Răzvan Gavrilaș ne aduce la Școala de Vară GPeC 2016 Tehnici și Strategii de Ultimă Generație pentru a ne Crește Traficul Organic din Google
Atunci când mai avem 10 zile până la Școala de Vară de E-Commerce GPeC înseamnă că este momentul pentru ultimele planuri, pregătirile de ultimă oră, dar și clipa în care ne gândim la toate lucrurile utile pe care le vom învăța și toți oamenii faini pe care îi vom cunoaște. Unul dintre workshop-urile mult așteptate suntem siguri că este cel de SEO – optimizarea pentru motoarele de căutare – susținut de Răzvan Gavrilaș – Founder cognitiveSEO.com & BrandMentions.com. Răzvan ți-a pregătit un workshop practic de 90 de minute cu informații actualizate despre cum îți poți crește traficul în motoarele de căutare, în care vei afla tehnici și strategii concrete de ultimă generația pentru a-ți crește traficul organic și ranking-urile în Google. Analiza in-depth a structurii sitului tău, a profilului de linkuri, dar și a competitorilor sunt doar câteva dintre metodele care vor fi disecate la acest workshop. De asemenea, vei afla cum să identifici strategiile de digital marketing ale competitorilor tăi și cum să folosești în practică această informație.
Pentru aceia dintre voi care nu îl cunosc încă, Razvan Gavrilas este Founder & Chief Architect al cognitiveSEO & BrandMentions, tool-uri care ajută la monitorizarea, research-ul și optimizarea strategiei de marketing digital. Răzvan are peste 15 ani de experiență în internet marketing, optimizând strategia de marketing online atât pentru startup-uri și companii mici, cât și pentru afaceri de dimensiuni mari.
Dacă vrei să fii alături de noi la Școala de Vară de E-Commerce te anunțăm că deja mai avem doar 2 locuri disponibile. Tarifele sunt 2.749 lei TVA inclus pentru cazarea în regim Double și 3.099 lei TVA inclus pentru cazarea în regim Single.
Din experiența anilor trecuți, înscrierile la Școala de Vară de E-Commerce GPeC se încheie mai devreme decât termenul limită de înscrieri. Așadar, cei care își doresc să participe ar trebui să ia decizia cât mai repede pentru a se asigura că locul lor este rezervat.
________________________________
GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania
Eveniment sustinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, Microsoft, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Limousine Service: Citylimo
Mobility Partner: BMW
Official Radio: KissFM
Cu sprijinul: 2Parale, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Casa de Traduceri,Creadiv, CustomSoft, ECOMpedia, easyhost, enRose, Extended, Infinity Trophy,Marketizator, Saveur, Silkweb, SmartBill, TeaForte, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist
Mandri sa fim sustinuti de:
Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D,ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania,IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC,Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva,Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta