Interviu cu Mira Anghelescu (FashionUP): „Previziunile noastre pentru 2018 se ridică la cifre de afaceri de 50 de milioane de lei”
După un an 2017 foarte bun, în care FashionUP a înregistrat o creștere de aproximativ 40%, Mira Anghelescu, Chief Operational Officer FashionUP, ne-a povestit la GPeC Summit mai 2018 despre target-ul ambițios al companiei pentru 2018.
Urmărește video-interviul realizat de Gabriela Bejan și află previziunile Mirei pentru piața de Fashion din România, ce categorii de produse au succes pe FashionUP și ce procent din cifra de afaceri este reprezentată de operațiunile FashionUP pe piețele din Bulgaria și Ungaria.
Iată în continuare ideile principale extrase din interviu. Te invităm să te abonezi la canalul de Youtube GPeC pentru a descoperi toate interviurile și clipurile noastre, imediat ce sunt publicate.
- Mira Anghelescu se așteaptă ca piața de Fashion din România să înregistreze creșteri, așa cum s-a întâmplat și în anii trecuți. Din analizele de piață de care dispune, lucrurile merg în direcție ascendentă.
„Previziunile noastre pentru 2018 se ridică undeva la 50 de milioane de lei. Avem toate premisele să îndeplinim acest obiectiv.”
- Cele mai de succes categorii pe care mizează în 2018 sunt rochiile de zi, pantofii sport, pantofii cu toc. Iar în ce privește accesoriile, cele mai vândute în ultimele luni au fost ochelarii de soare.
- FashionUP a intrat, recent, și pe segmentul de produse de frumusețe, pe care l-a curtat de multă vreme. Partenerul spaniol la care s-au oprit, oferă un portofoliu bogat de brand-uri și condiții care să permită comercializarea produselor la prețuri corecte pentru clienți.
- Pentru segmentul de produse de beauty, FashionUP și-a propus o cifră de afaceri de 500.000 de lei pentru următoarele 12 luni.
- O categorie lansată de curând în magazin este home&deco, unde au fost listate peste 20 de mii de produse.
- Piețele din Bulgaria și Ungaria au crescut foarte mult în ultimii doi ani, iar ponderea lor a crescut la 20% din totalul cifrei de afaceri FashionUP.
„Numai anul trecut s-au dublat, chiar triplat cifrele de afaceri pentru aceste două țări.”
- FashionUP arată deschidere pentru a testa orice fel de instrument de marketing, pentru că doar testând poți analiza și alege calea cea mai bună pentru magazinul tău online. Un canal extrem de eficient este e-mail marketing-ul. Baza de date pe care care au creat-o le permite să folosească acest canal cu succes.
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora
Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club,Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image,Zelist
Epic Comfort by: Mobexpert
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Official car: Alfa Romeo
Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin