Raluca Radu susține la Școala de Vară GPeC 2016 workshop-ul E-Commerce War Room – Strategii de marketing pentru a cuceri noi teritorii în online
Atunci când mai avem o săptămână până la Școala de Vară de E-Commerce GPeC înseamnă că este momentul pentru ultimele planuri, pregătirile de ultimă oră, dar și clipa în care ne gândim la toate lucrurile utile pe care le vom învăța și toți oamenii faini pe care îi vom cunoaște. Raluca Radu – Co-Organizator GPeC și Country Manager Answear.ro – ne-a pregătit pentru Școala de Vară de E-Commerce GPeC 24-29 August 2016 un workshop practic de strategie de marketing online intitulat curajos ”E-Commerce War Room – Strategii de marketing pentru a cuceri noi teritorii în online”. Raluca ne va vorbi despre buyer personas, canale de marketing, teritorii de comunicare, tactici de marketing și multe altele într-un workshop practic de 90 de minute, personalizat pe afacerea voastră.
Pentru aceia dintre voi care nu o cunosc încă, Raluca Radu este Country Manager Answear.ro si Co-Organizator GPeC – cel mai important eveniment de e-commerce din Romania. Raluca are o experienta de peste 11 ani in marketing digital si strategie de business online, fiind printre altele lector al Cursului de Initiere in E-Commerce DallesGO. Printre cele mai importante realizari, se numara introducerea pe piata din Romania si cresterea business-ului OLX.ro, precum si cea a magazinului online Answear.ro. In trecut, Raluca a condus cu succes echipe si proiecte online in cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro. Absolventa de Calculatoare in cadrul Universitatii Politehnice Bucuresti si pasionata de matematica, Raluca este convinsa ca datele si logica stau la baza unei strategii de business eficiente.
Dacă vrei să fii alături de noi la Școala de Vară de E-Commerce te anunțăm că deja mai avem doar 2 locuri disponibile. Tarifele sunt 2.749 lei TVA inclus pentru cazarea în regim Double și 3.099 lei TVA inclus pentru cazarea în regim Single.
Din experiența anilor trecuți, înscrierile la Școala de Vară de E-Commerce GPeC se încheie mai devreme decât termenul limită de înscrieri. Așadar, cei care își doresc să participe ar trebui să ia decizia cât mai repede pentru a se asigura că locul lor este rezervat.
________________________________
GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania
Eveniment sustinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, Microsoft, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Limousine Service: Citylimo
Mobility Partner: BMW
Official Radio: KissFM
Cu sprijinul: 2Parale, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Casa de Traduceri,Creadiv, CustomSoft, ECOMpedia, easyhost, enRose, Extended, Infinity Trophy,Marketizator, Saveur, Silkweb, SmartBill, TeaForte, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist
Mandri sa fim sustinuti de:
Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D,ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania,IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC,Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva,Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta