanța economică, au efecte asupra marjei de profit, sunt o provocare. Dar el îndeamnă magazinele online românești să intre în marketplace-uri după ce cântăresc cu atenție punctele pozitive și negative.

Urmăriți interviul video cu Bryan Eisenberg:

Agenda GPeC All Day Bryan Eisenberg, 16 Noiembrie 2016, București

09:30 – 11:00 The 4 Pillars of E-Commerce Success

Amazon has laid out a playbook for how to succeed with today’s customers and anyone can do it. From the largest online retailer to the smallest, these pillars characterize a cultural shift that every business should use today:

1. What does „customer centric” actually mean?

2. How to organize your teams for today’s business environment

3. What is the simple formula that empowers your organization from boardroom to stockroom?

11:00 – 11:30 Coffee Break

11:30 – 13:00 A Process for Creating a Legendary Brand

Buyer Legends was developed after working two years with one of the largest digital companies in the world. Buyer Legends is a business process that uses storytelling techniques to map the critical paths a prospective buyer might follow on his journey to becoming a buyer.  You will learn how this process aligns strategy to brand story to the buyer’s actual experience on their customer journey.

1. How to choose the right hero for your story that guarantees customer success

2. Learn insider techniques to make your persona’s come to life

3. How missing one key part to your persona can guarantee people won’t use them

13:00 – 14:00 Lunch Break

14:00 – 15:30 The Unexpected Technique to Improve Customer Experience

Some of our largest conversion wins over the last two decades ever were the result of our clients going through this exercise. This technique is not for the faint hearted as it may show you things about your precious baby that are not as attractive as you wanted to believe. This will include an exercise for you guys, my friends who will attend GPeC.

15:30 – 16:00 Coffee Break

16:00 – 17:00 An Unusual Twist to Mapping the Customer Journey

This step requires you to get very specific about how and why every decision and action needs to be taken in the buying journey.  It’s specificity also makes this step important to measuring and optimizing your customer experience when you finally implement it. Your Buyer Legend isn’t fiction so every detail must be accounted for, not only that but you must create persuasive momentum at every step. This will include another great exercise for you.

17:00 – 17:30 Q&A Session „Ask Bryan Anything”

17:45 – 18:45 Dinner

19:00 – Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerțul Electronic Românesc Gala Premiilor eCommerce, a 11-a ediție anuală (MC: George Buhnici, vedetă Pro TV)

Pe 15 noiembrie, cu o zi înainte de evenimentul special GPeC All Day Bryan Eisenberg și de Festivitatea de Premiere Gala Premiilor eCommerce, te așteptăm la Conferința GPeC Summit cu unii dintre cei mai buni speakeri internaționali și români.

Încă îți mai poți cumpăra biletul de acces la GPeC Summit 15-16 noiembrie 2016 – Evenimentul Anului în E-Commerce & Digital Marketing. Înscrie-te acum!