Smartphone-urile transforma experienta cumparaturilor in magazinele online si offline
Unul din trei cumparatori pe mobile isi folosesc telefonul pentru a accesa informatii in timp real, in timp ce se afla in magazin, pentru a compara preturile, a cauta cupoane de reducere sau pentru a gasi locatii de retail. Retail-ul, ca si industrie, se confrunta cu schimbari majore in comportamentul consumatorilor, iar popularitatea device-urilor precum smartphone-urile si tabletele are un impact semnificativ asupra cumparaturilor, atat online, cat si in-store. Concurenta prin pret este o forta motrice in tendinta e-commerce, iar m-commerce ofera consumatorilor un control net superior experientei de a cumpara. Doar in SUA, se asteapta ca m-commerce sa genereze 18 miliarde de dolari pana in 2014 (crestere de aproximativ de 300 % fata de anul 2011), in timp ce e-commerce-ul va inregistra jumatate din globalitatea cumparaturilor retail la nivel mondial. Referitor la strategia mobile a magazinelor online, in ciuda faptului ca acest canal a acumulat bine-meritate laude pe parcursului
Citește articolul...